سخنان داغ دانشمند در مورد دولت مردان و آقازاده ها !!


شما ولایتمدارید؟؟
پس چرا به آقا نگاه نمی کنید؟
حج یکبار فقط واجبه،حتما باید به دختر ایرانی تجاوز بشه تا نریم؟


+ 
33

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اولین کاری رهبری باید این باشد هر چی سریع تر آیت الله جنتی از ریاست شورای نگهبان بردارد این جنتی دیگه جنتی سابق نیست پسرش زیر پایش را لغزانده است . پسرش با دار و دسته روحانی است آنها خواسته هایشان را به جنتی پسر می گویند و او هم شب به پدرش . در انتخابات اخیر چه مجلس و ریاست جمهوری جنتی تیشه به ریشه انقلاب زد . چرا احمدی نژاد را رد صلاحیت کرد باید جهانگیری و روحانی رد صلاحیت می شدند کسانی که امضا کننده سند 2030 بودند کسانی که برادر شان و هر چی دزد و مفسد است تو جیب این آقایان است آمده احمدی نژاد رد صلاحیت می کند اونم برادر احمدی نژاد بود که فوت شده دیگه . اگر جنتی عوض نکنه باز در انتخابات بعدی ضربه های سنگین تری می زند .
    به خدا جنتی و روحانی و دار و دسته اش دنبال فرصت می گردند عمامه رهبری بزارند زیر گلویش به خدا حالا دیگه رهبری خودش می داند کم ملاحظه گری این روحانی را بکند .
    آخ اگر امام بود پدر روحانی و جهانگیری در می آورد می گذاشت جهنگیری با دزدی برادرش مفت مفت راه بره و در قضیه زلزله سبیاسی بازی هم در آورنند به خدا روحانی و جهانگیری و فرزندان هاشمی اینها مامور آمریکا و اسراییل و سیا در ایران هستند اینه مامور دفن ایران هستند .

  • رهبری باید از قدرتش استفاده کند و این مجلس و دولت و شورای نگهبان را منحل کند و خودش کار به دست شود . این چه وضعش است دولت داره ایران دفن می کند برادر جهانگیری چه حقی دارد که 14 هزار میلیارد پول بودجه کشور را غارت کند . مقصر ملت بی غیرت هستند که ساکت ماندند باید بریزند به خیابان ها و علیه روحانی و جهانگیری فریاد بزنند که ما ریس جمهور و نخست وزیری که برادرشان مفسد و دزد هستند نمی خواهیم تا شبانه از کشور پا به فرار بگذارند. ایرانی ها باید از مردم کره جنوبی یاد بگیرند.

  • از کجا معلوم که روحانی و فرزندان هاشمی و جهانگیری و .. مامور آمریکا و انگلیس و سیا نباشند .

  • راسته میگه حاج آقا ایران 80 میلیون نفر است همش آدم تکراری می آیند سرکار به عنوان نمونه در همین دولت هر چی وزیر پیر و پاتال دوران اصلاحات است روحانی دوباره آورده سر کار؟ ریس جمهور باید مصطفی احمدی روشن و امثال ایشان باشند دلسوز و باسواد و ایرانی . به خدا الان کار به جایی رسیده که رهبری عزیز باید این مجلس ، دولت و شورای نگهبان را منحل کند و خودش کار به دست شود مثل رهبر کره شمالی یک نفر است کاری کرد ترامپ 180 درجه تغییر موضع دهد . رهبری خودش مهره ها را انتخاب کند . مجلس دهم خنثی ترین مجلس است .

  • تتت 96/8/27 ساعت 20:57

    شما و امثال شما و مراجع مثلا چه گلی به سر این ملت زدید ؟
    اقای دانشمند کم تو حوزه اختلاس نشده؟
    بهتره از خودتون شروع کنید!!.

  • درود ب شرف و زبان حقیقت گوت شیخ .