سی خائن وطن فروش که قهرمان اصلاح طلبان بودند!


سخنران : حسن عباسی

آقایون اصلاح طلب اگه مردی در جبهه شما هست که برای انقلاب بره شهید بشه فقط یک نفر را نام ببرید


+ 
16

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خدایی اینا که نظرات بلند بالا میفرستن ، فازشون چیه؟!
    فک میکنن کسی قرار اونا رو بخونه ، واقعا؟!
    انقد بیکارن که ساعت 6 و 7 صبح ، دوتا برگه A4 نظر تایپ میکنن؟
    این چه بدبختیه ایه؟
    کی پاسخگوهه؟
    LOL

  • از رهگذر موقت به مهمان96/8/17 ساعت08:05؛ اول سلام.

    دوم؛ اگر به پاسخ های منطقی و به دور از توهین رهگذر موقت به نظرات افراد معلوم الحال، هیچگونه واکنشی نشان نمی دادید و سکوت اختیار می کردید، سنگین تر بودید. با واکنشی که نشان داده اید معلوم می شود که از پاسخ های منطقی رهگذر موقت به نظرات لغو فردی معلوم الحال، عصبانی شده اید. پس از دست رهگذر موقت عصبانی باش و از این عصبانیت .... .

    در ضمن، رهگذر موقت برای شما یک توصیه دارد: برای فرار از پاسخگویی، از تاکتیک های نخ نما استفاده نکنید چرا که استفاده از یک چنین تاکتیک هابی به مانند آن است که روی پیشانی خود، سیبیل کشیده باشید. در این صورت هر جا که بروید، حتی اگر اسم خودتان را هم بارها و بارها عوض کنید، باز هم تابلو هستید.

    عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.



  • Esmaeell 96/8/16 ساعت 21:42

    سلام دوستان عزیز ببخشید اینجا می نویسم. یک ایده تو ذهنم هست که میخوام اجراییش کنم با کمک بقیه انشاءالله (رصد سازماندهی شده و گروهی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و فعالیت کامنتی طوریکه بیشترین تاثیرگذاری رو داشته باشه) ، اگر میتونید کمک کنید چه تو کارهای هماهنگی و پیدا کردن افراد متخصص (برای شروع حتما نباید خیلی افرادمون حرفه ای باشند و با افراد نیمه متخصص هم میتونیم فعلا کار رو جلو ببریم) تو زمینه ادیان مسائل مذهبی سیاسی علمی سینما و بازی های رایانه ای و موبایل و ... و چه خودتون توانایی دارید لطفا دریغ نکنید

    این لینک گروهی هست که فعلا برای اینکار ساختم، برای اطلاع بیشترمیتونید به گروه بیایید و فایل pdf سند اولیه مسیر کاریمون رو بخونید:

    https://t.me/joinchat/AqZXJkVwGVpskVBwTfGZpQ

  • اینیستاگرام تسنیم را تنها نگذارید

  • توجه!!!
    جالبه که بدونیم که کیسینجر و کیسینجر! دو فرد مختلف هستند ( : « مسئولان سایت میتونن چک کنن»
    در حالی که مواجه هستیم با فردی با هزار چهره ی مهمانِ رهگذرِ موقت و دائمیِ بشدت پر رو! که از مشت مردم هنوز سرگیجه داره!!!
    طوری که این گیجی رو در نوشتن تومار های بلند بالای پر از تناقض و فقر فرهنگی و اطلاعاتی ، بروز میدهند( :
    بدا به حال ما که در داشتن دشمن هم شانس نیاوردیم و دشمن هایی بی نهایت احمق و پوچ مغز نصیبمان شد!
    ( :

    درک این سبک مغزان از تمامیِ مسائل حقیر تر از حقیر است..

    پس دوستان!
    بحال فلاکت بارشان رهاشان کنید.

  • از رهگذر موقت به کیسینجر! (فردی که احتمالاً ده ها و شاید صدها نام کاربری دیگر دارد)؛ اول سلام.

    دوم؛ رهگذر موقت به رسم ادب و آنچه که در شأن خود می دانست، چندین مرتبه به کیسینجر! تذکر داد که رعایت ادب کند و تربیت خانوادگی خودش را به رخ نکشد. اما کیسینجر! حتی تحمل یک تذکر ساده را هم ندارد و به جای آن که بابت نظرات سرشار از توهین خود، عذرخواهی کند، درمی آید و رهگذر موقت را مورد حمله قرار می دهد.

    سوم؛ رهگذر موقت هیچگاه قصد دهان به دهان گذاشتن با امثال کیسینجر! را نداشته و ندارد چرا که رئیس جمهورمان اخیراً امثال ایشان را دیوانه خطاب کردند و چه تعبیر پرمغزی هم بود برای اینان. خنده دار است که کیسینجر! خود را در حدی می داند که هموطنانی را که با او هم عقیده نیستند، دشمن خود می پندارد. حال آنکه کیسینجر! حتی سواد خواندن و نوشتن درست و درمان هم ندارد و شکل رایج کلمات را هم نمی شناسد و به جای "طومار" می نویسد "تومار".

    چهارم؛ رهگذر موقت، اسم این فقر سواد در نوشتن نظر را، دم خروس می گذارد. حافظه ی رهگذر موقت در حدی هست که بتواند مصادیق بسیاری از این دم خروس ها را که کاربر مذکور با نام های کاربری متعدد در روشنگری ثبت کرده است، بشمارد، لیکن هدف رهگذر موقت نابود کردن فردی که در اینجا برای خود نام کاربری کیسینجر! اختیار کرده نیست، چرا که امثال ایشان پیش تر نابود شده اند و در مرداب هلاکت دست و پا می زنند و هر از چندی با اختیار یک نام کاربری جدید می کوشند که خود را از این مرداب برهانند. اما غافل از اینکه دم خروس ها مانع از رهایی است.

    آخر؛ رهگذر موقت به فردی که نامش را کیسینجر! اختیار کرده، توصیه می کند در همان سوراخ موشی که تا به دیروز پنهان شده بود، بماند و با خزعبلات کانال های تلگرامی خودش را سرگرم کند و بیش از این آبروی نداشته اش را به باد ندهد.

    البته رهگذر موقت به «الخیر فی ما وقع»، اعتقاد عمیق دارد.

  • ن ت چ کیسینجر. بدا به حال ما که در داشتن دشمن هم شانس نیاوردیم و دشمن هایی بی نهایت احمق و پوچ مغز نصیبمان شد.

  • از رهگذر موقت به « ن »؛ اول سلام علیکم.

    دوم. جناب «ن» ، رهگذر موقت در شب تصویب برجام، از عده ای از هموطنان ناآگاه و جاهلمان (به معنای حقیقی کلمه) شنید که می گفتند « اگر ما دبه نکنیم، آمریکا دبه نمی کند» و این که «امضای جان کری تضمین است» و خزعبلاتی از این دست که کم هم نبود تعدادشان. رهگذر موقت توجه دوستان را به اوج ندانم کاری ملتی جلب می کند که تاریخ نمی دانند. نمی دانند که آمریکا و بلوک غرب بارها و بارها بر سر مسائل مختلف، بصورت مستقیم یا غیر مستقیم با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کرده اند اما در حالی که جمهوری اسلامی ایران هر بار بصورت کامل به تعهدات خود عمل کرده، طرف آمریکایی نه تنها به عهد خود وفا نکرده بلکه به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران نیز توهین کرده است.

    البته توجه به یک نکته فوق العاده حائز اهمیت است و آن این که هر بار که غربی ها و خاصه ایالات متحده آمریکا، سرِ ملت ایران کلاه گذاشته اند، یک دولت منفعل از جنس اصلاحات روی کار بوده است. همان ها که به اعتراف «جک استراو» وقتی در هنگام مذاکره، طرف غربی به آنها گفت که اگر خواسته ی غربی ها را بصورت تمام و کمال نپذیرید، رئیس جمهور غربی با رئیس جمهور شما (رئیس دولت اصلاحات) دیدار نخواهد کرد، دستپاچه شدند و با اتخاذ یک موضع کاملاً منفعلانه، تمام خواسته ی غربی ها را که بدون شک حاوی منافع ملی ما نبود، پذیرفتند.

    اکنون که مدت ها از آن زمان می گذرد نیز، هنوز شاهد آن هستیم که تفکر جریان اصلاحات، هنوز از اشتباهات گذشته ی خود درس نگرفته و باز هم بر ملت ایران تحمیل خسارت می کند. با برجام و مدل جدید قراردادهای نفتی و واردات بی رویه ی کالاهای لوکس و غیره. ای کاش حداقل بصورت کامل غرب زده بودند و تمام و کمال تفکر غرب را پیاده می کردند نه این که هر کجا به نفعشان بود، بپذیرند و پیاده کنند و هر کجا به ضررشان بود، بگویند ما غرب نیستیم. البته جای شکر دارد که رئیس جمهور کشورمان به این نتیجه ی مهم و عقلانی رسیده است که مذاکره ی با آمریکا دیوانگی است. اما جا دارد همه ی افرادی که در آن زمان با دیوانگی خود، خسارت های جبران ناپذیری بر این مرز و بوم وارد کرده اند، تمام قد در مقابل ملت ایران بایستند و عذرخواهی کنند. هر چند که به اعتقاد رهگذر موقت، این جماعت حتی عرضه ی عذرخواهی کردن هم ندارند.

    نگاهی به تئوریسین های دو تفکر نیز، باطل بودن جریان اصلاحات را اثبات می کند. در تفکر اصلاحات امثال اکبر گنجی، صادق زیباکلام، ملعون مهاجرانی و ده ها فرد دیگر را می شناسیم. اما این افراد اکنون کجا هستند و چه می کنند؟ مهاجرانی در دولت اصلاحات وزیر بود اما اکنون چه؟ در اردوی دشمن، علیه مملکت و ملت خود سخنرانی ها می کنند و با هدف تحریم ملت ایران به آمریکایی ها نامه می نویسند و غیره. آنانی که در داخل هستند هم زیباکلام است و تاج زاده و غیره و ذلک که تکلیفشان با خودشان معلوم نیست. تا دیروز می گفتند بعد از شاه باید آمریکا را به زیر کشید اما امروز می گویند، استکبارستیزی در این همه سال چه منفعتی برای ما داشته است؟ رئیس جمهورمان به درستی در مورد اینان گفت که مگر دیوانه شده اند؟ آری. گویا دیوانه شده اند.

    اما تئوریسین های طرف مقابل چه کسانی هستند. امثال حسن عباسی، رائفی پور و استاد رحیم پور ازغدی. کدامیک به خارج پناهنده شده اند؟ کدامیک به آمریکا نامه می نویسند که ایران را تحریم کند؟ کدامیک به شهدا و خانواده ی شهدا توهین می کنند؟ کدامیک در رویارویی با یک فرد خارجی، پشتک می زنند و جفتک می اندازند؟ آری. هیچکدام. چنین کارهای سخیف و زننده ای فقط و فقط از منتسبان به اصلاحات بر می آید.

    با این تفاسیر، رهگذر موقت برای جناب «ن» اظهار تأسف می کند و امیدوار است هر چه زودتر بیدار شود که به قول مرحوم چه گوارا «دیگر نباید خفت».

  • چ 96/8/12 ساعت 10:31

    این جواب چه ربطی به صحبتاش داشت؟؟؟

  • از رهگذر موقت به چ؛ اول سلام.

    دوم، اظهارات رهگذر موقت در واکنش به سخنان نسنجیده ی کاربری به نام «ن» بود و نه در واکنش به صحبت های آقای عباسی. هر چند که نیازی به این توضیح از جانب رهگذر موقت نبود.

  • اتفاقا خیلی هم سنجیده گفته عین واقعیت بود مگه منکر رای مردمی

  • از رهگذر موقت به کیسینجر! یا کسینجر و احتمالاً ده ها و شاید صدها نام کاربری دیگر؛ اول سلام.

    دوم، رهگذر موقت تنها مسؤول آن سخنی است که خودش نوشته است پس اینکه در بالا فرموده اید شماها، شماها نداریم. بکارگیری این واژه از سوی شما لغو است و در آن تردیدی نیست.

    سوم، اگر کیسینجر! یا هر نام کاربری دیگری که شما برای خودت انتخاب کنی، اندکی تأمل کند، خواهد فهمید که سخنان دوستمان جناب «ن» نسنجیده بوده.

    چهارم، رهگذر موقت منکر رأی مردم نیست. اما مردم باید رأی و نظر خود را با تفکر، تعقل و آزاداندیشی بدست آورند نه با تبعیت از دیکتاتوری که رئیس دولت اصلاحات باشد. نظری که با تبعیت از دیکتاتور بدست آید نیز همینگونه می شود که می بینیم. آنان که تا دیروز دم از لیست امید و روحانی و برجام می زدند، امروز هرکدامشان یا برای خود سوراخ موشی گیر آورده و سکوت کرده اند و یا اظهار ندامت و پشیمانی می کنند که در هر صورت کاری از دستشان ساخته نیست چرا که خود کرده را تدبیر نیست.

    رهگذر موقت اعتقاد دارد که کیسینجر! یا هر نام کاربری دیگری با همین محتوا و مضمون، کم کم دارد دم خروس خود را آشکار می کند. پس توصیه رهگذر موقت به کیسینجر! آن است که در همان سوراخ موشی که تاکنون پنهان شده بود، باقی بماند چرا که آب رفته هرگز به جوی باز نمی گردد.

    در ضمن رهگذر موقت باز هم رعایت ادب و احترام را به کیسینجر! گوشزد می کند و امیدوار است که این فرد ناآگاه بیش از این تربیت خانوادگی خودش را به رخ نکشد.

  • ن 96/8/11 ساعت 11:57

    اقای عباسی لازمه به شما و امثال شما انتخابات ریاست جمهوری 92 و 96 و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و شورای شهر تهران رو دو باره یاداوری کنم که اصلاح طلبی و اصلاح طلبان همچنان زنده و زنده خواهد ماند
    شما که تا دیروز سنگ حمایت از اصولگرا ها و پایداری هارا می زدید بهتر نیست برای حفظ ابرو خودتان هم که شده در سخنرانی هایتان کمی از فساد ها ی دولت قبل حرفبزنید با لفاظی هایی که بلدید ان ها را توجیه کنید ......

  • درست نشنیدی یه مرد رو معرفی کنید .از رفسنجانی تا خاتمی فتنه و حاج اقا حسن کلید کارهای که انجام دادن یه نگاه به تاریخ بندازی معلومه .لازمه یاداوری کنم استاد حسن عباسی حزبی نیست اگه با برخی اصولگرایان دیدی فقط به دلیل اینکه دشمن و دوست تشون معلومه و گرنه چه اصولگرای و اسهال طلبی هر دوتاشون یکی اند .لازمه یاداوری کنم همونطور که مردم 92 و 96 رای دادن 88 هم رای دادن .لطفا از رای خودت بگو نه مردم ......

  • ت 96/8/12 ساعت 10:29

    اینکه اقای عباسی جناحی نیست کاملا در رفتار و اخلاق و کلام ایشان مشخص است....!!!
    شما بهتر است تاریخ را مرور کنید و ببینید از سال 84 تا 92 چه بلایی سر کشور امده
    کسانی که با تخلف بالا میان الان انگشت نمای مردم شده اند و باید در دادگاه حاضر شوند...

  • جناحی بودنش بخوره تو سَرِش!!!

    حسن عباسی بواسطه ی بودن در تشکیلات عماریون! «که یه عده معلوم الحالِ امنیتیِ مشکل دار هستند» هست که گُنده شده!
    الکی.....
    وگرنه همون کسیه که تمام زندگیش در ابهامه!
    تحصیلاتش ، جنگش ، عملش ، حرف های سراسر خرافه و تئوری توطئه زدش!

    فقط حرف..... حرف ...... حرف.....
    حیف فکر که درگیر این جانی های بی خرد باشه
    ( :

  • از رهگذر موقت به کیسینجر! ؛ اول سلام.

    دوم، جناب کیسینجر!، شایسته است که در هنگام اعلام نظر خود در مورد افراد و تفکرات، ادب را رعایت کنیم. توهین نکنیم و برچسب نزنیم. چرا که مردم اصراری ندارند به تربیت خانوادگی امثال شما پی ببرند.

  • آخ که چقدر شماها با ادبید!!!
    ((((( :
    بالاخره از طرفدارای امثال این حسن آقای هتاکِ دهن دریده ی فراری از جبه اید دیگه!
    اینا دستشون بخون جوون های مملکت آلودس و شما زبانتون!
    خیلی بد مرضیه !!!
    امثال شما از جنتی هم کمترین ( :

  • چرا حاشا به فنگ میکنی ن ت چ کیسینجر جواب بده کوروش پرست..........

  • من با کوروش پرست همون قدر دشمن هستم که یا امثال شما هستم..
    فقط فرق سجده ی کوروش پرست با شما اینه که اون از روی حماقته و کارِ شما از روی جنایت و حماقت !
    کافیه بهتون یه دست لباس و یه ساندیس بدن ... تا مرتکب جنایاتی بشید که روی مغول و اسکندر رو سفید میکنه!
    دریغ از یک جو عقل و خرد در کله ی بو داده ی شما لاشه های متحرک!

  • ن ت چ کیسینجر .از کلماتی که استفاده کردی کاملا کوروش پرستی تو به رخ کشیدی اینکه امثال تو انقدر حسادت برای یه دست لباس و ساندیس و اینو نگفتی کیک دارند بازم هم برتری امثال ماست اینکه با استناد به حرف تو امثال ما ساندیس خور هستند ولی مثل امثال تو چیز خور....مستکبران نیستیم . پاسخ کلیپ رو هم بده یه شهید رو معرفی کن.... .

  • هر بار با یک اسم اعلام وجود نکن ن ت چ کیسینجر...حسن عباسی کسی که به موقع اون وقتی که یک عده به دنبال سوراخ موش بودن و عده ای دیگه رفت و برگشتشون رو در 8سال دفاع مقدس اتو لباساشون و عبا شون مشخص میکرد امثال حسن عباسی در جبهه ها بودند و اما تحصیلاتش از همون دانشگاهی دکترا گرفت که خاتمی فتنه دکترا گرفت واینکه گفتی فقط حرف..... حرف ...... حرف..... اینو دیگه خروجی عقل تو متوجه میشه .راستی معلومه کوروش پرست هم هستی.........