عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 01/12/17 ساعت 01:16

    این یهودی زاده تخم حروم تکرارچی چرندیات و بوقچی قوم و اجداد یهودی خودشه و با تحریفات زمان شناسانه اهداف قوم یهودی خودش رو پیش میبره.

  • مهمان 01/12/17 ساعت 01:09

    ما بچه حزب اللهی ها مختخر به اینیم که برای توی تخم حروم الشیطان خیلی خطرناکیم.
    همین یکی کردن توحشات مزدوران پادشاه داعش ابوبکر البغدادی با دفاعیات مدافعان ولایت فقیه امام خامنه ای توسط این بوقچی ها شبیخون دشمن هست چون باعث شد آمریکا و اروپا و اعتلاف ضد تروریست شون با پشتوانه چرندیات اینها سپاه قدس رو هم مثل داعش تروریست اعلام کنند و سردار سلیمانی رو هم ترور کنند. اسرائیلی ها به پشتوانه همین بوقچی های تحریفگرشون که همیشه همین چرندیات رو در افتخار به کشورگشایی و امپراطوری تو بوق و کرنا می‌کنند بین امت اسلامی تفرقه میندازند و با تو بوق کرنا کردن حرفهای همین بوقچی ها بر واقعیت بودن چرندیات شون درباره هولوکاست اصرار می‌کنند تا جایی که مغز مردم جهان رو به نحوی به نفع خودشون و علیه ما شستشو می‌دهند که انگار باز ایرانیان دنبال قتل عام همه اسرائیلی ها هستند و در ادامه واجب بودن تکرار قتل عام پیش دستانه تمام ایرانیان در پوریم دوم که با ترور شهید سلیمانی شروع شده رو توجیه میکنند و اینطور برای داشتن بمب اتم به بهانه دفاع از خودشون مجاز میشوند و تمام جنایاتشان رو موجه می‌کنند. اینکه این بوقچی های آنوسی همین چرندیات اسرائیلی ها در تمجید از امپراطوری رو تو بوق و کرنا می‌کنند بلاشک برنامه ریزی شده هست. تا این بوقچی ها زمان شناسانه در حال کارند اسرائیل راحت تمام جنایاتش رو انجام میده و موجه میکنه. برخورد با اسرائیل بدون برخورد با این بوقچی ها که جاده صاف کن اسرائیل هستند محاله. تا وقتی این بوقچی ها زمان شناسانه مشغول تو بوق و کرنا کردن این چرندیات مربوط به لشکرکشی و امپراطوری هستند و اینجوری به نفع داعش و اسرائیل بین امت اسلامی تفرقه افکنی و به اسرائیل در حال نابودی خونرسانی می‌کنند و نفس مصنوعی می‌دهند اسرائیل به پشتوانه این بوقچی ها به حیات ننگین خودش ادامه میده و با خیال راحت جنایت میکنه. توی یه فیلم تبیینی هم از حرفهای آخوند کارشناس برنامه و هم از حرفهای کلیپ داعش فهمیدم که دست این بوقچی ها تا آرنج به خون شهید سلیمانی و مدافعان حرم آغشته هست و در قتلشان شریک جرم هستند. بنابراین هرلحظه بیشمار لعنت بر این پلشتها و کسانی که این پلشتها رو پس انداختند الی یوم القیامه.

  • مهمان 01/12/17 ساعت 01:02

    یهودی زاده تخم حروم انقلاب اسلامی با شعار اصلی مرگ و لعنت بر ۲۵۰۰ سال شاهنشاهی پیروز شد و در رفراندوم جمهوری اسلامی بیشتر از ۹۸% ملت ایران از همه شاهان که اجداد تو بودند و از عاقازاده های عاریایی امثال تو که حاصل تجاوزات خانوادگی هخامنشیان هستی قاطعانه اعلام برائت و بیزاری جستند. توی تخم حروم که به اعتراف خودت در زمین دشمن بازی میکنی بابت لگدمالی اصول و مبانی و هویت انقلاب اسلامی ما با نشر این اراجیف و بوقچی بودن برای اسرائیل چقدر جیره و مواجب و لقمه حروم دریافت کردی که خیانت به امام زمان برات راحت شد؟

  • مهمان 01/12/17 ساعت 00:53

    یهودی زاده تخم حروم، ما شیعیان انقلابی برای توی بوقچی اسرائیل و کتاب‌های ساختگی تو و قوم یهودیت ارزشی قائل نیستیم. گاله رو ببند انگل آنوسی.

  • بعضیها صلح کل اند و همیشه دنبال این هستن که حد وسط رو بگیرن و یه چیزی بگن همه خوششون بیاد، اما استاد رائفی پور اینطور نیست. ایشون مستدل صحبت میکنه و برا همین حرفش در عمق ذهن و دل آدم میشینه.
    اما یه انتقادی به دوستان سربازان و افسران فضای مجازی دارم.. عزیزان؛ چرا اینقدر صدای موزیک پس زمینه رو بلند میکنید که نشه با آرامش و فکر به سخنرانی گوش داد؟!
    اصلاح کنید دیگه بعد چند سال!!!

  • اگر شما سخنرانی کاملشون رو گوش کنی می فهمید که استاد درست می گویند :《هخامنشیان کانال سوئز را در زمان داریوش کندند تا (در زمان کمبوجیه) مصر را فتح کنند.》¡¿!!@
    کنتور که نداره!
    نخند مدرک دکترا داره مثل احمد نژاد

  • رائفی پور غلط کرد.

  • کتاب فرزندان استر را بخوانید؛
    آنوقت متوجه خواهید شد ،رائفی پور غلط نگفته؛
    بلکه شما به دانسته های غلط و باطل خود اصرار می ورزید.
    نویسنده کتاب فرزندان استر یک ایرانی یهودی ست ها؛
    شیعه و یا سنی نیست ها؛
    ایرانی یهودی با کمک ...................
    این کتاب نوشته شده
    از دیگرنظردهندگان هم استدعا دارم کتاب فرزندان استر را بخوانند
    علت خیلی از مشکلات و معضلات ،روشن میشود