عذرخواهی حجت الاسلام قرائتی از آقای دوربینی


حجت الاسلام قرائتی از در پی صحبت هایش از آقای دوربینی از وی عذرخواهی کرد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • باز هم یکی از یکی ،شما از کجا مطمعا هستید که اگر دوربینی نبود که این صحنه رو بگیره و این فیلم پخش نمیشد اقای قرائتی عذر خواهی نمیکردند؟از کجا مطمعا هستید؟زیاد تند نروید

  • ای کاش ایت الله قرائتی خیلی ها این رفتار بخشش رو از شما یاد میگرفتند ...کسی که میگفت بی سواد ها بی شناسنامه ها یا در دانشگاه به دانشجویان میگفت میدم بیرونتون کنند ادم باشید ولی باز هم شما نشان دادید که قرائتی همان است که هست همان روحانی ساده

  • جناب قرائتی از آنجائی که فرموده اید:«ما فقط 14 معصوم داریم» و اینکه «همه ممکن است اشتباه کنند» نیازی به این همه زحمت نبود جهت عذرخواهی از اشتباه «ممکنۀ» «بدیهی از حیث مفارقت با 14 معصوم (ع)» !!!
    هرچند باز هم گلی به جمال شما که دست به کار عمل به آنچه معتقدی شدی....!
    اما یک سؤال:
    خدایی اگر ارتکاب به اشتباهی ممکن و بدیهی ؛) در خلوت از نگاه و فهم عمومی از جانب شما منتج به ظلمی به بنده ای از خدا می شد باز هم در صدد عذر خواهی از وی برمی آمدید؟
    کمی دقیق تر:
    اگر ارتکاب به ظلمی از جانب شما سلسله ای از ظلم را به واسطۀ افراد دیگری بر مظلومی رقم می زد در حالی که جز اندک افراد معدود و احیاناً بیمار نفسانی (بعضاً از همان اشاعه دهندگان) از منشأ آن ظلم (که شما بوده ای) کمتر کسی مطلع بود یا نبود، باز هم علی رغم «ممکن» و «بدیهی» بودن اشتباه یا شاید هم گناه! در صدد رفع آثار آن بر می آمدید؟
    بنده بعید می دانم. به قضاوت شما بر نمی آیم اما منطبق با آنچه که فرموده اید از باب «خط کشی بین معصوم و عوام از حیث یأس از عصمت کسبی تا الگوی جدی و والای ائمه(ع)» یقین دارم ظلم روا یافته از جنابان مذهبیون و تخم و ترکۀ شجرۀ طیبه (شاخۀ قدرت حکومتی) یا واجدان ژن خوب(شاخۀ دیگر حکومت) به مردم دیگر که صدالبته از شجرۀ طیبه نیستند و ژن معمولی یا شاید هم معیوب دارند «بدیهی»، از ممکنات «قابل درک» و «قابل گذشت!» است.
    حال دیگر به گور 7 جد و آباء آبرو و حیثیت و قلب شکسته و شخصیت آسیب دیده و آیندۀ تباه آن مظلوم نگون بخت!!!!!!!!!!
    این جور وقت ها یحتمل «حکم الهی» قدر و قضای آن مظلوم را بر این روال قرار داده بوده!!! که تبعات گناه مرتکبه از سوی چادر چاقچوری ها و عربده کش های آمر به معروف و ناهی از منکر بر زندگی او قابل جمع و جور کردن نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    حالا مثلاً به عنوان الگو چه چیزی را به هم ترازان خودتان آموختید؟ این که اگر گناهی به عمل در آمد با گفتار رفع گردد؟
    راستی اگر هدف از خلقت معصومین در تاریخ آموزش راه های برائت از گناه و ظلم و نزدیکی ممکنه به عصمت نیست چرا عمری است وقت گرانمایه را صرف حکایت و روایت از معصوم و تبیین شخصیت ایشان کرده ای؟
    باور کن باور قسم روباه با دم خروس آشکار از مذهب-نمایان به اشدّ سختی است.

  • بنده فیلم را دیدم جناب حاج آقا هیچ توهینی نکردند. احتمالا از نظر بعضی اگر به دزد بگویند دزد این توهین است! مثل همیشه فرد بدهکار طلبکار شده است. به خصوص که چون طرفشان یک عالم حوزویست و شارلاتانیسم رسانه ای دلش می خواهد ایشان را تخریب کند. این جناب "باز هم یکی از یکی" هم گویی عقده های زیادی از علمای مهذب حوزه دارد و می خواهد کینه های خود را خالی کند از خانم های محجبه و سربازان دین و خدا هم نگذشته و آن چه لیاقت خودش است را نیز بر زبان آورده است. فعلا در این عالم هر چه می خواهد بکند و بگوید و ...ولی نوبتش خواهد رسید.

  • جناب دانشگاهی!
    شما فیلم رو با تفسیر به رأی خودت دیده ای... آنهم با همان چشمان احولت! .. چوب رو که بلند کنی گربه دزده ... بـــــــــــــــــــله!
    دوست عزیز که گفتارت حاکی از عقبه و شناسنامه ات داره، خوب دقت کن به عرایض بنده!
    اولاً بنده نظیر جنابعالی آدم ها رو در طیف های درهم برهم ، تأکید می کنم «درهم برهم» مطّبق نمی کنم و نگاهم دچار دوبینی نیست! لذا بنده اتفاقاً با تنها قشری که دچار تنش ناشی از حماقت جانب رو به رو نشده ام همین علمای حوزه است... البت بنده جنس اوناث رو از اصالت علما آن هم علمای حوزوی فارق می دونم... (این رو گفتم تا اون دسته از اوناثی که توهم عالمی و درجۀ اجتهاد و ... دارن حساب نگاه من دستشون بیاد!)
    ثانیاً هر کینه واجد منشائی است. نقداً وقتی جنابعالی وجود کینه رو در دل بنده محرز دانسته ای، باید یقین حاصل کرد که از حقیقت منشأ ایجاد کینه هم مطلعی!!!!!!!!!! اینجاست که دم خروس زده بیرون!
    ثالثاً خانم های محجبه تا 99/9 درصدشون که در دسته بندی ویژه ای در نظر بنده قرار دارند که خودشون به اصرار شدید قولی و عملی کاسب این جایگاه شده اند! D:
    رابعاً سربازان دین خدا که همیشه روی دیدگان بنده و البته دل و جان ما جای دارند... اگر منظور کج اندیش تان «شجرۀ طیبه » است که بنده نقل داشتم بایس بگم شجرۀ طیبۀ واجد سربازان دین خدا تخم ترکۀ عقده ای و پر رو و مفت خور و مزور و متفرعن پس نمی اندازه... مگر آنکه علی رغم نطفۀ پاک، وصلۀ ناجوری شیر بی کیفیت به حلقش ریخته باشه... که در کامنت دیگری ذکر شد!
    خامساً آنچه لیاقت بندۀ خداست رو خدا بهتر می دونه! البته تو هم که دم از لیاقت می زنی اتفاقاً از اون مزورایی هستی که با شناخت لایق حقیقی، خوب یاد گرفتی چه جوری با زبانرانی یا حیله گری از میدون خدمت و صراط حق دورش کنی!
    سادساً آش پختۀ یک وجب روغنتون قبل از اولتیماتوم آخر کامنتت زودتر از این ها به مهضم رابعۀ ما در اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حالا که شناس بودنت بیرون زده و آنچه از شارلاتانیسم کاسب بودی رو کم کم رو دایره پخش کردی ، نترس و مابقی اش رو هم بگو...!!!!!!!!
    نوبتی که ازش دم می زنی از کدوماست؟
    نوبت پاپوش های بزرگتر و سیاسی تر؟
    نترس بگو بابا... دوور دور ارباب رعیتیه... ارباب زاده هستی که این قدر گستاخ می تازی و می تازونی... دور روزگار، شجره اتون رو می خشکونه..
    مار ا که باکی نیست. دور مجنون گذشت و نوبت ماست... اما یادت باشه: هر کسی 5 روز نوبت اوست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!