دفاع روحانی از سپاه پاسداران


رییس جمهور با اشاره به اینکه تولید تسلیحات دفاعی یک ضرورت برای امنیت ملی ما است، تصریح کرد سپاه یک نیروی بزرگ مردمی و نظامی در کشور ما است و در جنگ هشت ساله نقش بسیار مهمی را ایفا کرده وامروز هم برای امنیت ایران و مبارزه با تروریست نقش بسیار موثر و مهمی را ایفا کرده و می کند.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. ولی سپاه میتواند فقیرت کند بیکارت کند ثروت کشورت را به اعراب و تروریست بدهد، تجارت ارز و طلا با قیمت دلخواه!

  • جناب مهمان 96/7/25 ساعت 20:29!
    اگر تحمل شنیدن حقیقت رو داری باید بگم:
    «اتفاقاً وقتی تمام آنچه ذیل حاکمیت نظام اعم از قوای سه گانه از یکسو در معیت قوای نظامی از سوی دیگر شناخته ای، در وحدتی مثال زدنی و یکپارچه در لفاف بازی های سیاسی، کاملاً آگاهانه از چینش و عملکرد یکدیگر مشغول مملکت داری اند! این جنگ زرگری فی مابین احزاب، تشکلها گروه ها گرفته تا جناح ها (چپ و راست و اصولی و اصلاحی) فقط برای حفظ نشاط سیاسی یا بهتر بگوئیم سرگرم سازی مردمی برای باورمندی و امیدواری ایشان و در یک کلام اعتماد به پیشآمدهای ناخوانده است!
    چنانچه حاکمیتی به قیمت جان و مال و منافع مردمش و ذیل نام بلندی چون دین و الهیت جانب قدرت را فرو نگذارد اگرچه از وجهی نمودی ارزشمند دارد اما امان از آن روزی که افراشتن پرچم معنویت و دین که تنها نقطه اتکاء و اتصال تمام هویت، تمدن، عقیدت و.. است صرفاً در دستان تزویر جهت نمایش قدرت و نهان کردن واقعیتی تلخ از استعمار شدگی ها باشد!!!»
    لذا در صورت صحت فرض مذکور امریکای ملعبه که هیچ، ننه و بابای غرب و شرق و شمال و جنوب هم هر غلطی بخواهند می کنند تا سهم بیشتری از سفرۀ گشودۀ منافع یک ملت ببرند. پس زین پس انگشت اشارتی بر سپاه و یا دولت و یا فلان و بهمان نگیرید! چراکه متهم حقیقی غفلت من و توی ایرانی و مسلمانی است که در تسلیم هر کس و ناکسی هستیم الا آنکه بایسته است و هو الحق!
    «آنکس که تو را فقیر کرده یا خواهد کرد، غفلت توست»
    راستی اگر فرض حقیر نادرست بود چرا هر دم از این باغ بری می رسد؟ تو گویی همان کرکس و کفتارهای ریز و درشت هم خوبتر از ما در فهم مذکورند که هر آن به ترفندی نو هجمه های تازه از بسترهای باورساز توسط جاسوسان و گماردگانشان روانۀ اذهان خام مدعیان دانش این آب و خاک می کنند! باشد که تیری در گرگ و میش امروزشان هم کارگر افتد!
    عجبا از این همه آشفتگی و اطوار باطل روزگار!
    جای آن دارد که جهان را به ریشخندی مهمان کنیم....
    دوستدارتان «یکی از یکی»

  • من سپاهی نیستم!‎
    جواد ظریف در صفحه توییتر انگلیسی خود رسماً ایرانی‌ها را سپاهی خواند و به زعم خود این کار حرکتی برای ایجاد اتحاد بود اما آیا واقعاً می‌شود ملت ایران را سپاهی خواند؟!

    - سپاهی که سال‌ها پیش با حمله هوایی و زمینی به بهانه تحریم فرودگاه امام را تهدید کرد چون نتوانسته بود پروژه ساخت آن را تصاحب کند و هنوز هم آن فرودگاه به اتمام نرسیده!

    - سپاهی سال‌هاست قدرت بی چون و چرای رسانه داخلی را در دست دارد و با امپراتوری رسانه‌ای همواره سعی در گمراه کردن اذهان عمومی دارد!

    - سپاهی که از تحریم سود می‌برد و به بهانه دور زدن تحریم هر چقدر دلش می‌خواهد کالای قاچاق وارد می‌کند و به کولبرها که می‌رسد اسلحه به دست می‌گیرد!

    - سپاهی که ارتباطات زیر ساخت و خطوط تلفن همراه (ایرانسل و همراه اول و شرکت مخابرات ایران) را با رانت از آن خود کرده و رقابت در این عرصه را ناممکن کرده!

    - سپاهی که حتی به استارت آپ‌ها و شغل‌های نوپا هم رحم نکرده و با اقداماتش اینجا هم سعی در تصاحب دارد!

    - سپاهی که سال خونین ۸۸ با ماشین از روی هموطنانش رد شد و تا توانست کشت و تجاوز کرد تا مبادا خدشه‌ای به نظام نه چندان مقدس جمهوری اسلامی وارد شود!

    - سپاهی که هنوز بعد از هفت سال بر حصر غیرقانونی و غیر شرعی پافشاری می‌کند!

    شما را نمی‌دانم امّا من سپاهی نیستم آقای ظریف!

  • جناب مهمان 96/7/24 ساعت 21:33!
    بنده هم نه تنها سپاهی نیستم که خدا آن روز را نصیب نگرداند که سپاهی شوم! ... امـــّـا..
    به نظرم حتی اگر بتوان بندهای اول تا سوم شما را به سپاه نسبت داد اما جداً سایر نظراتتان در مورد سپاه ایران بی انصافی است !!!
    عزیز برادر!
    استناد شما به کدام مستندات بر این موارد مذکورتان دلالت دارد؟!
    اصلاً سندی موجود هست؟
    این که به سادگی به دیگران اتهام زده شود و بر آن پافشاری شود یکی از خصائص شجرۀ طیبه است که الحمد للّه خداوند به ارتزاق دانه ای گندم امثال من و شما را از همجواری و طمع به چنین شجراتی محروم کرده و از بهشت برین سپاهیان مملکت رانده است. لذا شایسته نیست که بر روال و سیاق خود ایشان(زادگان طیبشان) به غلط تهمت روا داریم! حتی به واجدین این خصلت!
    پس علی رغم هم سویی در باب غلط جناب ظریف و موضع قدرتمندی سپاه ایران، در موارد دیگر اتهام ورزی به ایشان را مذموم می دانم.
    ایرانی با ژن دست چندمش هم که باشد خدا رو صدهزار مرتبه شکر ژنش از نوع خوب لیبرالی یا تخم طاهر شجرۀ طیبه هم نباشد «دروغگو» نیست! یادمان نرود تهمت زدن از انشعابات گناه دروغ است.
    پس اگر گفتی ایرانی هستی و نه سپاهی، صِرف ایرانی بودنت بر پندار و گفتار و کردار راستت مهیا باش! چراکه بستگان آنان که گفتی در تشنگی قدرت کمتر این گونه اند...

  • ebi110 96/7/22 ساعت 07:15

    این حرفهای روحانی همش فیلمه ، اینها نقشه ها دارند برای نابودی انقلاب

  • حسن روحانی در جلسه ای انتخاباتی در جمع هواداران خود در همدان در ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ گفت (لطفا با تامل و تعمق کلمات وی مرور شود تا متوجه عمق انحراف و فساد گردید):
    "اردیبهشت 96 هم یکبار دیگر مردم ایران اعلام می‌کنند آنهایی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند."
    بنده چگونه می توانم به کسی که چنین حرف هایی را زده و تمام 38 سال انقلاب و امام و ولایت فقیه و رهبری و... و همه چیز را رویش یک خط قرمز کشید اعتماد کنم و او را فرد صادقی بدانم و دفاع از سپاهش را صادقانه بدانم. آیا جز روحیه ای معاویه صفت می تواند اینگونه باشد؟ بنده هرگز این سخنان وی را فراموش نخواهم کرد و وی را فردی مکار و غیر قابل اعتماد و ... می دانم که برای دنیای خود هر کاری می کند و هر حرفی می زند. واقعا که خطر عالم سوء از یزید بیشتر است.

  • سپاه آنقدر محبوب دلهاست که در ایام تبلیغات انتخابات، مردم از حرص حمايت اين نهاد از برخى كانديداها، به كانديداى مقابل رأى مى دهند!

  • احسنت به شما آسید مهدی..
    درود

  • آخ که چقد دلم برات می سوزه سید مهدی. بیچاره. خیلی ساده ای. خیلی.
    می ترسم ساده لوحی بیش از حد کار دستت بده ها. از ما گفتن بود

  • مهمان 18:43 ممنون از دلسوزی شما