مبارزه برای روشنگری


رهبر انقلاب : این روشنگری جهاد است


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لطفا منصفانه داوری کنید
    ---
    چرا این نصحیتهای روشنگر پدرانه و خدا پسندانه ی رهبر معظم انقلاب را به گوش پایگاه های اطلاع رسانی مجاز معروف مانند الف و تابناک و بولتن نیوز و... نمی رسانید که علی رغم اعتراضهای مکرر که در باره ی حذف مکرر بیشترین نظرات روشنگر به آنها ارسال می شود نه خود دست از کار تخریبی حذف بر می دارند نه از هیچ مسئولی به آنان محض رضای خدا اعتراضی در دفاع از حق صاحب نظران انجام می گیرد؟؟؟!!!
    به نظر پایگاه « روشن گری » اصرار پایگاه های مذکور بر حذف مکرر نظرات روشنگر ، که در دفاع منطقی و مستدل از دین و مذهب و نظام اسلامی و کشور و مردم و در پاسخ مستدل دندان شکن به یاوه گوییهای دشمنان کینه توز تجاوزگر ضد بشر و به قلدران قانون ستیز جهانی و خود کامگان جنگ افروز برده صفت منطقه ای ارسال می گردند ، بلحاظ دین و اخلاق و قانون و عرف انسانی و اصول حرفه ای چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    آیا واقعا سکوت مسئولان ذی ربط ناظر بر رسانه های مجاز در مقابل رفتارهای قانون ستیز پایگاه های اطلاع رسانی مجاز در کشور که با اصرار بر جلوگیری عمدی از روشنگری و از تبادل افکار سازنده و مثبت در همه ی زمینه های مورد نیاز زندگی جامعه ، وجود و رواج قانون گریزی مخرب دشمن شاد کن در کشور را تداعی می کند بی تفاوتی و سهل انگاری یا نا آگاهی این مسئولان را نسبت به مسائل حیاتی کشور ثابت نمی کند؟؟؟!!!