توصیه های جالب امیرالمومنین به مسئولین جمهوری اسلامی


برای دریافت سایر محصولات به کانال زیر در تلگرام مراجعه کنید:
https://t.me/cheraaq


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ebi110 96/6/8 ساعت 08:09

    چه فایده انگار یاسین تو گوش خر میخونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • چرا قانون گذاری اسلامی فعال نمی شود؟؟؟!!!
    ---
    مسئولان ج.ا.ا و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی که مسئول قانون گذاری و نظارت بر اجرای قوانین در کشور اند همگی سوگند یاد کرده با هدف تامین و تضمین منافع نظام و کشور و منافع مردم پایبند تدوین و اجرای قوانین و نظارت جدی بر اجرای قوانین نظام اسلامی در همه ی زمینه ها باشند.
    بنا بر توضیح فوق تدوین و تصویب و اجرای قوانین نظام و نظارت بر این اجرا در دست و در اختیار این مسئولان و این نمایندگان است.
    چرا با وجود سوگند مذکور و مشخص بودن مکتب عدالت محور اسلام نزد خودیهای نظام اسلامی در ج.ا.ا و وجود نخبگان بسیاری از دین شناسان وفا دار به دین ، بجای و جود عزم همگانی صادقانه راسخ نزد مسئولان و نمایندگان مردم در کشور ، برای تدوین و تصویب و اجرای قوانین مطابق با احکام صریح شرع در قرآن و سنت ، باید با خواهش و تمنا و نصیحت و اندرز و التماس و شکوه و گلایه از این مسئولان و نمایندگان خواست که مطابق با توصیه های امیر مؤمنان حضرت (ع) و احکام شرع مبین اسلام عمل و قانون گذاری کنند؟؟؟!!!
    این مسئولان و نمایندگان در طول چند دهه ی گذشته از عمر مبارک انقلاب و نظام اسلامی برای تغییر قوانین طاغوتی عدالت گریز به قوانین اسلامی عدالت محور تا کنون چه می کرده و چه نظارتی در این زمینه بر کار آنان بوده است؟؟؟!!!
    نخبگان دین شناسی کشور تا کنون چه طرحها و برنامه های تدوین شده ی دقیق علمی کار آمدی را مطابق با مکتب اسلام به این مسئولان و نمایندگان برای تغییر قوانین تا کنون ارائه کرده و تا چه اندازه مسئولیت بحث و پیگیری قانونی ساختن طرحها و برنامه های علمی مستند و مستدل تدوین شده ی خود را مطابق با وظایف مؤکد دینی و مذهبی خویش ایفا نموده اند؟؟؟!!!
    این سئوال که چرا قانون گذاری اسلامی یا اسلام محور در جمع مسئولان و نمایندگان مردم فعال نیست ؟؟؟!!! باید در همه ی گوشهای خودیهای وفا دار به نظام اسلامی و بویژه نخبگان دین شناسی کشور طنین انداز و مسئولیت زا و نگران کننده باشد.