معجزه انقلاب


ببینید| معجزه انقلاب
حضرت آقا(حفظه الله): ((بنظرم تعداد كسانی كه حاضرندبرای خدا در #راههای_خطرناک قدم بگذارند، از آن روزی كه در كشور خودمان جنگ بود، بيشترنباشد كمتر نيست!))
#شهید_محسن_حججی

جوان مؤمن انقلابی؛ گره گشای مشکلات مردم

رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی): ((ما امروز وقتی به آن گذشته نگاه میکنیم، میبینیم حرکت کشور در این زمینه‌ها، یک حرکت غیر قابل تصوری است؛ حرکت، خیلی خوب بوده. کار کردیم، نتیجه‌اش را هم داریم مشاهده میکنیم.
همین رویان - که آقای دکتر گُورانی گزارش دادند - و این ماجرای سلولهای بنیادی که اینها با امکانات کم توانستند به آن دست پیدا کنند و پیشرفتی که در این زمینه کرده‌اند و در این سمیناری که دو سال قبل در اینجا تشکیل شد و دانشمندان دنیا، آمدند و با آنها مصاحبه شد و گواهی و اظهار شگفتی کردند؛ اینها یک داستانهایی است که واقعاً جا دارد به عنوان مایه‌های افتخار، جلوِ چشم ما باشد.
ما شخصیتهایی از قبیل مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی - که حالا من مقیّدم از این جوان پاکباخته‌ی مؤمنِ فاضلِ کارآمد، و مدیر حقیقتاً انقلابی و مؤمن اسم بیاورم - داریم و الان هم در کشور، فراوان هستند و در بخشهای مختلف دارند کار میکنند؛ و کارهای خوبی هم انجام گرفته است. وضع دانشگاههای ما امروز با بیست، بیست‌وپنج سال قبل قابل مقایسه نیست؛ پیشرفتهایمان خیلی خوب است. ))۱۳۸۵/۰۷/۱۳
#جوان_مومن_گره_گشای_مردم

38 سال پیش نوجوان 13 ساله ای با شجاعت تمام حماسه ای آفرید که امام راحل او را رهبر امت خواند!
و امروز امثال #شهید_حججی نشان دادند رویش های انقلاب همچنان ادامه دارد


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.