طوفان سردار قاسمی


خاک بر سر نظامی که همه علماش برن استخر #فرح
خودت کتاب نوشتی گفتی روز #تاسوعا خونواده رو بردی سد لتیان اسکی بازی
ارمنی ها تو محله ما این کارو نمیکنن


+ 
37

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دنیس راس، مدیر اسبق برنامه ریزی سیاسی وزارت خارجه آمریکا، به تازگی اظهار داشته است: «ایرانی‌ها در ازای لغو تحریم‌ها پذیرفتند که برنامه هسته‌ای‌شان را محدود کنند اما ما دقیقاً مخالف این کار را انجام دادیم و تحریم‌ها را تشدید کردیم»

  • سعید قاسمی خار در گلوی لیبرال ها

  • خرده دیکتاتورها.
    موجوداتی که همه ی دانششان در "آمدنیوز" خلاصه میشود.
    درِ آمد نیوزِ حراف و دروغ پراکن و عقده ای رو که عقده ی اداره کننده اش از از هر جمله ای که مینویسه پیداس :) ،گل بگیرن، اینا کلا ساکت میشن. چون اساسا منبع حرفاشون این کانالای معلوم الحاله :)

    اینا رو من میشناسم.
    دیکتاتورهای صاحب سلفی حقارت :)

  • درود بر تو لعنت خدا بر کافران مفت خور و وطن فروش مثل کافر 123 که در قالب مهمان و غیره بر پشتیبانی کافر روحانی احمق و سگ هایی مثل خرتمی و خرسنجانی و خروبی و خریف در آمده و بر بر قوه قضائیه و اسلام گرایان توهین می کند و نوکر افسادطلبان است و نان آنان را می خورد خاک بر سر کافر روحانی و سگان دزدش
    کانال یکی از بچه ها این است تا حقیقت جنجالی کافر روحانی و سگانش را بهتر بشناسید

  • (((( :

  • به کانال فوق جنجالی و سیاسی دکتر عباسی بپیوندید
    DOCTORABBASi@

  • انصافا خیلی رک و پوست کنده حرف میزنه زیاد نمیشناسمش ولی چنتا کلیپ ازش دیدم عاشق صحبتاش شدم ما ازاین سخنرانا کم داریم متاسفانه...

  • به نظرمن اصلاح طلبان کاری به توده مردم ندارند وبهتربگویم به فکراکثریت 96 درصدی مردم نیستند وهیچ طرح وبرنامه برای رفاه وآسایش مردم وتوده ملت ندارند. وفقط غوغا سالارند و یاوه گو . ونان به نرخ روز خورند وموج سوار. ونگاهشان به جو موجود درجامعه هست. یک عده هم پیاله حزبی هستند که باهم فامیل هستند. سالها دولت در دستشان بود 8 سال دولت هاشمی که کارگزاران سازندگی همه کاره بودند. 8 سال دوره خاتمی و8 سال هم دولت روحانی که می شود 24 سال ودرزمان ریاست جمهوری امام خامنه ای هم دولت عملاً در دست اینها بود که همون فتنه گر نخست وزیربود درآن 8سال. پس اینها درتقریباً تمام دوره ها دولت دستشان بود. لذا ای قدراینها ازبیت المال خوردند که مثل معروفی میگه:«از نخورده بگیر بده به خورده» واین آقایان اصلاح طلب افرادی سودجو ومنافع طلب و حزب باز ورفیق باز وپارتی باز هستند. اینها ازانقلاب عناوین مهمی گرفتند به آلاف و الوف رسیدند صاحب مال ومقام شدند. صاحب شهرت شدند. اما حتی قدرهمین انقلاب را هم نمی دانند وبه راحتی وبه بهای بخس آنرا می فروشند. درمجلس ششم اسرار هسته ای ایران را به دشمنان فروختند وبرای بیگانه جاسوسی ونقش ستون پنجم داشتند درحالیکه خودشان همه کاره این انقلاب بودند این قدر کم ظرفیت بودن که حاضرشدند انقلاب را بفروشند. اسرار رابفروشند .ودرفتنه 1388 با دشمن همصدا شدند وبدترین شعارهارا علیه اسلام وانقلاب و ولایت وامام خمینی(ر0) درخیابانها دادند وکشور رادچاربحران کردند. وعلیه نظامی که خودشان مسئولان عالی رتبه آن بودند کودتا کردند. وکشتی راکه خودشان درآن نشسته بودند سوراخ می کردند که دراقیانوس غرق شود. نان ونمک انقلاب واسلام را می خورند واز شیر شتر اسلام می نوشند اما دم از ملی گرایی وکوروش پرستی وغرب گرایی می زنند. افکارشان لیبرالی است اما لباس انقلابی برتن دارند. دم ازآزادی ودموکراسی ومردم سالاری وحقوق انسانی می زنند اما درعمل منتقدان خودرا اجازه نقد نمی دهند. وقتی به حکومت می رسند اتوبوسی مسئولان را عوض می کنند وهم حزبیهای خودرا سرکارمی آورند. خودشان مسئول هستنداما پاسخگو نیستند وخودشان رابه کوچه علی چپ می زنند. وفرافکنی کرده ونقصها ی خودشان راهمیشه به گردن دیگران می اندازند. نقش اپوزیسیون رادرنظام بازی می کنند. نه ظرفیت شکست را دارند ونه ظرفیت پیروزی. اگر شکست بخورند همین دموکراسی طلبان دروغگو به کودتا وجنجال می پردازند واگرهم پیروز شوند به رقص وپایکوبی وهنجارشکنی می پردازند. فقط با لفاظی و موج سواری وفرافکنی ونیرنگ جوانان را فریب می دهند. درحالی که درعمل به جوانان اصلاً توجه واعتنایی ندارند ونسبت به مشکلات واقعی جوانان ازجمله بیکاری روزافزون جوانان ونداشتن مسکن جوانان اهمیتی نمی دهند وپاسخگو نیستند. به گردش نخبگان اهمیتی نمی دهند ومثلاً فردی مثل زنگنه باید قریب 30 سال وزیر باشد اما به جوانگرایی وجذب جوانان اعتمادی ندارند.

  • درود بر تو مسلمان واقعی و درود خدا بر سیاست مداران حقگرا و اسلام گرا درود بر تو میانسال درود بر یاران سردار قاسمی

  • عماریون انقلاب شهید محسن حججی

  • مثلا مهمان 96.5.23 18.20 با کلمات بازی نکن که امثال تو اهل دغدغه هم نیستند حرف از ائتیست بودنت را بزن سعید طوسی و فساد در کشور 80 میلیونی که نباید باشد ولی به دلیل کم کاری و بی مسولیت برخی مسولان این مشکلات پیش می اید و امثال شماها به تعبیر حضرت علی مانند افراد زبون و فرومایه مانند مگس روی ناپاکیها و الودگیها می نشینید که حرف اول امثال شما شده که کلماتی برای راه صاف کردن افکار پوچتان دارید اینکه از کشور سوئیس نام می بری از با سواد بودنت است نمونه فساد اداری و بانکی در سوئیس مقرن فیفاست

  • کلا آدمِ ناراحتیه!

  • اگر سردار سر دارد و از سرش نمی ترسد برود دنبال کسانیکه بیت المال را غارت کردند و افشا کند آنها را که یکروز بعدش جماعتی خواهند گفت سردار ما سر ندارد

  • احسنت..
    خاک بر سر نظامی که سردار! احمدی مقدم که منتخب رهبره بعد از سالها دزدی تازه الان گند فسادش درومده(ایشون جنایت کهریزک رو در کارنامه درخشانش داره که تاوانشو با این رسواییش داره میده)
    خاک بر سر نظامی که سعید طوسی قاری محبوب بیت و کسی که افتتاحیه مجلس با قرائتش منور شد پس از شکایت 19 نفر به اتهام لواط,وبا وجود انتشار توبه نامش داره راست راست میگرده تو کشور.
    خاک بر سر نظامی که رییس قوه قضاییه اش 63 تا حساب شخصی از پول وثیقه های مردم بدبخت داره و کسی جرات سوال. پرسیدن هم ازش نداره.
    خاک بر سر نظامی که تو چهار تا انتخابات دارن میگن از تفکرپوچ و دکان دین فروشی این اقلیت ولایت معاش نفرت دارن ولی دیکتاتور و نوچه های مزدورش دست از سر مردم برنمیدارن.
    خاک بر سر نظامی که مداحای محبوب دیکتاتور به اتهام فسادوجاسوسی برای اسرائیل دستگیر میشن و یامین پور مفت خور اسمشو میذاره لغزش.
    خاک..

  • شما ها خود خدا و رسول خدا (ص) و امیرالمومنین (ع) و ائمه اطهار (س) را هم دیکتاتور می دانید. کمی با خودت خلوت کن ببین اگر این مملکت دیکتاتوری بود شما می توانستی این تهمت ها را راحت بزنی و کسی هم کاریت نداشته باشه. فکر می کنی یافتن شما خیلی سخته؟! نظامی که از همه طرف دنیای ظالم و جنایتکار و آدم کش ریخته سرش فقط و فقط برای این که می گوید من می خواهم مستقل باشم و زیر بار زور نمی روم و یار مظلومم و برایش این همه هزینه داده و جوانان گلش شهید شده اند و همین الان هم دارد می دهد تا شما بهشان فحش بدهی این است جوابش!!! الله اکبر از این انصاف. اگر آن چه گفته ای درست باشد چیز غریبی نیست. همیشه افرادی خطا می کنند و از مسیر خارج می شوند مهم این است که آیا با خطا کار برخورد می شود یا نمی شود. همان طور که می بینی علی رغم افرادی که دارند در داخل کارشکنی می کنندو بعضی متاسفانه در مدیریت ها با رای خود مردم نفوذ هم کرده اند و سیستم را تنبل کرده اند ولی لنگان لنگان دارند با فساد مبارزه میکنند. اگر صداقت داری کمی مطالعه کن و به این راحتی قضاوت نکن و کمی هم به فکر مرگ باش. اگر هم دشمنی که از دشمن جز دشمنی و دروغ و تهمت و بهتان و خنجر زنی و...انتظاری نیست.

  • الکی پای معصومین رو نیار وسط.
    نگفتی,از جاسوسان عمار یون چه خبر!؟
    حالا هلالی و دوستان مداح رو بگذریممممممممم..

  • پیش کریستین امان پور و بوروبچ فتنه گر و منافقت. خا تو سر نفهم و فتنه انگیزتون

  • کسی که حجت شرعی و امام حقی نداشته باشد مثل شما حرف می زند. شما فکر می کنی آنهایی که جلوی امامشان ایستادند با شما فرق داشتند و از یک کره دیگری آمده بودند. منطقشان مثل شما ادبیاتشان مثل شما رفتارشان مثل شما. این که گفتم مطالعه کن روی خیرخواهی برای شما بود که یکهو چشمت را باز نکنی و ببینی شمشیر را بلند کرده ای داری از پشت به فرق مبارک امام زمانت می زنی! (البته با فرض این که به امامت و این چیزها اعتقاد داری) برو درباره سوابق ابن ملجم مرادی مطالعه کن و ببین با وی چه فرقی داری. قطعا به گرد پایش نمی رسی. ای عالم بزرگ دهر! حوادث و فجایع تاریخی تکرار می شوند ولی با اشخاص جدیدی مانند جنابعالی. برای یک لحظه و به اندازه خردل احتمال بده اشتباه می کنی و یک بررسی عمیق و نه سطحی (مانند این مجازی ها) انجام بده. بحث بهشت و دوزخ و سرنوشتت است بازی نیست.

  • جلبک حداقل تهمت می زنی یه ذره پیازشو زیاد کن تا کسانی که همفکر تو هستند راحتر باور کنن هلالی دوشنبه 96.5.23 هئیت روزانه برنامه داشت..

  • هلالی با قیدوثیقه آزاده الان.
    یه کم بیشتر تحقیق کن آقای محترم

  • تحقیقات ما از شبکه من و تو و بی بی سی نیست هیئت هفتگی ما میریم خبر اول رو جلبک های مثل تو میده هلالی 96.5.23 برنامه داشته می گه به قیدوثیقه ازاد شده یعنی دروغ و تهمت برای این جماعت عادی شده هرچند به خودتان هم احترام نمیزارید ولی چون متاسفانه شبیه انسانید دروغ و تهمت نگید حداقل انسانیت بودن همینه .96.5.24 18.22

  • دوست بزرگوارم، شما که می فرمایید هلالی الان با قید وثیقه آزاده؛ گمونم شما خبر ندارید که محال ممکنه یک فرد متهم به جاسوسی رو به قید وثیقه آزاد کنن. آزادی به قید وثیقه مال جرایم خورده پا و البته مفاسد اقتصادیه. مثل همون قضیه ای که برای آقای بقایی پیش اومد. یا همون قضیه ای که برای آقای حسین فریدون پیش اومد. پس شما که می فرمایید هلالی با قید وثیقه آزاد شده، همین مسأله نشون میده اتهام جاسوسی کاملاً منتفی شده. پس به نظرم بهتره شما هم مقداری در مورد کم و کیف جرایم و کیفر مربوط به هر جرم تحقیق کنید.

    یا علی

  • چرا نمیپرسی از جاسوسان تیم هسته ای چه خبر؟ چرا سراغی از فریدون نمیگیری؟
    اگه عمارها و مختارهای امام خامنه ای نبودن نامردی مثل تو کِی میتونست بفهمه اون مداح ها چکاری میتونستن کرده باشن؟
    اگه اتهام اینها ثابت بشه حکمشونم معلومه.. حکم جاسوس روشنه، اما چرا نمیپرسی داداشی دزد رئیس جمهورِ خودخوانده و خودکرده، با دهها مدرک محکم و مستند چرا راست راست میگرده و حتی میتونه تو مراسم تحلیف ریاست جمهوری حاضر بشه؟!
    تو اگه مطمئن بودی حرفت حق هست جواب بحثی رو که خودت راه انداختی میدادی، نه اینکه هر جا کم میاری ولش میکنی و مدام از این شاخه به اون شاخه میپری و مثل مگس روی کثافت ها میشینی بلکه بتونی به کسانی که باهات موافق نیستن نیش بزنی، ولی کور خوندی ما نه فقط برای بحث با شما که در میدان عمل پای کار جمهوری اسلامی ایران و ولی فقیه زمان آماده هستیم اما جوانمردانه، نه مثل امثال تو!

  • عجبا.به راحتی به تیم مذاکره کننده تهمت میزنی. مدرکت چیه؟
    اونوقت از من مدرک میخای؟
    درباره هر دو یه سرچ بزنید تا متوجه بشید.
    من فقط وظیفه خودم میدونم تو این سایتها که حق رو پایمال می کنند یه سری واقیتها رو گوشزدکنم.کسی که واقعا دنبال حق هست میتونه تحقیق کنه.نه اینکه با یه سری اراجیف و توهین بخاد منو خراب کنه.من با آدم فروشا بحثی ندارم.تمام.

  • دوست عزیزم، چرا باید کسی بخواد شما رو خراب کنه؟ تو دنیای مجازی که هیچکدوم هویت نداریم. مخصوصاً ما که مهمان هستیم. آقای کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس طی یک نشست خبری که با چند نفر از خبرنگاران داشتن، درباره جاسوس بودن چهار نفر از اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای، افشاگری کردند و تا حالا کسی نیومده تکذیب کنه حرفای ایشون رو. این یعنی اصلِ مطلب درسته. بالاخره آقای کریمی قدوسی که مثل جناب محمود صادقی نیست که رو هوا حرف بزنه. تا حالا چندین مرتبه به دلیل افشاگری هایی که داشتن (آقای کریمی قدوسی)، نهاد حقوقی ریاست جمهوری از ایشون شکایت کرده و ایشون هم رفته دادگاه با ادله محکم و مستدل و منطقی از حرفایی که زده دفاع کرده و دولت، شکست خورده، برگشته. خواهشاً به همدیگه توهین نکنیم و ادب رو در ذکر نظراتمون رعایت کنیم.

    یا علی

  • این جاسوسان عماریون که می فرمایید، کی بودن؟ دستشون به کجا بند بوده؟ آیا مثل جاسوسان فعال در تیم مذاکره کننده هسته ای، مستقیماً منافع ملی ما رو می فروختند به غربی ها؟ یا مثل اون جاسوس دفتر حسام الدین آشنا، بغل گوش رئیس جمهور مملکت بودن؟

    مداحِ جاسوس. خنده داره واقعاً. آخه مگه مداح تو این مملکت کاره ایه و می تونه سیاست گذاری کنه که اون طرفی ها بیان بکننش جاسوس. گرفتی ما رو؟

  • فساد در همه دوره ها و در تمام کشورها وجود داشته و داره. حتی پیامبراکرم و ائمه اطهار که علم غیب داشتن بازم موظف بودن در اداره جامعه و عزل و نصب ها از این امکانی که داشتن استفاده نکنن، که همینم باعث شد اشخاصی بکارگرفته بشن که بعدها مشکلاتی بوجود آوردن. بنابراین طبق ظاهر افراد و ملاک هایی که در اون زمان داشتن اشخاصی رو بعنوان کارگزار حکومت انتخاب میکردن و بعد از اینکه خلاف اونها ثابت شد عکس العمل لازم رو نشون میدادن. اونوقت تو انتظار داری در نظام جمهوری اسلامی با این همه دشمن، نفوذی و خائن که هیچکدوم از مسئولینش علم غیب هم ندارن فساد دیده نشه؟!
    خود شما افراد بی لیاقت و فاسدی رو بعنوان نماینده می فرستین مجلس یا در راس قوه اجرایی کشور قرار میدین که از همه توانشون در مقابل قوه قضائیه برای دفاع از اطرافیان فاسدشون استفاده میکنن و تا میخواد پرونده شون به جریان بیفته سریع شانتاژ خبری و رسانه ای میکنین، بعدم مدعی میشین؟! الحق که خیلی رو دارین

  • عجب! حالا که فساد از در و دیوار کشور بالا میره میفرمایین فساد در همه جا وجود داره؟
    تو یکی از بلاد کفر ینی سوییس چیزی قوه قضا داره کلا جمع میشه! از بس که پاک زندگی میکنن این غیر مسلمونها.
    درضمن,
    چرا اون موقع که امام خمینی در نامه خطاب به شاه نوشت : یا از فساد مسئولین آگاهید و سکوت کردید ، یا از وضعیت بی خبرید که . . . در هر دو صورت بی کفایتید !!!
    کسی نمیگفت اماما,فساد تو همه کشورا هست..

  • احسنت به شما مهمان 96/5/23 ساعت 18:20...
    احسنت به ادبِ و باریک بینیِ شما...

  • دوست عزیز,رضا 123.اگه شخصی تو کشور مرتکب فساد بشه,خواه فریدون باشه یا قالیباف,احمدی نژاد باشه یا مغز متفکرسپاه,مسعود مهردادی(با رکورد 13000 میلیارد اختلاس!!!) صادق لاریِ جانی باشه با63 حساب شخصی از وجوهات مردم یا خاوریِ و زنجانی(بسیجیِ فعال! اقتصادی), نجومی بگیر باشه یا دکل دزد,از نظر من و شما فرقی نداره و چه اصلاح طلب باشه یا اصولگرا,فاسده..
    ولی این جماعت خود حزب اللهی پندار,یا از سر جهالت و سادگی یا بخاطر جیره و مواجب حتی به خودشون اجازه تحقیق درباره اشخاص فاسدی که به نحوی ارتباط با بیت وسپاه داشته باشن رو نمیدن و زیربار نمیرن..
    بعد به مردم توهین هم میکنن چرا به نامزد مورد نظر بیت و سپاه رای ندادن! و مردم رو جاهل خطاب میکنن ! برادر,مردم نادون نیستن,خوبم میفهمن.مشکل اینه دستتون روشده,انقد توهین نکنید..
    ازین منفورتر میخایید بشید که اسم صندوق بسیجیان رو کردید مهر اقتصاد! انق3333د که اون اسم تهوع آوره بود توجامعه!
    همین قضیه بازداشت هلالی فاسد و مدیرسایت عمایون,خودش یه درس عبرته اگه شعور داشته باشن و دستشون به خون آلوده نشده باشه که البته کارنامشون چیز دیگه ای رو نشون میده..

  • مهمان96/5/24 ساعت 14:50 ; سلام علیکم. محض رضای خدا به این سؤال جواب بده. واقعاً چطور میشه شما همیشه به انقلابیون میگید ولایت معاش، مفت خور، جیره خوار و ... , کسی حق نداره به شما بگه آقا توهین نکن ولی یه بار به شما گفتن نادان, سریع از کوره در رفتید؟ نادان که در مقابل ولایت معاش و مفت خور و فلان، توهین به حساب نمیاد. البته اون کسی که به شماها گفته نادان، حق داشته واقعاً. شما هم برای این که به عمق جهالت خودت و همفکرانت پی ببری، برو مستند "پرزیدنت آکتور سینما" رو ببین تا بلکه بفهمی با جهالت خودت، چه به روز مملکتت آوردی. بعدش هم آدم باش و با هموطنان خودت با احترام و درست حرف بزن.

    عزت زیاد

  • مهمان 96/5/23 ساعت 18:20؛ به رسم ادب اول سلام. و علیکم السلام. وقتی شما عادت نداری جواب سلام بدی، مجبورم خودم جوابِ سلام رو بدم. چون جوابِ سلام واجبه.

    بعدش؛

    اگه حتی صد بار هم بدون نوشتن نام کاربری نظر بنویسی، اولین حرفی که بهت میزنم اینه که چرا وقتی می خوای حرفای بودار بزنی، بی خیال نام کاربری میشی؟!؟!؟ از چی می ترسی؟؟ می ترسی اونایی که مثلاً تو رو به انصاف میشناسن، پی ببرن به ماهیت واقعی و بی انصاف تو؟؟ خوب چه اشکال داره؟ از دورویی که بهتره. نیست؟ پس یه جو عرضه داشته باش و همیشه نام کاربریتو بنویس. البته برای اونایی که دو تا نظر از تو دیده باشن، دیگه لازم نیست تو نظرات بعدی تو به نام کاربریت نگاه کنن، سریع از رو سوتی هایی که میدی و بی سوادی هایی که به خرج میدی، میفهمن نظر از جانب کدوم علامه! صادر شده. مثل همون قضیه "تحدید" یا قضیه "Farm" و "قلعه" . یادت نرفته که؟!؟! خخخخخخخخخخ

    این جمله که گفتی یعنی چی؟؟ «تو یکی از بلاد کفر ینی سوییس چیزی قوه قضا داره کلا جمع میشه». اصلاً خودت فهمیدی چی گفتی؟؟

    فساد تو مملکت یه مشکل ریشه داره، قبول. ولی نمیشه از قوه قضاییه انتظار داشته باشیم با این حجم عظیم از مفاسد، درست برخورد کنه. چرا؟ چون قوه قضاییه یه فیلتره. فیلتر که می دونی چیه؟ این فیلتر وقتی می تونه درست کار کنه که شرایط، عادی باشه. مثلاً تو اگه بلند شی بری سرِ یه کانال آب که توش فیلتر گذاشتن واسه تصفیه، و گونی گونی خاک خالی کنی جلوی فیلتر، نمی تونی و نباید انتظار داشته باشی که اون فیلتر درست عمل کنه. بعلاوه، صاحبان قدرت و صاحبان ثروت همیشه وقتی ببینن دارن گیر می افتن به قوه قضاییه فشار میارن و تو قوه قضاییه هم آدمای همین مملکت دارن کار می کنن. مملکتی که توش فساد نهادینه شده. پس نمیشه مبنای سیستم رو بر این اساس تنظیم کنیم که اعضای سیستم بدون مفسده عمل کنن. سیستم باید یه جوری باشه که کسی نتونه فساد ایجاد کنه. و هر کی ایجاد فساد کرد، سریع گیر بیفته. تو همون سوئیسی که شما میگی هم سیستم این مدلیه.

    یکی از راهکارهای مؤثر که برای مقابله با فساد وجود داره، شفاف سازیه. شفافیت تو یه سیستم هر چقدر بیشتر باشه، میزان مفسده تو اون سیستم کاهش پیدا می کنه. شفافیت یعنی من باید بدونم اون نماینده ای که بهش رأی دادم رفته مجلس، ماهیانه چقدر حقوق می گیره. باید بدونیم رئیس جمهور مملکت ماهیانه چقدر حقوق می گیره. باید بدونیم اطرافیان رئیس جمهور چیکار می کنن. باید بدونیم حسین فریدون تو مملکت چی کار میکنه. باید بدونیم مدیران بانکی ماهیانه چقدر حقوق می گیرن. و چون شما رو قوه قضاییه حساسیت داری، باید بگم در مورد رئیس قوه قضاییه هم باید بدونیم ماهیانه چقدر حقوق می گیره. ولی مقابله با فساد از دولتی که حامی مفاسد باشه، غیر ممکنه. مقابله با فساد که فقط کار قوه قضاییه نیست. قوه قضاییه کارش درمان کردنه. منتهی پیشگیری بهتر از درمانه و پیشگیری وظیفه دولته. منتهی وقتی یه عده اومدن حقوق های نجومی رو شفاف سازی کردن، دولت چیکار کرد؟ وزیر بهداشت گفت «کار غلطی کرده اونی که این حقوق ها رو منتشر کرده!!!!!». آخرش هم یه جوری سر و ته قضیه رو هم آوردن که اصلاً نفهمیدیم چی شد؟؟ سیستم غلط یعنی همین. با سیستم غلط نمیشه با فساد مقابله کرد.

    محمود صادقی اخیراً از آقای روحانی خواسته که وزرای پیشنهادی کابینه، لیست اموال و دارایی های خودشون رو به مجلس اعلام کنن. ولی کسی نیست بپرسه که آخه بنده خدا مگه وضعیت توِ نماینده شفاف هست که از وزیر پیشنهادی شفاف سازی می خوای. درستش اینه که محمود صادقی اول یه طرحی پیشنهاد می کرد به مجلس مبنی بر ایجاد شفافیت که طی اون طرح همه نماینده ها باید لیست اموال و دارایی ها و ماهیانه چقدر حقوق می گیرن رو برای مردم منتشر می کردن. قطع به یقین این طرح تو مجلس رأی نمی آورد و به احتمال خیلی قوی تو دور بعدی مجلس هم خبری از محمود صادقی توی لیست دیکتاتورها نبود. اینا اصلاحات واقعیه. من یه اصلاح طلب واقعی ام. من شفافیت می خوام.

    البته از محمود صادقی با اون اتهاماتی که به رئیس قوه قضاییه زد و بعدشم آدرس خونشو تو فضای مجازی منتشر کرد که ملت بریزن در خونش نذارن دستگیر بشه، خیلی بعیده پیشنهاد همچون طرحی. بعنوان مسئول فراکسیون شفاف سازی مجلس یا یه همچین چیزی، تا حالا نخواسته حداقل لیست اموال خودشو برای مردم منتشر کنه. اونوقت این چه مدل شفاف سازیه که وزرای پیشنهادی برن لیست اموال اعلام کنن به مجلس؟!؟!؟ مجلس خودش غیر شفافه.

    گمونم بار پنجمه که اون جمله امام (ره) رو تو نامه ای که به شاه ملعون نوشته، تو نظرت میاری. حرف امام راحل (ره) حرف خیلی درستیه. منتهی منظور تو از آوردن این جمله چیه؟!؟!؟ نکنه میخوای بگی الان هم مملکت یه شاه داره که ... ؟!؟!؟ نترس. شفاف نظرت رو بگو. شفاف سازی همیشه خوبه ((؛

  • دوستان روده درازی نفرمایند.
    از جاسوسان عمار یون چه خبر؟
    از مداحای عزیز, هلالی چه خبر!
    (چوب خدا صدا نداره.همونا که به خاتمی و روحانی تهمت جاسوسی میزدند اینجوری رسوا شدن)
    باش تا دولت صبحت بدمد..این تازه اولشه.احتمالا خود دیکتاتور هم جاسوس از کار در میاد.چون خداوکیلی هیچ انقد به منافع اسرائیل تو دنیا انقد کمک نکرده.

  • مثلا مهمان 96.5.23 18.20 با کلمات بازی نکن که امثال تو اهل دغدغه هم نیستند حرف از اتئیست بودنت را بزن سعید طوسی و فساد در کشور 80 میلیونی که نباید باشد ولی به دلیل کم کاری و بی مسولیست برخی مسولان این مشکلات پیش می اید و امثال شماها به تعبیر حضرت علی مانند افراد زبون و فرومایه مانند مگس روی ناپاکیها و الودگیها می نشینیدکه حرف اول امثال شما شده که کلماتی برای راه صاف کردن افکار پوچتان دارید اینکه از کشور سوئیس نام می بری از با سواد بودنت است نمونه فساد اداری و بانکی در سوئیس مقرن فیفا ست .........

  • تو همون سوئیسی که ادعا میکنی پاک و پاکیزه است مثل خیلی جاهای دیگه، بلکم بیشتر حرامزاده ها، خودکشی ها و حتی زنای با محارم وجود داره اما اینها رو در نظر نمیگیرین، ولی اگر منظورت از پاکی، سیستم حکومتی شونه که حرف ما هم همینه.. اونها مثل قوه قضائیه ایران دست بسته نیستن و قدرت مبارزه با مفاسد دولتی و بخصوص حمایت مردمشون رو در این رابطه دارن.
    متاسفانه خود شما هستین که با انتخاب افرادی که با دادن ارقام نجومی(رشوه) وارد لیست های انتخاباتی میشن یا فردی رو انتخاب می کنید که فساد برادر و نزدیکانش ثابت شده، اما نه تنها در برابر قانون تمکین نمیکنه که تهدید به اعلان جنگ هم میکنه. این گستاخی با کدوم پشتوانه است؟!.. وقتی رای سیاسی میدین نتیجه ش همین میشه که به طور مستمر افرادی که شایستگی ندارن امور کشورو دست میگیرن و قدرت و نفوذشون به جایی میرسه که دیگه حتی قوه قضائیه هم توان برخورد باهاشون رو نداره و تا میاد تصمیم جدی در موردشون گرفته بشه بخاطر حضور و رخنه ی چندین ساله شون در ارکان حکومتی سریع گروکشی میکنن. پس میبینی که نه سکوتی در کار هست و نه چشمپوشی، اما در شرایطی که مدام به این اشخاص فاسد رجوع می کنید طبیعیه که ریشه کن کردنشون زمان بیشتری میبره

  • ای کاش یه جو عرضه داشتی و هر وقت می خوای اینجوری با لحن تند هم صحبت کنی، نام کاربریتو می گفتی. از چی می ترسی که هر وقت می خوای توهین کنی و فحش بدی، نام کاربری نمی زنی واسه خودت.

    البته همه حرفایی که زدی، ثابت نشدن. ولی اضافه کنم به سیاه مشق مملو از جهالتت این رو که: خاک بر سر ملتی که جاهل باشند. و واقعاً خاک بر سر ملتی که جاهل باشند. و تو عضوی از همون ملت جاهل هستی که حتی معنای دیکتاتور رو هم نمی دونی.

  • اتفاقا همین جماعت غارتگر بیت المال اند

  • آره خیلی غارت کرده خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خاک تو سرت لیاقت شما همون داعشه که بیاد سرتو رو ببره و زن و بچه تون رو برده ی جنسی کنه تا بیشتر قدر این جور ممممررررد ها رو بدونین البته با این هرزه مغزی که از شما سراغ دارم اونوقت هم ادعای روشنفکری و مدرن بودن می کنین. چقدر شما رو کدخداتون تحمیق کرده بدبخت ها

  • بی شعور هرزه مغز خشک سرشت منظورمن از غارتگر بیت المال هاشمی و خاتمی فریدون واصلاح طلبان و... بود کودن

  • سردار قاسمی الگوی ماست ای کاش که ما بیشتر درک کنیم و خداوند به ما وقت بده که توی اون دنیا حسرت نخوریم ،شاد زندگی کنیم اما راه امام حسین را در پیش بگیریم ،درود بر همه شما عزیزمان که برای وطن ایستادگی میکنید.

  • سردار قاسمی شجاع و با صداقت رو دوست دارم و بخاطر تمام مجاهدت ها مدیونشم.. اما ایشان برای انجام رسالتشون لازمه بیان، لحن صحبت کردن و رفتارشون رو اصلاح کنن تا پیامبر واقعی جبهه و دفاع مقدس و درنتیجه تاثیرگذار باشن

  • عشق است سردار.لعنت خدا بر اون ملعون ها و طرفدارای شهوت پرست بی غیرتشون.

  • اهمیت کار سردار حاج سعید قاسمی به اندازه اهمیت کار سردار قاسم سلیمانی شایدباشه.همانطورکه حاج قاسم در بیرون مرز با دشمنان تکفیری روبروست حاج سعید هم درجنگ فرهنگی همراه ایشان است و دراخل با انحرافات درحال مبارزه است .

  • سردار قاسمی راهمه مردان غیرتمند دوستش دارن

  • سردار قاسمی عزیز دوستت داریم خیلی زیاد . خوشحالیم که امثال شماها مردان بزرگ وغیرتمند هنوز هستین ونمزارین عزت وشرف ملت ما لگد کوب بشه وشما زبان گویای حزب الله هستید که طاغوتیان وسلطنت طلبان ومنافقان و مزدوران را رسوا می کنین. مرحبا به غیرت ومردانگی و شجاعت واخلاص شما. مایه افتخار ما ایرانیان وشیعیان هستین.

  • سردار زنده باشی.ان شا الله

  • سردار رشید ودلاور اسلام مالک اشتر زمان جناب آقای حاج سعید قاسمی حفظه الله تعالی خارچشم دشمنان اسلام وانقلاب و امید مستضعفان است. این مجاهد بزرگ واین دانشمند والا مقام از ذخائر بزرگ انقلاب ماست این مرد غیور که آمر به معروف وناهی ازمنکر است درود بر غیرت وشجاعت وادب وانصاف این غیورمرد الهی باد. جانم فدای سردار قاسمی

  • خاک بر سر مفت خورِ زن صفتت که قرار بود ریشتو بتراشی و ظاهرتم مث باطنت کنی ولی هنوزم مثل بز داریشون رو صورت نَکَرت.
    خاک بر سر اونیکه که از جبهه فرار میکرد حالا عربده می کشی.
    چرچقدر خودتو جِر بدی و توهین کنی مرحوم هاشمی محبوبتر میشه.چو ده سال آخر عمرش برگشت طرف مردمش.

  • خاک تو سر بزدل و فتنه انگیز هرزه مغز تو این از جبهه فرار میکرده!!!!!!!!!!!!؟؟؟ این با از جبهه فرار کردنش تو بوسنی با صربها جنگیده,تو لبنان با اسرائیل جنگیده تو مرصاد منافقان داعشی جنگیده , تو جنگ عراق بوده.......... این از جبهه فرار کرده اینقد جنگیده تو کجا جنگیدی!!!!!!!!؟؟؟
    اونایی که گوه می خورن سعی می کنن قشنگ بخورن که قشنگ تعریف کنن همونایی که به امام جام زهر نوشاندند به توی ااحمق بزریش طوری تعریف کرده اند که حاضر نیستی حتی کمی هم خودت درمورد راست و دروغ قضیه فکر کنی .عربده میکشه تا امثال توی احمق رو از این خواب خرگوشیتون بیدار کنه.

  • داداش راستش فاز تو نفهمیدم!

  • این اگه از جبهه فرار میکرد الان شده بود رئیس جمهور با یه دکتری تقلبی

  • Aliakb 96/6/20 ساعت 03:18

    عزیزم این اخبار زرد طیف آمد نیوزی هاس که همه میدونن ک تحت حمایت منافقینه سردار قاسمی همان کسی است ک بار ها شهید آوینی او را مدح و ستایش کرده کسی که نه تنها در جنگ ۸ ساله بلکه در جنگ لبنان وحتی بوسنی وهرزگوین هم افتخار حضور داشته و حسن نیت وعشق خودش به اقا روح ا... را به اثبات رسانیده پس بجای حفظ و نشر اخبار منافقین کمی هم به سخنانش فکر کنین قربانت دوست عزیز.

  • خاک بر سر تو و اونايي که بتن ریختن تو رآکتور اراک و سیاست لبخند به کدخدا رو دارند

  • . 96/5/27 ساعت 17:23

    سلام بر احمق بزرگ
    نفهم بی شعور اون راکتور فرسوده بود باید نابود میشد.
    روحانی کلاه سر امریکا گذاشت الان امریکا باید سالانه مقدار بسیاری از اب سنگین مارو بخره اونم مجبوری انقد کند ذهن نباشید

  • آقا یا خانم ". 96/5/27 ساعت 17:23" ؛ سلام.

    اولاً آدم باش و به هموطن خودت توهین نکن. یادت باشه، هر فردی با نظری که می نویسه، تربیت خانوادگی خودش رو نشون میده. البته از هواداران روحانی انتظار بیشتر از این هم نمیشه داشت چون فقط بلدن توهین کنن و فحش بدن. بس که جاهلید شماها.

    بعدشم ای کاش اول می گفتی مدرک دکترای فیزیک اتمی رو از کدوم دانشگاه گرفتی، بعد حرف مفت می زدی. آخه آدم حسابی، تو آدم یه لاقبا، مگه چی از انرژی هسته ای و رآکتور می دونی که اومدی اینجا داری اظهار فضل می کنی؟!؟!؟ پس برو و جهالت خودت رو بیش تر از این تو بوق و کرنا نکن.

    حرف ما از همون اول، مسأله ی برگشت پذیری بوده، یعنی اگه آمریکا زیرِ حرفش زد، بتونیم سریع برگردیم سرِ جای اولمون. که اونم خود دکتر صالحی صراحتاً گفت «اگه قلب رآکتور اراک رو بکشیم بیرون، دیگه نمی تونیم برگردونیم بذاریم سرِ جاش» که یعنی برگشت پذیری و اینا یعنی کشک.

    روحانی سرِ آمریکا کلاه گذاشت؟!؟!؟ یعنی پیشنهاد می کنم این جمله تو رو به عنوان مسخره ترین لطیفه سال انتخاب کنن.

    در جهالت تو و همفکرانت همین بس که به یارو (محمدجواد ظریف) گفتید "قهرمان دیپلماسی" (آی زکی). کسی که چهار سال پیش وقتی ازش پرسیدن ضمانت اجرایی برجام چیه؟ گفته بود: «امضای جان کری، تضمین است!» ولی امروز میاد میگه: «برجام نشانه بی اعتمادی جدی ما به آمریکاست!»

    یعنی من دارم به این فکر می کنم که یه آدم تا چه اندازه می تونه جاهل باشه. شماها مرزهای جهالت رو جابجا کردید و ثابت کردید برای جهالت، هیچ حد و مرزی وجود نداره.
    یعنی خاک...

  • خخخخخخخخخخخخخخخخ , چیه ازش کینه ی مرصاد رو تو دل داری !!!!؟؟؟ ایشالله ریشه ی فاسد ومنافقتون رو خواهد سوزاند
    منافقای فتنه گر دزد بی ادب متهجر

  • بی ادب اونه که به منتقدانش میگه بی شناسنامه
    فتنه گر اونایین که روز عاشورا میریزن می رقصند
    دزد اونه که پول های معلم های محترم رو میکشه بالا
    متهجر تویی که حرف دهنتو نمی فهمی،بی تربیت!

  • دوستان بزرگوار، خواهشاً سعی کنیم در نوشتن نظراتمون یه خورده بیشتر دقت کنیم و شکل صحیح کلمات رو به کار ببریم. شما باید می نوشتید "متحجر" ، نه "متهجر". اصلاً "متهجر" معنی نداره.

  • عزیزم مگه امتحان املا میگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟

  • درود بر سردار سرافراز رشید اسلام کوه ادب وانسانیت وفرهنگ ومردانگی ومروت وشجاعت واخلاص وپاکی سردار رشید وسرافراز وسربلند وبصیر ومقاوم وانقلابی ودانشمند بصیر وروشنفکر حاج سعید قاسمی که سخنانش لرزه بر اندام منافقین ولیبرالها وسکولارها و دزدان وغارتگران بیت المال و هرهری مذهبان وطن فروش می اندازد. مزدوران وطن فروش وخائن که بخاطرپول اسرار هسته ای ملتشون را فروختند . خاک بر سر خودت که غیرت وشرف وانسانیت نداری وبه یک سردار دلیر وحق گو ناسزا می گویی. وطن فروش پست فطرت مزدور اجانب . شماخودتان زمان جنگ به خارج رفتید وامثال سردار قاسمی مردانه ایستاد الان با چه جرأتی به این مجاهد فی سبیل الله توهین می کنی؟ توکه مثل موش سالها تو لونه خزیده بودی الان ازلونه سرتو آوردی بیرون!!!!!!!! میدونی امثال حاج سعید قاسمی عزت مارا به ارمغان آوردند وشما سکولارهای خائن وطن فروش با بیگانگان زنگ می زدی وستون پنجمشون بودی زمان جنگ وبعد ازجنگ هم به بوش واوباما زنگ میزدی می گفتی تحریمهارازیادتر کنین ومی گفتی به ایران حمله کننین. ای خائن مزدور دست از خباثبتهات بردار و بدان سردارقاسمی دلیرمردی است که اسم مبارکش لرزه بر تن کثیف امثال شماها می اندازه

  • درود بر تو مسلمان واقعی رامین اکبری
    این سگ کثیف همان کافر 123 است که دارد بر نوکری کافر روحانی پای می فشارد یک کانال کافر روحانی شناس بهت معرفی می کنم به اسم دکتر عباسی
    به کانال فوق جنجالی و سیاسی دکتر عباسی بپیوندید :
    DOCTORABBASi@

  • آدم باش و با سردار مملکتت درست حرف بزن. سرداری که وقتی منافقین کوردل حمله کردن به کشورت، رفت فرماندهی چند تا محور عملیاتی رو تو سرپل ذهاب و کرند غرب و ... بدست گرفت و طی عملیات مرصاد با چند تا از سرداران شجاع دیگه، باعث شد حمله منافقین ناکام بمونه. اونوقت تو آدم نادان به این سردار شجاع میگی از جبهه فرار کرده؟!؟!؟ این تو و امثال تو هستین که تا هوا پس میشه فوری دمتونو میذارین رو کولتون و الفرار. چقدر هم که شماها برای مرحوم هاشمی احترام قائل بودید!! مگه همین شما جاهلا نبودین که بهش می گفتین "اکبر شاه"؟!؟! حالا چی شده؟!؟

    تو مصداق بارز همون کسی هست که نداند و نداند که نداند و در نتیجش هم در جهل مرکب ابدالدهر بماند. پس برو و جهالت خودت رو بیش تر از این تو بوق و کرنا نکن که حال آدم رو بهم می زنی.

  • الان داره توی گور میلرزه

  • أنکر الأصوات

  • خودتی و خونواده ی بی ادب و فتنه گرت.