حاج محمود کریمی | شهیدتون چقدر گرفته؟


تقدیم به شهید #محسن_حججی #مدافعان_حرمپ
بسیار زیبا و دلنشین است حتما ببینید


+ 
49

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دعوت مردم از مسئولین کشور برای دفاع از حرم
    اکنون که تعداد زیادی از بهترین جوانان کشور ما در راه دفاع از حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها اسیر یا شهید شده‌اند، از مسئولین صدیق کشور، مراجع عظام تقلید، مسئولین محترم صداوسیما و مداحان دلسوخته‌ی اهل بیت (که برای مردم «چراغ راه» هستند) توقع داریم آن‌ها هم خود در این راه قدم گذارند و اگر خودشان پیر و ناتوان هستند فرزندان عزیزشان را برای دفاع از حرم و مقابله با فتنه‌های صهیونیستی- سعودی به میدان کارزار بفرستند حتی از 4فرزند ذکور رهبری!

    ما ملت ایران، فرزندان مسئولین، مراجع تقلید، رؤسا و مدیران صداوسیما و مداحان اهل بیت را به دفاع از حرم دعوت می‌کنیم، حتی اگر این دردانه ها، چاق و فربه هستند، یا اگر مادرزادی مدیر و رئیس هستند یا اگر کارخانه دارند و یا اگر تجارت می‌کنند و حتی اگر در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا مشغول اخذ مدرک هستند و یا حتی اگر در حوزه‌های علمیه درس اخلاق و فقه برای مردم می‌خوانند را، دعوت می‌کنیم در دفاع از حرم در سوریه شرکت کنند.
    اکنون که باب بهشت باز است حیف است افرادی‌ که در کشور از امکانات مادی در حد وفور برخوردارند و دغدغه‌ای به جز دین مردم ندارند، از بهشت موعود خدای تعالی بی‌نصیب باشند.

  • عموم مردم خخخخخخخخخخ .ماهم از هرزه های سیاسی (افسادطلبان .ملی گراهای ترسو بی غیرت ها ی بالاشهری جنبش جلبکی سبز کلیدسازهای بی غیرت رقاص های بنفش وعموم بی دین های وطن دعوت به دفاع از سرزمینمان می کنیم .اه ببخشید هنوز نتونستیم خراب کاری که تولباستون بابت حمله سگان داعشی به تهران که بوی گند ترسو وحشتتان عالم رابرداشته جمع کنیم شمابروید به بی غیرتیتان برسید ماخودمان این سگان راجمع می کنیم .البته لیاقت این جانفشانی هارو ندارید ولی چه کنیم درمرام حزب الله نیست که از بدبخت های مثل شما حمایت نکند.منتظر منتظر نباش یه مقدار ازاده باش

  • سلام و درود به پیشگاهِ پاکِ شهدای گلگون کفن و بی سَر! و سالار شهیدان
    ، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام..


    أَلسَّلامُ عَلَى الْمُحامی بِلا مُعین.....
    أَلسَّلامُ عَلَى الشَّیْبِ الْخَضیبِ.....
    أَلسَّلامُ عَلَى الْخَدِّ التَّریبِ......
    أَلسَّلامُ عَلَى الْبَدَنِ السَّلیبِ.....
    أَلسَّلامُ عَلَى الثَّغْرِ الْمَقْرُوعِ بِالْقَضیبِ......
    أَلسَّلامُ عَلَى الرَّأْسِ الْمَرْفُوعِ......
    أَلسَّلامُ عَلَى الاَْجْسامِ الْعارِیَةِ فِى الْفَلَواتِ......
    تَنْـهَِشُهَا الذِّئابُ الْعادِیاتُ وَ تَخْتَلِفُ إِلَیْهَا السِّباعُ الضّـارِیاتُ......

    و با سلام خدمت همه ی کاربران گرامی و مخصوصا دوست عزیزمون ، سید مهدی....


    پَر پَر شدنِ فرزند ایران ، محسن حججی دلِ هر ایرانی و مسلمان و انسان آزاده ای را به درد می آورد!
    عکسِ چشمانِ آرام این شهید و چهره ی پر اضطراب و کریه المنظر آن قاتلِ نامرد ، سالهای سال حرف ها خواهد زد!
    میشود ساعت ها به این عکسِ غم انگیز و پُر معنا نگاه کرد و در دل با آن دردِ دل کرد!

    ای شهیدِ پاک ...
    با تو و مولا و جانمان حسین! ، از چه بگوییم!؟!

    از مثلث زور وزرّ و تزویر بگوییم؟
    از تکفیرگرانِ داخلی برای شما ، قربانیِ همتایان خارجی شان بگوئیم؟
    یا از یزیدانی بگوییم که اهل حرمِ حسین «ع» شده دلیل برای حمایت از آنها؟!

    جانِ ما ......
    داعشیون و تکفیریون ، سالهای سال است که در کشورمان بیتوته کرده اند!
    وگرنه پرچمِ سیاهِ داعش طعنه خالق است به مخلوقِ خود..
    که سرانجام افراط ، به نیش کشیدن قلب انسان ها و جهاد نکاح و سَر بریدنِ آزادی و آزادگیست!

    شهیدِ والا مقام ....
    سلامِ ما را به پیشگاه مقدسِ جانمان حسین برسان ...
    و به پیشگاه حضرت حق تعالی سفارشمان را بکن تا در برابر دشمنانِ داخلی و خارجیِ آزادی و آزادگی ، دیده ای بینا و چهره و دلی آرام و استوار ، همچون شما داشته باشیم.


    خوشا بحال شما که دل کندید از این همه نامردی و نامردمی و بَدا بحال ما که در این سیاهچالِ تاریک و نمور با حشرات محشوریم..

  • پسرمحجوب نجف آباد قربانی شطرنج سیاسی پوتین و بشار جنایتکار شد.
    سردار سلامی درباره نحوه اسارت و شهادت بچه‌های سپاه در آن نقطه گفته:
    "با حمله‌ی انتحاری داعش، بچه‌ها در تله افتادند و همگی شهید شدند و برخی هم مانند شهید حججی، اسیر شدند و بعداً به شهادت رسیدند!"

    ترجمه‌ی نظامی سخنان سردار سلامی این است که در شبیخون داعش به مواضع سُست و خاکریزهای غیرحرفه‌ای سپاه در دشت وسیع «طیف» همگی نیروها کشته و یا اسیر شده‌اند!

    سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه هم گفته: "سپاه ۳۰ هزار نفر مثل شهید حججی را «سازماندهی» کرده است!"
    که معنای واقعی این سخن هم این است که ما ۳۰ هزار گوشت دم توپ دیگر داریم!

    شهید مدافع حرم؟ بشار اسد؟ یا روسیه؟ قضاوت با خودتان. اما در حمله اخیر اگر روسیه پشت نیروهای سپاه را خالی نکرده بود، آیا این همه تلفات (که هنوز آمارش را نگفته‌اند!) روی دست سپاه می‌ماند؟

    بله. ما هزاران نیروی ساده‌دل داریم که گمان می‌کنند برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه می‌روند! چیزی که نداریم وفاداری «شریک روس» است که برادران سپاه، زیادی روی آنها حساب باز کرده‌اند.
    روسیه‌ای که موقع شلیک موشک‌های کروز آمریکایی به سوریه، دکمه پدافند اس۳۰۰ خود را خاموش کرد. و در جنگ دشت «طیف» هم پشت نیروهای سپاه را خالی کرد تا به راحتی "قیچی" شوند و مثل حججی، پسر محجوب نجف‌آباد، مفت مفت به اسارت داعش درآیند.

    نیروهای سپاه به عنوان «پیاده‌نظام روسیه»، در جنگ نیابتی کشته می‌دهند و فرماندهان سپاه دلخوش‌اند که هنوز ۳۰ هزار نفر گوشت دم توپ «مثل شهید حجحی‌ها» دارند!

    بچه‌های سپاه دیگر باید فهمیده باشند که این، «جنگ ما» نیست. بازی شطرنجی است که سپاه نهایتاً «سرباز پیاده» آن است که سرنوشتی جز حذف شدن ندارد.

    بچه‌های ساده‌دل سپاه بهتر است بیش از این فریب نخورند. «مؤمن باید زیرک باشد» تا حتی مردنش در بستر هم «شهادت» باشد. روی «بهانه» دفاع از حرم اهل‌بیت، یا «دور کردن داعش از ایران» بیشتر فکر کنند. این بهانه‌ها را باور کنید، روزگاری باید به خوش‌باوری امروزتان حسرت بخورید. آقایان حاضرند ۳۰ هزار حججی هم بدهند تا رفیق پوتین، از «حکومت آنها» حمایت کند! ولی رفیق پوتین، هرگز شریک و حامی مطمئنی نیست. به وقتش آن فرماندهان هم می‌فهمند که فریب خورده‌اند و آنها هم "قیچی" می‌شوند! هرچند حالا فکر می‌کنند با زرنگی، از حضور در منطقه جنگی دورند و قربانی دم توپ نمی‌شوند. آنها هزار هزار حججی را قربانی حرص و نادانی خود می‌کنند. اما خودشان هم دست آخر، قربانی یک بازی بزرگتر می‌شوند…
    در ضمن کسی که در سخنرانی امروزش شهید حججی را الگوی همه می داند چرا از چهار فرزند ذکورش یکی را راهی این جبهه نمی کند!؟
    حیف از امثال «محسن حججی‌» که قربانی بی‌تدبیری سرداران سپاه شوند. حیف از این جوانان ساده‌دل که قربانی شطرنج سیاسی پوتین و «بقای خاندان فاسد» بشار اسد شوند. بچه‌ها! به این هم فکر کنید که «شهادت بدون فکر»، آیا نزد خداوند ارزشی دارد؟ من شک دارم!

  • اخه من موندم هر ننه قمری می یاد راجب سپاه صحبت می کنه حالا کلا تو دوران زندگیش یه بار تیراندازی کرده اونم برا درس امادگی دفاعیش بوده بعد میاد راجب تاکتیک صحبت می کنه سپاه اگر بد عمل کرده پس چرا الان حدود 60 درصد سوریه در دست دولت سوریه است ودر عراق هم حدود90درصد بعدش هم جنگه تلفات داره همون جور که ما تلفات می دیم اوناهم می دن. طرف یه جوری می گه بی تدبیری سپاه انگار سپاهی ها باید مثل پلیس اهنی باشن تیر وترکش بهشون اثر نکنه .راجب رفتن فرزندان علما وسرداران سپاه گفتی که می دونم می دونی ولی خودتو زدی به نفهمی چهارسال پیش همین اتفاقی که برا ححجی افتاد برا سردار اسکندری از فرماندهان عالی رتبه سپاه افتاد فرزند ایت الله کعبی در ازاد سازی نبل والزهرا نیز از دیگر نمونه ها ی حضور فرزندان بزرگان در جنگ هست سردار شهیدالله دادی -سردارشهید قاجاریان -سردار شهید مختاربند-سردارشهید همدانی -سردارشهید نصیری-سردارشهید کجباف-سردارشهید تقوی بازم بگم منافق برو حیاکن برو برسه به عیش ونوشت برو دهنت خیلی کثیف تر از اونه که راجب شهدا صحبت کنی .ولی یه چیز خودتو مفت نفروش خداوکیلی پول خوب بگیر که حداقل این دنیاتو بسازی که اون دنیا بات کارها دارن...

  • asma313 96/5/23 ساعت 13:07

    سلام
    شما چی میگی با چه افکاری هستید پچه هایی که برای دفاع از حرم حضرت زینب میجنگند رو(( ۳۰ هزار گوشت دم توپ دیگر داریم!)) خطاب میکنید شما اصلا متوجه هستید جالبه میگید پسر محجوب نجف آبادی قربانی شطرنج شده پس جای جلاد شهید برای شما به معنای واقعی کلمه عوض شده
    شهید مدافع حرم؟ بشار اسد؟ یا روسیه؟
    شما خودت کدوم رو انتخاب میکنی البته اصلا مهم نیست چی رو انتخاب کنید چون از آغاز صحبت های شما وقتی کلمه شهدا برات اینقدر سنگینه که نمیتونی تشخیص بدی شما درحد تصمیم گیری های بزرگان سپاه نیستید حتی در حد سربازان سپاه که نیروی های مدافع رو شرکای روس بگی شما همون جلادی هستید که جایگاه شهدا براتون قابل تشخیص نیست .

  • سلام برشهدای ازصدراسلام تا انقلاب اسلامی وازجنگ تحمیلی تا شهدای مظلوم وغریب مدافعان حرم مطهر حضرت زینب کبری سلام الله علیها. سلام بر سید حسن نصرالله . سلام بر شیعیان مظلوم وبی پناه یمن که غیورانه همچون مولایشان امام حسین علیه السلام درمقابل یزیدیان ایستادند. سلام بر شهید شیخ نمر مظلوم و مردم مظلوم عوامیه که زیرشکنجه وآزار واذیت آل سعود خبیث گرفتارند وآل سعود خانه هایشان را ویران می کند. مرگ وخواری ونفرین برآمریکای پلید وخبیث وشیطان بزرگ این وحوش بی فرهنگ که به دروغ برای چپاول وغارت وفریب ملتها به دروغ دم از حقوق بشر می زنند اما همین آمریکای نیرنگ باز پست به کمک داعش کثیف ترین جانوران تاریخ می رود ومردم مظلوم سوریه وعراق ویمن را به قتل می رسانند. امروز زر وزور وتزویر یکی شدند تا عدالت وانسانیت را محو کنند. ماایرانیان وما شیعیان محمد وآل محمد صلوات الله علیهم باید بیشترآگاه وبصیر باشیم.وروشنگری کنیم وچهره پلید مدعیان دروغین حقوق بشرودموکراسی وآزادی رابه انسانها وبه همه جهانیان معرفی کنیم امروزباید همه درجنگ مجازی وارد شویم .وشعارمان اتحاد و وحدت مسلمانان باشد. وبرادران سنی ماهم بدانند که وهابیهای پلید وداعشیهای ناپاک وپست فطرت و درنده خو وطالبان جاهل و القاعده کثیف وآدمخوار اینها مزدوران ودست پروردگان آمریکا واسرائیل وشبکه های جاسوسی غرب جنایتکار هستند که غربیها این جانوران وحشی را نطفه آنان را در کشورهای مسلمان ایجاد کردند تا نسل مسلمانان را از روی کره زمین بردارند. اکنون که مشخص شد آن خلیفه خود خوانده آن ابوبکربغدادی زنازاده صهیونیست بوده ویک اسرائیلی بود وبه دروغ خودش رامسلمان وخلیفه می خواند وعامل این همه کشتار وجنایت می شود. ای مسلمانان عالم ای برادران عزیز سنی وشیعه ازخواب غفلت بیدار شویم بصیرتمان را افزایش دهیم بدانیم آل سعود امین اسلام نیست اینها مزدوران آمریکا هستند اینها کم کار اسرائیل هستند اینها به برادران خودشان دریمن وبحرین وعراق وسوریه وافغانستان حمله می کنند. به مردم مظلوم فلسطین خیانت می کنند و خنجر ازپشت به جهان اسلام می زنند. ای جوانان مسلمان عالم بیدارشوید ای مسمانان بشناسید آمریکا وتفکر منحرف وجاهلیت جدید غرب را. بشناسید تفکر لیبرال دموکراسی منحرف و فاسد ونیرنگ باز و آدم کش وکودک کش و غارتگر وظالم عالم را. بشناسید آل سعود خائنین به اسلام را. بشناسید القاعده مزدور وطالبان وداعشیهای خائن و مزدور وحقوق بگیر شیاطین که به دروغ ونیرنگ پرچم اسلام همچون معاویه وخوارج در دست گرفته اند وبه جان ومال وناموس واموال وتاریخ وهمه دارایی جهان اسلام حمله وتجاوز کرده. فااعتبروا یا اولی الابصار


  • در فیلمی که داعش از شبیخون خود منتشر کرده است ضعف در ساده‌ترین اصول استحکام‌بندی و نظامی‌گری ایران به چشم می‌خورد؛ خودروهای غیرزرهی، چادرهای بدون استتار، خاکریز‌های بدوی و فاقد ارتفاع لازم و نبود مانع بر سر راه سبب شده است تا افراد حاضر به آسانی در تله افتاده به نحوی که بدون مقاومت جدی تبدیل به سیبل تمرینی هدفگیری اعضای داعش شوند. شکل استقرار و نحوه‌ی فروپاشی آنان در پی حمله، نمونه‌ای از ضعف فرماندهی سپاهیان ایران را نشان می‌دهد که تا کنون هزاران شبه‌نظامی وابسته از افغان تا عراقی را بسوی مرگی کور روانه کرده است. گرچه فرماندهان آنان همواره با تمرکز بر «فرهنگ شهادت»، از توضیح به افکار عمومی طفره رفته‌اند.

    از سوی دیگر تبلیغات عظیم رسمی و غیررسمی روزهای اخیر در باب تشبیه نحوه مرگ محسن حججی به امام سوم شیعیان در حالی انجام شده است که تا کنون چنین مقایسه‌ای برای هزاران قربانی به روشی مشابه (از اهل سنت، یزیدی تا مسیحی) انجام نگرفته است. این رویه بار دیگر برجسته می‌سازد که مشکل نه فقط تروریسم داعش، بلکه فرقه‌گرایی شبه‌نظامیانی است که با کشتار غیرنظامیان سوری و ترویج مذهبی‌گری بر آتش منازعه فرقه‌‌ای دمیده‌اند.

  • آ سید مهدی سلام علیکم. علیکم السلام. دیدم شما جواب سلام نمیدی، خودم جوابِ سلام رو دادم ((:

    آ سید مهدی، با وجود اینکه شما قبلاً به همراه اون دوست دیگه، خیلی به بنده توهین کردی، ولی خوب ادب حکم می کنه که جواب توهین رو با توهین ندیم.

    هموطن، خواهشاً در نظر بگیر که صرفاً بر مبنای یه کلیپ یکی دو دقیقه ای، هیچوقت نمیشه در مورد راهبرد فرماندهی سپاه در مقابله با داعش قضاوت کرد. شما برو مطالعه کن و ببین شهدای مدافع حرم ایرانی قبل از به شهادت رسیدن، چند تا داعشی رو به هلاکت رسوندن. شهید مدافع حرمی داشتیم که قبل از به شهادت رسیدنش بیست و چند نفر از تروریست های تکفیری رو، در یک موضع تقریباً ثابت و با گلوله های قناسه به هلاکت رسونده. این یعنی فرماندهی درست عملیات. بعدش هم اصلاً از کجا معلوم که اون مواضع مربوط به خود داعش نباشه؟

    البته که نبرد علیه باطل بایستی با هدف پیروزی انجام بشه و نه با هدف مرگ. و در مورد رزمندگان ما هم اینطور بوده، مثلاً شما برو نحوه شهادت شهید مدافع حرم، علی انصاری رو در مستند "پل" ببین تا به عرض بنده پی ببری و ببینی که کسی نیست که بدون تلاش برای پیروزی، صرفاً به پیشواز مرگ رفته باشه.

    در آخر باید عرض کنم اگه شما هم مثل اون دوست دیگه مون، نظرتون اینه که افرادی که در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت میرسن، مدافعان اسد هستن و نه مدافعان حرم، اونوقت دیگه حرفی ندارم. چون با اون دوست دیگه مون بحث کردیم سرِ این موضوع و من ازش سؤالاتی پرسیدم که بی جواب مونده.

    یا علی

  • خدایا خدایا چه جوانهایمان رفتند با چه دلهای پاکی امان از دست این حکومت نشینان کشورمان و طمع کاران نام و شهرت چه مردمان پاکی حیف از این مردمان که دست این حکومت نشینان هستند و صدایشان از جای گرم بلند می شود خوش به سعادت این شهیدان که با پای خود رفتند به دیار شهادت و حق

  • این شهیدان همان دلواپسنند
    دلواپسان شرف,غیرت,عزت,ناموس چون واسه ش از همه چیزشون گذشتند از همه چی....
    بماند که بعضی ها که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند تز رو شنفکری و مدرن بودن گرفتند وبرای مدافعان ناموس,شرف شان خون بها تعیین کردند که چند میلیون گرفتند......
    خون بهای شهیدان خداست.

  • پنهان شدن پشت خون شهدا..
    کثیف ترین کار دنیا

  • ج.م 96/5/20 ساعت 10:03

    ای تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی که ایران بهشت اپوزیسیون است
    اینجا بسیجی باید برود جان دهد تا حتی آنکه نظام را قبول ندارد در اوج امنیت برود رای دهد/
    حسین قدیانی

  • یالاعجب!!!
    جدیدا تاریخ را هم تحدید به شکستن قلم میکنند!

  • خیلی جالبه ها. ببخشید اول سلام. هر چند که تو عادت نداری جواب سلام بدی ولی اشکال نداره.

    خیلی جالبه ها. فحش که می خوای بدی، توهین که می خوای بکنی، نام کاربری رو بی خیال میشی. هر وقت می خوای به آدمایی که مثلاً تو رو به انصاف میشناسن، جواب دندان شکن!! بدی، بی خیال نام کاربری میشی. اونوقت اگه یه بنده خدایی، یه لحظه نام کاربری یادش رفت یا حتی آدمایی که نام کاربری دارن، از سرِ مازوخیسم حمله می کنی به طرف و فوری میای آسمون رسیمون می کنی و هر چی لایق خودت و همفکرانت هست، نثار یارو می کنی. آخر سر هم احتمالاً بگی «حیلت رها کن عاشقا (((:». پس تو هم دیوانه شو دیوانه شو ((:

    ولی خدایی مازوخیسم داری دیگه. یعنی با خودت مشکل داری. تو نوشتنت هم سبک خاص خودتو داری. یعنی شروع به نوشتن که می کنی، تابلو میشه که صاحبِ نظر کیه. قبول داری؟؟ یعنی نوشتنت شناسنامه داره واسه خودش. یادمه (احتمالاً تو هم به یاد داری) یه جایی یه بنده خدایی ((: تو نظرش کلمه "گزارش" رو نوشته بود "گذارش" . بنده هم رفتم اظهار تأسف کردم از بی سوادی ملتی که حتی بلد نیستن کلمه "گزارش" رو که کلمه سختی هم نیست، درست بنویسن. اونجا به آ سید مهدی و رضا123 ((: ( بخونیم آ سید مهدی یا رضا123 یا ... ) بَر خورده بود بدجور. اومدن بهمون حمله کردن و توهین کردن و مصادره ((: کردن (الآنه که بیاد بگه حرفای دیگران رو به خودشون تحویل نده، انگار مخترع کلمه مصادره، خودش بوده و پتنت کرده این کلمه رو .خخخخخخخخ) و تهمت زدن و مدرک خواستیم و ساکت شدن. مثل همیشه.

    الان می خوام یکی از شناسنامه هایی رو که باعث میشه نظرت داد بزنه که کی نوشته اون رو، بهت بگم تا دیگه ازش استفاده نکنی. دارم بهت کمک می کنم ها. بارها بهت گفتم که نظرت سرشار از جهل و بی سوادیه. مصداقش همین کلمه است. کدوم؟ "تحدید" . اولین بار که دیدم تو آدم بی سواد، به جای "تهدید" نوشتی "تحدید" ، هر چند که "ح" و "ه" به اندازه یک کلید از هم فاصله دارن ولی گفتم خوب حتماً اشتباه تایپی شده، ولی بعداً دیدم تکرار کردی. جالبه بدونی چند بار که نام کاربری نگفته بودی، همین کلمه تو رو لو داد. تو که خودت رو علامه می دونی ( آی زکی)، بهتره بدونی "تحدید" به معنای تعیین کردن حد و حدود چیزی است ولی اون که همیشه منظور تو بوده، "تهدید" بوده به معنای بیم کردن و ترسانیدن. حالا فهمیدی بی سواد کیه؟؟ «عیب های خودشان را به دیگران نسبت می دهند». آخ که چقدر دلم برات می سوزه. جاهلی دیگه.

    فقط یه سؤال می خواستم ازت بپرسم. چه حسی داره وقتی آدم، خودش بیاد نظر خودش رو تأیید کنه؟؟ چه حسی داره وقتی آدم بیاد، خودش به خودش توصیه کنه که بی خیال بشیم. مراجعه به روانپزشک رو جدی نگرفتی، وضعیتت داره ترسناک میشه. سریع مراجعه کن به روانپزشک و درمان آلزایمر و خودآزاری رو شروع کن.

    آخر سر، جا داره که خدا قوت بگم به دوست انقلابی و بزرگوارم جناب ج.م عضو روشنگری. آرزوی توفیق دارم برات مرد مجاهد.

  • نظر قبلی رو با مثلاً مهمان 96/5/20 ساعت 10:34 بودم. یه وقت سوء تفاهم نشه برای شما برادر ج.م عضو روشنگری

  • ج.م 96/5/20 ساعت 11:01

    تاریخ قلمت بشکند ‼️
    قلمت بشکند اگر ننویسی ایران، بهشت اپوزیسیون است‼️
    اینجا بسیجی می رود جان می دهد، تا آنکه نظام را هم قبول ندارد بتواند در امنیت رای بدهد ...
    اینجا دختر بچه ی 18 ساله ای که تولدش، استجابت دخیل بستن مادرش به مادرمان فاطمه ی اطهر است؛ شهادت بی بی را برای 1400 سال پیش و افسانه میداند‼️
    قلمت بشکند تاریخ‼️
    که اگر ننویسی همت ها و باکری ها در این سرزمین جان دادند تا ظریف ها و زمخت ها در سالهای جنگ تحمیلی در نیویورک تحصیل کنند و حالا فروشنده ی عزتی باشند که با یک میلیون لیتر خون انسان بی گناه،محکم نگهش داشتیم ...
    اینجا طلبه ی 20 ساله به جنگ داعش می رود تا فیلم ساز غرب زده کشورش، با پول اسپانسرهای داعش فیلم سیاهی از مملکتش بسازد و در مقابل از اجنبی اسکار و نخل طلا بگیرد‼️
    قلمت بشکند تاریخ‼️
    اگر ننویسی اینجا رهبر انقلابی اش، دست می دهد تا مبادا دست دوستی به دشمن بدهد‼️
    اینجا رهبرش با صندل و قبای قدیمی و عینک شکسته برای فرزندان سرزمینش دل می سوزاند و کار میکند اما عده ای حقوق چندمیلیونی و حق اوقات فراغتشان از قلم نمی افتد‼️
    قلمت بشکند ای تاریخ‼️
    اگر ننویسی از پدر جانباز من و خس خس های نیمه شبش و روزهای در خانه ماندنش که مبادا در خیابان دخترک بی حجابی را ببیند و ناراحتی به نفسش امان ندهد برای بالا آمدن ... تا روزهای بی پدری آن دخترک شهید مدافع حرم‼️
    اگر ننویسی از آن شهدای مدافعان حرم با غیرتی که حتی برگه ی اعزامشان را امضا نکردند، تا حرام زاده ها نگویند به خاطر پول می روند‼️
    اینجا پرچم عزای حسینی را آتش می زنند و دو سال بعد، مسئولان اپوزیسیون حاضر،کشور را بلعیده اند، ادعای رفع حصر و شتر دیدی ندیدی می کنند‼️
    قلمت بشکند اگر ننویسی اینجا دانشمندانش را ترور میکنند تا اپوزیسیون پاچه خوارش راحت بتواند از سگ وفادار دشمن بودن،سخن بگوید‼️
    اینجا هواپیمای مسافربری ات را با موشک می زنند و تحریم دارویی ات میکنند که هزاران نفر از هموطنانت تاوانش را با جانشان میدهند... و در مقابل، لیبرال های کشورت با آنها دست میدهند و لبخند میزنند و آنهارا مودب و باهوش میخوانند‼️
    همه ی این اتفاق ها می افتد آن هم در امنیت و آرامش‼️
    و در آخر حزب اللهی مدافع وطن و کشور ، متهم میشود به تندروی‼️
    راست میگویند ... این همه تندروی و ساخت موشک به چ درد میخورد ؟!
    ول کنید آقاجان ...
    لیاقت بعضی ها همان هلوکاست 9 میلیون نفری تاریخ است‼️
    که هم وطنانمان را کشتند و در کتاب های خاطرات شان با افتخار از آن یاد می کنند‼️
    اینجا صدقه سری امنیتی که اول خدا، دوم عنایت امامان معصوم و سوم رهبر جانبازمان و چهارم قدرت سربازان انقلاب ضامنش هستند پول آدامس ماهیانه شان فقط 50 میلیون تومان است‼️ و از نذری هایی انتقاد میکنند که همه شان شکم نیازمندان را سیر میکند...
    وگر نه اغنیای پورشه سوار که در صف نذری نمی ایستند‼️
    قلمت بشکند تاریخ‼️
    اگر از تراژدی های من و هم حزبی هایم ننویسی‼️
    قلمت بشکند اگر از بغض های امام دوازدهمم در شب های تاریک چاه جمکران ننویسی‼️
    قلمت بشکند اگر ننویسی تنها وصیت همه ی آنهایی که برای این خاک و ناموس خون دادند، اطاعت از ولی فقیه و حفظ حجاب بوده ولی این روزها...
    بگذریم ...
    از هق هق های شبانه مادران شهدا میگذرم ...
    از بی احترامی ها میگذرم ...
    اما از خائنان وطن فروش هرگز‼️
    چرا که این وطن من و تو نیست ... اینجا سرزمین منتقم آل احمد است‼️ همان سرزمینی که صاحبش مخفیانه و تنها در گوشه به گوشه اش قدم می زند و اشک میریزد ...❌از اشک های او نمیگذرم‼️
    قلمت بشکند تاریخ

  • باز خون پاک يک شهيد ديگر که با زجر و همچون سرور و سالار شهيدان سر از تنش جدا شد اين را براي ما ياداور شد که سايه جنگ را خون پاک و زجري که با جان دادن اين جوانان پاک و بي ادعا بر زمين ريخته شده از سر کشور دور کرده و نه برجام!

    قاتل شهيد محسن حججي هم که معلوم شد : بله همان امريکا (همان که چقدر گفته شد تکيه بر عهد عمو سام خطا بود خطا…) ولي آن زمان چقدر برخي از شعر ميثم مطيعي به خشم آمدند ولي خدا را شکر گذر زمان همه چيز را از بد عهدي و خيانت کار بودن امريکا نشان داد.

    بد نيست يادمان باشد که چقدر رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند : امريکا غير قابل اعتماد است.
    امريکا عهد شکن است .

    به متني که در خبرگزاري هاي ايلنا و خبرگزاري اويس پيرو همين اتفاق روي داده توجه فرماييد

    خبرگزاري اويس منتشر کرد :

    جلاد اصلي محسن حججي کيست؟

    محسن حججي جوان رزمنده ايراني توسط تروريست هاي داعشي سر بريده شد، تيتري که طي ساعات اخير بر روي خروجي بسياري از سايت ها قرار گرفت. اما سوال اينجاست قاتل اصلي محسن حججي کيست؟

    به گزارش اويس، محسن حججي جوان رزمنده ايراني توسط تروريست هاي داعشي سر بريده شد، تيتري که طي ساعات اخير بر روي خروجي بسياري از سايت ها قرار گرفت

    اما سوال اينجاست قاتل اصلي محسن حججي و هزاران محسن ديگر کيست؟ آيا دست ديگري پشت پرده است و واکنش مسئولين جمهوري اسلامي به اين جنايت چه بوده است

    روز دوشنبه جنگنده هاي آمريکايي منطقه الجمونه نزديک مرز تنف (مرز عراق و سوريه) که تنها چند روز بود توسط گردان هاي سيدالشهداء وابسته به حشد الشعبي را بمباران کردند، دقايقي پس از اين بمباران که بر اثر آن حدود ?? رزمنده شهيد شدند که در بين آنان ? عضو سپاه پاسداران از قبيل فرمانده بلندپايه ايراني حسين قمي نيز وجود داشته اند

    دقايقي از اين بمباران نگذشته بود که تروريست هاي داعشي با ورود از مربع امنيتي آمريکا با حضور در منطقه به تصرف منطقه و اسارت گرفتن محسن حججي مي پردازد

    آري قاتل اصلي محسن حججي کسي جز آمريکا نيست. به راستي اگر بمباران شديد آمريکا نبود آيا تروريست هاي وهابي مي توانستند منطقه اي را که چند روز قبل با بي آبرويي ترک کرده اند را دوباره باز پس گيري نمايند و بابت شهادت فرماندهان ايراني به شادي بپردازند؟

    سوال اينجاست که واکنش مسئولين جمهوري اسلامي ايران نسبت به اين اقدام و جنايت علني آمريکا چه بوده است؟

    آيا محمد جواد ظريف و دولت تدبير و اميد قرار است در برابر اين جنايت آمريکايي سکوت نمايد!

    جناب آقاي روحاني شما دست دوستي براي آمريکايي ها دراز کرده ايد و آنان به جاي دست دوستي بچه هاي انقلاب اسلامي را به خاک و خون مي کشند، آيا وقت آن نرسيده است رويه ديگري را در مقابله با پدر تروريست هاي تکفيري پي بگيريد؟

    منبع و لينک خبرگزاري اويس :

    http://oweis.ir/%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%ad%d8%ac%d8%ac%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/


    خبرگزاري ايلنا پيرو اين مطلب منتشر کرد :

    گروه تروريستي داعش که در عملياتي مشترک با آمريکا عليه مواضع الحشد الشعبي در عراق، تعدادي از رزمندگان را به شهادت رسانده و يک رزمنده ايراني را به اسارت گرفته بودند، اين اسير ايراني را به شهادت رساند.

    به گزارش ايلنا به نقل از الميادين، «کريم النوري» از سخنگويان بسيج مردمي عراق حمله روز گذشته به مواضع نيروهاي عراقي و رزمندگان محور مقاومت در نزديکي گذرگاه مرزي «التنف» را يک عمليات مشترک ميان آمريکا و داعش توصيف کرد.

    وي تصريح کرد در ابتدا جنگنده‌هاي آمريکايي اقدام به هدف قرار دادن مواضع نيروهاي بسيج مردمي عراق موسوم به حشد‌الشعبي در نزديکي گذرگاه مرزي التنف روي داد منجر به شهادت جمع زيادي از رزمندگان و زخمي شدن تعداد ديگر شد.

    النوري ادامه داد همزمان به اين حمله هوايي آمريکا به مواضع حشد الشعبي عناصر گروه تروريستي داعش حملات خود از سه محور را به سوي مواضع حشد الشعبي آغاز کردند که در نتيجه آن جمعي از رزمندگان محور مقاومت به شهادت رسيدند.

    عناصر گروه تروريستي داعش در اين حمله «محسن حججي» رزمنده مدافع حرم ايراني را نيز به اسارت درآوردند که در جديد‌ترين تصاوير و اخبار منتشر شده توسط خبرگزاري اعماق وابسته به گروه تروريستي داعش اين رزمنده مدافع حرم به دست عناصر گروه تروريستي داعش به شهادت رسيده است.
    کريم النوري تاکيد کرد اين حمله آمريکا به صورت عمدي و از پيش برنامه‌ريزي شده بود و قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

    منبع و لينک خبرگزاري ايلنا : :

    http://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84-8/521484-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AF
    با تشکر از پایگاه خبری روشنگری

  • با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی
    بگذار تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی
    خاک تو سر بی شرفتون که به چنین انسان های بزرگی توهین و اهانت می کنین چون افق پرواز شون از شما بلندتره و شما نمی فهمید.

  • سلام دوست عزیز. وقت بخیر. واقعاً حرف قشنگی زدی. یه عده دیگه شورشو در آوردن. همش می گفتن مدافعان اسد. ممکنه همین الان هم دارن میگن. جاهلن دیگه.

    فقط اون شعری که نوشتی بیت دومش "بگذار" نداره. اون بگذار اضافه ست. باید حذف بشه. شعر درستش میشه این:

    «با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی / تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی»

    یا علی

  • لبیک یا حسین (ع)