سوال بی پاسخ حجت الاسلام مومنی از رئیس جمهور


سوال بی پاسخ حجت الاسلام مومنی از رئیس جمهور



+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ج.م 96/5/15 ساعت 08:24

    سلام علیکم
    حضرت آقا(حفظه الله):گمان میرود برجام از جمله مسائل به یاد ماندنی و عبرت آموز جمهوری اسلامی ایران باشد.

    دولت تزویر ودروغ کدام یک از خطوط قرمز نه گانه حضرت آقا(حفظه الله) را رعایت کردند که حالا برجام دولت تزویر ودروغ را به گردن نظام می اندازند؟!

    حضرت اقا چقدر فرمودند خوشبین نیستم به مذاکرات چقدر فرمودند به طرف مقابل(آمریکا) اعتماد نکنیدچقدر فرمودنداقدام متقابل وامید نداشتن به وعده نسیه دشمن...

    در مقابل روحانی گفت خوشبینم به دست کدخدا همه مشکلات ما حل خواهد شد چون برجام را خدا اورد
    نه اقای روحانی مقاومت رمزوراه پیشرفته نه گردن کج کردن پای میز مذاکره ودویدن دنبال وعده نسیه دشمن وامید داشتن به کدخدا

    شهید محمدعلی رجایی:
    ضعف مرا به حساب انقلاب و مـکتب مــن نگــذاریــداين جمله را نصب كرده بود
    پشت ميزش از انقلاب برای خودش مايه نمی گذاشت هيچ وقت


  • برجام هم که تشت رسوایی آن ازبام افتاد. هسته ای که پلمپ شد وداخلشو بتون ریختند. تحریمها هم که تشدید شدند. گرانی وبیکاری هم که حل نشد. رکو هم که همینطور. جوانهای مدرک به دست بیکار هم که علی برکت الله . حقوقهای نجومی هم که سروصداش دراومده. بیست سی هم که میخواد به ارزشهای ملت وبه کودکان ماهم بیرحمانه آموزش غربی شدن بده. راستی این دولت الان که دور دوم ریاستش را شروع کرده الان کم کاریها شو به گردن کی می اندازه؟؟؟؟؟؟؟ قبلاً که به گردن دولت می انداخته. این چهارسال می خواد به گردن فکر کنم پیرمردها و پیر زنها بیندازه قصورها وتقصیرهاشو. امان از لیبرال مسلکی و سکولار گرایی. امان از غرب زدگی. امان از بی توجهی وبی اعتنایی به خود و تواناییهای خود. این اصلاح طلبان برای ملت کاری نمی کنند. هروقت ببا زند که آشوب وفتنه راه می اندازند و به بیت المال خسارت می زنند و به دشمنان چراغ سبز نشون می دن ومیگن بیا تحریممون کن. هروقت هم پیروز بشن بازهم دست ازفتنه بر نمی دارن. نه ظرفیت شکست را دارند ونه ظرفیت پیروزی . همه اش بلدن دروغ بگن و خرابکاریهاشونا به گردن رقیب بیندازن وموج سواری کنن. وشایعه پراکنی و دروغ سازی وجنگ روانی. از سید ابراهیم رئیسی اخلاق رایاد بگیرید که باوجود پاک دستی ونداشتن سر سوزنی نقطه ضعف وبا وجود اینکه از رقبای خودش کلی پرونده داشت ومی تونست با لو دادن پرونده فساد اطرافیان آنها پته اونها را روی آب بیندازه اما بزرگوارانه وبه تأسی ازجدش رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم برخورد کریمانه نمود. وبخاطر حفظ نظام و حفظ وحدت از خودش گذشت وحتی آبروی خودشو تو کف دستش گذاشت . وبعد از پیروزی ظاهری رقیب در مراسم تنفیذ شرکت کرد. کوچکترین سخنی که بوی تفرقه بدهد بر زبان نیاورد. همچون اون فتنه گر کذایی ،آشوبگران ضد بشر را خداجو خوانده بود عمل نکرد.
    درود بر عدالت وانصاف و اخلاق ومردانگی وکرامت وبزرگواری

  • اونی که سیاست های کلی نظام مقدس اختلاس سالار رو تایین میکنه همونطور که جلوی 2030 رو گرفت جلوی برجام رو هم میگرفت که انقد به کشور ضربه نزنه ..نگیت نمیتونست یا درجریان نبود که مسخرست..
    خیلی پست تشریف دارن اوناکه خوبی های برجام رو یا نمیگن یا به جناح خودشو ن نسبت میدن و بدی هاش رو به منتخب ملت!
    امریکا برجام رو نقض کرد حرفیم توش نیست ولی برجام همین یه مورد که فروش نفت که. نبض اقتصادی و حیاتی کشوره رو دوباره به نزدیک 4میلیون بشکه رسوند ینی کشور رو نجات داد.
    واقعا کاش برجام نبود تا با قطع شدن کامل فروش نفت ببینم اقایون با اورانیوم غنی شده میخواستن کشور رو سرپا نگه دارن؟
    شایدم نگرانن که راه دزدی های امثال سردار ولایت مدار احمدی مقدم که اخیرا گند دزدی هاش درومده و بارافت نظام مقدس فقط از خدمت منفصل شده ! بسته شده؟
    اقا نامردی و بی انصافی حدی. داره

  • دوست عزیز؛ اول سلام.

    بعدش:

    یعنی شما میگی که رهبر مملکت میومد جلوی یه تفکری که می گفت با کدخدا ببندیم، همه چی حل میشه، وای میستاد؟؟ و میگفت برجام رو بذارید کنار؟ اونوقت این افرادِ دارای این تفکر باطل تا صد سال دیگه همه جا نمی نشستن بگن که ما میخواستیم مشکلات مملکت رو حل کنیم، رهبر مانع شد؟؟؟؟ یعنی تو رو قرآن به این سؤال جواب بدین.

    همین اقتصاد نفتی، مملکت ما رو به این روز انداخته. تو برو ببین نروژ با نفتش چی کار میکنه. نروژ شاید به اندازه ایران نفت داره ولی حتی یک ریال از عایدات فروش نفت رو نمیاره تو مملکتش چون اقتصاد نفتی باعث میشه ملت تنبل به بار بیان و توجهی به تولید و کسب و کار و ... نباشه و مملکت به فنا بره. چون وقتی نفت باشه، میگن می فروشیم و واردات می کنیم. ایرانی جماعت یه جوریه که تا زور بالا سرش نباشه، به فکر نمی افته. به خاطر همین هم بهتر بود که نتونیم نفتمون رو بفروشیم تا تولید مملکت رونق بگیره. دولتی که روزانه همونقدر که شما گفتی، نفت میفروشه، میشه دولت نفتی و امان از مصائب دولت نفتی.

    "در دولت نفتی، متخصص و کارشناس تربیت نمی شود. در دولت نفتی تولید بی ارج است. دولت نفتی نه خود مولد است و نه تولید دیگران برایش ارزشمند است. حال آنکه دولت غیر نفتی از آن جهت که درآمدش وابسته است به مالیات مولدان، نسبت به تولید بسیار حساس است. پس دولت نفتی چه می کند وقتی نسبت به تولید بی اعتناست؟ دولت نفتی چه ارتباطی با مردم پیدا می کند؟

    دولت نفتی به عوض تولید، مسئول توزیع است. در بالاترین حالات و بهترین شرایط، یک موزع خوب است. قسمتی از درآمد نفت را که در دستگاه های عریض و طویل ش خرج نشده است، بین مردمان تقسیم می کند. برای موزع بودن و مقسم بودن هم چندان به متخصص و کارشناس نیاز نیست. باید کسی باشد که ببیند کدام صدا بلندتر است تا به او بیشتر بدهد. خطا هم صد البته اینجاست؛ هر که نزدیک تر است، صدایش بلندتر به گوش می رسد! باری؛ دولت فقط می تواند مدیر نفتی بپروراند."

    سرانه مطالعه در ایران هر پنجاه و پنج سال چیزی در حدود دو دقیقه ست. یعنی اگه نگیم ملت ما نادان ترین ملت دنیاست، به جرأت میشه گفت ملتی داریم که جزء نادان ترین ملت های جهان محسوب میشن. و امان از نادانی. امان از زمانی که با نادانی دست به انتخاب های بزرگ بزنیم. و امان از وقتی که از روی نادانی اظهار فضل کنیم.


  • داداش اینکه نشد هر قضیه ای که آخرش مثل برجام شد بگیم رهبری بخاطر اینکه بعدا افرادی با تفکر باطل مدعی نشن,پذیرفت!
    برادر انصافت کو؟
    مثلا تو قضیه 2030 که رهبری در آستانه انتخابات دولت رو باهاش کوبید و حتی با رای آوردن روحانی,بازم به 2030 تن نداد.چی ؟ چرا اونجا نگران این نبود که بعدا افرادی با تفکر باطل! نگن ما میخواستیم نظام آموزشی بیمار رو درست کنیم و شما نذاشتید!؟
    داداش خدا وکیلی بیا و منطقی باش.بخدا من طرفدار روحانی نیستم و به هیچکس رای ندادم ولی انصافم خوب چیزیه بخدا.
    بعد اینکه شما چی فک میکنی که از نروژ حرف میزنی؟ اینجا یه بنده خدا اومد فساد قالیباف رو افشا کرد بیچارش کردند و قالیباف راس راس داره میگرده! کجای کاری؟
    اینجا یه نماینده گفت چرا با فتوای رهبری, بیت المال باید تو 63حساب رییس قوه قضاییه باشه و سودش رو بگیره,شبانه مامورا درخونشو گرفته بودن!
    برادر عزیزم فساد تو این کشور اصلاح طلب و اصولگرا نداره و نهادینه شده بعد تو میای از نروژ حرف میزنی؟
    یه چیز دیگه,
    امام خمینی در نامه ای به شاه نوشت:
    یا از فساد مسئولین آگاهید و سکوت کردید،
    یا از وضعیت بیخبرید که در هردوصورت بی‌کفایتید!!!
    این وضعیت احتمالا واستون آشنا نیست!!؟

  • سلام
    بعد از اون نکته و مثالی که دوستمون گفت(کشور نروژ) که البته کاری به ضرر و زیان افزایش فروش ندارم، بحث اینجاست که اگر فروش افزایش یافته پس چرا اثر اون در صنعت و بازار راکد ما قابل مشاهده نیست ؟ چرا مردم تو زندگیشون این افزایش دامد رو احساس نمی کنن؟پس زمانی میشه مدعی شد فروش چند برابری که حداقل تو زندگی مردم احساس بشه ، تازه کاری به اون توافق محیط زیستی پاریس و قراردادهای نفتی ندارم

    گفتید سند 2030وبرجام، برجام که یک برنامه مشخصی بود هم از منتش (مثل استفاده از کلمه lift که ازش بعنوان تعلیق استفاده می کنن نه برداشت تحریم...)و هم در زمان اجرا ش و مدل اجرا ش چه سو استفاده هایی که نکردن ! با این حال اگر رهبری مخالفت می کرد (حالا کاری نداریم ایشون نسبت به برجام خوش بین نبودن و مواضع و نظراتشونو اعلام کردن) ولی با مخالفت ایشون آیا بحث دیکتاتوری مطرح نمی شد ؟ چه برسه به 2030 که سندی نسبتا محرمانه بود طوریکه مجلس از مفادش اظهار بی خبری کرد و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اطلاعی نداشت ،که البته رهبر به یک تذکر اکتفا کرد و گالایه ش همه دستگاه های مرتبط را در بر میگرفت و این اتفاق مسئله ای مهم بود که باید جلوش هرچه زودتر گرفته میشد طوریکه حتی گفته شده کتابهایی هم بر طبق همین سند چاپ شده بود !

    باتشکر