اظهارات جنجالی خواننده اسرائیلی ایرانی‌تبار


حنا جهان‌فروز خواننده اسرائیلی ایرانی‌تبار درخصوص مشکلات زندگی خود و خانواده‌اش در فلسطین اشغالی و همچنین حضور بهائی‌ها در فلسطین اشغالی دست به افشاگری زد.


+ 
7

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در پاسخ به آقای رسول سلمان که گفتن که معبد سلیمان رو خود یهودیان ساختن اشتباهه ، درواقع اون معبد ساخته ی اجنه هست و در زمان حضرت سلیمان کاهنان برای این که بخوان با حضرت سلیمان مخالفت کنن از اجنه کمک میخواستن و زمانی که حضرت سلیمان جنیان رو به بند کشید کاهنان بسیار عصبانی شدند چون که کاهنان اجنه رو می پرستیدند و این موضوع براشون بسیار دردناک بود و برای این که این خفت رو از خودشون دور کنن به دروغ در تورات که اون رو تحریف کردن نوشتن معبد سلیمان رو خود یهودیان ساختند.

  • اولا سرکارخانوم حنا کشور یهود یهود راه ننداز (!) کجای شریعت بزرگ و مقدس حضرت موسی و کجای طریقت یهوه به تو و زن های دیگه اجازه داده که بدون حجاب و برا خواننده شدن زن اینجوری افتخار کنی ؟
    سرکارخانوم مثلا یهودی خبرنداری بذار من بهت بگم که تو شریعت موسی یک زن حق نداره بیشتر از قرص صورت و بالاتر از مچ دست و پا جای دیگشو به نامحرم به نمایش بذاره چه برسه به اینکه بخواد اجازه بده برا نامحرم مطربی کنه (!)
    پس زرت و پرت اضافی نکن بگو کشور یهودی (!) چون اون حکومتی که شما اسمشو گذاشتین یهودی درحقیقت یک فرقه کثیف و بی شرفی هست که دارین وصلش میکنین به حضرت موسی! درست مثل فرقه های کثافت وهابی و بهایی و داعش و ... که هیچ ربطی به اسلام و شیعه و سنی ندارن !

    دوما نه ما و نه هیچ مخاطب دیگه جنابعالی توکل دنیا عزیز تو نیستن (!) پس دهن کثیفتو ببند و دیگه هیچ وقت نگو عزیزم (!) چون دیدی یه وقت همین عزیزت یهویی برگشت چنان گذاشت زیر گوشت که یکی از عزیزت و یکی هم از دیوار ندبه خوردی (!)

    سوم اینکه تو غلط کردی که میگی هم کیش های خودت به واسطه ایرانی بودنت توسرت میزدن (!) چون هیچکی ندونه خودتون بهتر از هرکسی میدونین که یکی از ملیت های پایه گذار و به شدت تاثیرگذار توی تاسیس اسرائیل و رسوندنش تا به امروز یهودیای ایران بودن(!) که کاش نبودن... که کاش مرده بودن و اینکارو نمی کردن (!) و همین الانشم که الانه اسرائیل و اسرائیلی ها نه به واسطه یهودی یا مسلمان بودن که اصلا براشون این مهم نیست بلکه دقیقا به خاطر همین ایرانی هایی که واقعا ایرانی هستن هرکاری حاضرن بکنن یا حتی حاضره برا ایرنیا بمیرن (!) اما به شرطی که یه ایرانی دیگه ایرانی نباشه و سراپا اسرائیلی بشه (!)
    پس بازم حرف مفت نزن و مظلوم نمایی نکن که ما بدبختیم و بی چاره ایم و ...(!)

    چهارما در مورد استقبال از یهودیان سفاردی (اروپا) همینقدر بگم که بازم داری حرف مفت میزنی... چون اگر نبود حسرت همین ایرانی و شرقی بودن هیچ وقت اون خواننده آشغال و همکارعزیزت یاسمین خانوم لوی که از یهودیای سفاردی هست اینقدر هلاک و سینه چاک فیروزه عجمی ایران نمیشد یا اینقدر ترانه های ایرانی رو کپی پست نمی کرد(!) بدبخت کشت خودشو بسکه گفت فیروزه دارم میام و هیچ غلطی نتونست کنه(!)
    ولی غصه نخور چون آخرش همین امروز فرداست که از عشق نافرجام به فیروزه های همین ایران و ایرانی دق مرگ بشین همتون این آرزوها رو به گور ببرین(!)

    پنجم : من سرمو میدم که اگر به تو و خانواده تو از روز اول سخت گذشته باشه(!) به قول ضرب المثلی از خودتون(( بزنیم به تخته)) ریتا خواهر عزیزت که هر روز استقبال از کنسرت هاش داره بیشتر میشه توهم که هر روز دروغات گنده تر و حنا بندونت سیاه و سیاه تر (!)

    در مورد بهایی ها هم دیگه همه عالم دنیا میدونن امثال این فرقه ها زائیده صهیونیسمی هست که رگ و ریشش به گوساله پرستی شماها و سامری عزیزتون برمیگرده و اتفاقا شماها خودتون مادر این فرقه ها هستین .. حالا باز بیا مظلوم نمایی کن که ما بدبختیم بیچاره ایم و همش تقصیر این بهایی هاست .. نه خیر .. به قول ما ایرانیا(( سگ زرد برادر شغال هست .. )) افتاد؟

    بی چاره اون یهودیای واقعی هستن که ترک وطن و ترک هویت و ملیت کردن و انگار همه چیزشون رو گذاشتن و گول همین مثلا حنابندون شماها رو خوردن و امروز اسیر دیوارهای بلند اسرائیل گرفتارن ... و براشون شده دوره رضاخان ایران که از ترس مسخره شدن و مخالفت های اسرائیلیها برا اعتقادات حقیقی و درستشون مثل حجاب و.. خیلی موارد دیگه جرات بیرون اومدن از خونه هاشون رو ندارن ... و بهتر از هر کسی درک کردن و فهمیدن اسرائیل و صهیونیسم کثیف ترین فرزند سیطنیسم و شیطان رجیم هست (!)

    در کل تقصیر تو نیست حنا خانوم .. کلا لقمه ای که خوردی و اون ژن و سلولی که خودتون به داشتنش افتخار میکنین مشکل واقعی هست و به همین خاطره که شماها کلا آدم بشو نیستین ...
    هرچند اگر میخواست آدم بشین زمان سلیمان نبی که اجدادتونو به زنجیر کشید و براش تا بعد از مرگش بیگاری کردن آدم شده بودن و شماهاهم امروز آدم بودین ... الانم به قوله شماها که نسل و نژاد همون اجدادین خودتون دوست دارین که حکومت سلیمان نبی رو دوباره ببینین ولی.. ولی کاش میدونستین و بزرگاتون بهتون راستشو گفته بودن که سلیمان نبی چجوری به زنجیرشون کشید و چه ها که برسرشون نیومد؟!!!
    حالا بازم سرجات وایسا ببین .. چون سازشو الان زدم صداش و حکومت سلیمانش بعدا یا شایدم به همین زودیا که خودت ببینی در میاد ...