تقابل حسن روحانی با رهبر انقلاب - قسمت اول


بررسی سخنرانی های رئیس جمهور از اصرار روحانی بر یک رویکرد عجیب در این سخنان حکایت دارد، به نحوی که صراحتا در تقابل و یا کنایه مستقیم به فرمایشات و تصریحات رهبری معظم انقلاب قلمداد می شود.



+ 
5

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ابوالحسن بنی صدر با رای مردم آمد و با قدرت امام خمینی مثل تفاله کنار گذاشته شد کافر نحس روحانی با تقلب گسترده و تخلف رای مردم را دزدید و با حکم امام زمان به جهنم خواهد رفت
    اسناد تقلب کافر روحانی در
    کانال فوق جنجالی و سیاسی دوتر عباسی موجود است :
    DOCTORABBASi@

  • چقدر دیر این کارو کردین خواب تشریف داشتین؟

  • دوستان بزرگوار من، سلام بر شما.

    به درستی اشاره کرده اید به ملت ناآگاه. ملتی نادان، که در بزرگترین انتخاب های زندگی خود، خرد ورزی ندارند و تعقل نمی کنند. با یک عده نادان روبرو هستیم که متأسفانه تعدادشان هم کم نیست. مطمئناً روزی فرا می رسد که این افراد نادان، تبعات انتخاب ناشایست خود را خواهند دید کما اینکه بسیاری از آنها را دیده اند. متأسفم از اینکه با عده ای نادان روبرو هستیم که خود را علامه می دانند، یعنی آن کس که نداند و نداند که نداند، که طبیعتاً این افراد در جهل مرکب ابدالدهر بمانند. البته تعداد این افراد کم است. خوشبختانه.

    خوشبختانه بسیاری از این افراد نادان، به جهالت خود واقف اند. باید در بیدار کردن این افراد بکوشیم. البته اگر خود را به خواب نزده باشند.

    و از دعا هم غافل نباشیم. دعا کردن، بسیار تأثیر دارد.

  • الله اکبر از این ملت انقلاب فروش ناآگاه,نمیدونم این ملت به اون دنیا عقیده دارند یا نع؟!
    چجور اون دنیا را جواب میدن.
    پیشنهاد میکنم از این نوع کلیپ ها بیشتر ساخته بشه و منتشر بشود,باشد مردم هدایت شوند.

  • مردم 96/4/29 ساعت 01:15

    ای کاش مردم زودتر آگاه بشن. من کهبا این انتخابات ناامید شدم.
    امروز بعد از 4 سال دکتر! فرمودن مردم ! بخاطر بد عهدی آمریکا به برجام جلو آمریکا وایمستن. مگه مردم رفتن مذاکره کردن همه جوره امتیاز دادن و ..... که برن جلوش وایسن. شما و جوادجونت برجام رو به این ملت تحمیل کردین حالا ملت میندازی جلو . اونا باید برن جلو نقض برجام رو بگیرن!!!؟

  • نا امید نباش دوست عزیز خدا با صابرین است مثل رهبرمون صبر داشته باش و نابودی کامل اینان را به وسیله خودشان ببین,سعی کن این کلیپ را منتشر کنید.

  • نه این حسن قویتر از ابولحسن هست نه امت امام خامته ای ضعیفتر از امت امام خمینی. اون روزی که برای توده مردم پرده از چهره وقیه دشمنان ولایت بیفته، خناسها هر لحظه هزار بار آرزوی مرگ میکنند.