رائفی پور - بهترین راه رسیدن به آرامش و حاجت گرفتن


بسم الله الرحمن الرحیم - سلام خواهران و برادران گرامی ، این مطالبی که در زیر می بینید اگر عمل کردید و اثراتش را متوجه نشدید بر تایپ کننده این مطالب که خودم باشم لعنت بفرستید .

1 - هر روز برای سلامتی امام زمان صدقه بدهید کم بدهید ولی هر روز بدهید ، اگر ((( در همان سال اول صدقه دادن ))) از جهت مادی یا معنوی و یا هر دو ، تاثیری متوجه نشدید بر من لعنت بفرستید ، اگر هر روز یک بار هم صدقه بدهید کمترین مقدار هم باشد اثراتش را دارد - همه کارهای خیری که انجام می دهید ثوابش را هدیه به امام زمان کنید مثل صلوات فرستادن ، قرآن خواندن ، زیارت معصومین و شهدا ، زیارت قبور مومنین ، کمک کردن به دیگران و ... .

2 - هر روز هدیه به امام زمان حداقل چند صلوات بفرستید و زیر لب با امام زمان درد دل کنید و از مشکلاتتان و ... بگویید به عزت خدا قسم امام زمان متوجه صحبتهای ما میشود و ان شاء الله حاجت هم می گیری و اگر این کار را هر روز تکرار کردید و هیچ تاثیری برایتان نداشت بر تایپ کننده این مطالب لعنت بفرستید .

3 - همه شهدا عزیز هستند و اولیاء خدا هستند به قبور شهدا بروید و با شهیدی رفیق بشوید و درد دلهایتان را سر قبرش بگویید و این کار را تکرار کنید ، باور کنید شما را به خدا نزدیکتر میکنه و اگر مصلحت باشه حاجتتان برآورده میشه.

برای دریافت سخنرانیهای بیشتر از استاد رائفی پور به سایت masaf.ir رجوع کنید .


+ 
0

- 
0
ارسال در 1396/4/24 ساعت 12:26 2017-7-15 12:26:29
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.