ارسال در 1396/4/20 ساعت 18:39 2017-7-11 18:39:17
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بعضی دعا نویس ها با جن شیطان در ارتباط هستند - اگر دعا خواستید میتوانید به اشخاصی مانند عالم و پیش نماز محل زندگی تان بروید تا از منابع معتبر مانند مفاتیح الجنان، دعا به شما معرفی کند .

  • این کلیپ قسمتهایی از سخنرانی آیت الله تبریزیان می باشد برای دسترسی به همه سخنرانی ها ، به سایت http://www.velayat.tv مراجعه کرده و به قسمت آرشیو برنامه ها بروید و سپس آئین سلامتی را انتخاب کنید .

  • در بعضی سایت ها پست گذاشته اند که فواید برهنه بودن یا فواید برهنه خوابیدن ، ولی خواهران و برادران باور کنید برهنه بودن باعث طمع جن شیطان به انسان می شود و حتی جن شیطان می تواند باعث تولید بیماری در انسان شود .

  • در روایت آمده است: إِذَا تَعَرَّى أَحَدُكُمْ نَظَرَ إِلَیْهِ الشَّیْطَانُ فَطَمِعَ فِیهِ فَاسْتَتِرُوا یعنی هنگامی که یکی از شما لخت شود شیطان به او نگاه می کند پس در او طمع می کند پس بپوشانید.

  • خواهران و برادران گرامی سلام ، اگر دچار جن زدگی شده اید انشاالله که دچار نشده باشید ولی اگر دچار شده اید برای (( کمک )) به درمان جن زدگی این اعمال را انجام دهید: 1- همیشه قرآن کوچکی به همراه داشته باشید 2- قبل از خوابیدن ، آیت الکرسی خوانده شود و در روز هم آیت الکرسی خوانده شود 3 - همیشه دائم الوضو بودن هم تاثیر دارد 4- انجام دادن واجبات و ترک کردن گناهان ( به عنوان نمونه ، با نماز خواندن ، بینی شیطان به خاک مالیده می شود ) 5- هر روز صدقه دادن سلامتی امام زمان ، حتی کمترین مقدار هم باشد تاثیر گذار است 6- لباسها و مکان زندگی پاک باشد (نجس نباشد) 7- این نکته تاثیر گذار را هم بدانید : هر روز حداقل یک صلوات هدیه به امام زمان بفرستید و زیر لب با امام زمان درد دل کنید و از مشکلاتتان و .. بگوئید اگر نتیجه نگرفتید بر من لعنت بفرستید - در شرایط غیر از جن زدگی هم انجام این اعمال خوب و مفید است

  • در این کلیپ ، منظور آیت الله تبریزیان از نگهداری کبوتر این است که مکان نگهداری کبوتر اندازه ای باشد که کبوتر بتواند بال بزند منظور استاد به هیچ وجه کبوتر پرانی ( کبوتر بازی ) نیست .

  • سوره اعراف آیه 27 : إِنَّهُ یَراكُمْ هُوَ وَ قَبیلُهُ مِنْ حَیْثُ لا تَرَوْنَهُم یعنی بى تردید شیطان و قبیله اش شما را مى بینند از آنجا كه شما آنان را نمى بینید.