بسیار سوزناک - دوستداران امام زمان عج ببینند


بسم الله الرحمن الرحیم - سلام خواهران و برادران گرامی ، این مطالبی که در زیر می بینید اگر عمل کردید و اثراتش را متوجه نشدید بر تایپ کننده این مطالب که خودم باشم لعنت بفرستید .

1 - هر روز برای سلامتی امام زمان صدقه بدهید کم بدهید ولی هر روز بدهید ، اگر ((( در همان سال اول صدقه دادن ))) از جهت مادی یا معنوی و یا هر دو ، تاثیری متوجه نشدید بر من لعنت بفرستید ، اگر هر روز یک بار هم صدقه بدهید کمترین مقدار هم باشد اثراتش را دارد - همه کارهای خیری که انجام می دهید ثوابش را هدیه به امام زمان کنید مثل صلوات فرستادن ، قرآن خواندن ، زیارت معصومین و شهدا ، زیارت قبور مومنین ، کمک کردن به دیگران و ... .

2 - هر روز هدیه به امام زمان حداقل چند صلوات بفرستید و زیر لب با امام زمان درد دل کنید و از مشکلاتتان و ... بگویید به عزت خدا قسم متوجه صحبتهای ما میشود اگر این کار را هر روز تکرار کردید و هیچ تاثیری برایتان نداشت بر تایپ کننده این مطالب لعنت بفرستید .

3 - همه شهدا عزیز هستند و اولیاء خدا هستند به قبور شهدا بروید و با شهیدی رفیق بشوید و درد دلهایتان را سر قبرش بگویید و این کار را تکرار کنید ، باور کنید شما را به خدا نزدیکتر میکنه و اگر مصلحت باشه حاجتتان برآورده میشه.


+ 
2

- 
1
ارسال در 1396/4/19 ساعت 15:27 2017-7-10 15:27:38
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)