مداحی سید رضا نریمانی در پاسخ به سخنان سخیف روحانی!!


کی میگه رای مردمه رکن حکومت علی(ع)!؟
مداحی کربلایی سید رضا نریمانی در پاسخ به اظهارات خلاف واقع روحانی در مورد مشروعیت حکومت و ولایت امام علی (ع)
روحانی به جای تحریف ائمه(ع)وایجاد دوستگی برو وکار کن


+ 
137

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • نی 99/2/8 ساعت 02:14

    عالیه

  • نی 99/2/8 ساعت 02:14

    عالیه

  • نی 99/2/8 ساعت 02:14

    عالیه

  • نی 99/2/8 ساعت 02:14

    عالیه

  • ممنون از شما مداح انقلابی عزیز.منتظر مداحی های بعدی از شما و همه مداحان گرامی هستیم. اینچنین مداحی هایی دل آدم را آرام می کند.
    سپاس از شما و صدای بسیار زیبای شما.
    اجرکم عند الله

  • .... 96/4/4 ساعت 19:45

    سلام اتفاقاکار به جایی.باید دراین مراسمات روشنگری بشه.دم سیدگرم

  • ج.م 96/4/4 ساعت 07:47

    سلام علیکم
    نظر شما مهمانان گرامی سایت محترم اما برادران خوب است بیانات اقا را دردیدار با شاعران مذهبی بخوانید خطاب به خودم وهمه
    گزیده‌ای از بیانات رهبرمعظم انقلاب(حفظه الله) در دیدار شاعران مذهبی‌سرا:
    یک بخش دیگری که خیلی مهم است، متّصل کردن حوادث صدر اسلام با حوادث امروز شما است که این یک امر بسیار طبیعی است. بعضی این را نمیفهمند؛ من تعجّب میکنم چطور نمیفهمند. خب مگر نه اینکه ائمّه مبارزه کردند؛ ائمّه مبارزه میکردند دیگر؛ همه‌ی ائمّه مبارزه میکردند؛ امیرالمؤمنین مبارزه کرده، پیغمبر اکرم قبل از او مبارزه کرده، امام حسن و امام حسین مبارزه کردند، هشت امام تا امام یازدهم همه مبارزه کردند؛ اگر مبارزه نکرده بودند که اینها را نمیکشتند. یک نفری، یک عالمی که می‌نشیند یک جایی درس میدهد، یک عدّه‌ای را دور خوش جمع میکند و به اینها تعلیم دین میدهد، این را که حاکم نمی‌آید بکشد. چه داعی دارد که بکشد؟ به ضررش نیست که بکشد. زندگی ائمّه زندگی مبارزه است، زندگی برخورد بسیار عنیف و شدید و مؤثّر با آن دستگاه جابر و جائر است.

    رهبر انقلاب در دیدار شعرا: از جمله کارهای بسیار باارزش، واکنش سریع شعرای جوان نسبت به حوادث و تحولات روز است در طول تاریخ و در زمان معاصر نزدیک به خودمان همین واکنش‌های سریع بهترین آثار را به وجود آورده است.

    رهبر انقلاب در دیدار شعرا: بی‌طرفی در دعوای حق و باطل معنا ندارد. باید مقابل باطل ایستاد اگر شاعر و هنرمند در جنگ حق و باطل بی‌طرف بود، تضییع نعمت خداوند است؛ اگر طرف باطل بود خیانت و جنایت است.))


    التماس دعا
    یاعلی

  • رهبر انقلاب در دیدار شعرا: بی‌طرفی در دعوای حق و باطل معنا ندارد.
    موضع جمهوری اسلامی در مقابل مسلمانان چین چیست؟ بی طرفیم؟ الآن اوضاع آرامتر شده ولی در آن مقطع را میگویم و همین الآن هم ببینید در چه فشار و شرایطی دارند زندگی میکنند. موضع ما در این دعوای حق و باطل کجاست. چین باطل نیست یا مسلمانانش بر حق نیستند.
    به عنوان نقد به متنم نگاه نکنید. واقعا سوال است

  • ج.م 96/4/4 ساعت 15:10

    سلام علیکم
    موضع جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیزی است حالا چه این استکبار تو سوریه وعراق فعالیت کنه چه جاهای دیگه

  • خوب اينطور نيست ظاهرا. مقامات رسمي كشور در اين مورد موضعي نميگيرند. حتي رهبري هم موضعي ضد چين و روسيه بيا ندارم به اين خاطر گرفته باشند

  • ج.م 96/4/5 ساعت 00:56

    http://www.siasi.porsemani.ir/node/2290

  • چي بگم
    تا حدي قانع شدم ولي نه كامل
    ممنون

  • بنده هام موافق نیستم این چیه بابا هزار برداشت میتوان کرد از متن شعر این مداح

  • بنده موافق نیستم موضوعات اجتماعی و سیاسی رو در قالب سینه زنی و مداحی مطرح کنن . این موضوعات توسط خطیب قبل از مراسم گفته بشه درستره . با حرف های روحانی سینه زنی کردن جالب نیست ، دستگاه متلعق به عزا داریه نه کوشه کنایه و بحث های سیاسی روز .

  • با سلام. مداحی یکی از راه های ابراز مودت و محبت به هل بیت علیهم السلام است. چیزی کها قرآن از آن به عنوان واجب دین روایت کرده." قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی..." هرچه که ما را به اسلام و ائمه(ع) و راهشان می رساند باید گفته شود و باید یاد گرفت. بنده با بیان مسائل سیاسی و اجتماعی روز در قالب مداحی بسیار موافقم چرا که اگر در این مسائل مداحان سکوت اختیار کنند باید آنان را باز خواست کرد.
    انقلاب ما با همین مداحی ها پیروز شد و با همین مداحی هاست که پاینده و جاویدان مانده است.
    باتشکر از جناب آقای سید رضا نریمانی که با حرف اسلام نما ها با دلایل روشن و در قالب مداحی به نوعی هم مبارزه می کنند و هم مارا به جهاد علیه باطل دعوت می کنند و ما را آگاه می کنند.

  • وایسا بینم هیئت باید سیاسی باشه پشتیبان ولایت باشه اگه اینطوری جلوشون گرفته نشه فردا منکر آقا میشن و لابد میخوان بعد سوار مملکت بشن امام حسین به ما یاد داده آزادگی رو مبارزه با ظالم رو... یک طرف قضیه رو نبین برادرو...