رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید


حضرت آقا(حفظه الله): برخی صهیونیست‌ها گفته‌اند با توجه به نتایج مذاکرات هسته‌ای، ۲۵سال از دغدغه‌ی ایران آسوده شده‌ایم اما ما به آنها می‌گوییم شما ۲۵سال آینده را، اصولاً نخواهید دید و به فضل الهی، چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.
«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.» این جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به‌عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد. دومین جمله‌ی منتخب، هشدار رهبرمعظم انقلاب از به‌کاربردن تعبیر «تندرو-میانه‌رو» توسط برخی افراد است؛ همچنین واکنش رهبر انقلاب نسبت به «پروژه‌ی نفوذ دشمن» نیز به‌عنوان جمله‌ی سوم انتخاب شده است.
این سومین سال متوالی است که پاسخ رهبرمعظم انقلاب به تهدیدات نظامی رژیم صهیونیستی از سوی مردم به‌عنوان مهمترین جمله‌ی بیانات ایشان در سال انتخاب می‌شود. از نگاه مخاطبان در سال ۹۳ جمله‌ی «ملت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌هاست» و سال ۹۲ نیز جمله‌ی «اگر غلطی از آنها [رژیم صهیونیستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد» مهمترین جملات سال بودند.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1396/4/1 ساعت 09:40 2017-6-22 09:40:49
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.