اسناد واگذاری غیر قانونی کارخانه رشت الکتریک به زنان کرباسچی و نوری


اسناد واگذاری غیر قانونی کارخانه رشت الکتریک به زنان کرباسچی و نوری...
احمدی نژاد در مناظره 88 این را گفته بود!

در سال82 کارخانه الکتریک رشت به مبلغ 2میلیارد به همسران کرباسچی، عبدالله نوری، قبه و شریعتی‌ فروخته شد.
برآورد اولیه از ارزش فروش کارخانه بین 50تا 90میلیارد تومان بوده است!


+ 
3

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آقای عزیز چرا شماها متوجه کاراتون نیستید
    این آخه چه سندیه. این که یکی بیاد یه اداعایی بکنه که نمیشه سند. تازه سند هم نه و اسناد. ببینید این که موافق کسی باشیم و یا مخالف نباید باعث بشه که هر چی گفته میشه را قبول کنیم. نمیگم این قضییه درست است یا غلط فقط میگویم این راهش نیست. در واقع این همان هدف وسیله را توجیه میکند میشود.
    فرض کنید که طرف مقابل هم به همین ادعاهای پوچی که هم در این سری از مناظرات تلویزیونی و هم با شدت بیشتر در جاهای دیگر مطرح میکنه استناد کنه و اون ها را سند بدونه اون وقت دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه. مثلا وقتی آقای روحانی میگه آقای رئیسی از امکانات آستان قدس سو استفاده کرده است.. آیا شما به این میگویید سند یه این میگویید دلیل. آخه از کی تا حالا ادعای شاکی سند حساب شده.
    من متوجه نیستم این چه رویه غلطی هست که در پیش گرفته اید و متاسفانه باز هم سابقه داشته. اینطوری به جای دفاع از حق به آن ضربه میزنید.
    از دلسوزان خواهش میکنم نسبت به این اقدام اشتباه موضع گیری کنند و تذکر بدهند.
    ما در کشورمون مرجع برای رسیدگی به این موارد داریم. درست است اشکالات زیادی دارد و پایش لنگ میزند ولی اگه قرار به این روش بشود دیگه جامعه را با دروغ و شایعه پر میکنند و تشخیص ثواب و خطا نه که مشکل بلکه غیر ممکن میشود

  • mhemmati 96/3/28 ساعت 01:22

    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .اولا اون اوراقی که جلوی ایشون هست سنده دوما شما میگی یعنی آقای کرباسچی ونوری وپسران مرحوم آقای هاشمی پاک ومنزه هستن وایشون داره تهمت میزنه؟

  • من نميگم اونا پاك و منزهند من ميگم روش روش درستي نيست. به اين شيوه هر كي را ميشه متهم كرد. اينطوري كه نميشه. بايد هر كاري از راه اصوليش انجام بشه وگرنه اين روش بدعتي ميشه كه متاسفانه شده كه به وسيله اون ميشه هركسي را گناه كار و بيگناه را متهم كرد. چرا فقط يك طرف قضييه را ميبينيد اتهاماتي كه به آقاي قاليباف آقاي رئيسي و خيلي از مراجع و بزرگان دينمون كه نميخوام اسم ببرم كه در همين حد هم حتي بهشون بي احترامي نشه را نميبينيد. دوست من روش غلط است.
    حالا چند جا هم اين روش جواب درست بدهد ولي چون غلط است اگه باب شد كه متاسفانه داره باب ميشه اون وقت جاهايي كه جواب غلط ميده را ميخوايم چي كار كنيم. ما كشور اسلامي هستيم دينمون اسلامه و خدا را شكر با تمام مشكلات نظاممون هم اسلاميه. پس بهتره اين كارهاي به اين حساسي را از طريق قانون انجام بديم نه اينطوري

    خواهش ميكنم ازت برو اينا از يه عالم ديني بپرس ببين چي ميگه
    فردا يكي ديگه اومد چهار تا كاغذ دستش گرفت به يكي از اشخاص انقلابي همين نظام تهمت زد اون وقت چي. كه زده شده به همين روش

    درسته قوه قضاييه مشكل داره ولي چرا به جاي اين كار از قوه قضاييه و نميدونم ساير نهادهاي مربوطه مطالبه گري نميكنيم