اعتراف جنجالی محمد خاتمی به دروغ بودن ادعای تقلب


من نمیگویم در سال ۸۸ تقلب صورت گرفته است...


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این کلیپ رو بذار کنار کلیپ که از پناهیان پخش شد و گفتید تقطیع شده!! وقتی کاملش رو هم گوش کردیم همون معنی رو میداد که با تفصیر شما کاملش رو دیدیم!!!
    شمام اگر ریگی به کفش ندارید سخنرانی کامل خاتمی رو پخش کنید!!!

  • تيتر زدي اعتراف جنجالي در مورد دروغ بودن تقلب در انتخابات. ولي اين چه كليپي گذاشتي دوست عزيز. يه تيكه كوچيك كات شده معلوم نيست چيه قبلش چيه بعدش چيه. هيچي معلوم نيست. در حد ٢ ثانيه و بعدش كلي مواردي كه شايد قابل توجه باشه ولي به اصل عنوان بي ارتباط است. منظورم تقلب در انتخاباته.
    البته من هم ميگم تقلد نشده و .... ولي وقتي كليپ ميزاريد و ميگيد اعتراف فلاني، اين موضوع بايد از دل مطلبتون در بياد نه اين طور.
    خيلي شرمنده ولي مدتي هست كليپ هاي روشنگري آن كيفيت هميشگي را ندارد. به نظرم بهتر است به كيفيت بيشتر از كميت اهميت بدهيد

  • در این ۸ سال که از آن خردادِ غریب می‌گذرد قاضی و مُفتی، پرونده‌ی آن روزها را هزار بار گشوده و حکم صادر کرده‌اند اما یکبار متهم را به محکمه نخواسته‌اند.

    ۴ سال پیش شبی از شب‌های ماه رمضان، رهبری در افطاری‌اش با دانشجویان گفت: «آن کسانى که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب! چرا عذرخواهى نمی‌کنند؟" (۶ مردادماه ۹۲)

    همان شب با مقاله‌ای در "جرس" به این پرسش پاسخ داده شد. حالا دیدیم در سخنرانیِ دیشب، دوباره یاد انتخاباتِ ۸۸ کرده‌اند. ماهم دوباره از همان پاسخ یاد می‌کنم. گویا گوشِ سنگین، صدای سنگین‌تر می‌طلبد:

    ١- حضرت آقا میفرمایند «صد بار ما سؤال کردیم»! به جاى زحمت «صدبار» پرسیدن، محکومانِ بى‌محاکمه را از حصر رها کنید و در یک محکمه‌ی عمومى با حضور هیئت منصفه حاضر کنید و سپس منتظر پاسخ خود باشید.

    ٢- محتویات و اسناد پرونده‌هایی که تقلب را در سه مقطعِ قبل، حین و بعد از انتخابات بررسى کرده بود؛ با حمله نیروهاى شما به دفتر "کمیته صیانت از آراء" به غارت رفت؛ بعدها حتی به منزل یکی از دبیران کمیته صیانت از آراء (مرتضی الویری که امسال هم در شورای شهر تهران انتخاب شد) ریختند و خانه‌اش را شخم زدند مبادا چیزی جا مانده باشد و خودش را هم به زندان بردند! لطفا به جاى «صدبار» پرسیدن، یکبار و یک سؤال از غارتگران بپرسید؛ هر چند وقتى اسناد، به غارت مى‌روند و پیگیران به زندان، باید همان یک سوال را هم از خودتان بپرسید.

    ٣- می‌فرمایید: «البته در حاشیه و گوشه و کنار ممکن است مسائلی روی داده باشد اما نباید مسئله اصلی (فتنه) بخاطر این مسائل گم شود». مهمترین نقطه اختلاف ما با شما دقیقا همین جاست؛ کشتار دهها معترض، قتل و شکنجه برخى معترضان در کهریزک و سپس مرگ ناگهانیِ پزشک این بازداشتگاه، به هیچوجه «حاشیه و گوشه و کنار» نیست؛ بازداشت ۴ هزار معترض! (علیرضا جمشیدی، سخنگوىِ وقت قوه قضاییه/۲۰مرداد۸۸) «حاشیه» نیست متن ماجراست!

    ٤- آنکه باید «عذرخواهی» کند کسی است که همان روزِ اول، پیام تبریک «رأی ۲۴ میلیونیِ احمدی‌نژاد» را دقیقا با ذکر عدد! صادر کرد، با این توهم که کسی روی حرفش حرف نمی‌آورد؛ و میلیون‌ها معترض را به داوریِ شورای نگهبانی ارجاع داد که خودش رقیب بود و متهم به تخلف و تقلب.

    ٥- بفهمید که در تمام این ۸سال، تمام این نام‌ها که بر برگه‌‌های رأی نوشتیم همان بود که ۸۸ نوشتیم. نامِ این منتخبان که می‌‌دیدید همه «اسم مستعار» بود!

  • اولا که خودتو خیلی بزرگ می دونی که به بزرگان ایراد می گیری بعدش هم شما لاشخورها انقدر گندکاری وخیانت به کشور در پروندهایتان هست که بزرگترتان که به ان دنیا عزیمت کرد سکوت می نمود تا خدای ناکرده گندهای یادگار امام وفرزندان خودش وخاتمی کروبی ناطق وامثال اینها بیرون نزند .ببین خائن به وطن تاریخ هیچ وقت دروغ نخواهد گفت روزی خواهد امد که لجن های مثل مهدی هاشمی وخاتمی وکروبی وموسوی به ان دیار عزیمت می کنند وباید جواب خون های به ناحق ریخته رابدهند.
    دراخر عرض کنم خدمتان که یا وگویانی مثل شما یا مزدور هستید یا جاهل اگر جاهلی که برو تفکر کن که طرف چه اشغال های را گرفته ای واگر مزدوری خودتو ارزون نفروش چون عاقبت کارات وحرفات بی ابروی وهلاکت است.

  • مهمان ساعت ۱۰:۱۰
    -اولا که خودتو خیلی بزرگ می دونی که به بزرگان ایراد می گیری- دقیقا به کدام یک از بزرگان ایراد گرفتم؟ فکر میکنم متن را درست نخواندی. گفتم این روش باعث میشود افراد سودجو به بزرگان تهمت بزنند که میزنند. نگو نشنیده ای. بهشون میگیم این تهمته جواب میدهند: ....

    -شما لاشخورها انقدر گندکاری وخیانت به کشور در پروندهایتان هست- ممنون واقعا که خیلی مودبی و با منطق جواب میدی. میشه بگی گندکاری من کجا بوده؟ اصلا تو من را میشناسی

    -بزرگترتان که به ان دنیا عزیمت کرد-مهدی هاشمی وخاتمی وکروبی وموسوی- باز هم ازت میخوام اول متن منا درست بخونی بعد جواب بدی. البته جواب دادن مثل نماز روزه واجب نیست ولی اگه جواب میدی جواب منا بده نه جواب برداشت خودتا. ذهن و نیت خوانی نکن. جمله من صریح و واضخ است. در ضمن من هم با این آقایونی که شما میگی مخالفم احتمالا شدیدتر از شما هم ولی هنوز شما نفهمیده ای من به چه مطلبی ایراد گرفته ام.

    -یا وگویانی مثل شما یا مزدور هستید یا جاهل- این هم لطف شما را میرساند!!!!؟؟؟

    وقتی افطارتا کردی و حوصلت سر جاش بود یه بار دیگه متن منا بخون اول متوجه بشی من چی میگم بعدا خواستی جواب بده. ولی خلاصشا دوباره تکرارش میکنم این روش ارائه اسناد هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد میتوانی از یکی که حقوق خونده بپرسی جوابت را میگیری و فقط راه را برای سو استفاده باز میکند. در ضمن واقعا این چند برگ نشون دادن چی را اثبات کرد میشه بگی به من توی این برگه ها چی نوشته و کی باید صحت این ها اثبات کنه و بعد کی باید قضاوت کنه. آیا این قدر قضاوت راحته؟ باز هم تاکید میکنم این مورد را با یک عالم دینی و یا حتی شخصی که حقوق خوانده در میان بگذارید جوابتان را میگیرید.
    لطفا زبان روزه هم اینقدر راحت به بنده فحاشی نکنید. درست است جواب نمیدهم ولی راضی هم نیستم. مومن به کسی توهین نمیکند- جواب توهین را هم با توهین نمیدهد ولی توهین را هم تحمل نمیکند. احتمال میدهم این بار برداشتتان از متن من اشتباه بوده

  • از اون همه غارت گر همش ۴۰۰۰ تاش دستگیر شده. والا خیلی با انصاف بودن. این شورش که به بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت و غرب و منافقها اونطور تابلو رهبری و حمایتش می کردن دست کمی از کودتا نداشت. برید ببینید دولت اددوغان چطوری هنوز که هنوزه به بهانه همدستی با کودتا چی ها هر روز بگیر و ببند راه انداخته! برید ببینید چطور دسته دسته ملتش رو به همین بهانه داره اعدام می کنه. محاکمه! حکم این افراد مشخصه و با توجه به جرمشون حکم اعدامه حالا بهشون امتیاز دادن تو حصر زندگی می کنن شما فک نکن خبریه. انقدر هم کاری به اون بدبخت های در حصر مانده نداشته باشید. بذارید زندگیشون رو بکنن. شاید خدا بهشون عنایت کرد قبل از اینکه عجلشون برسه توبه کردن از اینکه با منافقا همصدا شدن، ملت مسلمان رو به جان هم انداختن.... خدا به هممون قبل از پایان فرصت توفیق توبه و بازگشت بده ان شا الله.

  • حرف ما هم همینه میگیم چه در سال ۸۸ چه در امسال تخلف شده ولی تقلب نه. یعنی تخلفی که در نتیجه تاثیر گذار باشد نبوده و ما تابع قانون هستیم. با دست خودتون آب به آسیاب دشمن نریزید. دشمن هم همین را میخواد. هر چند امسال را هم انتخابات را باطل کنند و بگویند رای آقای روحانی با تقلب بوده و این چه نتیجه ای دارد غیر این که نظام نمیتواند یک انتخابات سالم برگزار کند. چه نتیجه ای خیر از اینکه در این نظام با تمام این نظارت ها اگر مسی بخواهد مثه آب خوردن می تواند تقلب کند. و ما این ها را دروغ محض میدانیم و این همانی هست که دشمن به دنبال آن است که اعتبار انتخابات ما را زیر سوال ببرد.
    دوستانی هم دوستی خاله خرسه میکنند سنگ را میبرند بالا محکم میزنند تو سر خودمون. یکم به نتایج حرفاتون توجه کنید
    به نظر من کسانی که سلامت انتخابات را زیر سوال میبرند یا نا دانسته و یا دانسته دارند به دشمن این انقلاب کمک میکنند.
    البته منظورم نبود تخلف نیست و یا این که اشتباهی نبوده که بوده و باید ریشه یابی و اطلاح شود. ما تابع قانون هستیم

  • در وقاحت شما همین بس که در مورد تنها انتخابات صد درصد پاک ایران که رای تک تک صندوقها در آن به تفکیک اعلام شد و احدی هم آن را نتوانست تکذیب کند هنوز دروغ می بندید. در جایی که حتی یک سند برای ادعاهایتان نداشتید.
    براستی اگر یکی از تخلفات مستند بیشمار این دوره در سال 88 رخ می داد دیگر چه می کردید؟

    اما انتخابات 96 و 92 را با وجود حذف آشکار یک جریان سیاسی و دادن کاندیداهای متعدد به اشرافیت تایید می کنید، آنهم در شرایطی که در مناظرات فساد و تباهی حضرات تایید شده معلوم شد اما انتخابات 88 را که رسما کاندیدای شما تایید و هر چه خواست رییس جمهور وقت را دروغگو و رمال نامید زیر سوال می برید.
    ز شما باید پرسید چرا اعلام شمارش آرا را با تاخیر 12 ساعته اعلام می کنید حال آنکه در اکثر نقاط کشور تنها بعد از دو ساعت آرای هر صندوق در همان محل شمرده شده و به طور آنلاین روی سامانه وزارت کشور قرار گرفته است؟ پس چرا اعلام نمی شود؟

    چون بهانه می کنند که باید آرای تجمیعی را انتخابات کنیم. یعنی آرایی که توسط فرماندری هر شهرستان تجمیع شده و به وزارت کشور اعلام می شود.

    و البته این فرصت خوبی است برای تغییر دادن نتیجه!!

    تنها راه اثبات صحت آن هم این است که آرای نهایی تحمیعی با آرای نهایی آنلاین برابر باشد. اما جز در 88 در هیچ انتخاباتی قبل و بعد از آن آرای آنلاین معلوم نشد. هرگز رای صندوقها اعلام نشد و هرگز معلوم نشد که آیا مثلا روحانی واقعا 250000 هزار رای بیش از نصف داشت یا برای مصلحت نظام نتیجه را این اعلام کردند!!
    هر زمان که جریان خط سه یا چپ یا اصلاح طلب مسوول انتخابات بوده تخلفات حیرت آور و علنی رخ داده. مانند انتخابات عجیب مجلس سوم و تخلفات باور نکردنی آن که به بهانه شرایط جنگ و مصلحت مسکوت ماند! یا فاجعه انتخابات مجلس ششم و انتخاباتی که با بازشماری تنها یک سوم صندوقهای تهران بکلی ترکیب رای آورده هایش دگرگون شد. و یا انتخابات 27 خرداد 84 مرحله اول ریاست جمهوری که دولت وقت تا آخرین ساعتها نتیجه جعلی را اعلام می کرد و تنها در آخرین لحظه و با فشار شورای نگهبان مجبور شد آرای احمدی نژاد را اعلام کند. و همین شد فلسفه ماجرای خواب تاریخی کروبی! و یا انتخاببات اخیر که به قدری مغشوش است که ارائه آرای صندوقهایش را هم محرمانه اعلام کرده اند! انتخاباتی که با وجود شمارش آرا در دوساعت بعد از پایان انتخابات در بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن نتایج آنلاین روی سامانه الکترونیکی آن وزارتخانه تا ساعتها اعلام نتیجه اش به تاخیر می افتد به بهانه اینکه رای تجمیعی اعلام شود و هیچ کس هم نمی داند آیا واقعا این رای تجمیعی جمع همان آرای آنلاین است؟ انتخاباتی 5 میلیون رای مردم در آن غیر ماخوذه اعلام می شود تا طبق پیشگویی وزیر کشور در همان مرحله اول کار تمام شود! فکر می کنید چرا این حضرات پاک ترین انتخابات تاریخ ایران در سال 88 را که هم آرای لحظه لحظه آنلاین و هم رای تفکیمی همه صندوقها در آن اعلام شد و همه شعبات از راس 8 کارشان را شروع کردند و هیج جا بدون صندوق نماند و تعرفه هم کم نیامد و بدون مهر هم نبود و.. را متهم به تقلب کردند؟ چون خودشان در تقلب ید طولایی دارند و باور نمی کنند کسی دولت مستقر باشد اما دست به تقلب نزند! کافر همه را به کیش خود پندارد.


    اما چرا کروبی و موسوی را محاکمه نمی کنیم؟ چون قوه قضاییه دست ما نیست. دست همان خاندان خوشنام است. و این دو معلون اگر به دادگاه بروند حتما خواهند گفت چه کسی بود که شب انتخابات به موسوی زنگ زد و به او اطمینان داد که پیروز شده و تبریک گفت! همان کسی که برجام را 20 دقیقه ای تصویب کرد. طبعا قوه قضاییه هرگز این محاکمه را لبه مصلحت نخواهد دانست. در واقع بقای شما و بقای روحانی به خاطر همان فرد است که نباید اسمش را برد.



    اما اینکه حبش موسوی و کروبی خلاف قانون است آری. البته که خلاف قانون است. حب انفرادی بقایی و بابک زنجانی هم خلاف قانون بود. اما هرگز از احدی از شما ندای اعتراضی بلند نشد! چرا که خون موسوی از خون بابک زنجانی رنگین تر است!!



    و تازه کدام حبس و کدام حصر؟ وقتی بهترین امکانات رفاهی و درمانی و بهترین متخصصان و پزشکان کشور هر ساعت نگران سلامت تو باشند؟ کدام حصر وقتی دم به دقیقه بیانیه و تبریک و تسلیت و پیام از آن در می آید؟ آیا این حصر است؟
    بگو قانون اساسی برای شما تا وقتی ارزش دارد که به نفع میریزیدتان باشد. مگر بابک زنجانی شهروند مملکت نبود؟ چرا آن وقت جیغتان در نیامد که چهار سال رفت حبس انفرادی؟ چرا آن وقت که بقایی مرتب بازداشت موقتش تمدید می شد نگران قانون اساسی نشدید؟ چرا وقتی در قضیه بورسیه ها یک وزارتخانه همزمان هم شاکی و هم دادستان و هم قاضی و هم مجری حکم شد نگران قانون اساسی نشدید؟ چرا آن وقت که صادق خرازی تهدید کرد اگر مردم به احمدی نژاد رای بدهند خونریزی راه می اندازیم یاد قانون اساسی نبودید؟ چرا وقتی بدون تصویب مجلس قراردادهای محرمانه یکی بعد از دیگری منعقد می شد یاد قانون اساسی نبودید؟
    آره. قانون اساسی فقط برای منفعت شما است و مظلوم نمایی حضراتی که به اسم حصر در حصار امنیتی با امکاناتی بهتر از هتل هفت ستاره دارند زندگی می کنند و هر چند وقت یکبار اعلامیه و بیانیه و پیام می دهند و مثلا هم اسمش حصر است!!
    بقیه ملت هم سرش بگور.


    آری. حصر است. اما نه حصر فتنه گران. بلکه حصار امنیتی آنان است. در واقع این مردم 9 دی هستند که در حصرند و نظام می ترسد که دستشان به این دو فتنه گر برسد و آنها را بکشند و آن وقت مثل ماجرای رفیق حریری ایران هم به لبنان تبدیل شود!



    والا اگر اسلام در کشور اجرا شده بود حکم این دو نفر بدون هیچ نیاز به دادگاه اعدام بود. دادگاه برای کشف و اثبات میزان جرم تشکیل می شود. اما وقتی ابن ملجم علنا دست به جنایت می زند بدون نیاز به دادگاه و با یک ضربه شمشیر قصاص می شود.



    حالا دیدی بد جایی آمده ای؟ احمدی نژادیها خیلی حرف دارند که در مورد حصر بزنند. اصلا برای همین احمدی نژاد هم مخالف خصر بوده و هست.

    اما چه باید کرد که همانها موسوی را حصر کردند که روحانی را برایتان از صندوق با تخلفات بیشمار در آوردند.


  • آتش به اختيار محترم
    الآن اين دفاع بود حمله بود گل به خودي بود چي بود دقيقا

    داري غير قانوني بودن حصر را بهش اعتراف ميكني؟؟؟ نه عزيز من حصر كاملا هم قانونيست.

    داري كل نظام انتخابات كشور را زير سوال ميبري با اين كارت؟؟؟ يعني شواري نگهبان و حرف هاي رهبري از قانون و شواري نگبان را ميشوري و ميريزي دور. نه خير دوست من

    الآن واقعا حوصله توضيح دادن در مورد مواردي كه شما گفتيد را ندارم ولي خواهشا شما اين طوري دفاع نكن.
    كل نظام را ميبري زير سوال و ردش ميكني كه تهش بگي ٨٨ تقلب نشد.
    بابا دسخوش

  • در تمام نقاط دنیا، در همه ی کشورها، در همه ی کشورها (منظور یعنی دقت کنید)، کسی که علیه نظام حاکم بر کشورش، حرکتی انجام بده که مغایر با قوانین اون کشور باشه، حالا این حرکت می تونه هر چی باشه از قبیل تظاهرات، شورش و ...، نظام حاکم بر اون کشور، طرف رو دستگیر می کنه و بی برو برگرد، بی برو برگرد (منظور یعنی دقت کنید) یارو رو اعدام می کنه. حالا در نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبر مملکت اجازه نداده اون زمان کسانی رو که عامل آشوب ها و تظاهرات بودند اعدام کنند، الان یه عده مدام دم از محکمه و محاکمه و دادگاه می زنن. تقصیر اینها هم نیست ها. نظام در برخورد با یک عده از آدما، انقدر مصلحت اندیشی به خرج داده، که همون عده الان پر رو شدن فکر کردن خبریه. اگر محاکمه بشن، قطعاً قطعاً باید یاید اعدام بشوند ولاغیر. حالا اگر اعدام شدند، همین شما باز فردا میای میگی این چه دادگاهی بود و ما قبولش نداریم و فلان. اگر هم اعدام نشدند، انقلابیون میان میگن آقا این چه تصمیمی بود گرفتید و تو کجای دنیا این جوریه و فلان. چون یه عده تو مملکت هستن که شعورشون نمی رسه که بفهمن قانون چیه و کارکردش چیه، فعلاً حصر بهترین گزینه س. حصر یه کاریه که نه سیخ بسوزه و نه کباب. شما نظر بهتر داری، بسم الله.

  • منم نظرم اینه که اقای خامنه ای که حداقل تقصیرش از میرحسین بیشتر بوه رو بدون محاکمه حصر کنید که نه سیخ بسوزه نه کباب!!! این حرف الان منطقیه؟!!!