فیلمی از دختران مظلوم یکی دیگر از مسئولین!!


بعد از دختر مظلوم وزیر آموزش پرورش حالا جشن دختران #مظلوم یک مدیر نفتی _مهدی رادپور_ برای پیروزی حسن #روحانی !
با عرض پوزش


+ 
10

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بالاخره نوبت آواز خوندن مردم هم میشه. دیر نیست

  • سلام.اون شخص محترمی که میگه اینگونه فیلمها را نزارید که گناه دارد.‌‌..شما چرا همه چی رو تو گناه و ثواب میبینی.این دختران که در تصویر میبینید تونستن با اینگونه کلیپ ها مخ خیلی از مردم رو بزنن تا روحانی بیاد بشینه پشت میز و بابای اینها بتونه مملکت رو با رانتهای ترلیاردی بچاپه.
    اونوقت شما چشاتو ببند و استغفرالله بگو

    این کلیپ روشنگری میکند تا مردم ملاک انتخاب رئیس جمهور را رقص و پایکوبی و یا گریه و عزاداری قرار ندهند و اگر خوب تعمّق و فکر کنی بهتر از صد سال عبادت است .بصیرت عمار گونه داشتن امامی مثل علی میخواهد

  • لطفا اینم به زنان و دختران بگویید که حتما بدانند پیامبر (ص) خودش هزار تا زن داشته و وقتی شوهرشان چند تا زن داشتند به او بگویند تو کار واجب اسلام را انجام دادی، نامی برخی از زنان پیامبر:
    .حضرت خدیجه (ع)
    سوده (ع)
    عایشه (ع) (ع)
    زینت ام المساکین (ع)
    حفصه(ع)
    ام سَلَمه(ع)
    زینب بنت جحش(ع)
    جویریه(ع)
    جویره دختر حارث بن ابی ضرار رئیس قبیله بنی المصطلق واز قبیله ی خزاعه و همسر پسر عمویش مسافع بن صفوان بود . او در جریان جنگ مریسیع به اسارت مسمانان در آمد و سهم ثابت بن قیس شمّاس شد .
    صفیّه(ع) ؛
    صفیّه دختر حُیَّی بن اخطب ، و از سُلاله ی هارون بن عمران (برادر حضرت موسی (ع)) ومادر بره دختر شمو یل از یهودیان بنی نضیر بود . او ابتدا همسر سلّام بن مشکم بود که پس از جدایی با وی یه عقد کناته بن ربیع درآمد . و پدرش در جنگ خیبر به دست مسلمانان کشته شدند .
    ام حبیبه(ع)
    میمونه(ع)
    ماریه قبطیه (ع)؛
    وی کنیزی بود که مقوقس حاکم اسکندریه در پاسخ به نامه پیامبر (ص) او را به عنوان هدیه به سوی آن حضرت روانه کرد
    منابع و مآخذ


    تاریخ پیامبر اسلام (ص) ؛ آیتی ، محمد ابراهیم ، انتشارات دانشگاه تهران، چاپ پنجم ، تهران، 1369.
    تاریخ اسلام؛ فیاض ، علی اکبر، انتشارات دانشگاه تهران، چاپ یازدهم، تهران، 1380.
    لغت نامه ی دهخدا، دهخدا، علی اکبر ، انتشارات دانشگاه تهران، چاپ دوم، تهران، 1377.
    معارف و معاریف؛ دشتی، سید مصطفی، موسسه فرهنگی آرا، چاپ اول، تهران،1385.

  • دلتون میاد به اینها میگید فحشا، ما نونمون توی BBC و VOA است باید بیاریمشون به ایران باید به رسمیت بشناسونیمشون، هسته ای رو فروختیم که چی؟ داماتو که هنوز سر جاشه، یوترن رو هم که توپ جابه جا نمی کنه فایده روحانی چی بوده جز چندتا هواپیمای فکستنی؟ بگذار دلمون رو خوش کنیم به اینکه تو خیابون ها دیوار نکشیدند، بگذار دلمون رو خوش کنیم به اینکه دیگه لازم نیست شب قدر قرآن به سر بگیریم و گریه کنیم بگذارید مردم شاد باشند آزاد باشند. بگذار حداقل روزه هامونو باطل کنیم دلتون میاد می گید فحشا؟ راستی تا یادم نرفته بگم شب قدر انشاء الله با جناب روح القدس و عزرائیل و ملائکه منزله الهی میخوایم بریم جلو وزارت ارشاد عربی برقسیم مشکل بیکاری در عرش خدا حل شد حضرت آیت الله العضمی حسن روحانی هم رقص رو آزاد اعلام کردند. هموتون دعوتین واگذارتون به روح الامین اگر نخواید بیاید.

  • این انتشار ها هیچ دردی از مسلمین رو ادا نمیکنه و مصداق اشاعه فحشاء است. خدا در قرآن کریم می فرماید: اِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ اَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ اَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الآخِرَهِ ))
    نباید برای جلب توجه چهارتا مخاطب بیشتر از این ها بهره برد. کار زشت ، کار زشت است چه از دختر مسئل دولتی چه از مردم عادی و به نمایش درآوردن گناه یعنی جنگ با خدا فضای معنوی این وبسایت را به افتضاح و ابتذال و التذاذ نا مشروع می کشاند.
    اگر کسی در این ماه مبارک با دیدن این کلیپ به گناه بیفتد جوابش را شما می دهید؟

    دقت کنید هدف وسیله را توجیه نمیکند...

  • چه مسلمان ساده اندیشی هستی... نماز و روزه ای که تو می گیری و به گناه درون جامعه ات بی تفاوتی به درد لای جرز می خوره... مثل اونهایی که نماز و روزه می گرفتند و یزید و یزیدیان هم شرابخواری و زن بارگی و ... شون را داشتند و پسر پیغمبر را سر می بریدند می گفتند ما چی کار داریم ما به اش دعا می کنم... اونها هم همین ا می خواهند... تو اگه از وضع جامعه ات آگاه نباشی چه جوری می خواهی با ظلم و گناه مبارزه کنی.... شما نگاه نکن یک دفعه روحت جریحه دار نشه

  • من استدلالم رو که انتشار این ویویو ها مصداق اشاعه فحشاست نوشتم. شما با دیدن این چیز ها می خواهید بروید با شیطان و طواغیت مبارزه کنید؟؟؟؟
    الان به نظر شما این کلیپ در چه خصوصی آگاهی دهنده است؟ آیا اگر این کلیپ پخش نشود آگاهی شما نسبت به جامعه از بین می رود؟ این دست کلیپ ها برای جذب مخاطب اند و این جزو سیاست های رسانه ای است..... خود مسئولین این سایت هم بدان واقف اند.
    بحث آگاهی یک چیز است و بحث اشاعه گناه چیزی دیگر. به نظرم یک مسلمان در حالت عادی هم نباید به این صحنه ها نگاه کند. دوری از ارتکاب به معاصی و گناهان منافی شناخت آن ها نیست.
    بینی و بین الله حضرت امام زمان(عج) را در نظر بگیرید که آیا ایشان از انتشار این کلیپ و مسائلی از این دست راضی اند؟

  • اینها دختران مسئولین جمهوری اسلامی اند؟؟؟ یا دختران ترامپ؟؟؟.... چشم روحانی روشن که چه طرفداران مذهبی و باتقوا و باحیایی دارد... انا لله و انا الیه راجعون و علی الاسلام السلام... فاین تذهبون؟؟؟

  • کارناوال بورژا... ، باباهاشون کم بود خوشونم اضافه شدن

  • سلام .سایت روشنگری باید روشنگری کنه.لطفا کلیپ هایی که هیچ ارزش روشنگرانه ای نداره نذارید .جایگاه سایت رو پایین میاره .ضمنا حواستون باشه بلند گوی دشمن واشاعه دهنده ی مطالبی که دشمن میخواد نشید.(4شنبه سفید) نکنه ناخواسته خودتون اشاعه بدید

  • لاله الا الله ! امان از خوشی وقتی زیر دل ادم میزند امان از نادانی وقتی طرف نمی دانه این ارامش که دران برای وطن فروش ضعیف النفسی ترانه می خوانند درواقع مدیون خون شهداییست که فرزندانشان درغم نبود پدر افسرده اند.... واینان اینگونه شاد ....ان الله لا یحب الفرحین ...وخداوند الکی خوشها را دست ندارد.....

  • روشنگری!
    ماه رمضونمون رو خراب نکن
    اینا عین اشعه فحشا هست آآآآ

  • نخیر وظیفه رسانه اینه