توهینات مکرر روحانی بعد از انتخابات با سند2030


توهینات مکرر روحانی بعد از انتخابات با سند2030


+ 
47

- 
7
ارسال در 1397/10/2 ساعت 14:35 2018-12-23 14:35:26

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مرگ بر ظالم در لباس اسلام
    .
    جانم فدای رهبر

  • مرگ بر ضد ولایت فقیه

  • هشت سال پیش چنین شبی، شبی از قصه‌های پرغصه‌ی این خاکِ بلادیده بود.
    ظهرش هنوز بسیاری چشم و گوش به خطبه‌ی جمعه‌ی رهبری بسته بودند تا شاید سخنی از سر صدق و بزرگی بگوید و آتشِ آن همه اعتراض را فروبنشاند.

    او هم برای اینکه به مردم اطمینان دهد دروغ نمی‌گوید نخست گفت که «بنده اینجا در منبر نماز جمعه، در خطبه‌ای که در حکم نماز است، حقایق را باید بیان کنم». اما در همان خطبه‌ای که به قولِ خود او مثل نماز قداست داشت نیز راست نگفت؛ ادعا کرد که به احمدی‌نژاد «نسبتهای خلاف دادند، رئیس جمهور مملکت را که مورد اعتماد مردم است، به دروغ‌گوئی متهم کردند... کارنامه‌های جعلی برای دولت درست کردند... اینکه ما بیائیم به استناد گزارش فلان مرجع صهیونیستی، نظام را و کشور را متهم کنیم به فساد، این مطلقاً درست نیست».

    در سال‌های بعد وقتی احمدی‌نژاد از چشمِ اصولگرایان افتاد نزدیکترین دوستان آیت‌الله خامنه‌ای هم فاش کردند که «رئیس جمهور مملکت» همواره یک دروغ‌گوی حرفه‌ای بود. وزیر خودش (پرویز کاظمی) فاش کرد که «او حتی وقتی می‌گفت برای انجام مسئولیتی به اصفهان رفته هم دروغ می‌گفت و در تهران بود».

    در ۲۹خرداد، آن‌کس که «نسبت خلاف» داد و می‌خواست «کارنامه‌ی جعلی» درست کند نه «فلان مرجع صهیونیستی» بود نه رقیبانش. کارنامه‌ی جعلی، خطبه‌ی کسی بود که می‌خواست از یک شخصیت دروغگو و فاسد، چهره‌ای راستگو و درست‌کار نشان دهد.

    در بخشی دیگر گفت: «شورای محترم نگهبان هم همین را قبول دارند باید حتماً رسیدگی بشود؛ البته از مجاری قانونی... بنده زیر بار بدعت‌های غیرقانونی نخواهم رفت». اما «بدعتِ غیرقانونی» اعتراض خیابانیِ معترضان نبود بلکه سپردن متخلفانِ انتخابات به متقلبانِ آن بود و سپردنِ شکایت به داوری که خودش طرفِ دعوا بود. غیرقانونی بودنِ این راه‌حل را میرحسین موسوی هم در دیدار حضوری و هم در بیانیه‌‌اش به او نشان داد. مرحوم هاشمی رفسنجانی هم با توجه به نقض بی‌طرفی شورای نگهبان، پیشنهاد«شورای حکمیّت مرضی‌الطرفین» را مطرح کرد اما رهبری نپذیرفت.

    در پایان خطبه برای برانگیختن احساساتِ مخاطبانش گفت: «من جان ناقابلی دارم، جسم ناقصی دارم...» اما مگر «جسم ناقص» عیب و شرم است که به زبان آورده شود؟ آن هم نقصی افتخارآمیز که حاصل کینه‌ی اصحابِ ترور بود؛ نه! آنچه که او می‌خواست با اشاره به «جسم ناقص‌» آن را بپوشاند نقصِ ایمانی بود که جواز «خون‌ها و خشونت‌ها» را صادر کرد.
    ۸ سال پیش چنین شبی و پس از آن، چراغ خیلی از خانه‌ها خاموش شد؛ شام غریبانِ شهدایی که با جواز رهبری و به دست فرزندان انقلابی‌اش جان دادند.

  • واقعا متاسفم که۸سال از فتنه ۸۸گذشته و شما پوچ اندیشان طلبکار هنوز باور نکردید که میخواست چ اتفاقی بیوفتد و به کوری دشمنان داخلی و خارجی نیفتاد.
    گوندتون مثل آخودی و ابطحی که بیشتر از تو و امثال تو حالیشونه پشت دوربین گفتن که همش بازی بود ولی بازم امثال شما سرتون را کردین توی برف.حتی وزیرخارجه آمریکا و اسرایلی ها هم گفتند ما پشت ماجرای ۸۸بودیم ولی بازم شما؟؟!!
    به هرحال شماهابرین گندی که داره تو مملکت میخوره را جمع کنید.برجام.۲۰۳۰.تحریمهای بی سابقه و...

  • مه 96/3/19 ساعت 23:42

    لعنت خدا بر کسانی که با امضا وتایید این سند نکبت بار دل امام زمان ونایب بر حقش را خون کردند.امیدوارم هرچه زودتر شرشان به خودشان برگردد.

  • واقعا چقدر بدبختند اونایی که دنیا و آخرتشونو فدای دنیای کسانی می کنند که فقط و فقط بدنبال منافع و پست و مقامند و تشنگان قدرتند ؛ نه شیفتگان خدمت.

  • کسی میدونه آقا یان روی چه چیز سند ۲۰۳۰ یونسکو حساس شده؟ و داره مخالفت میکنه؟
    از هر زاویه ای به سند ۲۰۳۰ یونسکو نگاه کنی جز حسن نیت و بهتر شدن وضعیت جامعه چیزی نمیبینی.توسط یک نفراسمش میشه «نفوذ آموزشی» و حذف میشه

    ای کاش اقایان مردم رو جزئی از این کشور حساب میکردن و توضیح میدادن که سند ۲۰۳۰ یونسکو کدوم قسمتش با آرمان های انقلاب در تضاده!؟
    باید هم سند ۲۰۳۰ یونسکو را به داغ ننگ پروژه نفوذ مفتخر کنند! "عدالت جنسیتی" و "شهروندی مسوول" دو کلیدواژه ترسناک برای مخالفان این سند هستند!
    سند ۲۰۳۰ یونسکو میگه «ترویج فرصت‌های یادگیری مادام العمربرای همه حالا چرا به سند ۲۰۳۰ یونسکو گیردادن؟
    چرا ؟
    چون یونسکوی جهانخوار حرف از برابری #جنسیتی زده و این مغایر با ارزشها و کرامت والای زن در اسلام است
    اقایان شهروندی میخواهند که بر سر چاه جمکران زار زار گریه کنه نه شهروندی که با معیارهای جهانی سند ۲۰۳۰ یونسکو تربیت بشه، فلاکت حتمیه
    شایدهم اشکال سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ یونسکو اینه که با بسم‌الله الرحمن الرحیم شروع نشده.

  • منافق عزیز اول مطالب خودتا خوب شروع کردی ولی پایانش خودتا خوب نشون دادی,باتمسخر گرفتن بسم الله.
    الحمدالله که نظام تودهنی به شما و دوستاران اجرای شدن سند۲۰۳۰زد و این سند را کلا لغو کرد.(البته توسط خود آقایان)

  • عزیز جان یه جستجوی ساده میکردی این طور با تعجب نمی پرسیدی چرا. یعنی این طور که میگی کسی میدونه چرا را منطورمه. شوخی میکنم
    خیلی دلایل داره ولی یکی از ساده هاش.. خوب ما هم قبول داریم تو این سند خیلی موارد خوب هست ولی چند مورد مشکوک وجود داره که باید در نظر گرفته بشه. مثله این میمونه که یه پارج شربت خنک و شیرین بدن بهمون ولی بگن خوب یکم جرئی هم زهر توشه ولی شما این دو مثقال زهر را به اون ۲ لیتر شربتش ببخشید.
    مثلا وقتی میگه خانواده- خوب خانواده در ایران یه معنی میده از نظر اون ها یه معنی دیگه. اگه فردا ما را به دلیل نقض تعهدمون در قبال خانواده ای که از دو نفر همجنس تشکیل شده بود خواستند محاکمه کنند چه کنیم. یادتونه ما پروتکل الحاقی را هم داوطلبانه اجرا کردیم ولی بعدا خروج ازش برامون دردسر شد. الان چرا کسی با سلاح اتمی پاکستان کاری نداره و ما به خاطر سلاح نداشته و این که به گفته اون ها نتونستیم ثابت کنیم که در ذهنمون هم دنبال چنین چیزی نیستیم باید تحریم بشیم. بهونه اینه که ما عضو آژانس هستیم ولی پاکستان نه. البته این ها بهونه هست و دلایل روشنه ولی همینه که هست چه دوست داشته باشیم چه نه.
    خوب چرا خودمون را زیر بار تعهدی ببریم که اصلا نیاز نیست. چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی. من به دلایلی بعضی از قرار دادهای بین المللی بین بعضی از صنایع فولاد را با شرکت های خارجی دیده ام. در ساده ترین های اون هم تمام لغط ها تمام افعال و کلمات در ضمیمه ای تعریف میشود که بعدا جای بهانه ای نباشد و چند ماه چند تیم مختلف سر این کلمات با هم جلسه میزارند. دیدم که میگم. حالا کو ضمیمه تعاریف در مورد خانواده- برابری جنسیتی- حقوق زنان- مادر- پدر- ازدواج و خیلی تعاریف دیگه. ما داریم زیر چی را امضا میکنیم. این در واقع یه چک سفید امضا هستش که داریم میدیم به طرف مقابل

  • ماجرای انتخاب روحانی و شادی مردم دقیقا مصداق حکایت مولوی از بی خبری صاحب الاغ از فروش خر و خوردن ان و شادی ان همراه دیگران است و گفتن ترانه
    خر برفت و خر برفت و خربرفت

  • بیگ بیگ لایک. زدی تو خال عزیز! :-)

  • و اکثرهم لایعقلون :((((((((((((((

  • آره برید به آقای روحانی رای بدید تا این اندک اعتقادات و اخلاقیات باقیمانده هم در این 4 سال به دست دولتمردان و دوستان ایشان به کلی از بین بره. خود باختگی و شیفته فرهنگ غرب شدن در بدنه دولت ایشان موج میزند.

  • سند 2030 یونسکو سندی است بین المللی که توسط کفار ضد دین خدا و اسلام و مسلمین تهیه و ساخته شده است و هدف از ساختن سند 2030 یونسکو نابودی دین اسلام و مسلمین توسط کفار است

    سند 2030 یونسکو اگر مفید و خوب بود توسط مقام معظم رهبری و مراجع تقلید محکوم نمی شد

    سند 2030 یونسکو اگر مفید و خوب بود مخفیانه توسط دولت امضاء و اجرا نمی شد و اگر خیلی خوب بود چرا کشور فرانسه که مرکز فرهنگ و تمدن و علم روز دنیاست آن را امضاء و اجرا نکرد.

    بعضی از افراد می گویند سند 2030 یونسکو سند خوبی است و از آن دفاع و حمایت می کنند و می گویند باید اجرا شود که باید گفت این افراد یا خیلی ساده و نادان و گمراه و بی بصیرت هستند یا منافق و کافر



    مهمترین قسمت از سند 2030 یونسکو که اصلا قابل حذف نیست و باید اجرا شود موارد زیر می باشد :

    گسترش فساد و فحشا و بی دینی و بی بندباری و ناامنی و خشونت و بی حیایی و بی شرمی در کشورهای اسلامی

    محتوای سند 2030 یونسکو چیست و چه منافعی برای مردم ایران دارد :

    با امضای سند 2030 یونسکو از این به بعد همجنس بازی و فساد و فحشا در بین تمام مهدهای کودک و دبستان ها و مدارس به رسمیت شناخته خواهد شد

    با امضاء سند 2030 یونسکو هر نوع تربیت اسلامی و دینی شامل تدریس و یادگیری قرآن و نماز و فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس و مهدهای کودک ایران تعطیل و ممنوع می شود.

    با امضاء سند 2030 یونسکو در مدارس باید کتاب ها و کلاس های آموزش دینی مانند یادگیری قرآن و نماز حذف شود و بجای آن کتاب و کلاس همجنس گرایی و کلاس آموزش خودارضایی و کلاس آموزش جنسی برگزار شود.

    با امضاء سند 2030 یونسکو بچه 4 ساله باید از بدن خودش، از آلت تناسلی و مهارت جنسی اطلاع داشته باشد

    با امضاء سند 2030 یونسکو از کلاس دوم دبستان روش سکس کامل باید تعلیم داده شود.

    با امضاء سند 2030 یونسکو باید دختران و پسران در کلاس مختلط همزیستی را تجربه کنند.



    با امضاء سند 2030 یونسکو آموزش نظامی، بسیج دانش آموزی ،شرکت در مراسم عزاداری مخصوصا عزادرای عاشورا برای امام حسین (ع) ممنوع می شود



    با امضاء سند 2030 یونسکو اگر کسی بپرسد چرا باید به بچه ها آموزش های جنسی داد می گویند این قانون جدید است و فقط برای یادگیری و بالا بردن فرهنگ و سلامتی و بهداشت و آینده فرزندان تان است

    با امضاء سند 2030 یونسکو فرهنگ جهاد و شهادت و کلا فرهنگ دینی و اسم شهدا مخصوصا اسم امام حسین (ع) باید به طور کامل از کتاب های درسی حذف شود نمونه آن در حال حاضر درس شهید حسین فهمیده از کتاب های درسی حذف شده است.

    با امضاء سند 2030 یونسکو همه مردم ایران باید همجنس گرایان و فرقه ضاله مانند بهاییت را به رسمیت بشناسند.



    افرادی که سند بی شرمانه و ننگ آور2030 یونسکو را امضا کرده و افرادی که از آن حمایت و دفاع و پیروی می کنند دشمن خدا و پیغمبر خدا و اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند و علنا به جنگ با خدا رفته اند و افرادی که به جنگ با خدا می روند خیلی زود نابود خواهند شد این افراد شب اول قبر باید پاسخ گو باشند

  • هروقت شخص رئیس جمهور اومد و اعلام کرد که بخاطر امضا این سند اشتباه کردند و اگر به قوانین جمهوری اسلامی و مبنای اسلام بودن آن احترام می گذاشتن باید قبل از امضا این سند با علما اسلامی مشورت می کردند و یا حداقل از رهبر انقلاب اجازه می گرفتند، و اینقدر یواشکی و موزیانه اهداف خود را پیش نمی بردند، اونوقت مشخصه قصد و مخالفت نداره.
    اینقدر بدبخت نشدیم که یک کشور بی دین بیاد برای تربیت کودکان ما تصمیم بگیره.
    این سند قطعا خلاف فرهنگ و ارزشهای ملی ماست.قطعا قطعا قطعا
    خدا از گناهت بگذره جناب رییس جمهور که قرار است چند سال دیگه مقابل محکمه الهی پاسخگو باشی...

  • توصیه اینجانب به همه طرفداران حسن کلیدی این است که بروند تاریخ موضع گیری های و سخنان او را از اولی که اخوند شده تا حالا را ببینند بابا در هر مورد که ببینی هزار بار تغییر موضع داده صد رحمت به گل افتابگردان من گیج شدم یعنی اخوندی درباره مرگ برای مردم حرف میزنی والله مرگی هم هست دنیای اخرتی هم است اول میگه در نماز جمعه مخالفا اعدام کنید بعد حالا میگه دیوار می کشند به خاتمی نامه میزنه کرسنت مزخرفه حالا زنگنه را سر کار اورده چهارده ماه گاز رایگان به ترکیه میدیم قبلش میگه وعده صد روزه بعد در مناظره میگه من کی گفتم وعده صد روزه فک کنم بنده خدا الزایمر داره خدا مرگت را هر چه زودتر برساند هم خودت از ولع دنیا پرستی راحت بشی هم مردم

  • این کلیپ کاملا درسته. چه کامل و چه تقطیع شده. روحانی مثل همیشه داره به رهبری توهین میکنه. مردم مومن و انقلابی، به هوش باشید اینها دارند پروژه تضعیف رهبری رو دنبال میکنند... خیلی مواظب و هوشیار باشید.

  • این همه زمان انتخابات درباره2030 به مردم دروغ گفتن طرفدارای رئیسی ولی مردم ترجیح دادن به این اراجیف گوش ندن و روحانی رای اورد..
    حالا اینکه رهبری بازم با 2030مخالفه این ینی ایستادن مقابل مردم.این یعنی من میفهمم ولی 80میلیون نفر نمیفهمن..
    ولی ما با رای مون محکم پشت روحانی وایسادیم تا عده ای حزب اللهی ادم فروش که 10درصد جامعه هم نیستن نتونن واسه مردم فهیم ایران تصمیم بگیرن

  • بی انصاف، حتی اون ۲۳ میلیونی که بهش رای دادن هم با ۲۰۳۰ کاملا موافق نیستن. آخه کدوم مسلمان راضی میشه با امضای نماینده اونها پای یه سند که حداقل خلافیش همایت از همجنس بازهاست، رسمیت ببخشه به این سند ننگین از جانب جامعه مسلمان شیعه که انقلابش الگوی کشورخای مسلمان دیگس؟! کدوم ۸۰ میلیون مسلمان؟ چشتون رو باز کنید! چرا ما باید موافقت با سندی بکنیم که طرفدار ایجاد بلوغ جنسی زودرس در کودکان معصومه، و تازه طرفدار پاسخ غیر اسلامی به این نیاز جنسی زود رسه، و از همجنس بازی که در قرآن لعنت شده و عذاب حمایت می کنه؟ این یک ننگه که امضای مسلمان پای سند همجنسبازی و رنا بخوره. این یعنی من منطق غلط تورو گرچه بر خلاف اعتقاد دینیم هست قبول دارم، این یعنی یه جورایی تو راس می گی و زنا و همجنس بازی فقط از نظر فرهنگی و دینی اشتباهه و نفس عمل مشکل نداره. اشکالی که به اینها وارده فقط یه اختلاف سلیقه فرهنگی و دینیه ساده اس. آخه کدوم مسلمان این رک قبول داره؟! من که به دین طرف شک می کنم. و حق هم دارم که شک کنم. این ننگ رو چطور از دامنمون پاک کنیم حالا! امام زمان شرمنده ایم. ما بخاطر دنیامون به دینمون پشت کردیم بعد هی به خدا شکایت می کنیم که چرا آقا ظهور نمی کنه. خوب معلومه بخاطر دنیامون به آقا هم پشت می کنیم. انقدر بی چشم و رویم ما. بدتر از کوفیا شدیم خبر نداریم! اونوقت اونارو نفرین می کنیم!

  • چرا به رهبری توهین میکنی؟!!!!؟؟
    شماها بویی از بصیرت نبرده اید ولی خود را همه چی دان میدانید. مرگ بر ضد ولایت فقیه.

  • مرگ بر ضد ولایت فقیه
    ان شاالله بزودی سند 2030 معدوم گردد.
    کاش کمی فهم و شعور داشتن تا بدانند که نباید تربیت فرزندان معصومشان را به دست دشمنان بسپارند.
    البته بحمدالله اینها اقلیت جامعه اند.
    و ما همه میدانیم انتخابات امسال چطور تمام شد. با تهدید و ارعاب اذهان عمومی رأی آوردن هیچ نتیجه ای نداره.

  • مردم نادان و نفهم نیستند که نفهمند چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ
    شما سخنان مقام معظم رهبری را می بینید و می شنوید و درست بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری و بعد از چند روز آقای روحانی بر عکس سخنان رهبری حرف می زند و حتی توهین و بی احترامی می کند

  • این عربده کشی ها نتیجه شستشوی مغری و پول مفت این مردم مظلومه که به امثال چاپلوسای حزب اللهی مثل تو میدن که اینجوری به منتخب ملت توهین کنی که درحقیقت به مردم توهین میکنی.بترسید ازروزی که ملت فقط با رای توی دهنتون نزنن

  • "بترسید ازروزی که ملت فقط با رای توی دهنتون نزنن"
    انگار كم كم داره پرده برداري صورت ميگيره از واقعيت هاي دروني اين جريان. تا ديروز كه زنده باد مخالف من و حذف خشونت و اين طور شعارها بود
    آروم آروم تو دهن زدن و بعدش تو دهني با ابزاري غير راي و ..... خوب ديگه؟!
    اخوي يكم آروم برو ترمز ميبري
    فعلا دم خروس را پنهان كن فعلا هنوز زوده

  • خوشم میاد شما جماعت کم میارید تکه کلامتون میشه شست شوی مغری! با مسیحیهایی که ضد اسلام کلیپ می ذاشتن بحث می کردم تو یو تیوب، تا کم میاوردن می گفتن you're brain washed! منم میگفتم خوب این چه منطقیه که شما دارین! من هم می تونم بگم شما شست شوی مغزی شدی! بعد ازشون از کتابشون سوال می کردم و وقتی یکم بحث می کردیم ، مثلا در مورد به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح (ع) که از اعتقادهای اساسی شونه مثل مثلا اصول دینشون و اگه اینو ازشون بگری مثلا نصف دینشون رو هواس، و اونها بر اساس اعتقاد و منطق خودشون پاسخ می دادن، می گفتم تو منطقت اشتباه و شستشوی مغزی شدی! شستشوی مغزی چیه عمو! سندی که توش میگه همجنسبازی رسمی، اشکالی نداره و این طور آدمها هم یه خانواده حساب میشن، زنا راهی طبیعی برای پاسخ به نیازه امضا کردن داره! حالا ما بگیم به این بخشش عمل نمی کنیم و دلیل هم غلط بودن اون اعتقادها نیست بلکه اختلاف نظر دینی و فرهنگیست، چه فرقی داره ما تلویحا و عملا کار و نظر اونها رو تایید کردیم و به رسمیت شناختیم. شستشوی مغزی کجا بود، تو خوشت میاد خانواده همجنسباز همسایت باشه یه بچه بی نوای یتیم رو هم به فرزندی قبول کرده باشن بعد همسایه تو بشن. میذاری بچت با بچشون دوس بشه. بعد اگه یهو بچه اونها به بچت همجنسبازی رو القا کرد غیرتت قبول می کنه بچت این طور بشه! اگه قبول می کنه که خوش بحالت که هم مرام اونایی و عذاب نمی کشی! اگر قبول نمی کنه پس این کار غلطه و امضای سندی که همچین چیزی توش داره هم غلطه! خیلی هوش سرشاری نمی خواد درک این مسئله! در ضمن کتاب لک لکی درکار نیست در آمریکا از کتابخونها و مدارس جمع شده. نمی دونم تو ایران چطور بی مجوز چاپ شده! باز انگشت اتهام به سوی دولته! چرا کوتاهی کرده تا این کتاب چاپ بشه! حرف زیاده و مجال گفتن نیست! حوصلش هم نیست! اما هرکی حرف حق زد که مطابق میل شما نبود بهش اتیکت نزنید انصاف داشته باشید بگید حرف شما منطقی و درسته اما با اعتقادات و منطق من قابل جمع نیست و نمی تونم قبولش کنم. دیگه شست شوی مغزی یعنی چی؟ دینداری اسمش عوض شده، شده شستشوی مغزی جدیدا! آخه تو مملکت اسلانی این سند چه جایی داره که حالا بخاطر مخالفت با هاش متهم به شست شوی مغزی بشیم؟؟! باب انصاف و منطق شما ها منو حیران کرده! مسلمان باشی و مخالفت با این سند رو بد بدونی! چطوری میشه آخه!!!!!!!!!!

  • تا قبل از این اتخابات روحانی منتخب مردم بود ولی در این انتخابات روحانی دیگر منتخب مردم نبود منتخب تخلفات گسترده ای بود ...پول ها که بیچاره تو جیب دولت مردایه هم تو کدوم حزب الله درست رو دیدی که که پولش از پارو بالا بره و تو خونه 45 میلیاردی زندگی کنه و تو استخر فرح بمیره هر کسی که عقل درستی داشته باشه این رو میفمه ...اتفاقا این شماهایین که شست وشوی مغزی تون دادند

  • شست و شوی مغزی!!!! اخوی یکم چشمات رو باز کن و دور و برت رو ببین. بترس از روزی که مملکت بیوفته دست لیبرال جماعت که در آن صورت پذیرای داعش خواهید بود و دیگر اثری از ایران و ایرانی جماعت نخواهد بود.

  • ای روحانی شیطان در لباس پیامبر و ای اصلاح طلبان وای منافقان داخلی این را خوب گوش کن بخدا قسم گر غلطی از تو سر بزند خونه ات را روی سرت خراب می کنیم فقط کافی است رهبرم اذن بده

  • ج.م 96/3/8 ساعت 12:16

    سلام علیکم
    طاعات وعبادات قبول درگاه حق
    خطاب به روحانی و دوستانی ک میگن به آقا(حفظه الله) اطلاعات غلط وکذب دادن
    آقا تا در مورد یه چیز انقدر مطمئن نشوند نمیاند پشت بلندگو علنی بگند
    چند روز پیش که روحانی رفته بود دیدار ایت الله مکارم متن دیدار رو سانسور کرده بودن و داخل سایت خبرگزاری..............وسایت رسمی دولت
    http://president.ir/fa/99226
    حرفایی که ایت الله مکارم درمورد سند2030زده بود رو سانسور کردن بزرگواران
    مطمئن هستید که متنی که درمورد اظهارات روحانی خوندین ایا مطمئنید سانسور نشده؟؟
    این روحانی این دفعه کلید نیورده این دفعه تیشه اورده
    #دولت_تزویر

  • روحانی یک جوری حرف میزنه انگار با جورج سورس تفاهم نامه همکاری بسته

  • سند 2030 اگر خوب بود در کشور فرانسه که بزرگترین مرکز فساد و فحشا در دنیا است اجرا می شد پس اینقدر از این سند2030 که شرم آور و ننگین است دفاع و حمایت نکنید



    محتوای سند 2030 چیست و چه منافعی برای مردم ایران دارد :

    با امضای سند 2030 از این به بعد همجنس بازی و فساد و فحشا در بین تمام مهدهای کودک و دبستان ها و مدارس به رسمیت شناخته خواهد شد

    با امضاء سند 2030 هر نوع تربیت اسلامی و دینی در مدارس ایران تعطیل و ممنوع می شود.

    با امضاء سند 2030 در تمام مهدهای کودک و مدارس تدریس و یادگیری قرآن و نماز ممنوع خواهد شد

    با امضاء سند 2030 در تمام کتب درسی دانش آموزان اسم امام حسین (ع) و اسم شهدا حذف و کسی حق ندارد درباره روز عاشورا و امام حسین (ع) صحبت کند



    با امضاء سند 2030 تمام پدران و مادران ایرانی موظف هستند تا کودکان شان را به طور عملی با سکس و آموزش های جنسی و خودارضایی آشنا کنند (علی الخصوص مهدهای کودک و مدرسه ها) و اگر کسی بپرسد چرا باید این کار را بکنیم می گویند برای بهداشت و سلامتی کودکان باید این کار را انجام دهیم

    با امضاء سند 2030 همه مردم ایران باید همجنس گرایان و فرقه ضاله مانند بهاییت را به رسمیت بشناسند.



    آقای روحانی شما که می گفتید من مسلمان هستم و انقلابی و خود را یار و یاور حضرت امام خمینی و ولایت فقیه معرفی می کردید و همیشه می گفتید من ذخیره نظام و اسلام و انقلاب هستم

    آقای روحانی شما که می گفتید من همیشه در جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه بودم و همیشه به نفع اسلام و مسلمین قدم بر می دارم

    آقای روحانی شما که دم از خدا و پیغمبر اسلام و 14 معصوم و اسلام و مسلمانی و شهدا و شرافت - آزادی و غیرت حرف می زنید پس چرا با دین مردم بازی می کنید

    افرادی که سند بی شرمانه و ننگ آور2030 را امضا کرده و از آن دفاع و پیروی می کنند دشمن خدا و پیغمبر خدا و اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا هستند و علنا به جنگ با خدا رفته اند و در آینده ای نزدیک نابود خواهند شد این افراد شب اول قبر باید پاسخ گو باشند

  • خدا لعنت کنه هر کسی که با دروغ به مردم خیانت میکنه.اگه مردم میخواستن اراجیف بافته ی ذهن مریض و کثیفتون رو در مورد سند2030 باور کنن تو انتخابات با رای کوبندشون تو دهنتون نمیزدن

  • قصه نخور رفیق هر آخوندی که مسلمون نیست.

  • جم 96/3/6 ساعت 15:20

    علما و مراجع باید حساب به ظاهر روحانیون را برسند و طرف با این افکار را خلع لباس کنند. مدراک علمی تقلبی ، مدارک دینی تقلبی ، عدم اعتقاد والتزام به آیین شیعه مثل توهین به امام رضا ع و عاشورا و .. و تحریف دین .. بعضی دولتمردان و عدم واکنش جامعه اصیل روحانیت باعث ریشه دواندن در جامعه و آحاد جوانان شده که مشکل اقتصادی هم دارند و باورپذیرترند در جذب افکار غربی و ضد دینی.

  • من هر دو سخنرانی رهبر و رییس جمهور رو جداگانه قبلا گوش کردم.
    موضوع اصلی بنظرم سر نفوذ پذیر بودن این دولته که باعث همه مشکلات ما شده و همین هم ناشی از تفکر انحرافی آقای روحانیه
    متاسفانه تفکر این آدم از اول با تفکرات امام و رهبری و اسلام ناب زاویه داشته و الان جرات پیدا کرده بیشتر اینو نشون بده!!!

  • نفوذ پذیر نه رفیق گردن کلفت. همیشه پای یک اصلاح طلب در میان است.

  • اینکه فکر کنید این رئیس جمهور محترم داره لغات رو بدون برنامه ریزی میگه به شدت در اشتباه هستین داره از کارش سود میبره و برده ! کاش ای کاش میشد ما مردم زمان امام خمینی (ره) بودیم تا این افراد همچین گستاخانه در مورد رهبرمون این طوری حرف نزنه. اینا همش بر میگرده به ما ملت !!!!! وقتی درد ما کنسرت میشه نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم تازه این شروع جولان فریدون هاست تو نظام اندکی صبر...

  • ادمین محترم، این کلیپ کات شده و چیدمان شده به صورت نتدرست است و ایجاد پیشداوری و تفرقه میکند. لطفا آن را حذف کنید. با استفاده از این لینک خود متوجه منظور من خواهید شد.
    http://www.khabaronline.ir/detail/668522/Politics/government

  • این کار زشتیه! مردم عزیز به این کلیپ های کات شده اعتراض کنید. من متن کامل سخنان آقای روحانی رو خوندم. اصلا به رهبری توهین نکرده. ایشون میگن به رهبری گزارش غلط دادن و نگرانشون کردن. به طلبه ها گزارش غلط دادن و تحریکشون کردن برن تو روستاها و بگن که دین در خطر با این سند. بعد از این جمله جریان سیم برق در حرم رو میگن. اما تو این کلیپ حرفها پس و پیش شده و توری کات شده که طرفیت آقای روحانی و رهبری رو القا کنه. به خدا این کارا بدور از مسلمانیه. من خودم به ایشون رای ندادم. این کلیپ رو هم دیدم خیلی ناراحت شدم اما چون کلیپ آقای جعفری رو دیده بودم که چطوری کات شده بود رفتم دنبال تاریخ دوتا سخنرانی رهبری و آقای روحانی گشتم بعد دنبال سخنرانی آقای روحانی و متوجه شیطنت تو این کلیپ شدم. دزست مثل کلیپ آقای جعفری. واقعا کارتون زشته. اگر به آقای روحانی اعتراض دارین خوب اعتراض کنید چرا دروغ تحویل آدم می دین که دچار قضاوت بد شیم خودشم تو ماه رمضان. آخه دین ما اینطوریه؟!!! از حضرت مسلم یاد نگرفتید از پشت نباید خنجر زد؟!!! این وظیفه امر به معروف و نهی از منکر من. مردم اعتراض کنید این کار دروغ سازیه. ما مسلمانیم. اعتراض کنید به این کلیپ ها و کلیپ سازها.

  • ببینید اصلا یان کلیپ از اصل مشل دار خوب ولی در اصل قضیه که روحانی خطش بر خلاف اقاست تغییری ایجاد نمیکنه ودر اینکه این سند خفت بار امضا شده ..این یکی تقطیع شده ولی توهین های قبلی که کاملا صخت داشت چی

  • نه کم نکرده فقط سی چهل تا فحش آبدار بهمون داده که شما دلواپس ها بی سوادین، بی شناسنامه اید به شهروندش میگه برید به جهنم برو صحبت های حسن عباسی رو بشنوید تا بفهمید فحش دادن یعنی چی شما مثل اینکه اصلا تا به حال به صحبت های رهبر گوش نردید که تو هر بیانیه شون چند تا کنایه به روحانی می زنند اسلام رحمانی و سایه جنگ و 2030 و این قصه سر دراز دارد. فقط ابله اونیه که هنوز در مورد ماجرای کلید و تماس چیزی نمی دونه

  • لعنت خدابردولت بی حیا ...روحانی بااین روش داره مثل معاویه وعمروعاص درزمان امام علی ع رفتارمی کنه ولی مگرمعاویه عاقبتش چی شد کجارفت جزبدنامی چیزی ازشون باقی نموند ایناهم همینطور ...این بیچاره هافکرکردند تاکی برمسندقدرت خواهندنشست وبادروغ وتهمت خودشون رابه زور به مردم تحمیل خواهند کرد ....

  • لعنت خدا بر ظالمین به مردم.
    بر کسانی که با این همه سم پاشی و تخریب و دروغ درباره 2030 خواستن مردم رو از مسیر پیشرفت برگردونن ولی مردم با رایشون توی دهنشون زدن

  • اون ۲۳ میلیون از ترس جنگ و ... با رای شون تو دهن خودشون زدن و دست اون ۱۶ میلیون و بقیه ی ملت رو گذاشتن تو پوست گردو. توصیه به شما و اکثر اون ۲۳ میلیون:مستند کامل فروشنده رو ببینین بد نیست.

  • خیلی ساده لوحی یک نگاهی به کتاب لک لکی در کار نیست بندازین که چهئ چیز هایی رو به کودکان معصوم اموزش میدهد ...باز هم میگویید دروغ شما باز تاب این سند را در سایر کشور ها ببینید چه معنی دارد که کودک پاک ومعصوم که هنوز درک درستی از زندگی ندارد باید بداند که چگونه باید روابط جنسی داشته باشد ...التماس تفکر

  • اینجا متن سخنرانی آقای روحانی رو بخونید. شما رو دچار ظن بد و پیشداوری کردن با این کلیپ کات شده و چیدمان شده. خدا شاهده من از طرفدارای آقای روحانی نیستم. اما این کلیپ ها پشتش خیر خواهی نیست بلکه تفرقه اندازیه.
    http://www.khabaronline.ir/detail/668522/Politics/government

  • اصلا مهم نیست که این کلیپ تقطیع شده باشد یا نه مهم امضا این سنداست که کار بسیار وحشتناکی بوده ... روحانی خودش رو خیلی وقت پیش نشون دادهکه چه ازاد به رهبر مملکتمون توهین میکنه ..واقعا متاسفم برای کسانی که از او حمایت میکنند ...نه اتفاقا ماهایی که پیرو ولایتیم هیچ گاه کاری نمیکنیم که باعث اشوب بشود اینکه خط ومشی روحانی مشخص است واز رهبری جداست یک چیز کاملا روشن است

  • من سخنان ایشونو از تلویزیون شنیدم. کجاش دروغه؟!
    ایشون همینطور صحبت کردن و همچنان صحبت میکنن، اما خب راه به جایی نمیبرن، چون هر خاواده ای که کودکی داره میدونه چه ظلمی داره بهش میشه.
    کسانی که میگن طوری نست، یا بچه ندارن یا ...
    من آشنایانی رو دیدم که به محض رسیدن بچه به سن 4-5 سال ماهواره رو از خونه جمع میکنن چون میگن برای بچه خوب نیست، اونوقت چطور این افراد میخوان با 2030 برای ملتی که خودشون نگران فرزندان هستند تعیین تکلیف کنن.

    بابا بچه اگه زود به بلوغ برسه ما باید تاوانشو بدیم.
    حالا هی بگیم تفرقه انگیزی.
    این بحث نسل ماست...مهمتر از این حرفهاست که بخوایم سکوت کنیم.

  • مظلومیت و غربت ولی امر مسلمین و نائب بر حق آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حضرت آیت الله العظمی الإمام خامنه ای (مدّظلّه العالی) از زبان دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله (حفظه الله):

    وقتی رهبری در کشور خودش غریب است :-(
    میترسم از زمانی که سیلی این بی توجهیمون را بخوریم
    حرف زیاده متاسفانه
    با چه مواردی مواجه شده ام که متاسفانه بچه مذهبی ها و بسیجی های خودمون هم رعایت حق ایشون را نمی کردن- چه قدر بحث و برو وبیا که بابا جون این حرف رهبریه ........

    ایشون خیلی غریبند خیلی

  • فعلا که مردم هستن که تو مملکت خودشون غریبن.دیکتاتوری ینی همین.ینی اینکه یه نفر به خودش اجازه بده در مقابل رای مردم و نظر منتخب مردم بایسته..
    بقول روحانی خدا از سر تقصیراتشون بگذره..

  • دیکتاتور اون کثافت گور به گوری بود که راحت شدیم ازدستش بعدشم تو واشغال های مثل تو مشکلتون رهبر و...نیست شما هانسل درنسل با خداودین خدا مشکل دارید.
    درضمن توپست ترازانی که زبان مردم باشی حقیر

  • ی 96/3/17 ساعت 14:43

    این اسمی که گذاشتی واسه خودت واقعا برازندت هست چون ادب و شعور نداری.کسی با خدا و دین مشکلی نداره.مشکل با یه شخصه که تو انتخابات های مکرر مردم بهش نشون دادن که این آقا هرچقدرم به نظر خودش و جیره خورای آدم فروشش بصیر و توانا در مملکت داری باشه مشروعیت نداره چون برخلاف خمینی(ره) پیش اکثریت مردم مقبولیت و مشروعیت نداره.شما کسانی که به روحانی رای دادن رو با اونا که رای ندادن مقایسه کن ببین چند درصد مردم موافق این آقا هستن.این همون دیکتاتوریه.حالا شما هی فحش بده.فایده نداره که

  • آقای امام خامنه ای عزیز: این کلمه گور هم اسم شهر اصلی ساسانیان بوده که در مقابل حمله اعراب ایستادگی کرده و بعد از شکست تمام مردمانش را سر بریدند و از آن به بعد به قبر گفتند گور.
    یک با بیا استان پارس (فارس) و شهر باستانی گور را ببین تازه می فهمی اجداد آقات امام خامنه ای با ایران چه کار کردندو

  • هتاک!!!!

    زیر اسم رهبری هتک حرمت نکن سبک مغز!
    خوبت شد.. مردم خوب زدن تو دهن امثال شما بی آبرو ها.

  • موافقم خار چشم واستخوان درگلو کجاست ان چاهی که برسران فریادکنیم

  • توهین رو خود شما کردید!!!
    شما که جز توهین سازی و دروغ چیزی بلد نیستید!
    همین داداش محسن و دیگران که از مردم تو دهنی خوردند...
    اگه روزی دو تا کلیپ توهین نسبت نده ، روزش شب نمیشه!
    بالاخره باید نون بخوره دیگه..
    هرکی یجور کاسبی میکنه .. شما هم اینجوری!

  • شما که تکیه گاهت به دشمنان اسلام است البته که توهین را متوجه نمی شوید