تخلف انتخاباتی دولت ناتوان / قسمت اول


شناسنامه‌های ما را گرفتند، گفتند اعلام می‌کنیم بیایید #رای بدهید؛ بعد از یک ساعت #شناسنامه‌ها را پس دادند و گفتند بروید، نمیشود


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دوست دارم بدانم تخلفات انتخاباتی از طریق قانونی قابل پیگیری هست یا نه... می خواهم ببینم قانون در این مملکت چطور می تواند جلوی تقلب را بگیرد... یعنی اگر آشوبگران سال 88 از طریق قانونی پیگیری می کردند به نتیجه می رسیدند یا نه
    در پای صندوق رای که تبلیغ برای کاندید غیرقانونی است یک سری از وزرا رأی علنی دادند... چه کسی باید برخورد کند؟
    هنوز انتخابات توسط شورای نگهبان تایید نشده روحانی پا شده رفته مشهد... حرم حضرت امام ... پیش رهبری ... این یعنی چی؟؟؟؟

  • این فقط گوشه ای از تخلف و مفاسد حاصل از ولع به ریاست و تفرعون نجسّ عملۀ انگلیس و آلمان «حسن ملقب به فریدون و مشهور به روحانی» در قالب یک آخوند نمایشی است!
    ناکسی که فقط و فقط به دنبال نیل به اهداف شوم صهیونیست های ملعون که مرگ اسلام عزیز و حقیقی را آرزومندند بوده و هست!(از سال 65 تا کنون شاید هم قبل از آن..)
    خیانت پشت خیانت- جنایت پشت جنایت!
    آه از تو که آه محرومان دلسوخته از پس گرفتار شدنت به قهر الهی شاید که روسیاهی های تو و تک تک افراد کابینه ات را در تاریخ این مرز و بوم به ابدیت تسلسل وار زمان برآورَد... درک این ساده نیست! دَرَکی است به عمق اسفل السافلین!
    تا نبینی..ندانی...
    دل سوخته ام کنار دل خانواده های معظم و معزز شهدای انقلاب، دفاع مقدس خصوصاً شهدای هسته ای و مدافعان حرم است! دل سوخته ام داغدار کودکان کار! دل سوخته ام رنجور سفرۀ محو شدۀ کارگر بی کار، دل سوخته ام دردمند کشاورز بی آب و بی دام و بی محصول! دل من به تنهایی برای جهنم ساختنت کافی است! چه رسد به تک تک دل های مؤمن این مرز و بوم.. و حتی فراتر.. دل سوخته و تن بیمار و رنجور کودکان یمن و سوری و عراق و فلسطین! که از روز ظهورت بر جهان قدرت و سیاست، سیاهی را مهمان اسلام و مسلمین کرد!!!!!!! دئاثت کمترین است برای وصف احوال نفسانی شما:
    حسن فریدون! حسین فریدون! محمد جواد ظریف! بیژن زنگنه! اسحاق جهانگیری! عباس آخوندی! دانش آشتیانی! قاضی زادۀ هاشمی! صالحی، عراقچی، نوبخت، بهروز نعمتی! صادق خرازی..! و البته به طور ویژه جناب آقای ولایتی!!!!!!!!!!!! و هم تمامی رجل ریز و درشت حامی و دیگر جاسوسان رذل غرب کثیف!
    داد ما از نهاد سوزان به قلب آسمان! پس.. بارش جهنم برای تو باد...

  • آب رو بریز همونجات که میسوزه.
    انتخابات قبل رو هم نگاه کن همیشه آراء اصولگراهای ولایت معاش حدود 15 تا 16 میلیون بوده.بجز 88 که یهو شد 24 میلیون!
    انقدم نجس مجس نکن.مردم پای صندوق نشون دادن کی نجسه..

  • کاربر مهمان 96/3/1 ساعت 15:33!
    گفتم دلم سوخته.. دل ما با هر آبی خنک نمی شه برادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ضمناً مردم ایران پای صندوق قطعاً به اسرائیل رأی ندادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    هرکی صهیونیسته و صهیونیسم پرسته قطعاً نجسه... اونم از نوع نجاست خوک! می دونی چرا؟ چون خود خوک صفتاش این کثافات رو که می خورند لذت می برند.... همونی که از کامنتت پیداست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • چرا با هم اینطور صحبت میکنید؟!
    مگه ما هموطن نیستیم؟!

    ما همه درکی از حقیقت داریم. اگه خلافی رخ بده همه درک میکنیم. میفهمیم. حالا اگه به خاطر اینکه در بعضی موارد منافعی به خطر می افته سکوت میکنیم که کاش نکنیم، به این معنی نیست که نمی فهمیم.

    در این انتخابات تخلفات به شکل گسترده رخ داد و اصلا لازم نیست کسی اثبات کنه سازمان دهی شده بوده، چون اینقدر واضح بود و در رده های بالا رخ داد که هرکدوم از ما در مقام ناظر که می دونیم خداوند هم ناظر ماست میتونیم شهادت بدیم بشدت تخلف رخ داد.

    خب این از مجاری قانونی داره پیگیری میشه. اگه قانون حق رو به حقدار داد که هیچ، اما اگه نداد اونوقت اوضاع کسی که بی قانونی کرده و حق مردم رو به گردن خودش پذیرفته شرایط نامطلوبی خواهد داشت چه در این دنیا چه در قیامت.
    خب این چیزیه که ما بهش اعتقاد داریم.
    دینمون اینو میگه و همه هم دینداریم خداروشکر.

    پس صبر میکنیم. آدم ها به موقع مجازات میشن. ما فقط باید خودمون آگاه باشیم و از جبهه ی حق فاصله نگیریم. این جبهه مال من و یا مال شما نیست مال هرکسیه که وقتی نور حقیقتو میبینه انکارش نمیکنه.

    الان اگه حقیقتو انکار کنیم، خدای نکرده یه روزی که بصیرتمونو کاملا از دست دادیم، امام زمانمونو انکار میکنیم.

    خدا اون روز رو برای هیچ کدوم از ما نخواد.
    یا علی

  • ها مگر اینکه این اصلاح طلب ها اینطور رای بیارند

  • اره تو راست میگی 8میلیون اختلاف رای اینجوری بدست اومد.ینی فک میکنی اگه واقعا تخلفی بود شورای نگهبان که همه میدونن کدوم وریه میگفت تخلفی روی نداده!
    اصلا باشه تقلب شده شما درست میگی .این دفعه به 88 در

  • شورای نگهبان اگه اینوری و اونوری بود روحانی رو با اون همه جنایت تایید نمیکرد

  • هموطن عزیز (مهمان 1/3/96 ساعت 15:30)

    خوشحالم که قبول داری تخلف و تقلب رخ داده.
    اما خودتون میدونید این تخلف در دوره ی انتخابات 88 در روز انتخابات و به این شکل گسترده نبود.
    من نمی دونم شما به اینکه همه روزی بابت کارهامون جواب پس میدیم اعتقاد دارید...من اعتقاد دارم شما اعتقاد دارید چون مسلمان هستید.
    این حجم تخلف و تقلب بی جواب نمیمونه.
    ما صبوریم چون خداوند مارو به صبر دعوت میکنه اگه مصیبتی بهمون رسید.

    رای هایی که به صندوق ریخته شد و جور دیگری خارج شد و اونهایی که ریخته نشد حتما گریبانگیر خواهد بود...گریبانگیر هر کسی...چه مورد قبول شما و چه منفور شما...این وعده ی الهیه که حق الناس رو خداوند حتما میده.

    ما صبوریم. فقط اینو بدونین ما هموطنیم و باید خیرخواه هم باشیم.