بی بی سی اختلاس گرها را معرفی کرد!


فوری
بی بی سی فرد اختلاس های بزرگ رو معرفی کرد
حتما ببینید ونشر دهید

همینجا جا دارد اعلام کنیم همه ی افرادی که به آقای روحانی رای دادند و یا رای ندادند از رئیس جمهور منتخب خواستار این هستند که با این شخص مبارزه کند


+ 
2

- 
1
ارسال در 1396/2/31 ساعت 10:05 2017-5-21 10:05:25
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از ماست که برماست.
    اونهایی که بهش رای دادند دراین خیانتها وجنایتها شریکند

  • خدا درد هاشمی به این روحانی شیطان صفت دهد عجب شیر مادرشان نجس بوده است . شیر خوک خوردند .

  • خدا وکیلی اگر همین بی تدبیری از سوی بانک مرکزی آل خلیفه یا آل سعود رخ می داد ریس جمهور و صدا سیما اینگونه روزه سکوت می گرفتند در ضمن برای اولین بار است که صدا و سیما و آقای روحانی موضعی یکسان و همسو دارند آنهم سکوت در مقابل سپرده گذاران کاسپن مجوزدار سپرده گزارانی از تمام نقاط ایران لر و بلوچ و فارس و ترک و کرد ... دمتان گرم مردم کابوس زده و مصیبت زده و سرگردان در کف خیابان رانمی بینید خوشا و مرحبا به آمیختن دین باسیاست تان

  • هموطنان انقلابی و بصیر
    به انتخابات 96 با هر دو چشم پیروزی و شکست بنگرید..
    که البته وجه پیروزی قطعاً غالب است...
    اندکی صبر- سحر نزدیک است...

  • اینکه چرا مردم دوباره به آقای روحانی رأی دادند میتونه چند علت داشته باشه. اول اینکه بطور طبیعی یک عده واقعا ایشان را دوست دارند و طرفدار نظرات و شیوه اجرایی ایشان و طیف سیاسی حامی او (اصلاح طلبان ، اعتدالیون و ...) در اداره کشور هستند. دوم ، عده‌ای از مردم فکر کرده و یا میکنند که دوره ریاست جمهوری در ایران هشت ساله است و چه رأی بدهند و چه ندهند فرد قبلی باز رئیس جمهور خواهد شد پس چه بهتر که باز به آقای روحانی رأی بدهند!! سوم ، اما عده‌ای که تعدادشان زیاد است (اقشار عادی ، عامه مردم ، آراء خاکستری و یا هر اسم دیگر ...) هم تحت تأثیر تبلیغات هدفمند ، حرفه‌ای و زیاد (اینترنت ، واتس اپ ، تلگرام ، شبکه‌های اجتماعی ، روزنامه‌ها ، شب‌نامه‌ها و ...) و دیگر ابزارهای جنگ روانی قرار گرفته و ترسیده و یا مجبور شده و به آقای روحانی رأی دادند. تبلیغاتی مثل: اگر رقیب آقای روحانی بیاید تحریم‌ها بیشتر میشود ، جنگ می‌شود ، در پیاده‌روها دیوار میکشند!! اعدام‌ها و ... که در بعضی نقاط بسیار تأثیرگذار بود. چهارم عده‌ای هم که دوباره یارانه‌اشان وصل شد و یا مثل بخشی از کارمندان دولت (نفت ، فرهنگیان و ...) و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی درآمد و حقوقشان بیشتر شد و یا خواهد شد. حتی معوقات قبلی خود را در همین ایام دریافت کردند. این عده با این امید که شاید در دوره بعدی وضع بهتر میشود به آقای روحانی دادند. و موارد دیگر ... حال برادران اصول‌گرا یا رقیب آقای روحانی باید برای هر کدام از این موارد در چهار سال آینده برنامه داشته باشند و کار کنند بخصوص مورد سوم که احتیاج به روشنگری و آگاهی بخشی دارد.

  • خدا مرگ کسایی بده که به کسی رای دادند
    که مثل ترامپ یک دیوانه که نمی دونه داره چی می گه
    واقعا لیاقت ما ایرانی ها همون رضا شاه بیسواده
    که بزنه تو سر مردم که مردم نتونن حرف بزنن

  • هموطن با توهین چیزی حل نمیشه... باید ببنیم چی شد که مردم تصمیم گرفتن با وجود تمام چیزهایی که دیدن به این آقا رای بدن.
    البته تخلفات زیادی هم صورت گرفت که بی تاثیر نبود اما باقی موارد چرا حاضر شدند به ایشون رای بدن.
    من خودم در استانی زندگی میکنم که آقای رئیس جمهور در این 4 سال فقط یک بار در اون حضور پیدا کرد و حتی برای انتخابات هم نیومد چون میدونست که کاری برای این استان نکرده.
    اما اکثریت مطلق به ایشون رای دادن. چرا؟!
    چطور مردم استان من در حالی که میدونن ایشون هیچ اقدامی نکرده و من با توجه به ظرفیت هایی زیر ساختی استان میدونم باز هم اقدامی صورت نمیگیره باید به ایشون رای بدن.
    یعنی این بخش از مردم دنبال چه چیزی هستن. حداقل در استان من میدونم که دنبال شغل و زندگی با رفاه نسبی نیستن چون اینها به طور مطلق صفره!

    یعنی علاقه به کنسرت اینقدر در مردم زیاده که حاضرن نون شب نداشته باشن اما از یه ترس واهی نداشتن کنسرت به دامن فساد اقتصادی پناه ببرن؟!
    این انتخاب مردمه و باید منتظر نتیجه اش هم باشیم. وقتی به این شخصیت ها دوباره فرصت میدیم باید منتظر تبعاتش هم باشیم.

    باید فکر کرد.

  • زن 50 ساله ! داشت گریه می کرد که اگر فلانی رای بیاره نمی تونیم شلوار ... بپوشیم و شال ... سر کنیم !
    باید قبول کنیم که مردم ما آمادگی بالایی برای تحمیق شدن دارند یک روز با جریان احمدی نژاد و یک روز با جریان روحانی...
    روحانی هیچ وعده ای نداد و حتی فساد محرز اطرافیانش را تکذیب نکرد ولی رای آورد! چرا؟! از تخلفات گسترده و بی سابقه قبل و حین انتخابات که بگذریم و به پایگاه اجتماعی اصلاحات که جوانان هستند متمرکز شویم می بینیم که جوانان حامی این جریان یک هدف را عنوان می کردند: آزادی های بیشتر !
    در جامعه ای که جوانان و حتی میانسالان آن امیال فروخورده جنسی دارند و طبقه میانسال و کهنسالش انواع شایعات و سایه جنگ خیالی را به راحتی باور می کنند ، جای تعجب نیست که یک لیبرال با اقدامات ماکیاولیستی رای بیاورد