اظهارات رئیسی در شبکه چهار


حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در برنامه گفت‌وگوی شبکه چهار سیما به سوالات مجریان برنامه پاسخ داد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام علیکم
    ضمن تبریک بابت حماسه ی انتخابات دوره ی12ریاست جمهوری به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران
    و درخواست از معظم له جهت انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام به پشتوانه نزدیک16میلیون رای به ایشان در انتخابات.
    ان شاءالله

  • اقای قتل عام
    انتظار داشتیم که مانند آنچه رسم همه دنیا و همه انتخابات هاست، به مانند یک نامزد شکست خورده متمدن، پیروزی را به رقیب تبریک بگویید و برای دولتش آرزوی توفیق نمایید.

    بنده جریان اصولگرایی را جریانی اصیل، انقلابی و صاحب فکر می دانم که در کنار جریان اصلاح طلبی بال های پیشرفت، توسعه و مدیریت کشور را تشکیل می دهند. اصول گرایی مانند اصلاح طلبی طرفدارانی دارد که قابل احترامند و حتما در همه برنامه های ملی به عنوان یک اقلیت قدرتمند باید دیده شوند.

    اما در مورد رای شما باید به عرض برسانم که بخش قابل ملاحظه ای از آن هیچ ارتباطی به جریان اصول گرایی ندارد و به فریب مردم نیازمند ساده دلی مربوط می شود که فریب وعده یارانه شما را خوردند. شخصا با بسیاری از کسانی که به شما رای دادند صحبت کرده، دلیل آن را سوال نمودم. اکثر پاسخ دهندگان یارانه را علت رای به شما بیان می کردند.

    من ناراحتی حضرتعالی بابت شکست در انتخابات را درک می کنم ولی به عقب برگردید، مناظره ها، روزنامه های کیهان، وطن امروز و همشهری را ببینید. چه کسی با رفتار تهاجمی و عملیات جنگ روانی وارد کارزار انتخابات شد؟ هر چند معتقدم بنای شما ابتدا چنین رفتاری نبود و در مناظره اول تا حد زیادی میشد آن را فهمید ولی بعد به جبهه قالیباف پیوستید و میرسلیم را نیز با خودتان همراه نمودید و به جز حمله به دولت و دولتی ها هیچ برنامه دیگری نداشتید دکتر روحانی و دکتر جهانگیری را در موضع پاسخگویی قرار دادید.

    جناب آقای رییسی امروز شما شکست خورده انتخابات هستید، ولی نظام پیروز و ماندگار است. چرا همچنان سعی می کنید با بیان عباراتی نظیر اینکه "من به واسطه شغلم چیزهای زیادی از آقایان روحانی و جهانگیری می دانم" از یک سو مردم را نسبت به خادمان خود بدبین نمایید و از سوی دیگر بهانه دست گروه های معاند نظام و دشمنان قسم خورده کشور می دهید؟

    جناب آقای رییسی!
    امروز مردم ما از شما به واسطه تولیت آستان مقدس امام رئوف انتظار صداقت و متانت بیشتری دارد. شما پای در جای مرحوم آیت الله واعظ طبسی گذاشته اید. می فرمایید از ابتدای ورود به انتخابات با آستان قدس قطع ارتباط نموده اید، آیا خودتان عکس ها و زیر نوشته های آنها را که به قصد سوءاستفاده از مقام حضرتش برای تاثیرگذاری بر رای مردم منتشر می شد را دیده اید؟ حتما دیده اید. آیا مولا امیرالومنین و امام رافت و مهربانی امام هشتم نیز با دوربین به کمک مستمندان می شتافتتد و عکس هایش را در جای جای کشور پخش می نمودند؟ سیلی را کسانی از امام رضا خواهند خورد که آستان مقدسش را محل قدرت طلبی های خود می کنند.

    جناب آقای رییسی!
    می توانستید در انتخابات بمانید و رقابت کنید و برنامه بدهید و امروز بازنده سرافراز انتخابات باشید. مردمی که حماسه آفریدند و ساعت ها در نوبت رای دادن ایستادند فقط به این دلیل بود که خطر فریب خوردن محرومان ساده دل را حس کرده بود

  • مهمان 96/2/31 ساعت 20:18!

    انحطاط خالی از ادب آلوده به نفرت سراسر کینه و حسد تو در خطاب قرار دادن حجت الاسلام دکتر رئیسی بزرگوار(بت شکن) خود حاکی از احتیاج و نیاز و ضعف تمام قد شما به ابراز بهیمیتتان است!!!!!!!!!!!!!

    اما! از آنجا که رئیسی، بت شکن است، هرگز سر تعظیم بر بت های مورد پرستش امثال تو فرود نمی آورد ... !!! این بر هر آنکس که به قدر تنها جوی عقل و درایت در خود داشته باشد واضح و مبرهن است!!!
    آرزوی توفیق هم محل و منطق می طلبد! هرچند ایشان طی بیانیه ای تمکین خود را به قوانین جمهوری اسلامی اعلان کردند..

    جنابعالی باید هم جریان های حزبی-جناحی خصوصاً اصلاح طلب لیبرال و لیبرال های اصول گرا را حمایت کنید! این بدیهی است..
    اما به همین دلیل که (در جریانات انحرافی شریک و مسغرقید ) نمی توانید، حق ندارید و نباید که برای بزرگان حقانی و حقیقی این مملکت شهیدپرور «باید یا نباید» تعیین کنید... شما هنوز به ابعاد و اندازۀ گلیم خود واقف نیستید چه رسد به قانع!!!!!!!!!!!!!

    اتهام فریبکاری قبل از آنکه سمت و سویی به حقانیت مظلوم داشته باشد، متوجه تقلبات و دروغ ها و فریب های برخاسته از ریا و تزویر حضرات لیبرال غرب پرسی است که با چماق فتنه گری های رنگارنگ به تارذیخ یک ملت بزرگ زورچپان شده اند!!!!
    (یارانه همان کلیدواژه ای است که آرزو داشتید از آن برای آراء حقیقی سود می جستید و رقیب چنین کرد؟) اما اساساً اگر شما چنین می کردید مثمر نمی شد چون مردم دروغ را می شناسند- بگذریم در باب خرج صداقت و حرف مردانه ، جناب رئیسی یارانه را حق مردم از سفرۀ خدادای وطنشان می دانند و به آن عمل می کردند... همین ضعف شماست که نهتنها دست چپاول خودتان که دست غارت اجانب غربی و دشمنان بیگانه را نیز در سفرۀ مردم باز کرده اید!

    اتفاقاً شما فاقد درک صحیح از امور هستید(به استناد فحوای کامنتتان)! اما ناراحتی ای اگر در قلب جناب رئیسی باشد آن نه از باب شکست!!! که تنها از باب تعهد انسانی و ایمانی ایشان به ملتی شریف و بزرگ است که در پی ادای دِینشان را به اسلام ناب محمد(ص) هستند.

    جبهۀ حق یکی بیش نیست! هر آنکس که حق گو حق طلب و حق جوست در یک جبهه است و بس! دیگر نام و نشان مطرح نیست! (برای ضعف إدراکتان تا این حد متأسفم)

    البته که مردم و نظام انقلاب اسلامی به کوری چشمان احول دشمنان پیروز است.. و آن پیروزی هم از سوی مردم و برای مردمی که حامی همین سید مظلوم هستند رقم خورده وحفظ انقلابی بودنشان نیز قطعی است!

    حق گویی و روشنگری در ذات انقلابیون حقیقت خواه نهفته.. چرایی ندارد. جز آنکه پرده از حقایق برداشته شود از بزرگان انقلابی انتظاری نیست!

    اتهامات شما در پردازش کذب حل اقدامات به حق جنا ب رئیسی گریبانگیرتان است.. به درگاه حضرت حق توبه کنید! البت اگر حقیقت را در جنود باطل جستجو مکنید..!!!!! ؛)

    بحث سیلی مرتبط است با این مضمون که (شب دراز است و قلندر بیدار)!!! سیلی محکم را در باب خنثی شدن فتنۀ رنگین نوش جان فرموده اید.. دعوت می شوید به نوش سیلی محکم و حقیقی از سوی حضرت ربّ جل و علا و به دستان مظلومانش در گذر زمانی..(بر شما ناپیدا)

    مردمی که حماسه آفریدند و ساعت ها در نوبت رأی دادن ایستادند فقط به این دلیل بود که خطر فتنۀ بنفش را حس کرده بودند...


  • امام رضایی که از صدای کمانچه کلهر در نیشابور ناراحت میشد امروز تو مشهد دلش با تتلوئه.
    رئیسی اعتقادات خودشم میفروشه شرف ملت که دیگه چیزی نیست