سخنان تکان دهنده هوشنگ امیر احمدی


سخنان تکان دهنده امیرهوشنگ احمدی مقیم آمریکا که نه اصلاح طلب ست ونه اصولگرا بلکه همیشه طرفداررابطه باامریکابود لطفابادقت گوش کنید

اگر تمام ايرانيان از غصه بميرند، رواست...


+ 
7

- 
1
ارسال در 1396/2/23 ساعت 10:49 2017-5-13 10:49:47
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خاک بر سر روحانی و دارو دسته اش یک مشت بی سواد نفهم
    ملعون ها

  • با نظر به کامنت برخی کاربران که موضع تندی علیه فرد مذکور دارند باید عرض کنم:
    عزیزان اهمیت هر چیز در حقانیت آن است. اهمیت توجه به یک سخن نیز حقیقت بودن و هم به جا بودنش است. به قول امام معصوم (ع) توجه به محتوای سخن مهم است و نه به گوینده اش! لذا این فرد هر که هست و هر هدفی دارد در این ویدئو چیزی جز حق نگفته. پس سزاوار توجه و تأیید است. والسلام

  • سلام دوستان
    بين كليپ هايي كه اين مدت تهيه شده بود، كليپي بود در مورد مسكن مهر و اظهارات آقاي آخوندي در جلسه راي اعتماد از مجلس در ابتداي كار دولت، در اين ويديو ايشون از اين طرح دفاع ميكنن.
    هرچي جستجو كردم نتونستم كليپ را پيداش كنم، در اينترنت فقط متن اون جلسه موجود بود.
    اگر از دوستان كسي اون ويديو را دارد لطفا در اينجا قرار دهد.
    ممنون

  • اگه قرار باشه حرف هر جاسوس یا دلال روابط با آمریکا که از اسرائیل تغزیه فکری میشه برای ما سند باشه خیلی چیزها زیر سوال میره!
    برای آشنایی بیشتر با این جاسوس کهنه کار Cia پیشنهاد می کنم این مقاله کیهان را مطالعه کنید.
    kayhanarch.kayhan.ir/920308/P06.pdf

  • جناب مهمان 96/2/24 ساعت 20:17؛ سلام علیکم. ما به خوبی به ماهیت این فرد واقفیم. منتهی یک مسأله وجود دارد. بگذارید با مثالی بحث را پیش ببرم. فرض بفرمایید حضرتعالی شیعه هستید و بر سر مسائل دینی با یک برادر اهل سنت بحث می کنید. در اینصورت دو طرف برای هم از منابعی دلیل می آورند که مورد قبول طرفین است. مثل قرآن. اما وقتی شما با یک فرد بی دین، بر سرِ مسائل دینی بحث می کنید، باز هم باید برای او از منابعی دلیل بیاورید که مورد قبول طرفین است. اما نمی توانید برای او از قرآن دلیل بیاورید. چرا که اصلاً دین را قبول ندارد چه برسد به قرآن. لذا باید از استدلال های عقلی استفاده کنید و با استفاده از عقل، ابتدا وجود خدا را برای او ثابت کنید و ادامه ی مسأله.

    بر این اساس وقتی می خواهیم با افرادی که خود را به اصطلاح اصلاح طلب می دانند، بحث کنیم، نمی توان برای آن ها از قرآن دلیل آورد. ایضاً نمی توان از صحیفه امام (ره) دلیل آورد. بعلاوه نمی توان از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای آنها دلیل آورد چون اصل ولایت فقیه را قبول ندارند و یعنی قانون اساسی کشور را هم قبول ندارند. و چون خود را به اصطلاح روشنفکر می دانند، نور فکرشان به اندازه ای زیاد است که اطراف خود را نمی بینند و اگر از قرآن که معیار اصلی اسلام است برایشان دلیل بیاوری تو را متحجر و رادیکال می خوانند. از این جهت برای متقاعد کردن این افراد (که کار بسیار سختی است) لاجرم باید به سخنان امثال ابطحی و زیبا کلام (متهم به زیبایی کلام است البته) و امیراحمدی و نیک آهنگ کوثر و ... متوسل شد. باشد که در به حق گرویدن این افراد کارگر افتد (هر چند بعید است چرا که طبق گفته ی مارکس، کسی که تفکر خاصی را بدون استدلال پذیرفته است، هیچگاه توسط استدلال نمی توان آن تفکر را از ذهن او بیرون کرد).

  • چه اتفاقی افتاده که شما به یک ضد انقلاب آمریکانشین متوسل شده اید؟!
    تا این حد که مجبور شوید نامش را جابجا کنید و بجای نام او "هوشنگ امیر احمدی" از این نام استفاده کنید؟!
    بهتر است این سخنان امیر احمدی که خبرگزاری فارس منتشر کرده را هم بخوانید.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900704000346
    دلیل مخالفت ایشان با ظریف هم از این جمله معلوم می شود.
    "گفتنی است هوشنگ امیراحمدی دلال روابط ایران و آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان این مطلب که خیلی تمایل دارم با آقای روحانی دیدار داشته باشم اظهار داشت: در تلاشم حداقل با آقای ظریف وزیر امور خارجه دولت یازدهم دیدارکنم ."

  • اسم این آقا هوشنگ امیراحمدی است.

  • هوشنگ امیر احمدی را با مراجعه به کیهان و خبرگزاری فارس بهتر بشناسیم: نقل از خبرگزاری فارس :
    "بازگشت «هوشنگ امیراحمدی» با دستور رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد به تهران و مکلف شدن دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور به همکاری با این جاسوس سرشناس CIA ماجرای کوچکی نبود که اصول‌گرایان با بی‌تفاوتی از کنار آن بگذرند و آغاز سال 1387 آبستن حوادث تلخی بود؛ نقطه آغاز تراژدی یک رئیس‌جمهور محبوب. نامه شماره 519/16 مورخه 26 فروردین 1387 قائم مقام وزیر علوم خیلی زود به دست روزنامه «کیهان» رسید و از دل آن یک «خبر ویژه» جنجالی درآمد که در واقع، اولین هشدار جدیِ دردمندانه اصول‌گرایان به رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد بود تا در دام‌ پیچیده جاسوسان کهنه‌کار غرب نیفتد. شناختِ «کیهان» از «هوشنگ امیراحمدی» به دهه 1370 بازمی‌گشت و نخستین ردپای او پس از دوم خرداد در ملاقات «عباس عبدی» (نظریه‌پرداز اصلاح‌طلبان) با «باری روزن» (وابسته فرهنگی آمریکا در ایران و از گروگان‌های سفارت) آشکار شد. امیراحمدی از سال 1377 در کنار یکی از رابطان «ریچارد فرای» در «شورای آمریکا- ایران» هماهنگی این ملاقات را برعهده داشت و سرانجام سال 1378 عبدی و روزن در مقر یونسکو در پاریس با یکدیگر دیدار کردند تا تکاپوهای اصلاح‌طلبان برای عادی‌سازی روابط با ایالات متحده شکل روشن‌تری به خود بگیرد."
    http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13920308000174

  • با سلام به هموطنان دلسوز و اگاه و بصیر
    آیا راه چاره ای جهت اقدام عملی فارغ از مشابهت به «نوشدارو» در این زمان یعنی «پس از مرگ سهراب» در باب خیانت نامۀ برجام وجود دارد؟
    اعتراف می کنم در طول تمام عمرم هیچ اتفاقی همچون برجام به استخوانم نزد!
    تمام درد من از تجدید قوای هسته ای است هرچند تا قبل از برجام هدفی برای تأمین نظامی با نیروی هسته ای نداشتیم اما امروز یقیناً نیاز به دفاع هسته ای احساس می شود!
    دشمنی روحانی و تیم نیویورکی ها علیه ایران نبود! علیه خدا و اسلام بود! این را دوستان وهابی و شجرۀ خبیث آل نحوس خوب می داند! و بیشتر از آن صهیونیست ها در سراسر جهان!
    دست مریزاد به اهل باطل! روسیاهان تاریخ عالم !

  • با سلام، هوشنگ اميراحمدي درست است.

  • دوستان اسم صحیح را می دانند منتها چون سابقه این اسم خوب نیست و بارها کیهان و خبرگزاری فارس از وی بعنوان دلال معلوم الحال روابط ایران و آمریکا یاد کرده اند از این نام استفاده شده
    ضمنا ایشون از اینکه نتونسته در این رابطه نقشی داشته باشه و همانگونه که از اسم دلال مشخصه بدنبال پول بوده و از این مذاکرات پولی نصیبش نشده ناراحته!!

  • اینا رو بذارید اینستا ملت تعطیل انقد از روحانی و تیمش پیامبر نسازن

  • امیدوارم که حامیان دولت آقای روحانی و برجام، این کلیپ را ببینند و به خود بیایند. هر چند اگر فردی تابع عقل و منطق باشد، صدها بار قبل از این کلیپ باید به حقیقت دولت تدبیر و امید، پی برده باشد. اما امان از وقتی که تعصب و احساسات، مغز آدم را تهی کند، چشم ها را کور کند و گوش ها را کر ... .

    جناب mohsen سپاس از تلاش بی وقفه ی حضرتعالی در راستای روشنگری. در پناه ایزد منان مؤید و منصور باشید انشاالله ...