نماهنگ جالب امیدم کو؟!


اجازه ندهیم این‌بار نمایندگانمان را بازیگران انتخاب کنند!


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شما که میاید اینجا به هم فحش میدید دو دسته هستید یا مغز گچ دارید که بهم توهین میکنید یا واقعاً از این دولت چیزی بهتون میرسه ، من فکر میکنم مهمترین تصمیم گیریهای مملکت را عده ای از خارج از کشور میگیرن و خط دهی از اونطرف داده میشه بقیه عروسک خیمه شب بازی هستن . شما هم خودتون رو بیخود خسته نکنید .

  • جناب پسر شجاع خطۀ عزیز جنوب!
    ضمن تشکر از الطاف شما !!! جسارتاً شما از کجا به این نتیجه رسیدید؟!
    یعنی جنابعالی مدعی هستید که مردم عزیز ایران فاقد قدرت تصمیم گیری و انجام امور مملکت خویش اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگر متهم به گچ مغزی و جیره خواری نمی شوم بایستی بگویم: نه خــــــیر! اگر قرار بر این روالی که فرمودی بود که دیگر چه لزومی به اینهمه دشمنی از جانب غربی های ملعون علیه این خاک پاک و ملت بیدار همیشه در صحنه بوده؟ آن هم این همه سال!

    قریب به 40 سال است که ایرانیان به عنوان تنها و تنها ملتی بصیر که مفتخر به پرچمداری دین أکمل خدا (اسلام عزیز) در طول تاریخ بشری شده (و به قول استاد عباسی بزرگوار هیچ پیامبر و معصومی در تاریخ چنین فرصتی از جانب قوم خود جهت برپایی حکومت الهی نداشته و نیافته است)، تاوان داده اند! و پای آرمان های انقلابی و الهی خویش مانده اند!

    عروسک خیمه شب بازی، همان معدود خائنین دست پروردۀ دشمن غربی دین خدا و کشورم ایران است که به یاری اللّه دست آلوده اش از دامان پاک اسلام، ایران و ملت انقلابی بصیر برچیده خواهد شد پیوسته و در همه ادوار(به حول و قوۀ اللّه)

    عروسک خیمه شب بازی ، فراوان در عرصۀ جهان بر مقام و منصب تکیه زده! چشم دل می خواهد و بصیرت فؤاد تا بتوان دریافت حال بازی جنود باطل را بر صحنۀ روزگار!!!

    خسته هم آنان شوند که حقیقت ایشان را درنیابد و ایشان حقیقت را...

    یا حق

  • یکی اینو بگیره الآن میاد دعوا !!!!!!!!!
    همیشه اینقدر فعالی
    کار و زندگی نداری؟؟؟؟؟؟
    مزاح فرمودیم
    نیای دعواهااا

  • احسنت بر شما جناب مهمان نسبتاً محترم!!!
    زیر سایه حضرت حق ، موفق باشید.

  • به به! مشق کنِ ادبیات «یکی از یکی» (زیر سایۀ حضرت حق) ...از راه رسید!
    پس نام دیگر «جناب نسبتاً محترم» همان عزیز برادر! دشمن قدیمی! جناب «رضا 123» بود!!!!!!!!!
    خوش اومدی داداش! جفا آوردی!

  • احمق ترین قشر جامعه

  • از کل زندگی 40 ، 50 ساله طرف ، 30 ثانیه تقطیع کردن ، کردن چماق برا روحانی.
    انگار چهارتا بچه از تو کودکستان سایت زدن.

  • مهمان 96/2/15 ساعت 00:51!
    ادبیات کاربری واژۀ «چماق» که جای کاربردش علیه شماس نه از سوی شما! هرچند بنیانگذار مرحومش هم در رستۀ نوکران مستکبران صهیونیست لیبرال قرار گرفته با اشتباهات درخور تأسفش! چون محض اطلاع همه، ما عادت نداریم به استفاده از ابزار تعریفی لیبرال ها! خودتون از زمان اشاعۀ انحطاط چماقداری (دورۀ خاتمی ملعون به تأسی از بیان مرحوم بازرگان) دست به چماق شدین و موندین داداش!
    هر چی چماقه که ساخت دست لیبرال جماعت مستکبره! علی برکت اللّه...!

  • آقا/خانم یکی بود یکی نبود!
    لطفا اینقدر با ادبیات دوقطبی و تند صحبت نکنید
    میدونی مشکل شما و امثالکم چیه؟بلد نیستید از رسانه درست استفاده کنید
    درحالی که طرف مقابلمون داره دوره میگذرونه در باره کنترل افکار عمومی از طریق رسانه
    اگر بخاطر حرف های امثال شما نبود کسانی مثل کروبی از نظام جدا نمیشدند
    شما به من هم که از طرفداران آقای رئیسی هستم هر وقت که کامنتی گذاشتم حمله کردید
    و جدا از این که حرفم منطقی بوده یا نه چون بر خلاف میل شما بوده جواب های تند دادید

    با قدری شرح صدر و منطقی صحبت کردن حتما میشه افراد بیشتری را با خود همراه کرد
    "همون کاری که رسانه های اونطرفی در مورد خیلی از سیاستمدار ها و مردم انجام دادن و جواب هم گرفتند"

  • اولاً آیا «مهمان نسبتاً محترم» نام کاربری همیشگی شماست؟
    وقتی جنابعالی نام کاربری مشخصی نداشته اید چگونه انتظار دارید که بنده ادعای شما را مبنی بر پاسخگویی نامناسب خودم بپذیرم؟ چون پیرو مستتر بودن هویت کاربری شما، اصلاً نمی دانم موضع شما در موارد مختلف کدام بوده است و شما الآن مدعی کدام پاسخ من به کدام ادعایتان هستید؟!!! O:
    ثانیاً قطعاً و یقیناً آنان که در این سطح از فضای مجازی کاربر هستند در سن و سال عمرشان کودک نیستند! لذا بنده بر خود وظیفه ای جز حقیقت گویی و حقیقت طلبی آن هم به وضوح کامل نمی شناسم!!! هر کس با نام کاربری مشخص ، با إذعان به مواضع تفکر و باور خودش، برای کاربران دیگر شناساست! از این رو که مواضع مورد ابراز خود را قابل دفاع دانسته و مردانه پای ادعای خود می ایستد! می ماند آندسته از کاربرانی که دائماً در حال تعویض نام کاربری و حتی مواضع تفکر خویش اند! اینان از نظر بنده :
    1- فاقد ثبات شخصیت و ثبات موضع اندیشه و باورند
    2- واجد اهداف شومی چون تفرقه افکنی، سرکوب کاربران مشخص و مغالطه در باب حقایق هستند
    از این رو نتیجه گیری شما در باب خلاف بودن اظهاراتتان در باب میل کاربری مشخص چون من نشانۀ مغرضانه بودن محتوای کامنت شماست! بنده همانطور که گفتم، با خصایلی که شاید باب میل شما نبوده و نیست، تنها خود را موظف به روشنگری در حیطۀ شناخت معتمد خود می دان و بس! اهداف دشمنان اسلام و ایران، سیبل نشانه گیری من بوده و هست! در این میدان ضرورتی به همراه کردن افراد و اشخاص کاربر خصوصاً آنانکه در مواضع خویش با حقیقت و حقانیت، مغرض یا معاندند نمی بینم!!!
    ضمناً بهتر است بدانید که رسانه های اونطرفی برای یادگیری و الگوبرداری مقتدای بنده نبوده، نیستند و نخواهند بود حتی اگر در مسیری اندکی یا به طور مقطعی وجد شانس برد هم بوده باشند! راه من راه دیگری (إنشاء اللّه که صراط حق) است!
    والسلام

  • ضمناً به پیوست کامنت قبل در پاسخ به کاربر مغرض! باید محض اطلاع تمامی کاربران عزیز بگویم کاربران معاند که خود دائماً در تغییر نام کاربریشان هستند (بنا به دلایل مذکور بنده در کامنت قبل)، به خود اجازه ندهند که نام کاربری دیگران را هم تغییر داده و بعد بازیچه قرار دهند! نام «یکی بود یکی نبود» یا «حکایت یکی از یکی» توهین کاربر معاند به بنده با نام «یکی از یکی» است!
    نام کاربری بنده در محتوای معنایی آن «یکی از یکی» و «باز هم یکی از یکی» است و لا غیر!
    لذا بازی با هویت خودشان اگرچه عادتشان است بدانند که در تداوم و کشاندن این مرض به دیگر کاربران جایز و مختار نیستند! با پاسخی بدتر مواجه خواهند بود! تمام

  • من (یکی از یکی) از هنرپیشگان عزیزمون تقاضامندم آبروی شغلی و هنری خودشون رو دستخوش بازی هایی که اندکی پیچیده تر از متن های فیلمنامه و نت های موسیقایی و دست گرفتن قلم موی رنگ آغشته و ..است نکنند! کسانی که از شما عزیزان برای رسیدن به مقاصد سیاسی و خیانت های مکرر به ایران و اسلام عزیز سوء یاری می طلبند، جسارتاً نگاهشان به شما تنها در چارچوب حرفۀ «نمایشی» و «نمایشگری» شماست!
    کدام هنرمند هوشمند و ریشه دار ماست که شهرت، اعتبار و بالاتر از آن «محبوبیت» خود نزد ملتی اینچنین (شهیدپرور و استوار و نجیب) را همچون «عروسک های صحنۀ نمایش» بازیچۀ دستان آلودۀ خائنان استکبار پرست کند؟
    آن که این کند از هنرهای مهمی چون آویختن به بصارت حقانی برای آینده، درست اندیشیدن و انتخاب صحیح، عاجز و محروم است قطعاً!