بادوربین | سید ابراهیم رئیسی


فیلم کامل اظهارات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه یک سیما را ببینید.



+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ضمن آرزوی توفیق و سلامت در پناه حضرت حق جل و علا برای سید بزرگوار جناب رئیسی گرامی
    از نظر بنده، إشراف و آگاهی ایشان به امور خرد و کلان کشور و رویکردهای مختلفِ واجد اهمیت که به سبب إهمال خصوصاً در سال های اخیر دچار بروز معضلات عدیده ای شده است، و از همه مهمتر تسلط و چیره دستی اندیشه و نگرش ایشان در إرائۀ راهکارها و راه حل های اساسی که بر مبنای منطق، امکانات و با اهداف والای کوتاه مدت و نیز بلند مدت، ستودنی است.
    شناسایی صحیح و به جای نیازها، ملزومات، امکانات و البته ضرورت های اقدامی در باب تحولات مد نظر ایشان، فوق العاده هوشمندانه، کارآ و دستیافتنی است...
    ضمن اینکه زمینه های تحولات مورد نظرشان هم بالذات گره گشای بسیاری از گرفتاری های مبتلا بهِ ایران امروز ماست!
    در باب خدمات پیشین ایشان که در مواردی خودشان هم اشاراتی داشته اند، می توان وضوح توانمندی مدیریتی و به قول خودشان (اقدام و عمل) را نیز در سایۀ إرادۀ ایشان شاهد بود. به انضمام اینکه در هر اقدام نگاهی فراتر از شعاع نتایج زودرس مورد انتظار دارند! این یعنی توفیقات روزافزون برای ایران درسایۀ ریاست بحق شایستۀ ایشان!
    علاوه بر عزم راسخ ایشان در خدمت شایسته با نگاه به جانب عُلوی، بینش عمیقشان از سر بصارت فؤاد به امور مختلف : (از امور اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و..و در یک کلام امور مملکتی گرفته تا نگاه خدماتی و مدیریتی و ریاستی) از جمله ویژگی هایی است که در ایشان (به قدر إدراک اندک خویش) یافتم.

    رأی من جناب سید ابراهیم رئیسی ساداتی است.
    با آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان
    #رئیسی