صادق زیباکلام: صد رحمت به ترکمنچای


قرارداد 19 ژوئن به اذعان بسیاری کارشناسان و چهره ها از جمله صادق زیباکلام، محمدصادق کوشکی، حسین شیخ الاسلام و... شکستی برای ما در مذاکره با امریکاست و بسیاری برجام را مشابه قرارداد 19ژوئن می دانند.
مستند قرارداد19ژوئن درباره همین موضوع مدتی پیش رونمایی شد.برای اکران این مستند، «قرارداد 19ژوئن» را به 30004550 بفرستید.


+ 
1

- 
0
ارسال در 1396/2/9 ساعت 20:43 2017-4-29 20:43:30
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حسن ، زیباکلام اینه که مسائل رو غیر ایدئولوژیک و جهت گیری نگاه میکنه..

    بخاطر همین هم هست که انقدر میکوبنش.
    توجه کنید این تناقض نیست.
    تعریف و دفاع از بعضی عملکرد های رضا شاه و البته مدافع آزادی واقعی بیان بودن تناقض نیست ..
    بررسی بحث و موضوع به شکل غیر جهت گیری و احساس و تعصب است.

  • صادق کلام قشنگ مگه حسن هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
    ایشون خودش اصرار داره و داشته که کاملاً جهت دار مواضعش رو بیان کنه! حکایت «من با بند بند وجودم و سلول سلول بدنم لیبرالم»ِش که نرم نرمک کمرنگش می کنه واسه لاپوشونی تاریخی تا یه پیچش آفتاب پرستانه (رنگ عوض کردن واسه بقا) داشته باشه رو همه می فهمن!
    البته که با چنین سیاست رذیلانه و موزیانه ای که «در سمت وزش باد حرکت کن، یا همرنگ جماعت شو به قدر کفایت برای اقامت!»، بعید هم نیست که جنابان صادق زیبا کلام و نوبری اینچنین در چشم بر هم زدنی، (مقارن با انتخاباتی که در گمان ایشان، هم مسلکانشان شکست خواهند خورد) مقلد بیان دوستان انقلابی و دلواپسان و دلسوزان شوند!!!
    به قول استاد عباسی بزرگوار: «آنقدر کف‌گیر دولت تدبیر در مباحث نظری و تئوریک ته دیگ خورده بود که از سروش به صادق زیبا کلام، مروج تفکر رضاخان قُلدر، مؤید ماهیت رژیم منحوس صهیونیستی، شرمسار از پاگذاری روی پرچم آمریکا و کسی که بند بند وجودش را لیبرال می‌داند، بسنده کرد.»
    اتفاقاً درد جناب زیبا کلام از مغلطه بازی با واژۀ ایدئولوژی و افزودن شاخ و برگ به آن و شلوغ کردن در موضع گیری های جهت دار و بی اساس لیبرالی، دغدغۀ ایشان و اربابانشان از خروجی حاصل از اندیشه و دانش بومی بر اساس اسلام حقیقی در زمانی است که ایران اسلامی عزیزمان در راستای حذف علوم انسانی لیبرالی الحادی غربی (معشوق عجین با بند بند وجود دکتر) قرار دارد! (خوب حق هم داره باید با سرافکندگی و شکست و دماغی آویزان، بار و بنه بسته همچون انگلی به آغوش اربابان صهیون غربی جهت امرار معاش در دوران بازنشستگی نافرجام کوچ کند- آخه ایشون فقط می تونه احکام لیبرالی تدریس کنه و دیزی سیاست های لیبرالی بار بذاره)!!!
    نگرانی اصلی صادق زیبا کلام و امثالش و ارباباشون هم از بالیدن اندیشۀ جوان و نوجوان وطن در حوزۀ غیرت و شرف و آزادگی و استقلال و ارزش های معرفتی و مذهبی خالصه که مانع از استعمار و استثمار منابع انسانی، طبیعی و.. وطنشان ایران توسط مستکبرین جهان خواهد بود! ایشان این مورد را صراحتاً در مناظره با جناب رهدار عنوان کرده است!!!!!!!!!!!!!!

  • عزیز دل
    منم قبلا مثل شما فکر میکردم .
    « وای زیبا کلام میگه اسرائیل رو به رسمیت میشناسم ، میگه من با تمام بند بند وجودم لیبرالم ، میگه ...... »

    مشکل ما اینه که هیچوقت از خودمون نپرسیدیم :
    شاید بعضی چیزها که فکر میکنیم درسته ، غلطه و غلط ها درست !

    بدون شک زمانی میرسه ، که یه حادثه کوچک و ظاهرا بی ربط ، باعث میشه که هرکسی این سوال رو از خودش بپرسه..
    خدا کنه که آن روز ، زیاد دیر نشده باشه.

  • حادثه؟! چه حادثه ای که کوچیک باشه و ظاهراً بی ربط؟ مهمتر اینکه حادثه برای چه کسی باشه؟
    این که یه کسی مثل صادق زیباکلام در آستانۀ انتخابات 96 یهو رنگ عوض کنه و مواضع مخالف با لیبرال هایی که تا دیروز سنگ ایدئولوزی شون رو به سینه میزده بگیره فقط می تونه در بارۀ حزب باد صادق باشه! انتظار ندارید که باور کنیم ایشون درست در آستانۀ انتخابات 96 «متحول» شده اند! لابداونم از سر سفرۀ هفت سین عید به اینور!
    اما اگه امیدتون به اینه که از جناب صادق خان رو به واسطۀ صداقت های خرج کرده شون تا الآن بایست از این به بعد هم صادق ببینیم باید بگم یه جورایی با عقل جور درنمیاد یعنی این مواضع جدید ایشون کلاً صداقت پیشینشون رو میبره زیر سؤال!!
    اگر هم منظورتون از تغییر باورها در نسبت با غلط و درست، بنده و امثال بنده است که باید بگم تا اثبات حقایق کلی راهه در ظن حقیر! مزاج ما با یه غوره سردی و با یه مویز گرمیش نمی کنه عزیز جان! موضوع اینجاست که اثبات حقیقت زمان بر هست قطعاً خصوصاً اگه بخواد بر یک باور سوار بشه... واسه همینم از جنابان سیاس لیبرال که با بند بند و سلول سلول وجودشون تا دیروز مدافع لیبرالیسم بوده اند انتظار نمیره یکهو تغییر «باور» داده باشن!

  • بله ...
    فرد نباید ، با یه غوره سردی و با یه مویز گرمییش بشه!
    اما نباید قلبش مثل سنگ خارای تکفیریون هم باشه!!
    و البته ، افتخار به تکفیر هم از غوره و مویز اولی بدتره.
    عزیز جان ..
    زیباکلام ، مسائل رو غیر ایدئولوژیک میبینیه ،
    یا حداقل سعیش بر اینه.
    این نه کوتاه اومدنه و نه انحراف و نه تناقض..

  • بله...
    قضاوت با بصیران!

  • چه جوریاس؟ نوبری بُر خورده تو دلسوزا و دلواپسا؟!!!!!!!!!!!!!!
    بعدم جالبه! تمام حرفاش هم از رو گفته های استاد عباسیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این بابا همونیه که توی جهان آرا سنگ خاتمی و کلاً فتنه ای ها رو به سینه می زد!!!!
    یکی یه چی بگه خُب!
    آفــــــــــتاب پــرســــت.................