عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • والله پرزیدنت روحانی بجای ستاد انتخاباتی ستاد عملیات روانی درست کرده بود. خدا رو شکر مثل رئیسی تو قوه قضایه دست نداشت این آدم اگه از کسی پرونده ای داشت رو می کرد سرش برای انقلاب نسوخته انگار هرچی رهبری نصیحت می کنند که آقا جو رو متشنج نکنید این شیخ امید معلوم نیست به چی دلبسته به آرمان های جورج سورس. حالا اصلاح طلب های سبز آزادن هرچی فحش که دلشون میخواد بدن، سریع القلم مشاور ایشون هرچی فحش دلش بخواد تو کتاب ایرانی و جهانی شدن علیه نظام بده آقای روحانی هم با افتخار بر کتابش مقدمه می نویسه هیچ خودش هم میره توی راهبرد مقاله می ده که انقلاب اسلامی تموم شد جمع کنید کاسه کوزه انقلاب رو اونوقت جبهه انقلابی که نگران آتش جنگ توی کل جهان اسلامه شدند بیسواد بی شناسنامه و باید برند به جهنم. به جای اینکه دکتر روحانی واسه اروم کردنشون کاری کنه می ره 2030 رو امضا می کنه مخفیانه اجرا هم می کنه. حالا ما شدیم بی شناسنامه یا سریع القلم نامرد مشاور جناب عالی و احمد باطبی وطن فروش بی شناسنامه است؟ می خوام بدونم اگر احمدی نژاد نبود دولت آقای هاشمی و خاتمی کاری که واسه هسته ای نکردند، بحث موشکی رو هم که نداشتیم، هوافضا هم که نبود، هدفمندی یارانه ها هم که نبود، سهمیه بندی بنزین هم که نبود اگر احمدی نژاد نبود کلید روحانی بجز جورج سورس و شیمون پرز و واکلاو هاولز بدرد کی می خورد؟ احتمالا فقط می رفت 2030 رو امضا می یرد بر می گشت. انگار میلیون ها نفر توی ایران اصلا اسم یوترن و داماتو رو هم نشنیدند. میگه آقا موشک خوبه ولی اینقدر نکنینش تو بوق و کرنا مگهنمی گید بجام خوبه پس برا چی کردینش تو بوق و کرنا؟ حالا جان کری کابالائیست رو بقل می کنند کارشون نداری بعد میرید حسن عباسی رو می کشید تو دادگاه. اگه مردید و راست میگید چرا نمی تونید محکومش کنید؟ مسلمون 41000 صفحه سند می دونید یعنی چی؟ با شعار اقتصاد میان رو کار میرن مزاکره می کنند و هسته ای رو متوقف می کنند. بعد می گن اگر برجام نبود چی می شد؟ اوباما جواب میده هیچیمجبور می شدیم بانک های خودمون رو هم تحریم کنیم و به طرفدارامون فشار بیاریم فداکاری کنند به خاطر تحریم! آخرش هم بلاخره ایران اقتصادش رو جمع می کرد و تحریم فرو می ریخت بعد که یک عده اومدند توی این فضای نقد روحانی موضعش رو سریع عوض کرد که با شکستن محور بحث ها در میان مردم پیروان این بحث ها رو گروه گروه کنه، اومده میگه سایه جنگ !!! 1+5 اگر می خواست جنگ کنه جنگ می کرد مگه چند بار عراق و افغانستان و سوریه رو تهدید کردند بعد حمله کردن؟ 16 ساله از اول جورج بوش تا آخر اوباما می گن آقا الان میزنیمتون یعنی مشتشون بدجوی خالیه. بعد اینها رو هیچ جناب میگه الان وسط ره برجامیم نباید پا پس بکشیم باید وایسیم تا نتیجه بگیریم! اگه راست میگی چرا تو بحث هسته ای نایستادید تا جواب بگیریم بحث سر رفع تحریم اقتصادی بود بعد ما یک بار ندیدیم دو تا تیم اقتصادی از ایران و آمریکا با هم صحبت کنند. اصلا 2030 چه دخلی داشت به هسته ای؟ با این گندی که تو 2030 زدید این مردم چشون شده که میخوان برجام 3 رو مطرح کنند! میخوای سایه جنگ رو برداری یا با برجام 2 خلع صلاحمون کنی؟ میگه سپاه نباید تو سیاست دخالت کنه خلاف قوانینه!!!!! خودت چرا تو موضوع نظامی و مذاره نظامی وارد شدی این خلاف قانون نیست پاتو از حوضه سپاه بکش بیرون تا سپاه کاریت نداشته باشه.

  • عزیزان منطبق با آنچه از اولین مناظره برآمد و دیدم، باید گله مند باشیم که تقریباً هیچیک از کاندیداهاحتی به سؤالات طرح شده از سوی شورای صدا و سیما هم پاسخ شسته رفتۀ کامل و قطعی بر اساس «راهکار» ارائه ندادند!!!

    جناب میرسلیم که خودشان هم زیاد پاسخگو نیستند انگار.. ایشان دائماً برای دیگر کاندیداها سؤال طرح فرمودند. هرچند به سؤالات ایشان هم کسی جواب نمی داد! (من کنجکاو بودم پاسخ ایشان به سؤالات خودشان چقدر دقیق و اساساً چه چیزی است؟)

    جناب هاشمی طبا هم که معتقد بودند برنامۀ ششم توسعه شبیه آمال و آرزوست و ما هم که خدا نیستیم این برنامه را بتوانیم انجام دهیم این برنامه ها خدا می خواهد که بگوید کن! فیکون شود.. :))

    جناب جهانگیری که فقط دعوا دارد. همه اش از مردم و انقلابیون مطالبه می کند که با جریان ریش ندار تو حسرت ریشه چه کردید؟ و ما خوبیم. ما خوبیم. ما خیلی خیلی خوبیم!!!

    جناب روحانی هم که کماکان در پی استمرار ریاست به هر ترفندی است از مواضع دروغ هم کوتاه نمی آید!

    جناب قالیباف هم که در ستیز با جریان پیش رو اصلاً راهکار ارائه نمی دهد!

    می ماند جناب سید بزرگوار، رئیسی! که خدا به ایشان توفیق دهد... فقط او دغدغۀ خدمت و برقراری سلامت در امور مملکت را دارد انگار.. تازه جو برنامه طوری بود که به ایشان فرصتی برای ارائه راهکار داده نشد، من هنوز کنجکاوم...

    منظور از «إرائۀ راهکار» فقط این نیست که مثلاً در جواب به این سؤال که برای ازدواج و نشاط جوانان چه باید کرد؟ یکی بگه «اشتغال» اون یکی بگه «مسکن» یکی دیگه بگه « همه افسرده شدن» ، این یکی بگه «شماها باشین چه می کنید؟» و... یکیشون بگه «ما که همه کار کردیم» ... قبلیه هم بگه «کی گفته؟ همه که با نشاطن»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینا رو که همۀ مردم می دونن! همه بلدن گرۀ کارها کجاست، یکی باید بیاد گره ها رو باز کنه! این گره باز کردنه بلدی می خواد جونم!
    بابا......!!!!!!!!!!! «راهکار» بدید یعنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مثلاً بگید (بگویید):
    «از آنجا که همه می دانیم مثلاً ازدواج نیازمند مفروضات اولیه است که فی الحال در دسترس اکثر جوانان نیست. مثل اشتغال پایدار و مسکن و دیگر شرایط مرتبط با اقتصاد و فرهنگ اجتماعی و.. لذا بنده (کاندیدای شماره X برای اشتغال جوانان به طرق Y و Z امکان استخدام یا تولید فراهم می کنم و در زمینۀ تأمین مسکنشان، فلان قدر بودجه برای وام، اصلاح فرهنگ مهاجرت و شهرنشینی برحسب نیاز به نیرو و نیاز اقلیم و ...و در زمینۀ فرهنگ، برای إرتقاء توجه به شخصیت جوان و خودسازی ایشان و افزایش معیارهای ارزشی و...)»
    یعنی هر یک کاندیدا موظف است در همۀ زمینه های نیاز یک مسئله یا معضل برنامه داشته باشد و إرائه دهد! نه اینکه هر گوشۀ معضل را یکی پاسخ دهد آن هم در یک کلمه!!!!!!!!!!!!!! مگه تستیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه کنکوره 6 گزینه ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آبرومونو بردید همه تون...............

  • مرگ بر ستاد جنگ روانی. ولله قسم که از هر ذره ای از سرمایه نظام که خرج هسته ای شد، از هر ذره سختی که تو 8 سال دولت احمدی نژاد کشدیم و روحانی همش رو فروخت نمی گذریم روحانی من هیچ ولی یک روزی باید به خدا جواب پس بدی که چرا مردم رو فریب دادی و ما حصل سختی هایی که کشیدند رو دودستی دادی به اون مردیکه شیطان پرست جان کری. انشاء الله خدا خودت و تیمت و دارو دسته نیویورکی ها و دیوید راکفلر و جانکری رو با هم محشور کنه.

  • کامنت بالا (مهمان 96/2/10 ساعت 01:53 ) متعلق به بنده است (با پوزش از فراموشی مکرر نام کاربری. )