تغییر متن توضیحات ویدیوی وعده های روحانی در سال 92


تغییر متن توضیحات ویدیوی وعده های روحانی در سال 92 توسط سایت حسن روحانی پس از افشاگری دروغگویی رئیس جمهور جناب حسن روحانی :)
پس از اینکه حسن روحانی در نشست خبری اظهار داشت که «من کی گفتم؟» و به سایت ها و روزنامه های دروغگو اشاره کرد و رسماً وعده های 100 روزه ی خود را برای اشتغال زایی انکار کرد، بعد از افشاگری از خودِ سایت حسن روحانی به آدرس: rouhani.ir ، متن توضیحات ویدیوی وعده های روحانی، (در سایت روحانی) برای گول زدن مردم تغییر داده شد!
میتوانید این تغییرات را در این ویدیو مشاهده کنید.
#علی_برکت_الله :)


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آهنگ استفاده شده در این کلیپ

  • قالیباف درمناظره خویش بود و نمایش امروزش هویدایی خویشتن خویش. چهره‌ای نو، نایاب و البته حقیقی از قالیباف. محمدباقر قالیباف، ۸۴ که آمد برای ریاست جمهوری، «سردار خلبان دکتر شیک چشم‌آبی» بود؛ اشتباه کرد. او گمان می‌کرد اگر مشاوران مشاطه‌گرش او را شبیه به «سید محمد خاتمی» کنند، پیروز خواهد شد؛ اما «مردی از جنس مردم» شکستش داد.

    ۹۲ که آمد، شد «مدیر جهادی با لباس‌های خاکی». او باز به دست مشاطه‌گران می‌خواست شبیه «مردی از جنس مردم‌» شود؛ اما اشتباه کرد. ذائقهٔ مردم عوض شده بود. باز شکست خورد. نه ۸۴ و نه ۹۲ او خودش نبود. نقاب داشت. ۹۲ اگر یادمان باشد، یکی از دلایل شکستش این بود که لحظه‌ای «حسن روحانی» نقاب او را کنار زد و ماجرای «گازانبری» را گفت.

    قالیباف ۹۶ خودش است. خود خودش. خشمگین است. اتهام نادرست می‌زند. می‌خواهد رقیبش را با هر ابزاری خرد کند. پس از رفتارهای نادرستش، لبخندی رضایت‌بخش کودکانه بر لبش می‌نشیند. این یک قالیباف حقیقی است. نقاب‌ها و مشاطه‌گران کنار رفته‌اند.

    قالیباف مرگ را درک کرده است؛‌ مرگ سیاسی را. مردم تهران که به آیت‌الله یزدی و آیت الله مصباح در انتخابات خبرگان رأی ندادند، مردم تهران که نتیجهٔ مجلس ۳۰-۰ کردند، به یاران او در شورای شهر رأی نخواهند داد و او دیگر شهردار نیست. در ریاست‌جمهوری هم شانس ندارد. او در جمنا چهارم شد. املاک نجومی و استخدام نجومی و پلاسکو به او ضربه زدند. حامیان سابقش از او روی‌گردانده‌اند. احمد توکلی از او جدا می‌شود. اصول‌گرایان به سمت سید ابراهیم رئیسی رفته‌اند. او بازنده بود و باز هم خواهد باخت؛ اما در جای دیگر هم پیروزی ندارد. ۹۲ اگر در ریاست جمهوری باخت، توانست شهرداری را حفظ کند؛ اما امروز او هر دو را از دست‌رفته خواهد دید. مرگ، انسان را خویشتن می‌کند؛ نقاب‌ها را کنار می‌نهد، تدلیس مشاطه‌گران را پاک می‌کند و خویشتنِ خویش را هویدا می‌کند. قالیباف در مناظره خودش بود. خودِ خودش.

  • طرفداران قالیباف ، با اینکه به دروغ دم از حق میزنند اما خود ناحق و نادرست رفتار میکنند.
    اصلاح کردن ، به معنای تغییر و تکذیب که نیست..
    بگذریم که شما با هر اصلاحی مخالفید.

    روحانی در برنامه تلویزیونی گفت 4 میلیون رو اصلا..
    اما گفت مثلا ، اگر ، بستگی داشتن و...


    خنده دار است اینکه قالیباف ، شده مرد مخالف شعار !
    ایشون در همین روز ها ، قول هایی دادند که تحققشان تو 4 سال کاملا غیر ممکنه !
    مثل وعده رشد 2.5 درصد سرانه کشور..
    صد رحمت به گزارش صد روزه..

  • سلام، اصلاح کردن به چه شرطی؟ به شرطی که روحانی تو سخنرانیش اصلاً کلمه ی «بلند مدت» رو به کار نبرده!! سخنرانیش موجوده!
    فکر کنم شما نشست ها و سخنرانی های روحانی رو ندیدید، روحانی در نشست خبری حرف خودشو انکار کرده و گفته این حرفارو تعدادی از سایت ها و روزنامه های دروغگو گفته، نشون به اون نشونی که گفت: من کی گفتم؟ من مگه عقلم کمه که چنین وعده ای رو بدم؟ ... ، برادر/خواهر، به شما پیشنهاد میکنم این ویدیورو ببینید: roshangari.ir/video/47754
    آره صد رحمت به ذلت پاسپورت ایرانی، صد رحمت به توهین بی شرمانه کابینه دولت یازدهم به امامان معصوم (ع) و شهدای مدافع حرم، صد رحمت به بتن ریزی تو راکتورهای هسته ای، صد رحمت به فنا دادن اورانیوم غنی شده، صد رحمت به فنا دادن زحمت های دانشمندان هسته ای ایران، صد رحمت به تعطیل کردن کارخانه های ایرانی، صد رحمت به افزایش بیکاری جوانان، صد رحمت به خرید هواپیماهای مرجوعیه ترکیه، صد رحمت به افزایش طلاق، صد رحمت به کاهش ازدواج! صد رحمت به تحقیر از سوی عربستان سعودی ملعون، صد رحمت به دست آویز شدن آمریکا، صد رحمت به بی تدبیری، صد رحمت به ناامیدی!! صد رحمت به آمار و ارقام دروغ و کذب، صد رحمت به بروید به جهنم، صد رحمت به بی سوادان! صد رحمت به افتتاح پروژه های افتتاح شده!! صد رحمت به دولتی که به سر مردم شیره میماله، صد رحمت به دولتی که دائماً شعار میده ولی در عمل کاری نمیکنه!!



    #علی_برکت_الله

  • ( :
    '' صد رحمت به فنا دادن اورانیوم غنی شده ''
    ؟؟؟؟؟؟
    !!!!!

    عزیز برادر..
    چنان از هسته ای بت میسازین ، انگار چه گلی به سر کسی زده!
    انگار کدوم کشور داره صرفا از هسته ای بیشتر انرژی خودش رو تامین میکنه!
    مثال بارزش ژاپنه که چهل و خورده ای نیروگاه هسته ایش رو کاملا بست.
    بعدشم..
    اتفاقا ، دولت در زمینه هسته ای بسیار موفق عمل کرد و کاری کرد که تمام دنیا اون رو تحدید ندونن.
    تحقیقات علمیش هم که پا برجاست.

    از خون شهید و معصومین «ع» هم استفاده تبلیغاتی انتخابات نکنید...
    از داشته هاتون بگین .... رو کاغذ ..
    اینکه متوسل میشین به معصوم ، برای توجیه سوء مدیریت های 30 - 40 سالتون ، نشون میده که کی داره واقعا توهین میکنه بهشون!!!


    یحتمل شما هم عضو یا حداقل مدافع جناب '' کرد میهن '' یعنی سردسته متجاوز و دیوانه ای که باعث تعرض به سفارت عربستان بود ، هستید.
    این آقا از نوچه ها و اعضای ستاد جناب قالیباف است.
    این اتفاق هنوز هم داره به ایران ضربه میزنه.

    اگر به برچسب زنی هم باشد :
    12 سال جناب قالیباف و 40 سال افراطیون ، مردم رو در جهنم های واقعی کهریزک و اوین و بازداشگاه های مخفی جا داده و سکولار و لیبرال و حامی امپریالیسم و معاند و جاسوس و فتنه گر و بی بصیرت و ... برچسب زدن ، 4 سال هم به شما کوته فکر ها بگن بی سواد !
    چه عیبی داره؟!
    اتفاقا کامل برازنده شماست و بسیار بحق تر.


    میدانید وعده رشد 2.5 درصد سرانه کشور در 4 سال یعنی چه ؟؟؟؟؟؟

    یعنی درآمد سرانه ایران تو چهار سال ایشون ، بایس از فنلاند ، بلژیک ، ژاپن ، فرانسه ، انگلیس ، استرالیا ، اسپانیا و نیوزیلند بیشتر بشه !!!!!!
    میانگین رشد اقتصادی هم از چین ! یگانه بیشتر میشه!
    در برابر ایشان ، مثال اگر و امایی روحانی که چیزی نی.

    بحث ما میتوانیم و نمیتوان نیستا..
    بحث غیر ممکن و کذب محضه نابغه.
    اینکه عکس کاربر تلویزیون روشنگری باشه یا حرم معصوم و اهل بیت معصوم که فرقی نمیکنه !
    یا اسم !
    باطن .

  • در پاسخ به مهمان 96/2/11 ساعت 06:22!!
    اولاً: اگرچه که موظف به إرتقاء سطح سواد علمی در شما نیستیم، امّا جهت تلنگری محض تجمیع حواس پریشانتان از باب سطح سواد علمی ملت بزرگ ایران، قابلیت استفاده و نوآوری در عرصۀ انرژی هسته ای از جمله کارآ ترین و مهمترین توانمندی در جهان امروز شناخته شده. مهمترین مؤید آن هم تلاش بی وقفۀ دشمن برای کوتاه کردن دست ملت ها از بهره برداری و بروز توانمندی ها در استفاده از این عامل خودکفایی در غالب زمینه های مورد نیاز هر ملت است!!! بهداشت ، درمان ، پزشکی و نیز کشاورزی (غذا و دارو) از مهمترین حوزه هایی است که انرژی هسته ای یک ملت را از وابستگی و نیازهای مبرم (ارتباط مستقیم با سلامت وبقا) رهایی می بخشد. هرچند دیگر عرصه های مهم اقتصادی و علمی (تقریباً هر گونه صنایع وابسته به انرژی های مختلف ) نیز برای اثربخشی با ضریبی تصاعدی به إعمال و توسعۀ این شاخه از دانش (انرژی هسته ای) نیازمند است.
    لذا فنا دادن چنین عرصه ای (ضمن نادیده گرفتن خون پاک شهدای هسته ای)، خیانتی بزرگ و آشکار به تمامی نسل های ملت ایران اسلامی عزیز ماست!
    نتیجه= حامیان این خیانت نیز دشمنان و خائنین به این ملت شریف اند.
    آوردن مثال از ژاپن نیز بلاهت خامی است که مرتکب شدی! کشوری که سالیان درازی است (جنگ جهانی دوم و پس از واقعۀ هیروشیما ناکازاکی) تحت استعمار قطعی جهان غرب است! باید هم 40 و اندی نیروگاه هسته ایش رو در انضمام تمامی عوامل اعتبار و اقتدار و استقلال و عزت و ناموس و غیره ببنده! کشوری که پایگاه های نظامی آمریکا و ناتو در آن حکم آقا بالا سر رو دارند رسماً تعطیله!!!!!!!
    حالا معلومه که امثال تو با استعمار مجدد ایران خیالتون راحت بشه! دست خائن آلوده تون رو شده واسه مردم.
    دولت یادهم منتخب شما نادانان، غافلین و البته شاید هم خائنین، در تضعیف ایران مقتدر خوب عمل کرد! و کاری کرد که جهان استکباری غرب میدان جولان بزرگ تری برای استعمارات و استثمارات (خونریزی و جنایت ولفّ و لیس زالو وار) خودش پیدا کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نمونه اش هم سوریه و یمن و عراق و افغانستان و پاکستان و خلاصه منطقۀ مـــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همون اربابای غربی صهیونت خوب می دونن که ایران اسلامی تا زمانی که (قسط) در جهان برقرار نیست واسه مستکبرین فرعون و خونخوار در جهان یه تـــــــــــــــــهدیـــــــــد بزرگه! و بهتر از توی احمق می دونن که با این کارها این تهدید تا مادام برقراری عدل و قسط در جهان پابرجاست اونتم تمام قد و با عظمت! واسه همینم موش های صهیوه دنبال سوراخن واسه چپیدن! دیگه بدیهیه که الآن هسته ای رو بهانه کنن، فرداش موشکی رو پس فرداش هم یه چی دیگه رو!!!!!!!!!!!!
    ثانیاً ما از خون شهدا و عزت معصومین (ع) تا آخرین قطرۀ خونمون دفاع می کنیم و حق دم زدن از پاکان منسوب به اللّه رو به خودمون واجب می دونیم برای حراست از راهشون! و البته نفس رو برای دم زدن سود جویانه و مغالطه آمیز خائنینی مثل تو اونم از ارزش های معنوی حروم می دونیم!!! چیه؟ دیدی اربابای شیطان صفتت تونستن به چهارتا عروسک خیمکه شب بازی لباس معصوم بپوشونن بیارن تو صحنۀ سیاست و حاکمیت، بازی بدن ، هول برت داشته که خیلی هنرمندن؟؟؟ نه جـونم!!! این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!
    ثالثاً سوء مدیریت 30- 40 ساله که ازش دم می زنی به خاطر نفوذ مدیران سوء بوده داداش! کیه که ندونه، از اوان تحرکات انقلابی امام خمینی(ره) و مردم (همون سال های 42) شصت اسرائیل که در تقابل با نیروهای ما در لبنان دست و پنجه نرم می کرد خبردار شد و به صرافت نفوذ افتاد و رخنه اش رو هم شروع کرد! نمونه اش هم هاشمی بهرمانی مثلاً انقلابی!!!!!!!!!! همیشه همینطوره هر انقلابی توش نخالۀ نفوذی در میاد. حالا تو 30 -40 سال گند ارباباتو تو این مملکت به سر شیر پاک خورده های انقلاب می زنی؟ خفّه بابا....
    رابعاً مخاطب حرفت راجع به «کرد میهن» به کاربر دیگری بود اما من اگر بخوام از جانب خودم جوابت رو بدم باهاس بگم:
    بنده ایشون (کردمیهن) رو خیلی نمی شناسم و با تمام احترامی که برای جناب قالیباف (به سبب تیغ زبان حق گوی ایشان در قبال شمایان) قائل هستم، ایشان هم رأی بنده نیستند اما... در قضیۀ عربستان سعودی بهتره همه بدونن که غیرت مسلمون ایرونی بهش اجازه نمی ده بشینه تماشا کنه ببینه نزدیک به 500 تا ایرونه زائر بیت اللّه رو در جمع قریب به 800 نفری مسلمانان جهان شهید کنند، تک وتوک هم که مدام خبر شهادت های حادثه ای داشته باشیم، پیکر (زنده یا شهید) رکن آبادی عزیز رو مفقود کنن! بعد واسه پس دادنش گربه برقصونن! تو فرودگاه به پسرهای 13-14 ساله مون تجاوز جنسی کنن! دائماً به ایرونی توهین کنن! اون محصولات شجرۀ خبیثۀ حروم زادۀ کج و کوله شون (آل سعود) به اضافۀ مخنثای اسرائیلی ور دلشون، دست تو دست صهیونیست غرب و شرق، مدام علیه ایران و مسلمون واقعی، توطئه کنن.. بعد هم مثه خوک خور حرومی مست شهوت (عین تو) بهشون صدقنا هم بگه و تو سازمان ملل پائین پای بوگندوشون زانو بزنه!!!!!!!!(محض دیده شدن آقای ظریف گفتم)!!!
    هیچ اتفاقی بیشتر از ابراز ضعف در برابر استکبار به ما ضربه نمی زنه! پس.. این مائیم که ضربه می زنیم! بیشین بیبین...
    خامساً ! خلط درست و غلط، گل آلود کردن آبیه که از توش واسه تو و اربابات لنگه دمپایی هم در نمیاد چه برسه به ماهی !! پس شلپ شلپ نکن! نمی گیم هر بلایی گوشه کنار دستگاه های اجرائی و قضائی این مملکت خصوصاً تواین 30-40 سال سر هر کی اومده همه اش به جا و درس بوده! لا اقل صدقه سر نفوذی های خائن بدنام کن نظام و مملکت که از اربابای خود تواَن، کم نبوده حماقت! اما این اصلاً تو کَت انقلابی بصیرش نمی ره داداش! این بساط ننه من غریبمت رو تو ... اربابای صهیونیستت وا کن!!!!!!!!!!!!!!!! اگه حتی همونجا خریدار داره!
    سادساً وعده وعید اونم از نوع آماریش رو از دولت یازدهم زیـــــــــــــاد دیدیم و شنیدیم! فقط وعده وعید!!! هر کی هرچی هم وعده وعید بده باز هم روحانیتون با یه اختلاف نجـــــــــــــــــومی صدر جدول خلی بنداس! هــــــــــــــــــــــــری بابا...
    سابعاً از باطن کسی حرف بزنه که واسه خودش بطنی موجود باشه داداش! هه ... تو که... تو برو خود را باش!


  • بهداشت ؟!؟!

    این حرف نشون میده که کی چقدر سواد هسته ای داره...

    آقای ارتقای سواد علمی!
    پرتو های پر قدرتی که از اورانیوم 235 غنی شده ، یا پلوتونیوم و پسماندهای هسته ای ساطع میشه ، باعث بوجود آمدن سرطان های خاص و تهاجمی میشه ، که در عرض کمتر از 24 ساعت ، فرد رو به فجیع ترین شکل ممکن میکشه..

    اکثر قریب به اتفاق دانشمندان و کارکنان این صنایع ، در اواخر عمر دچار سرطان های مختلف میشوند.

    تا چند سال پیش هم ، دو نیروگاه ژاپن فعال بود و مردم بخاطر همین خطر بالقوه اعتراض کردن و مسئولانشون مجبور شدند که درش رو ببندند! « خودتان تحقیق کنید »
    ژاپن اینجا مثال بسیار خوبیه!
    لازمه بدونید که کشورهایی چون پاکستان ، قزاقستان ، قرقیزستان و .... با داشتن این انرژی « و خیلی پیشرفته تر از ما » جزو بدبخت ترین و محتاج ترین ملل در زمینه انرژی و غیره اند.

    از شهدا و دانشمندان هسته ای مان حرف میزنند.....البته تا وقتی برایشان بصرفد!
    نمیگویند که همین ماجراجویی در هسته ای بود که پر پر شان کرد!
    نمیگویند ، که دانشمند هسته ایمان را به ما دادن و خودمان اعدامش کردیم « شهرام امیری »
    نمیگویند که همین الان ، پانزده کارشناس ارشد مسائل هسته ای در زندانن!
    دائم هم شعار میدن!
    اما بزدل سیاسی اند!!!!

    این دوست تکفیریمون که دولت یازدهم رو '' منتخب نادانان '' یعنی مردم ! میدونن ، صحبت هایی در خصوص ژاپن مطرح کردن که حکم باطل اباطیل یک بچه 5 ساله را داشت.... جالب اینجاست که خود را مسئول ارتقای علمی ، در زمینه هسته ای میدانند!
    از رو شیکم!

    میگویند : دلیل بدبختی امروز مردم ما نفوذی ها هستند !
    نفوذی ها!!!!
    بگذریم که آیت الله هاشمی رضوان الله را نفوذی اسرائیل خواندن ...
    باز از روی شکم!
    یادشان رفته ، یک روزی هاشمی زنده بود ، پس نهضت زنده بود!

    اما ..
    شما انقدر وقیح و ناجوانمردید که با گند زدن به تمامی زندگانی مردم ، حتی اشتباهات را قبول نمی کنید !
    این شما دیوانه های با عینک بصیرت بودید که باعث شدید مهندس بازرگان در کشورش ، غریب بمیرد!!!
    بله ، غیرت مسلمون باعث آن شد!

    غیرت مسلمون ، موقع خواب گور خوابها ، در گور خواب بود!!!!!

    این غیرت ، وقتی سن فاحشگی به 12 سال رسید خواب بود !!!

    نتیجه‌ی این غیرت ، گردن کج و بغض خفته پدران جلوی خانواده شون شد !

    این غیرت فقط به درد تجاوز و اسید پاشی و قتلهای زنجیره ای و چماق کشی خورد .

    پس حداقل گند ها را قبول گنید و گردن بقیه نیاندازید !
    حداقل همین قدر مرد باشید ، نامردمان !!!!!

    راست میگویند:
    هرکه را میخواهی بشناسی ، دور و اطرافیانش را ببین !

    پس ببینید طرفدار قالیباف و رئیسی را !!!!!!
    ببینید که وقتی شعار مردم مردم دادند ، گول شعار های غیر ممکن را نخورید!
    گول صدقه 130 تومنی رو نخورید!

  • جناب مهمان 96/2/13 ساعت 12:33 ، ادعـــــــــای سواد!
    شما که می یگی «پرتو های پر قدرتی که از اورانیوم 235 غنی شده ، یا پلوتونیوم و پسماندهای هسته ای ساطع میشه ، باعث بوجود آمدن سرطان های خاص و تهاجمی میشه ، که در عرض کمتر از 24 ساعت ، فرد رو به فجیع ترین شکل ممکن میکشه..»!!!!!!!!!!!!!!
    تا اینجای درست رو حفظ کردی واسه مغلطه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بله عزیز برادر ! اما هر تحصیل کردۀ در حد دیپلم هم (و شاید کمتر) امروز می دونه که این ماجرا به فرآیند و پروسۀ کار با اورانیوم و دیگر عناصر پرتوزا مربوط می شه! (نانازی ! دیدی تو تلویزیون لباس های مخصوص رو به تن دانشمندان و پژوهشگران و محققان حین کار در مرکز؟ این واسه اون مراحله عزیزم)
    رادیو داروها و محصولاتی که به واسطۀ إعمال پرتوهای حاصل از این عناصر فرآوری و بسیار کارآمد هستند که در درمان سرطان ها و بیماری های صعب العلاج یک نور امید محسوب می شن، عاری از هرگونه عنصر رادیواکتیو و پرتوزا هستن دانشــــــــــــــــــــــــــمند!!!!!
    خود اون عناصر رو که به خورد ملت نمی دن هیچ کجا! پروفسور!!!!!
    لذا ایمنی در «کار» (نه در پژوهش! و نه در مصرف محصولات!) هم البته باید از جانب دست اندرکاران پروسۀ به کارگیری پرتوها رعایت شود که صذ البته به واسطۀ دانش ایشان از این حیث انجام می شود!


    اما در مورد «ماجراجویی در هسته ای» که گفتی... نه عزیز برادر! اون پژوهش ها و تحقیقات و نوآوری های بدیع در عرصۀ علوم هسته ای ایران خدمتی ارزنده در راه اعتلای استقلال و إرتقاء پیشرفته ترین علوم و فنآوری های روز جهان در وطنمون بود که شهدای هسته ای ما خون پاکشون رو با نثار گوهر جانشون براش دادند!!!!!!!! بــفــــــــــــــــــــــــــــهم!

    سند و مدرکت رو برای اعدامی و زندانی و صحت شخصیت های خیالی و انتساب دانشمند به دُمشون، اول بیار بعد حرف بزن!

    از بزدل سیاسی هم نگو که پیرو ادبیات خالی از ادب اربابکوچیکه تون، محکومیت صد در صد خودش در نمایش کامل مفهوم این عبارت برهمگان واضح و مبرهن است!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در بارۀ هاشمی و نفوذی و غیره و ذالکی که در کامنت قبلیم گفتم واسش سند و مدرک دارم اگه پاش بیافته تاریخی رو می کنم که البت ملت آگاه و بصیر همه واقف اند! الاّ نـــــــــــــــــادانـان.............!
    هه! زنده بودن نهضت! هاشمی! باشه...البته تا منظورت کدوم نهضت باشه؟!!!!!!!!!!!!!!
    درمورد مهندس بازرگان باید بگم اشتباه خودش باعث شد که زندگیش ختم به غربت بشه! ببین پسر! از بزرگای تاریخ که اقلش یه اسمی ازشون مونده(چه خیر و چه شر) درس بگیر! بله آدم جایز الخطاست امام تا کجا! یه جایی می رسه به اوج حماقت! بازرگان در اندیشه و نگرش ایدئولوژیکش دچار اشتباه شد! می دونی . بنده خدا یه جا ایستاد! توقف کرد! نتونست پا به پای امام (ره) بالا بره. اونجائیکه به خاطر ایران، ایران رو محدود کرد به ایران!!!!!!!!!!!! گفت اسلام واسه ایران! در حالی که امام(ره) ایران رو برای اسلام می خواستن! خودت قضاوت کن اگه ایرونی با غیرتی و حکم عزّت کشورت رو می خواهی؛ آیا اسلام فراگیرتره یا یک نژاد و خطه؟ ایرانی که برای اسلام باشه در پناه اسلام می مونه ابدی! دیگه مرز نمی شناسه چون اسلام مرزی نداره!!! بازرگان مرحوم، تو کوچکی و محدودیت مرزها ماند! چوبش رو هم خورد!

    آمار و وقوع گور خواب ها و پائین اومدن سن فحشا و گردن کج و بغض خفتۀ پدران بیکار و تجاوز و اسید پاشی و.. همه و همه از برکات دولت های لیبرالی خائن در پوشش آخوند نمایشیه داداش! بشــــــــــمار : هاشمی- خـــــــــــــــــــــــاتمی! روووووووووووووووحانی!!!!!!!
    قتل های زنجیره ای رو هم که محض اطلاعتون باس بگم از کثافتکاری جنایتکارایی مثل ارباب فتنه ها، جناب خاتمی لجنتونه که اسناد و مدارکش موجوده!!!!!!! یه کوچولوش همین http://roshangari.ir/video/46961 ببین!
    (اگه لازم داری بشـــــــــکافم سناریوتونو وجود داری جواب مرتبط بده تا بگــــــــــــــــــــــــــم تا کجاها دستتون روئه)

    عزیزم تخصص گند مربوط به حاج آقا کلیـــــــــــــده که یحتمل پُست پُست دکتراش رو همزمان با طول مدت بیست سالۀ اخذ اون یه دونه دکتراش از انگلیس گرفت! لابد واسه همین اینقدر طول داده دیگه!

    طرفداران حقیقی جناب سالار سیدهای ایرون (با رخصت از حضرت آقا مد ظله العالی) یعنی حجت الاسلام رئیسی تماماً پاکان و خالصان انقلابی و مؤمن و بصیران عالی رتبه اند. طرفداران آقای قالیباف هم قطعاً با شناخت کافی از ایشان در حمایت ایشان دست پر دارند! می بینید که..!
    این صدقاتی که می گی قبلاً هم گفتم بانی و مبتکرش جناب لیبرال نامحترم کــــــــــروبی بود داداش!
    خودزنی هات بس نیست؟
    «از رو شیکم»..!

  • ایشلا ابراهیم بت شکن میاد و همه بت های فساد رو میشکنه. روحانی کارت تمومه.

  • ان شاء الله، روحانی که از عصبانیت داره میمیره :) دروغگو رسوا شود و شد :)

  • چه تعبیر زیبایی از نام سید بزرگوار ابراهیم رئیسی فرموده اید!
    عالی! إنشاء اللّه با عزم راسخ این ملت بزرگ این اتفاق بزرگ هم واقع شود.
    البته همگی باید ابراهیم وار در شکستن بت ها ابراهیم های رأس امور را یاری کنیم... بحول و قوۀ اللّه

  • سلام، بله، دوستمون تعبیر زیبایی به کار بردن :) خدا حفظشون کنه، ان شاء الله همه پای صندوق های رای، به رئیس جمهور محرومان و مستضعفان رای خواهیم داد :)

  • سلامٌ علیکم و رحمة اللّه
    از اینکه مشغول روشنگری هستید سپاسگزارم و آرزوی توفیقات عالی برایتان دارم.
    همچنین پاسخگویی شما به نظرات کاربران مؤید اخلاص و احترام در شخصیت حضرتعالی است.
    با آرزوی توفیق در انتخابات پیش رو. یا حق

  • سلام علیکم و رحمت الله و برکاته
    خواهش میکنم :) ، حمایت و محبت شما موجب دلگرمیمونه، خدا به شما هم توفیق بده، خیلی ممنونم از لطف شما، ان شاء الله امام رضا (ع) به خادم مخلصش یاری و نصرت بده، یا زهرا (س)

  • من همین الانم از طریق ی روشی میتونم اینو اثبات کنم

  • سلام، چیرو میخوایید اثبات کنید؟ من در خدمتم :)

  • زین پس به جای واژه ی غریب و نا مأنوس حسن روحانی از واژه ی برازنده ی حسن کذاب استفاده کنید

  • :)) تشکر بابت نظرتون

  • ســـــــــــــــــــــــــپاس از فدایی دو ارباب!!!
    بی خودی نیست که دروغ را اساس و ریشۀ بسیاری گناهان و البته از گناهان کبیره بر شمرده اند!!! خداوند به دستان شریف آنان که منتخب خود اویند، ریشۀ فاسد و مفسد و مفسده و افسد الفاسدین رو از منصب قدرت و زور برکند إنشاءاللّه تعالی.
    خودمونیم چه راحت تو روز روشن به یه ملت دروغ می گه، جلو چشم یه ملت اون رو حاشا می کنه، واسه اثبات حاشای دروغش حذف مدرک هم می کنه! بعد به اون یکی می گه دروغگو!

  • سلام، خیلی ممنونم :) تشکر بابت نظرتون، بله، دروغگو همیشه رسوا میشه، اونم به دست خودش! این از عواقب دنیوی دروغگوییه