برنامه نامزدهای ریاست جمهوری در راستای اشتغال پایدار و تولید چیست؟


فراخوان بزرگ دریافت سوالات مردمی از نامزدهای ریاست جمهوری... از خودتان سلفی بگیرید، صدا ضبط کنید و یا متن سوال خود را در تلگرام به http://telegram.me/My_questions ارسال کنید.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با تشکر از دوستان مطلبه گر و مؤمن که آیندۀ ایران عزیز و مسلمین براشون حائز همیت ویژه است!
    عزیزان منطبق با آنچه از اولین مناظره برآمد و دیدم، باید گله مند باشیم که تقریباً هیچیک از کاندیداهاحتی به سؤالات طرح شده از سوی شورای صدا و سیما هم پاسخ شسته رفتۀ کامل و قطعی بر اساس «راهکار» ارائه ندادند!!!

    جناب میرسلیم که خودشان هم زیاد پاسخگو نیستند انگار.. ایشان دائماً برای دیگر کاندیداها سؤال طرح فرمودند. هرچند به سؤالات ایشان هم کسی جواب نمی داد! (من کنجکاو بودم پاسخ ایشان به سؤالات خودشان چقدر دقیق و اساساً چه چیزی است؟)

    جناب هاشمی طبا هم که معتقد بودند برنامۀ ششم توسعه شبیه آمال و آرزوست و ما هم که خدا نیستیم این برنامه را بتوانیم انجام دهیم این برنامه ها خدا می خواهد که بگوید کن! فیکون شود.. :))

    جناب جهانگیری که فقط دعوا دارد. همه اش از مردم و انقلابیون مطالبه می کند که با جریان ریش ندار تو حسرت ریشه چه کردید؟ و ما خوبیم. ما خوبیم. ما خیلی خیلی خوبیم!!!

    جناب روحانی هم که کماکان در پی استمرار ریاست به هر ترفندی است از مواضع دروغ هم کوتاه نمی آید!

    جناب قالیباف هم که در ستیز با جریان پیش رو اصلاً راهکار ارائه نمی دهد!

    می ماند جناب سید بزرگوار، رئیسی! که خدا به ایشان توفیق دهد... فقط او دغدغۀ خدمت و برقراری سلامت در امور مملکت را دارد انگار.. تازه جو برنامه طوری بود که به ایشان فرصتی برای ارائه راهکار داده نشد، من هنوز کنجکاوم...