این ادبیات رامثل سیل جاری کنید


این ادبیات رامثل #سیل جاری کنید

#انتخابات
#درون_گفتمانی

بنده بسیاری از روش‌های حزب‌اللهی‌ها را برای دفاع از مرام حزب‌اللهی‌گری قبول ندارم!


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یه مشکلی هست!!!
    یا تقطیعی میذارید مشکلدار می شه یا اینکه جدی جدی مسائلی هنوز برای خود جناب پناهیان مستتره!!!!!!!!!!!!!!
    خواستم حضوراً برسم خدمتشون، گله کنم که مقدر نبود انگار!
    اولاً چرا در مورد شناخت حق و باطل اینقدر خلط دارید؟ چرا فکر می کنید هر کس مزین به ظواهر تدین هست قطعاً متدینه؟ (نماز خون مقید!) یا بالعکس..
    ثانیاً تحمل، جا و مکان داره! در قبال چه کسی یا چه چیزی باید صبوری کرد؟ و تا کی و تا کجا؟
    متأسفم به شدت!
    نمی خوام فحش و ناسزا رو تأیید کنم اما در جائی که جناب پناهیان دارن وهم افزون بودن تعداد کسانی که فریب خورده اند و جای بازگشت دارند رو در بین افراد دشمن إلقا می کنن در حالیکه تنی چند از کاربران همین سایت با تظاهر و نمایش تدین و تعهد به قیود دین و مذهب، فقط راهی برای گفتمان و بحث بی جا جهت ارائۀ نمود حق از باطل باز می کنند! بارها هم شده که دیگر کاربران با تعجب از امثال او خواسته اند که موضع مشخصی داشته باشه! در گمان آقای پناهیان این افراد با نرمش و شرح صدر مخاطب متنبه شده و جذب می شوند؟ یا اساساً مستغرق باطلند؟
    وقتی وجه مشترک مورد نمایش از جانب طرف باطل تنها مستمسکی برای کاهش برد بصیرت مخاطبش است، آیا آن وجه مشترک قابل اعتناست! ؟ او به آن وجه مشترک دروغین هم پایبند نیست آنگاه ...سر کاریم همه..........!
    در باب انتخاب گروه برای فعالیت یا دفاع! باید گفت یه جورایی تنها «عقیده و باور» دلیل پایبندی به گروه هاست ولاغیر!
    خودمان را فریب ندهیم، آسمان همه جا یک رنگ است!!! آنانکه تجربۀ زیرو بم های زمین را دارند می دانند که آسمان همه جا یک رنگ دارد!!! می ماند باورها و عقاید! جناب پناهیان اگر تصور دارید که بچه حزب اللهی ها بعض بچه لاقیدها رفتار و کردار و تقید به اصول مدنظر دین دارند سخت در اشتباهید! پس اینکه کسی در این گروه است یا آن گروه تنها بابت ایدئولوژی و باور و عقاید خودش است نه جاذبه و دافعۀ این و آن! مگر مخاطبین ما کودکان اند که سیادت تا 6 سالشان را تحمل کنیم؟