توهین حسام الدین آشنا به نامزدهای ریاست جمهوری


توهین حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی به نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند! / باید سوالات مناظره از قبل به کاندیداها داده شود!


+ 
0

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • عجـــــــــــــــــــــــــــــــــّـب وقاحتی داره این آشنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مصداق بارز دیـــــــــــــــــــــــــکتـا تــــــــــــوری در حالیکه حتی دیکتۀ «ادب» رو هم بلد نیست!!
    نتیجه می دهد دیکتۀ بی تربیتی ! اینه که مدام زیر گوش فریدون(روحانی) زر زر میکنه و بی ادبی ها رو بهش دیکته می کنه ، دیکتاتور! خروجی اش هم میشه همون بی ادبی و توهین های مکرر روحانی به یک ملت بزرگ!
    حداقل جنبش مجریان رو علیه اینها راه بی اندازید اگه غیرت دارید آقایان مجری!!! سکوت یه جورایی تأئید این شکر خوری هاست!!! باید یکی این ها رو ادب کنه والا! خیلی جو ریاست و حاکمیت و دیکتاتوری و برتری و ... دارند. داره رسماً تو سری می زنه به مردم! وجود می خوام تو این چماق دارهای شِکر خور سایبری فقط یه کامنت مضحک در طرفداری از این بی چاک دهناش بذارن!!!!

  • زر زیادی موقوف ...
    آخ آخ .. دیگه نمیتونی تقلب برسونی به روحانی ؟!
    دارید مسیوزیدا ..
    آبا را بریز اونجا که میسوزه :)

  • به قول یکی از دوستانمان، متأسفانه ادب چیزی است که در میان افراد منتسب به دولت و خود دولتمردان اعتدالی تبدیل به گوهر نایاب شده است. البته از حجة الاسلام دکتر سرهنگ آشنا با آن سابقه ای که در حمله به این و آن دارد، انتظار بیش از این نمی رود. ببینید آقای روحانی چه کسی را نماینده خود معرفی کرده است؟؟؟؟؟؟؟ البته از رئیس جمهوری که خود نیز چندان اعتقادی به ادب ندارد، انتظار بیش از این نمی رود. قدیمی ها چه زیبا گفته اند که:

    ادب مرد به ز دولت اوست...

  • سلام بر همگی. جناب mohsen؛ ضمن تشکر از فعالیت های مستمر حضرتعالی در راستای روشنگری و نشر ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی، خواهشمندم در تیتر مربوط به کلیپ فوق، واژه ی کاندید را به کاندیدا یا نامزد تغییر دهید.

    دوست عزیز؛ واژه ی کاندید به معنای هالو بوده، ممکن است عده ای از افراد مغرض که تعدادشان هم کم نیست، به حضرتعالی این تهمت را وارد کنند که به صورت عمدی نامزدهای انتخاباتی را هالو خوانده اید. از این جهت با تغییر واژه ی یاد شده، سوژه را از دست آنان بگیرید. سپاس

  • سگ خودتی زیاد ولق واق میکنی

  • منت 96/2/6 ساعت 14:35

    احمق