ماجرای رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد از زبان کدخدایی!


ماجرای رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد را از زبان عباسعلی کدخدایی بشنوید!


+ 
23

- 
19

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    فاتحه ای قرائت کنیم برای شورای نگهبانی که در آن حسن روحانی وطن فروش که واضح ترین تقابلات را با رهبر عزیز داشتند تایید صلاحیت میشود،فردی که نسبت به رهبر کنایه ی "ادبیات منقلی" را به کار برد!
    و دکتر احمدی نژاد که رهبر مکررا از دولت ایشان تمجید میکردند رد!
    فانحه ای قرائت کنیم برای عدالتی که حمید بقایی جوان که با برنامه ای روشن و ریز و شفاف وارد عرصه شد را رد کرده و هاشمی طبا را که از فرط سن و سال حتی گوگل هم اورا به زحمت میشناسد را تایید!
    خرمای امید و شور انتخاباتی قشر مستضعف و پابرهنه را هم بخورید

  • روی سخنم با ملت دوست و هموطنان مؤمن و یار انقلابیون و پیرو امام و رهبر است.
    دوستان آنچه زمینه ساز انتخابات پیش رو شده (تا الآن) ختم به خیر خواهد بود إنشاء اللّه. گذر زمان و تاریخ (شاید که نه چندان دور) پرده از خدمات امروز شورای نگهبان و حتی چندین تن از انقلابیون حقیقی پیرو خط امام و رهبری بر خواهد داشت! دلخور نشوید و در قضاوت عجله هم نکنید و تنها تلاش خودتون رو بر فزونی بصیرت و آگاهی و هم شناخت بیشتر تحرکات دشمنان خارجی و داخلی معطوف کنید. پیروزی از آن ماست. این وعدۀ خداست. یا حق.

  • دوستان...
    با اینکه شخصا بشدت مخالف احمدی نژاد هستم ، اما شورای نگهبان خیلی وقته حق و حقیقت وآزادی رو لگد مال کرده.
    این فقط مربوط احمدی نژاد نیست.
    بحث احمدی نژاد نیس اینجا بحث شورای نگهبانه.

  • دوست عزیز چرا لگد مال کرده شورای نگهبان از سه طیف نماینده برای انتخابات انتخاب کرده.اصول گرا ها 2 نفر،اصلاح طلاب ها 2 نفر و مستقل ها 2 نفر. خب برادر من یکم فکر کن اگر احمدی نژاد به لیست اضافه می شد از لحاظ اماری 3 به 2 به نفع جریان اصول گرا می شد و از لحاظ حقیقی اجماع اصلاح طلبان و تفرقه اصوالگرا ها باعث شکست اصول گرا ها می شد یعنی بازی 2 سر باخت برای جریان انقلابی که بانی و باعث این شکست شورای نگهبان می شد اما الان همه چیز عادلانه است. عامل تفرقه ایی وجود نداره هر طیفی که ببره مسلما این مردم هستند که ان را انتخاب کرده اند

  • اقای کدخدایی !!!
    کدام ساز و کار احمدی نژاد را رد صلاحیت میکند ولی روحانی و جهانگیری و هاشمی طبا را خیر؟
    اقای کدخدایی ایا اتفاقی هست که سه نفر اصولگرا در مقابل سه نفر اصلاح طلب قرار بگیرد؟
    اقای کد خدایی هاشمی طبا با کارنامه درخشان خود در سال 88 ایا مستحق ورود به عرصه بودند ولی احمدی نژاد بنابه فرموده رهبری پرکارترین دولت نهم و دهم بعد از انقلاب باید از عرصه کنار روند؟
    اقای کد خدایی ایا میدانید که تزریق نامیدی به اقشار مستضعف و ضعیف جامعه یقینا عقوبت اللهی را در پی دارد؟ ایا فقهای عادل!!!! شورای نگهبان از اخرت خود نمیترسند؟

  • <<ایا میدانید که تزریق نامیدی به اقشار مستضعف و ضعیف جامعه یقینا عقوبت اللهی را در پی دارد؟ ایا فقهای عادل!!!! شورای نگهبان از اخرت خود نمیترسند؟>>

    آیا فراموش کرده اید که آقای احمدی نژاد چگونه فقرا را به خاک سیاه و ثروتمندان را به ملکوت اعلا رساندند.

  • اگه انقلاب و قبول داری و دلسوز انقلابی پس به سخن امام راحل ره عمل کن مردمی که به قانون اساسی رای دادند منتظرند که قانون اساس اجرا بشود نه هر کس از هر جا صبح بلند میشود بگوید من شورا نگهبان را قبول ندارم