راههای جالب حاجت گرفتن از امام زمان


بسم الله الرحمن الرحیم خواهران و برادران گرامی این مطالبی که در زیر میبینید اگر عمل کردید و اثراتش را متوجه نشدید بر تایپ کننده این مطالب لعنت بفرستید .

1 - هر روز هدیه به امام زمان حداقل یک صلوات بفرستید و زیر لب با امام زمان درد دل کنید و از مشکلاتتان و ... بگویید شک نکنید که متوجه صحبتهای شما میشود اگر این کار را هر روز تکرار کردید و هیچ تاثیری برایتان نداشت بر تایپ کننده این مطالب لعنت بفرستید .

2 - هر روز برای سلامتی امام زمان صدقه بدهید کم بدهید ولی هر روز بدهید ، اگر در همان سال اول از لحاظ مادی یا معنوی و یا هر دو ، تاثیری متوجه نشدید بر من لعنت بفرستید ، اگر هر روز یک بار هم صدقه بدهید کمترین مقدار هم باشد اثراتش را دارد - همه کارهای خیر مستحبی که انجام می دهید ثوابش را هدیه کنید به امام زمان ( مثل صلوات فرستادن ، قرآن خواندن ، زیارت معصومین و شهدا و قبور مومنین ، کمک کردن به مردم و ... ) .

3 - همه شهدا عزیز هستند و اولیاء خدا هستند به قبور شهدا بروید و با شهیدی رفیق بشوید و درد دلهایتان را سر قبرش بگویید و این کار را تکرار کنید ، باور کنید شما را به خدا نزدیکتر میکنه و اگر مصلحت باشه حاجتتان برآورده میشه.


+ 
24

- 
1
ارسال در 1396/1/31 ساعت 22:15 2017-4-20 22:15:16
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میشه اینقدربااعتقادات مردم بازی نکنید به ته خط رسیدم همه اینادروغه

  • خدیجه 96/10/29 ساعت 20:34

    باسلام دومورداول رومن مدتهاست انجام میدم ولی هنوز حاجتم رانگرفتم من امام زمان رو برای خیلی از حاجاتم خوندم ولی جواب نگرفتم دلم نمیادکسی رولعنت کنم مولای خوبم مولای مهربانم حاجتم راندهی بازهم دوستت دارم ماهابدیم وتوسهم خوبان