رئیسی:مخالف اسراف هستم و پول گزاف ندارم


بنده پول گزاف برای هزینه های انتخاباتی ندارم و مخالف اسراف هستم.


+ 
0

- 
0
ارسال در 1396/1/31 ساعت 09:02 2017-4-20 09:02:33
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هم اکنون ریس جمهور محترم درحال افتتاح خلیج فارس الی برکت الله

  • سرنوشت را خودت بنويس..
    اقای رئیسی که تا به حال مدیریت اجرائی در سطح کلان و مدیریت اقتصادی نداشته و سر رشته ای از جامعه شناسی، سیاست، اقتصاد ندارند، ادعا میکنند که مشکل بیکاری جوانان را از بین خواهند برد، ارزانی را به ایران باز می گرداند! و با فساد بانکی مقابله میکند و نظام بانکی را در ایران تغییر میدهد. درصورتی که زمانی که خودشان در قوه قضاییه هزاران پرونده فساد مالی و بانکی زیر دستشان بود، هیچ اقدامی نکردند.

    طبق تحقیق هایی که به عمل آوردم آقای رئیسی متهم به نقض حقوق بشر شدند و در سال ١٣٦٧ با حکم اعدام های زنجیره ای محکوم به نقض قانون حقوق بشر شدند و پلیس بین الملل به حکم سازمان ملل به دنبال دستگیری اقای ابراهیم رئیسی می باشد. از این رو اگر اقای ابراهیم رئیسی در شرایط خاص و پیچیده ای پیروز شود نمیتواند در هیچ شرایطی به کشورهای دیگر سفر کند و باید معاون ایشان به جای وی در سفرهای خارجی جایگزین شوند و این امر سبب میشود که کشورهای پیرو سازمان ملل دولت ابراهیم رئیسی را رد کنند و حاضر به همکاری با دولت ایران در هیچ راستایی نشوند.

    تحریم ها دوباره روی کار می آیند و ایران بشکه های نفشتش را باید با جنس نامطلوب چین تعویض کند و هیچ ارزی وارد کشور نخواهد شد و یک رکود اقتصادی به شدت قابل رشد پیش بینی میشود. انتقال هواپیماهای ایرباس خریداری شده به ایران متوقف میشود و ایران مجبور است با همان هواپیماهای مسافربری و تجاری زمان شاه در فرودگاه ها فعال باشد. تورم رشد منفی را دوباره از سر میگیرد و داروهای مورد نیاز بیماران خاص و لوازم پزشکی وارد ایران نخواهد شد و هیچ کشوری حق خرید حتی یک دستگاه پراید از ایران را نخواهد داشت.

    تولیدات سیمان ايران که در آسیا حرف اول را میزند به صفر میرسد. با این حال اقای رئیسی چگونه ادعا میکند که مشکل بیکاری را حل میکند و هزاران وعده دروغ به مردم تحویل میدهد؟ پول بیت المال زیر دستان اقای رئیسی است و تا به حال از آن برای نیازمندان هزینه نشده و در عجبم که به یک باره در سال نود و شش ایشان اینقدر منصف و دلسوز شدند برای مناطق محروم و شخص خودشان با همراه هیئت همراه آرد و روغن بين مردم توزیع کردند و صدای مردم در آمده که این مرد مؤمن و دلسوز در این سالها کجا بوده است؟

    و حالا سوال من هم از شما این است اقای ابراهیم رئیسی! در طول این سالها که مردم در مناطق محروم در سختی و رنج زندگی میکردند شما چرا این مردم را مورد حمایت های بیت المال قرار ندادید و چگونه در زمان انتخابات و اسم نویسی تان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، به فکر مردم و درد حالشان افتادید؟

  • سلام علیکم جمیعاً. خدمت جناب مهمان 96/2/6 ساعت 14:49 باید عرض کنم؛ دوست عزیز می توانستید نظر خود را در دو کلمه خلاصه کنید و بگویید ما نمی توانیم!!!

    1) در بند اول فرموده اید: ((درصورتی که زمانی که خودشان در قوه قضاییه هزاران پرونده فساد مالی و بانکی زیر دستشان بود، هیچ اقدامی نکردند)). دوست عزیز سند و مدرک شما کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    2) در این بند فرموده اید: ((طبق تحقیقاتی که بعمل آوردم))، طبیعتاً نتایج مذکور را از یک جایی بدست آورده اید، خواهشاً منبع ذکر کنید تا دیگران هم قادر به واکاوی بیشتر مسأله باشند. مگر این که غیب گویی کرده باشید!!!!!! بعلاوه فرموده اید، اعدام های سال 1367؛ به نظر می رسد، آقای موسوی خوئینی ها را با آقای رئیسی اشتباه گرفته اید.

    3) در این بند مطالبی مطرح کرده اید که بیشتر شبیه جوک و لطیفه است. تحریم ها روی کار می آیند؟؟؟!!!! :) . واقعاً که. یعنی الان تحریم نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! دوست عزیز گویا از تحولات دنیا بی خبر هستید که چنین حرفی زده اید. محض اطلاع شما عرض می کنم، پس از آن که دولتمردان اعتدالی هر آنچه که طرف غربی در مذاکرات خواسته بود را عملی کردند و بی خیال عزت نفس و اقتدار و ... شدند، پس از گذشت سه سال و اندی از تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران ( به تعبیر آقای روحانی البته :) )، آقای سیف، رئیس کل بانک مرکزی زحمت کشیدند و حدود 1400 کیلومتر مسافرت کردند و در مورد نتیجه برجام گفتند: (( هیچ)). بعلاوه به همت دولت اعتدال ما با FATF و U-turn خودمان هم، خودمان را تحریم کرده ایم.

    فرموده اید ایران نخواهد توانست بشکه های نفت را بفروشد. این حرف را در شرایطی زده اید که امروزه برای ایران، صادرات دوغ سودآور تر از صادرات نفت است. صادرات نفت که امروزه منفعتی ندارد. بهتر هم هست اگر نفت را نفروشیم چرا که نفت سرمایه ی ملی است، ارث پدری ما نیست که آن را با فروختن به قیمت های نازل، آتش بزنیم. پس سهم آیندگان از سرمایه های ملی چیست؟؟ در سالیان قبل هم اگر نمی توانستیم نفت را بفروشیم، امروز وضع اقتصادی ما این چنین نبود و مسئولان به فکر فعال کردن ظرفیت ها در سایر حوزه ها بودند، اما متأسفانه بسیاری از افراد تا مجبور به انجام کاری نشوند، آن را انجام نمی دهند. به خاطر همین است که در شرایط تحریم، بیشتر پیشرفت کرده ایم تا زمانی که تحریمی نبوده.

    فرموده اید انتقال ایرباس های خریداری شده به ایران متوقف می شود. اگر پیگیر سایت روشنگری بوده باشید، بنده زمانی که دولتمردان اعتدالی! چنین قراردادی را امضا کردند، معترض شده و عرض کردم که این یک اهرم کنترلی در اختیار دشمن قرار می دهد تا با آن بر نتیجه انتخابات اثرگذار باشد. منظور بنده همین مسأله بود که شما مطرح کرده اید. اما آن زمان یکی از دوستانمان این مسأله را رد کردند. بعلاوه اگر قرارداد امضا شده، به لحاظ حقوقی، قراردادی محکم و بی عیب باشد، نباید نگران بود. مگر این که شما نیز باور داشته باشید که امضای قرارداد محکم از آنان که قراردادی نظیر برجام امضا کرده اند، بعید است. همچنین در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیده اند، بهتر نبود دولتمردان اعتدالی به جای صرف آن همه هزینه و خرید هواپیما از بیگانگان، پول خرید تنها یک هواپیمای ایرباس را در اختیار هواپیماسازی موجود در شاهین شهر اصفهان (اگر اشتباه نکنم) قرار می دادند، تا هم برای چندین و چند جوان بیکار، شغل ایجاد شود و هم این که در این صنعت به خود کفایی برسیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما متأسفانه دولت اعتدال به لحاظ عملکرد، کارنامه ی خود را خالی دید و تصمیم گرفت اقدام زود بازده خرید هواپیما را کلید بزند.

    فرموده اید داروهای خاص و لوازم پزشکی وارد ایران نخواهد شد؛ نه این که الان وارد می شوند ؟؟؟؟!!!! بعلاوه ما که قبل از روی کار آمدن دولت اعتدال به کمک غنی سازی 20% مشغول تهیه رادیو دارو بودیم که به همت دولتمردان اعتدالی باز هم در آن زمینه وابسته شده ایم و اهرم کنترلی دیگری در اختیار دشمنان قرار داده ایم.

    در مورد صادرات پراید به نظر می رسد حرف های آقای نعمت بخش (دبیر انجمن خودروسازان) را باور کرده اید. باور نکنید.

    4) به همت دولت اعتدال، رکودی بی سابقه بر بازار حاکم شده و بازار سیمان و مصالح ساختمانی نیز از این رکود بی نصیب نبوده است. از این جهت وقتی فروش در کار نباشد، تولید کننده ورشکست خواهد شد و باید کارخانه را تعطیل کند. رکود بود که باعث تعطیلی کارخانجات شد. رکود بود که اقتصاد را فلج کرد. رکود است که باعث کاهش تولید می شود. تولیدات سیمان، امروزه به صفر نزدیک شده. گویا شما در جریان نیستید.

    در رابطه با بند آخرتان باید عرض کنم، دوست عزیز از مجموع اظهارات شما چنین برمی آید که در چهار سال گذشته روی کره ی زمین نبوده اید. پس طبیعتاً از وضع مردم در مناطق محروم با خبر نیستید. توصیه می کنم وقتی به کره ی زمین برگشتید اول به ایران بیایید و سفری به استان های خراسان جنوبی و خراسان شمالی داشته باشید تا از نزدیک در جریان اقدامات آقای رئیسی در آن مناطق قرار بگیرید.

    دوستان گرامی، سخنان مغرضانه و جانب داری متعصبانه در ایام نزدیک انتخابات بسیار زیاد دیده می شود. عده ی زیادی همواره یکسری حرف ها و تهمت ها می زنند بدون این که سند و مدرکی رو کنند. غافل از آن که همه ی ملت فهمیده اند که حرف بدون سند و مدرک، حرف مفت است. یاوه گویی است. بیان مسائلی از آین دست گواه آن است که گوینده، حرف رسانه های معاند نظیر BBC یا VOA یا امثالهم را باور کرده است. این رسانه ها در ابتدا تلاش می کردند ملت را از حضور در انتخابات منصرف کنند اما وقتی نتیجه نگرفتند، چند سالی است به دنبال سلیقه سازی هستند. از این جهت است که این رسانه ها تبدیل به تریبون یک طرفه برای تبلیغات یک نامزد خاص شده اند. ملت باید هوشیار باشند. ایمان بیاوریم به این سخن حضرت امام (ره) که فرمودند هرگاه دیدید دشمن از یک شخصیتی در داخل حمایت می کند، بدانید که او بیراهه رفته است. بیراهه...

    در پایان ضمن عرض پوزش بابت طولانی بودن نظرم، امیدوارم هر آنچه که خداوند به صلاح ما می داند، محقق شود همانگونه که شاعر می فرماید: (( ای مسافر طلب از لطف خدا باز مگیر / می رویم هرچه خدا خواست همان خواهد شد))

  • ما میتوانیم !

    1.سند فساد قوه قضائیه ، حساب های شخصی صادق خان لاریجانی میباشد و جدا از این موضوع ، کسانی از جمله رئیسی که کل حکومت از آنها حساب میبرند ، نیازی به فساد مکتوب و فیش نجومی ندارند و همه چیز را دارند.

    2.چطور ممکن است از یک گروه و هیئت مرگ ، یک نفر قاتل باشد و دیگری اشتباه گرفته شده باشد.
    اگر بنا به جنایت است ، هردو این ها جنایت کارند.
    همچنین این جناب رییسی ، در کارنامه خود ، شهید خواندن رادیکاله دیوانه ای چون لاجوردی را دارن.

    3.بله مطمئنا طرف مقابل کارشکنی کرده.
    اما تحریم های حال حاضر اصلا قابل قیاس با قطعنامه دان دوره جناب محمود خان نیست و البته خاج شدن از انزوا و لیست استثنای بین‌الملل هم بسیار ارزش مند است.


    صحبت هایتان ، حول قضیه نفت ، نشان میدهد که چه کسی به واقع مستند تر سخن میگوید.
    یحتمل ، یک یا دو سخنرانی از عباسی و راعفی پور و ... گوش داده و قضیه را به شکل ناقص دریافته‌این
    به شما پیشنهاد میکنم ، منابع مطالعاتی خود را حول وابستگی خزانه و بودجه به نفت و البته قیمت نفت در صده اخیر و حجم کارایی فعلی صنایع پتروشیمی گسترش داده و در صورت امکان از منابع بی طرف و بدن جهت گیری استفاده نمایید.


    در خصوص ایرباس و هواپیما های خریداری شده ، خوشبختانه زیاد بحث در این سایت بوده ، آنها را کاملا کامل و بیشتر از نیاز میدانم.


    4.ما از رکود اقتصادی و نه معیشتی خارج شده ایم.
    رشد اقتصادی در دولت قبلی به منفی 10 رسید که با روی کار آمدن جناب روحانی ( هر چقدر هم کم ، در حدود 1 درصد ) در حال حاضر خوشبختانه خارج شده ایم.
    توجه کنید خارج شدن از رکود آنهم با یک درصد ، به معنای بهشت برین شدن نیست.


    چنانکه ، برخی از دوستان تکرار کرده اند و شما همیشه بحث را پیچانده اید ، اگر ما 4 سال است در خارج خواب بوده ایم ، پس شما 40 سال است خارج از منظومه شمسی خواب بوده اید.
    وگرنه باوجود امثال رییسی صد برابر بدتر از احمدی نژاد ( 45 ضربدر 3 ) ، دست روحانی را بخاطر امنیتی کار نکردن و شکست چهل ساله این سوء مدریت رادیکال ها ، میفشردید.


    به bbc , voa دیگه کاری ندارم و سخن کوتاه میکنم.
    فقط اینکه

    ما میتوانیم !
    خوب هم میتوانیم !
    اما نه با وجود رئیسی.

    امید که مردم با رای به جناح روبرو ، یک نه بزرگ به این سوء مدیریت های بیست . سی ساله دهند.

  • دوست عزیز..از طرز نوشتنت مشخصه که با سواد هستی و واقع بین.پس پیشنهاد میکنم وقت خودت رو واسه توجیه این آدم فروشها تلف نکن.فکر کردی اینا واقعیت کشور رو نمی فهمن!؟ چرا.،خوبم میفهمن ولی اینا واسه این خیانتها پول میگیرن و زندگیشون می چرخه.هرکسی استعدادی داره واسه امرار معاش و اینا استعدادشون تو آدم فروشی و خیانت به وطنه.
    فک کردی نمیدونن اگه برجام نبود و دنیا پاشو از رو گلومون برنمیداشت الان چه وضعیتی داشتیم!؟ فک میکنی نمیدونن که وقتی رهبری 20 دقیقه ای برجام رو امضا کردن و مجبور به نرررررمش قهرمانانه! شدن ینی چی؟
    برجامی که بانظارت رهبری تصویب شد ولی حالا شده وجه المصالحه دولت ؟برجام اگه خوب یا بد,فتح الفتوح یا ترکمانچای مسئولیتش با کل نظامه نه بدیاش مربوط به روحانی و خوبیاش مال خودشون

  • در بند اول و دوم که سند و مدرک و منبع خواسته بودیم، هیچکدام را نیاورده اید. پس نتیجه می گیریم شما غیب گویی کرده بودید و چنین چیزی نبوده است.

    در بند سوم باز هم متناقض حرف زده اید. دوست عزیز، دو حالت وجود دارد، یا تحریم ها لغو شده اند و یا لغو نشده اند. شما می گویید لغو نشده اند ولی ... . بنده این گونه پاسخ دهی را بازی با کلمات تلقی می کنم.

    اولاً با بیان این که رائفی پور و سده ( به معنای قرن) صورت های صحیح کلمات یاد شده اند، باید گفت دوست عزیز، آیا شما با مطالبی که بنده در حوزه نفت مطرح کرده ام مخالفید؟؟ این که باید از نفت مملکت، سهمی هم برای آیندگان قائل شویم، مخالفید؟؟؟ آیا شما موافق خام فروشی هستید؟؟؟؟ در حوزه هواپیما هم بار ها و بار ها سؤالاتی مطرح کرده ام و مخالفان قادر به پاسخگویی نبوده اند. مثل خود شما که پاسخی نداشته اید و بحث های پیشین را کافی دانسته اید. دوست بزرگوار، وقتی با مطلب منطقی رو به رو می شوید، اگر آن را تأیید نمی کنید، حداقل مخالفت بیهوده نکنید.

    فرموده اید بنده بحث را پیچانده ام. دقیقاً کجا و کی؟؟؟؟

    در انتها دوست عزیز اگر شما معتقد به ما می توانیم هستید، باید طرف نامزدی را بگیرید که به ما می توانیم اعتقاد دارد. شما می گویید به ما می توانیم اعتقاد دارید اما از جناح ما نمی توانیم حمایت می کنید!!!!!!!!!! چیزی که از نظر شما برداشت می شود این است : تناقض، تناقض، تناقض، تناقض، ... و باز هم تناقض. در انتها هم که فرموده اید رأی به جناح رو به رو ( همه می دانند جناح رو به رو، فکرشان و اعتقادشان این است که ما نمی توانیم)، این یعنی شما هنوز در قید حزب و جناح هستید و تعصب بیجا چشم شما را به روی واقعیات بسته است. نتیجه ی ما می توانیم ایجاد شغل است و عزت و اقتدار و در مقابل، ما نمی توانیم، نتیجه ای جز بیکاری و ذلت و تحقیر ندارد.

    والسلام...

  • اینجاست که میگم :
    شما 40 ساله خوابید !
    وگر نه از این ساده لوح های رایکال حمایت نمیکردید.

    بله ما میتوانیم !
    نه با وجود کسی ، که فرق فضای مجازی و سخت افزار و نرم افزار را نمیداند !
    نه با وجود کسی که از سه برابر کردن یارانه ها ، برای فریب افکار عمومی استفاده میکند !
    نه با وجود دخالت های همه جانبه دستگاه های امنیتی و نظامی در اقتصاد و سیاست .. و حتی بخش خصوصی !

    بله ... ما میتوانیم که بهتر و با آرامش زندگانی کنیم.
    نه با وجود کسانی که هر ندایی معیشت محوری را با برچسب لیبرال پاسخ میدهند!
    لیبرال !
    کشاورز و دامدار روستایی چه میداند لیبرال چیست !
    گور خواب ها که حامی لیبرالیسم نیستند !


    دوستان عزیز مثلا با بصیرت !
    همه ی ما و شما هم خوب میدانیم که معیشت در نگاه این آقایان چیست...و کجاست!!!!!
    در نگاه آیت‌الله جنتی ، که زمان احمدی نژاد میگفت : شاید روزی بیاید که مردم یک وعده غذا بخورند .. چه عیبی دارد؟!
    یا همین پدر زن جناب رییسی ، آیت الله علم الهدی، که میگفت : مشهدی ها !
    مگر اشکنه پیاز یادتان رفته ؟!

    الان با شعار معیشت و صد تومن اضافه کردن به یارانه ها ، قصد کم کردن مستضعفان و اقشار پایین ، توسط مرگ را دارند.
    فقط بخاطر زدن روحانی .... فقط برای حذف جناح مقابل .... ولاغیر.
    مردم در نگاه این نامردمان ، فقط برای نداهای مرگ و زنده باد راهپیمایی ها مهم اند.

    وای که قلب هر کس خراب میشود ار این همه ناعدالتی و دروغ.

  • با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست گرامی که از ذکر نام کاربری خود پرهیز کرده و گاه با نام مهمان و گاه با نام (در جواب به والعاقبة للمتقین) ظاهر می شوید.

    دوست عزیز، شما همین که شروع به نوشتن نظر می کنید، در نظرتان هست که یک فردی را یا یک جناحی را بزنید. بزرگوار، اگر به نظرات قبلی بنده نگاهی بیندازید خواهید دید که بنده یک سری سؤالاتی مطرح کرده ام و در پی پاسخ آن ها از سوی شما و یا همفکران شما هستم. اما حضرتعالی هر بار در پاسخ به نظر بنده یک سری توهین می کنید و برچسب می زنید و سخنان قبلی خودتان را تکرار می کنید.

    1) دوست عزیز بنده پیش تر بسیار گفته ام که وقتی می خواهیم نظری بنویسیم که حاوی تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی است، حتماً باید سند و مدرک معتبر رو کنیم. اما حضرتعالی نظرتان این است که باید آن فردی را که همفکر شما نیست، متهم کنید و تخریب کنید، بدون این که سند و مدرک رو کنید. خوب این درست نیست. کدام منطق است که این را بپذیرد؟؟؟

    2) دوست بزرگوار، وقتی می گویم شما به یک جناح خاص تعصب دارید و همین باعث شده چشم خود را به روی واقعیات ببندید، یعنی این که از مدت ها قبل مشخص است که حضرتعالی در انتخابات پیش رو به کدام نامزد رأی خواهید داد. کما این که هنوز نامزدهای بسیاری، نظرات و برنامه های خود را تبیین نکرده اند و مهم تر از همه، مناظره ها نیز هنوز پخش نشده اند. دوست عزیز، شما وقتی برنامه ی یکی از نامزدهای انتخاباتی را می بینید، اگر قصد دارید آن فرد را قضاوت کنید، باید در کمال ادب و منطق به تبیین نقاط قوت و ضعف آن بپردازید. عملکرد حضرتعالی و همه ی ما، باید مطابق فرموده خداوند در سوره ی مبارکه زمر باشد. در این سوره خداوند به یکسری از بندگان خود بشارت می دهد. چه کسانی؟ ((الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿۱۸﴾ که یعنی آنان که به سخن گوش فرامى‏ دهند و بهترين آن را پيروى مى كنند اينانند كه خدايشان راه نموده و اينانند همان خردمندان (۱۸) ))

    3) وقتی حضرتعالی از اعمال تحریم های بیش تر در صورت انتخاب آقای رئیسی سخن گفتید، بنده عرض کردم مگر امروز تحریم نیستیم؟؟ اما شما به جای پاسخ، شیوه ی رئیس جمهور مورد علاقه خود را در پیش گرفته و با فرار به عقب می گویید، هر چه باشد از زمان قطعنامه دان احمدی نژاد بهتر است. دوست عزیز به واقع نمی دانم این را با چه زبانی باید بگویم که چرا شما فکر می کنید هر فردی از عملکرد دولت اعتدال انتقاد می کند، الزاماً از حامیان دولت قبلی است؟؟؟؟ بعلاوه دولت آقای احمدی نژاد چهار سال است که تمام شده. مسأله ی امروز ما بیکاری است، واردات بی رویه است، رکود بی سابقه است، فقر است و صدها مشکل دیگر. فرار به عقب هم ناشی از ضعف عملکرد و نداشتن جواب منطقی است.

    4) دوست عزیز، اگر ممکن است بفرمایید دولتی که به ما می توانیم اعتقاد دارد، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ آیا دولت اعتدال این ویژگی ها را داشت؟ عمده نظر بنده این است که دولت اعتدال نه در حرف بلکه در عمل باید ثابت می کرد که اعتقاد راسخ به ما می توانیم دارد. اما دولت اعتدال یکسری مناطق آزاد ایجاد کرد که اگر سری به آن ها بزنید خواهید دید تبدیل به سکوی واردات کالاهای خارجی به ایران شده اند. در نتیجه ی این حجم انبوه واردات، معدود کارگران ایرانی مشغول به کار هم بیکار شدند. قبلاً هم عرض کرده ام که دولت اعتدال به جای خرید آن همه هواپیما از آمریکا و جاهای دیگر، می توانست حداقل پول خرید یک هواپیمای ایرباس را در اختیار هواپیماسازی داخلی قرار دهد. در اینصورت هم برای صدها و شاید هزاران جوان متخصص بیکار شغل ایجاد می شد و هم چند سال بعد خودمان می توانستیم صنعت هواپیماسازی داشته باشیم. همچنین مگر آقای ترکان نبود که گفت ما فقط می توانیم در آبگوشت بزباش با دنیا رقابت کنیم؟؟؟ آیا کسی از دولت آمد فرمایشات ایشان را رد کند؟؟؟ بنده از شما سؤال می کنم؛ آیا سخن آقای ترکان به این معنی بود که ما می توانیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها همه و همه از مصادیق ما نمی توانیم هستند.

    5) فرموده بودید اگر آقای رئیسی انتخاب شود، ایرباس های خریداری شده به ایران نخواهند آمد. بنده وقتی به این سخن شما واکنش نشان می دهم به این دلیل نیست که از شخص آقای رئیسی حمایت کرده باشم، به این دلیل است که حرف شما منطقی نیست. چرا که اگر قرارداد امضا شده به لحاظ حقوقی محکم باشد، هیچگاه خللی در روند آن ایجاد نمی شود. قبلاً هم گفتم، مگر این که شما نیز یقین داشته باشید، امضای قراردادی محکم به لحاظ حقوقی از امضاکنندگان برجام، بعید است. بعید.

    6) امروزه عمده بحث بنده این است که آقای روحانی طی چهار سال گذشته چه گلی به سر مملکت زده است که ملت برای چهار سال دیگر به ایشان اعتماد کنند؟؟ مثلاً شما می گویید آقای رئیسی برنامه ای ندارد. هیچکس با این بخش صحبت شما مشکل ندارد چرا که برداشت خود را از اظهارات ایشان گفته اید، اما وقتی می گویید مردم به جناح مقابل اینها رأی بدهند، یعنی حضرتعالی در جناح مقابل فردی را یافته اید که برنامه دارد. خوب بگویید ما هم بدانیم آن فرد کیست و برنامه های او چیست؟؟ مگر همین آقای روحانی چهارسال پیش که روی کار آمد، برنامه داشت؟؟؟ فرموده بودند: برنامه های کوتاه مدت صد روزه داریم اما امروز در کمال وقاحت می گوید من چنین حرفی نزده ام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آن را دروغ بزرگ می خواند!!!!!!!!!!!!!!!!!! می گوید تا صد سال آینده هم مشکلات حل نخواهند شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آیا شما از فردی حمایت می کنید که حتی به سخن خودش هم پایبند نیست و حاشا می کند؟؟؟؟؟ بعلاوه می گوید مرغ اخلاق را سر نبریم، اما هر یک از سخنرانی های ایشان حاوی توهین به ملت و منتقدان است. وزرای ایشان هم در بی اخلاقی کم از ایشان نداشتند. برخورد وزیر بهداشت با فرماندار دولتی را یادمان نرفته است. برخورد آقای آخوندی با خبرنگاران را یادمان نرفته است و پیش تر هم گفته ام با عنایت به این که (( ادب مرد به ز دولت اوست))، آقای روحانی هیچگاه گزینه ی مناسبی نبوده و نیست.

    7) می گویید آقای رئیسی به فکر معیشت مردم نیست. عرض کردم به استان های خراسان جنوبی و شمالی سری بزنید تا اقدامات ایشان را در راستای بهبود معیشت مردم ببینید. اما شما به جای پاسخ منطقی، می گویید که بنده چهل سال است خودم را به خواب زده ام!!!!!!!! اما سؤال اصلی این است. آیا آقای روحانی به فکر معیشت مردم بوده است؟؟؟ چه اقدامی در راستای بهبود معیشت مردم صورت گرفته است؟؟؟؟ مسلماً اقدامی صورت نگرفته است که همه ی مردم روستاها و مناطق محروم طرفدار آقای احمدی نژاد بودند و هستند. مسکن یکی از شاخصه های بهبود معیشت است اما دولتی که وزیر او مسکن مهر را طرح مزخرف می خواند، چگونه می گویید به فکر معیشت مردم است؟؟؟ آیا تاکنون سری به افراد ساکن در مسکن مهر زده اید؟؟؟؟ نظر آنها را جویا شده اید؟؟؟ همه ی آنها طرفدار آقای احمدی نژاد هستند. به نظر شما علت چیست؟؟؟؟ این افراد می گویند ما با 10 یا 15 میلیون تومان تا آخر عمر هم نمی توانستیم صاحب خانه شویم.

    8) آقای روحانی چگونه به فکر معیشت مردم بوده است که سخنگوی دولت او شب پرداخت یارانه ها را مصیبت عظمی می داند؟؟ فردی را طرفدار معیشت مردم معرفی می کنید که مدیر صندوق توسعه ملی در دولت او ماهانه 57 میلیون تومان حقوق می گیرد و دخترش با کمال وقاحت در مجلس می گوید حقمان را از سفره انقلاب برداشته ایم و سخنگوی دولت هم او را ذخیره نظام معرفی می کند. در اینصورت کارگری که ماهانه فقط یک میلیون تومان درآمد دارد، چه فکری خواهد کرد؟؟ آیا از انقلاب و نظام اسلامی دلسرد نخواهد شد؟؟؟ اگر آقای روحانی طرفدار معیشت مردم بود که هزینه های دولت را کاهش می داد نه این که بیاید هزینه های دولت را سه برابر کند و دکوراسیون داخلی ادارات را تغییر دهد و خودروهای اداری را نو کند.

    9) آقای روحانی چه اقدامی در راستای بهبود وضعیت خودرو انجام داد؟؟؟ آن وزیرش که در چندین و چند شرکت سهامدار است و عضو هیئت مدیره، چه اقدامی در راستای بهبود وضعیت خودرو انجام داد؟؟؟ رانت و فساد در حدی در شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا ریشه دوانده که امروزه شرکت ایران خودرو که خود تولید کننده است خودروی رنو CAPTURE را بصورت فول CKD وارد می کند!!!!! آیا این طرفداری از قشر ضعیف جامعه است؟؟؟ یا طرفداری از سرمایه داران گردن کلفت؟؟؟؟ آیا این به معنای ما می توانیم است؟؟؟

    10) اگر دولتمردان اعتدالی به ما می توانیم اعتقاد داشتند، واردات کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی را ممنوع اعلام می کردند اما چرا اینگونه نشد؟؟؟ چرا در مورد خودروسازان، دولت استثنا قائل می شود و تعرفه های سنگین بر خودروهای وارداتی اعمال می کند؟؟؟ اما در سایر حوزه ها وقتی سخن از تعرفه واردات می شود، می گوید این خلاف شئون رقابت در بازار آزاد است؟؟؟ چرا دولت در سایر حوزه ها با انحصاری شدن بازار مخالف است اما بازار خودرو را که در انحصار دو شرکت خودروسازی است انحصاری نمی داند؟؟؟؟؟؟

    11) آقای روحانی در مدت این چهارسال چه اقدامی در راستای بهبود وضعیت ایرانیان مقیم خارج از کشور انجام دادند؟؟؟ دوست عزیز در نظر بگیرید که افرادی که در داخل کشور زندگی می کنند به همت مرزبانان غیور و نهادهای نظامی و امنیتی، از امنیت کاملی برخوردارند اما زندگی ایرانیان مقیم خارج از کشور از همه لحاظ به اقتدار ایران در عرصه بین المللی وابسته است. اگر نگاهی به آمارها بیندازید و نظر ایرانیان مقیم خارج از کشور را جویا شوید، خواهید دید که محبوبیت آقای احمدی نژاد در بین آنها از محبوبیت دیگر رؤسای جمهور بسیار بیش تر است. به نظر شما علت چیست؟؟؟؟

    در پایان ضمن عرض پوزش بایت طولانی بودن نظرم، باز هم متذکر می شوم که بنده قصد حمایت از فرد خاصی را ندارم. فقط بر مبنای منطق عقلی، سؤالاتی را پرسیده ام. اگر پاسخ منطقی دارید بسم الله.

  • 1رئیس سازمان بازرسی کل کشور2معاون اول قوه قضایه 3دادستان کل کشور و..... اینها مسئولیت کلان نمکی باشد بعد دبیر شورای امنیت کلید سازه می شه مدیریت کلان راجب حقوق بشر کدام حقوق بشر ترور بیش از 17000انسان فقط در ایران قبل از به وجود امدن داعش بزرگترین گروه تروریستی جهان البته به لطفا بزرگترشان امریکا ازلیست خارج شدند قتل عالم کردهای عراق کمک به صدام درسرکوب قیام مردم عراق البته دردیدگاه امثال شما شهید عزیزمان صیاد شیرازی هم ناقص حقوق بشر است که با تارومارکردن 2500که باعث شادی دل ملت شدند.نکته:دادستان کل انقلاب در سال67که بود؟بله اقای موسوی خوئینی ها ازافراطیون اصللاحات . بعدش هم این نظر شما دشمن عزیز است که اقای رئیسی رامحاکمه می کنند.
    بعدش هم زمانی اقای رئیسی درحال مبارزه با امثال کرباس چی وشهرام جزایری بودند شما داشتی کارتون مورد علاقه تون سرندی پیتی رو می دیدید.

  • رئیسی امشب طوری از فساد شاکی بود که انگار من دادستان کرج، دادستان همدان، معاون دادستان تهران، ، معاون قوه قضاییه، دادستان ویژه بودم!

  • ازاسمت معلومه که ازکدوم قشری دادستان وقتی اعلام جرم می کنه وزارت اط نیروی انتظامی وخود دولت ها باید همکاری کنند نه این که با مجرم همکاری کنند وفراریش بدن یا به قوه قضایه فشار بیارن که محاکمه ها رسانه ای نشوند

  • قوه قضائیه خودش مجرمه عزیز جون.
    برید حساب های شخصی صادق خان لاریجانی رو اول جمع کنید ، بعد اسم آفتابه دزد رو ببرید !

    یه برچسب دیگه هم زدید ...
    از کدوم قشر؟
    بی بصیرت ها؟ یا .....
    اصلا هرچی شما بگین... شما خوبین.

  • خلاصه برنامه گفت و گوی ویژه خبری این آقا رییسی اینه :
    100 ماهی میدم بهتون ، فقط به من رای بدید.
    ..!
    خودتی!

  • آره رفیق.احمدی نژاد دیگری در راه است! فعلا که وزرای و اطرافیان مموتی دور رئیسی رو گرفتن و بازم قراره برگردیم به دوران طلایی 84. 92.فقط امیدوارم رئیسی واسه کاهش نرخ بیکاری نیاد بیکاران رو اعدام کنه!

  • شماها خدایش روتون زیاده اون بابا وعده 100روزه می ده 4سال بعد میگه من نگفتم که کشورهم که حراج شده(قردادهای نفتی-قردادهای خودرو سازی-فروش بندرچابهارو.....) الان هم که طرفدارهاش بقیه نامزدهارو فاسد می ونند ولی کلیدسازه با دارودسته میلیاردشو پاک منزه

  • نهههه!؟ خدایی!؟ مشغول مبارزه بودن!؟ بعد النگوهاشون نشکست انقد مبارزه از خودشون در وکَردن؟ حالا سرنتیلیتی سلنتیپیتی... که گفتی ینی چی دقیقا؟ظاهرا خودت واردتری به این چیزا! ولی اگه فحشه خودتی!
    بعد مبارزه ایشون شامل بسیجی اقتصادی خاوری و زنجانی و مرتضوی و پیرهادی فرمانده بسیج شوراشهر تهران و مشاور خود رئیسی که تازه فراریش داده که نمیشه احتمالا!؟
    البته اینا دزد بودن ولی حرف گوش کن بودن و خودی؛ پس مجازات نباید بشن طبق مصلحتتتتتتتتت..

  • معلومه ازبچه های دهه 70 شاید هم دهه 80 هستی که برنامه کودک رو رو فحش می دونی. البته ما مثله کلیدسازه نیستیم که مردم بی سواد وبه جهنم حواله بدیم این بنده خداهای روهم که نام بردی محاکمه شدند یا دررفتند صدالبته که تمامشون ازدوستان مرحوم هاشمی پدر نظام سرمایه داری بودند.

  • درسته ..
    شما بی سواد رو به جهنم حواله ندادین...
    فقط ؛ با برچسب سکولار و لیبرال و جاسوس و معاند و فتنه گر و بی بصیرت و لامذهب و اسلام آمریکایی به کهریزک و اوین و ناکجاآباد حواله دادین داداش .

    خخ
    درسته ... جون خودت!
    مرتضوی رفیق آیت الله هاشمی رضوان الله بوده..!
    احمدی نژاد که زنجانی رو نمیشناخت!
    اصلا شما ، و این نامزد های کوته فکرتون ، مبری از هر گناه و اشتباه هستید .

    راستی جناب مثلا مستضعف ...
    یارانه ی 140 تومنی شما توراهه ...!
    حواشی! یارانه ی قبلی و بدبختی هاش و گرونی هاش رو ضرب 10 کن و خوش باش.

  • ايشلا با ورود و رئيس جمهور شدن اقاي رئيسي و تشكيل دولت اسلامي زمينه ساز ظهور حضرت حجت (ع) باشيم .

  • به به ، داعش ایرانی هم از راه رسید (تشكيل دولت اسلامي) ...
    کشور ایران اینو کجای دلش بزاره !

  • وای چقد بی سوادی داعش داره با احساسات مسلمونا بازی می کنه که اسمشو گذاشته ای اس ای اس تشکیل دولت اسلامی .....یکی از زمینه سازی های ظهور تشکیل دولت اسلامی واقعیه ....خودتو بی شعور جلوه نده

  • اَه اَه ، دیوث صهیون لیس بیگانه پرست هم که هنوز پلاس نظر دهی که نه... چشم زخمه!!!
    کشور ایران که به کوری چشم دشمنش ، تمام قد در حکم «قلب تپندۀ زمین»ــه ، جناب رئیسی رو روی سر ریاست اجرائیش می ذاره...

  • کامنت من در 96/2/6 ساعت 03:19 مربوط به جواب برای مهمان 96/2/1 ساعت 22:38 است!!

  • رئيسي اينو ميگه كه اگه داستانش شد مثه جليلي ٩٢ حد اقل كم نياره بگه من پول خرج نكردم راي نياوردم!!!اخه مرد حسابي!!!كل نظام پشت سرته ديگه پول هم ميخاي بدي؟! والا!!!بايد ببينيم مردم چطور بززننن تو دهن اينا...وعده ي ما روز انتخابات حضور مردم جوابتونو ميده

  • ان شا الله که رییسی رای میاره به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی ...بهت پیشنهاد میکنم سفر رییسی به یزد وبیرجند رو نگاه کن سفر روحانی به قزوین هم نگاه کن (خخخخخ)اگر جبهه اصلاحات مثل دوره های پیش از عوام فریبی ووتوطعه استفاده نکنه حتما ما پیروزیم ...مردم به این حرف پیامبرشان عمل خواهند کرد که مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمیشود ... دوباره ایران دوباره روحانی (خخخخخخخ)

  • حسین 45! داستان روحانی 92 حکایت پوشش بازی جناب ولایتی بود واسه اضافه کردن به سِمت های فلان در مقامات بهمان خودش (دانشگاه آزاد و.. )!!! پس پول های خرج شده و نشده چندان هم کارسازی نمی کنه! اینو ارباباتون هم می دونن!! جلیلی و قالیباف هم اگه آراءشون مظلوم واقع شد نه اینکه کم بود، بازی نامردا بود. ضمناً جناب دکتر جلیلی از همون اول مناظرات 92 تنها کسی بودن که وقتی از برنامه ها صحبت می کردن در نهایت تواضع و از سر وقار سرشتشون مدام جملات رو با این عبارت که «کسی که رئیس جمهور می شه می بایست ..(به انتفاع دین و ملت ) چنان کند و چنین نکند بهتر است » در جائی که همۀ دیگر کاندیداها فقط می گفتند «اگر مــــن! رئیس جمهور بشوم این کنم و آن کنم»!!! پس در این باب هم قضاوت با بصیران بود و هست و خواهد بود!!!
    کل نظام اگه واجد خلوص مطلق باشه آره تا بترکه چشم حسود و بخیل! .. نظامی که سر تا پاش سلیم باشه (تمام قد اسلامی و منطبق با آرمان های امام و رهبری) قطعاً حامی حق است . در این صورت ملت سلیم اسلام خواه هم در راستای بصیرتشون همون حق را برخواهند گزید !! (واللّه) .
    واسه تو دهنی خوردن اربابات هم خیلی عجله نکن! مردم چنان مـــــــــــــــــــــــــــــــــی ززنن تو دهنتون که بدون نیاز به بوئینگ های مفت گرونتون تو بغل اربابای غربی فرود بیایید!! وعده وعید هاتون رور با شیاطین اینجا چک نکن! جاش به فارسی و جلو چشم ایرونی مؤمن بصیر و باغیرتش نیس!!! توی یه پستویی مثلاً اونم به زبون ننه بابای ارباب و این ها قرار بذار با شیطون(سر کاری)!!!!

  • بله ..
    دکتر جلیلی از همون اول مناظرات 92 تنها کسی بودن که وقتی از برنامه ها صحبت می کردن
    خخخخخخخ!
    یادمونه که همه ، حتی دوستان ایشون و هم جناحی های ایشون ، پرسیدند که چه کردی در مذاکرات ؟
    اصلا قرار بود کاری کنی؟
    این آقای مثلا دکتر هم با مایه گذاشتن از رهبری، جواب دادن : فیلم مذاکرات در اختیار رهبری است...همین !
    جالب اینجاست که همین آقایان ، الان بقیه رو به مایه گذاشتن از رهبری محکوم میکنند و میگویند که مذاکرات ظریف چیزی نداشته.


    امثال این کاربران فحاش هم :
    از مردم هم دم میزنند و قاتل مردم اند
    دست و زبانشان به خون میلیون ها بی گناه و جوان مملکت آلوده است ، امثال این کاربران .
    راست میگویند که : هر که را میخوای بشناسی ، دور و وری هاش رو ببین.

    از مردم دم میزنند
    اما نمیگویند که این مردم بودند که دو دوره به سید محمد خاتمی رای دادند.
    دو دوره به آیت الله هاشمی رضوان الله رای دادند.
    یک دوره « فعلا » به حسن روحانی رای دادن.
    تنها رییس‌جمهور شان « خخخ » هم شد جریان انحرافی !
    تاریخ مصرفش ته کشید !
    « محض توجه امثال رییسی »


    از کسانی هم سخن میگویند که کمترین مقبولیتی بین مردم مظلوم که قربانی ساده لوحی شان شده اند ، ندارند.

    این است تفکر احمق های با بصیرت !

  • اولا درباره مذاکرات دوره جلیلی اگر بد میبود و شما ها مدرکی داشتید اینقدر وقیح هستید که رو میکردید ...دوما چرا خودت به حرفی که میزنی عمل نمیکنی خوبه خودت میگی هر کسی رو میخوای بشناسی به دورو بریاش نگاه مثلا به برادرش فریدون به حامیاش که تو شبکه های ماهوارهای وشهرام جزایری که میخواد به انتخابات روحانی کمک مالی بکنه ..سوما از دولت روحانی کی بی تربیت تره و وحشی تره یا خبر نگار میزنه یا فحش میده میگه سگ یا به فرماندار یک مملکت توهین میکنه ..چهارما وقتی اطلاعات کافی نداری سکوت کن

  • ادما تغییر می کنن زمانی که جیبشون با پول پر بشه هیچ وقت طرف رییسی وامثال اون نمی گردن چون میدونن چیزی عایدشون نمیشه .....انتخابات زمان خاتمی &حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی خوب بود ما هم بهش رای دادیم ولی گذشت و گذشت شد پدر فتنه چون دنیا کورش کرد مثل روحانی دهه شصت خوب بود چون جیبش خالی بود همین که چشمش به پول افتاد شد ناجی تو امثال تو شد>احمدی ناد دهه هشتادم خوب بود ولی فریب امثال تو رو خرد ادمها همیشه چهره هاشون تغییر می کنه ایا تو همون کودک پاک چند سال پیشی ...ما به رییسی رای میدیم چون پاک بوده وهست .....چهار سال اینده رو هیچ کس خبر نداره

  • 1400 96/2/6 ساعت 10:24

    البته ، در عین نداشتن مقبولیت این آقایان از طرف مردم ، به این افراد حساسترین و مهمترین جایگاه های حکومتی داده شده همیشه..
    صفر تا صد سیستم حکومت هم از ایشان حساب میبرند ..
    یعنی نمیتوانن نبرند ... از جونشون که سیر نشدند.

    در صورتی که رییس جمهور ، در کشور ما رییس قوه مجریه است...
    و وظیفه اش اجرای ، مسائل دیکته شده است.
    رییس‌جمهور « همه شان » ، یعنی سپر بلا .

  • بله ....
    نباید وامدار کسی بود.
    این سخن از زبان جناب رییسی ، حشوه !
    کسی که از نظر فامیل ، وابسته و داماد علم الهدی است.
    کسی که کل دستگاه رسانه ای حاکم ، ازش حمایت میکنند...
    صدا و سیما و روزنامه های چندین هزار تیراژی و ..................
    با وجود این ها ، چه نیاز به خرج اضافی تبلیغات ؟!!!

    فقط خدا کنه ، اگر رای نیاورد ، نگن بخاطر تبلیغات کم و ساده بوده...

  • طفلک کجا زندگی می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟صداوسیما که همه دسته روحانیه ستاد انتخاباتی اونه............تو هم برو داماد خاتمی شو عقده ای نشی

  • دمت گرم

  • بالاخره هرکسی ممکنه در مجموعۀ بستگان واجد ارتباط یا وابستگی سببی یا نسبی ای باشه.
    اولاً در سیر نگرش و باورها و تحرکات دلیل منطقی ای مبنی بر اینکه چون فلانی فامیل بهمانیه پس انطباق تفکر و نگرش عیناً وجود داره نیست!
    ثانیاً در باب جناب علم الهدی هم میشه گفت ایشان هم در قوارۀ خودشون مایۀ مباهات مردم هستن!
    ثالثاً چندتا نمونه بیارم که از این دست کوته فکری ها خارج بشید عزیزان؟
    سید حسن خمینی نوۀ امام خمینی (ره)! چه ربطی به راه امام، نگرش امام، بصیرت امام و... داره؟
    علی مطهری فرزند شهید مطهری! چه ربطی به اندیشه ها و پیروی از پدر داشته تا حالا؟؟؟
    اینا که نسبی بودن اینجوریان حالا شما بستگی سببی رو ملاک چی گذاشتی داداش؟!!!!!!!!!
    رابعاً این حاج حسن روحانیتون صدا سیمای بی چاره رو زیرکانه (رسانۀ میلی) خطاب کرد تا الآن در خدمت امیال ایشون در بیاد که اومد (علی برکت اللّه!) + افتتاح پروژه های تکمیلی کلید خورده در دولت قبلی!!!
    هزینه و مخارج انتخاباتی هم که اساساً فقط واسه لیبرال ها حلاله دیگه! مثل همون حقوق های نجومی! هم قانونیه هم عملی!
    مهمان96/1/31 ساعت 09:09 اندکی لپ گلی از شرم بهتر از جانبداری پوشالیه داداش!

  • bache 96/1/31 ساعت 09:24

    سلام دوست عزیز
    خوب اینکه با هم فامیل هستن چه ربطی داره؟
    اتفاقا الان رسانه بزرگی مثل صدا و سیما داره حسن روحانی رو نشون میده فقط
    قبلا تو تلویزیون بین برنامه ها تبلیغ قابلمه و اینجور چیزا میکرد الان بجا اونا داره حسن روحانی رو نشون میده
    حتی کار به جایی کشیده که وقتی رامبد جوان یه بریم بیایم میگه تو اون لحظه وقفه برنامه هم حسن روحانی هست(این برای خنده بود)

  • این دوست زیبا چهرمون میگن :
    '' صدا و سیما داره از روحانی حمایت میکنه بجا قابلمه !''
    قضیه انقدر روشنه که من دیگه توضیحی نمیدم..
    قضاوت و سنجش با کاربران گرامی.