حسن عباسی:شورای نگهبان ضلع احمدی نژاد را حذف میکند


جو عمومی از طرف حضرت حق به سمت رییسی می‌چرخد.
به احتمال زیاد شورای نگهبان کل ضلع احمدی‌نژاد را حذف کند...


+ 
4

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • من 96/2/30 ساعت 16:10

    رییسی هم همون دو روز آخر گند زد متاسفانه

  • جناب «من»!
    منظورتون رو شفاف اعلام کنید!
    الآن که آراء ظاهراً به نفع لیبرال ها اعلام شده، مشکلتون با جناب رئیسی بزرگوار چیه؟

  • آقایان غیر معاند! اینکه احمدی نژاد برای ریاست جمهوری صلاحیت نداشت را عوام و خواص فهمیده بودند، پس چگونه شما برای دو دوره او را تایید کردید؟

    اینکه ایشان برای ریاست جمهوری صلاحیت نداشت را عوام و خواص فهمیده بودند پس چگونه شما برای دو دوره او را تایید کردید و الآن چه اتفاقی افتاده که بر طبل مخالفت می‌کوبید؟

    انگار نه انگار که پشت پرده همه این حوادث تلخ را نمی‌شناسید.

    طرفداران بعضی افراد که روزگاری چشم و چراغ برخی از اعضای همین شورای نگهبان بودند نه تنها به رد صلاحیت وی تمکین نکردند بلکه دعوت به اعتراض و آشوب و پوشیدن لباس سیاه می‌نمایند.

    مقصرین اصلی آنانی هستند که برای از صحنه به در کردن انقلابیون بزرگ، او را آوردند و قدسی و الهی کردند.

    یکی گفت: امام زمان سفارش او را کرده و دمیده شدن این نفخه الهی را مقدمه ظهور دانست، دیگری در خطبه‌های نماز جمعه تهران نامه او به رئیس‌جمهلل5 نور وقت آمریکا را از الهامات خداوندی قلمداد کرد و توصیه‌اش این بود که همه حتی کودکان آن را بخوانند و در مدارس و دانشگاه‌ها و صدا وسیما مکرر پخش شود.
    یادمان نرفته سال 84فالس نیوز(فارس) به نقل از سید محمدخاتمی نوشت؛ ((جریان واپسگرای کنونی در مقابل رهبری نیز خواهد ایستاد.))تا اکنون معلوم شود بصیرت واقعی را چه کسی دارد.ولی ولایت معاشان و کاسبان تحریم همیشه وقتی به نفعشان نیست خود را به کری و کوری می زنند.انشاء ا.. که برای همیشه کر و کور شوند تا سایه شومشان از سر این ملت مظلوم برداشته شود

  • دوست عزیز این خیلی بده که هر شخصی که نظر مخالف شما ارائه می کنه، بهش میگید بی سواد، بی شناسنامه، کاسب تحریم و...، البته وقتی رئیس جمهور اعتدالی مملکت چنین رسمی رو در پیش گرفته باشه، دیگه از ملت انتظار بیش تر از این هم نمی توان داشت.

    یادمان نرفته در زمان دولت قبلی چه کسانی مدام به خارج از کشور، خاصه آمریکا رفت و آمد داشتند و در راستای تحریم ملت ایران تلاش می کردند. در این زمینه اظهارات نیک آهنگ کوثر، ضد انقلاب فراری مقیم نیویورک موجود است. او در کلیپ مذکور از تلاش های (م.ه بحمدالله همه میدونن منظورمون از م.ه یعنی چی) برای اعمال فشار بر ایران با وضع تحریم های شدید می گوید. یادمان نرفته، اعضای اتاق فکرهای جریان اصلاحات در راستای تشویق غربی ها به تحریم ایران نامه ها نوشتند و قص علی هذا. حالا بفرمایید چه کسانی کاسبان تحریم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شما که حتی به یک خبرگزاری داخلی هم که مخالف تفکرات شما عمل می کند در توهین کردن رحم نمی کنید، چگونه حرف از صلاحیت داشتن یا نداشتن افراد می زنید؟

    یادمان نرفته در جریان فتنه 88 بود که دشمن تصمیم به اعمال تحریم های بی سابقه علیه ملت ایران گرفت. قبل از فتنه 88 آمریکا و در کل بلوک غرب از اهرم تحریم به کل، نا امید شده بودند و حضور پرشور مردم در انتخابات آن سال، نا امیدی آن ها از اعمال فشار بر مردم ایران با وضع تحریم را بیش تر و بیش تر کرد. اما پس از فتنه 88 ناامیدی آن ها به امید تبدیل شد. به همت همان افرادی که شما آن ها را با بصیرت خوانده اید. پناه بر خدا از این همه تعصب بیجا و ندیدن واقعیت ها.

  • ادم واقعا نميتونه بفهمه احمدي نژاد چي تو كلش بوده...اينكه ضد ولايت فقيه هست!پس ده بگيد مرگ بر زده ولايت فقيه چرا باز صاف صاف ميذاريد راه بره بياد...كاري ندارم...خوب شد كه رد صلاحيت شد چون حتمن يه اشوب گر بود كه از حرف هاي مقام معظم رهبري هم اينچنين برداشت ميشه كه با اومدنش اشوب به پا ميشده...ولي خوبه كه دستگاه حذف كننده ي شوراي نگهبان خوب عمل ميكنه ماشالا چش نخوره...ولي بگذريم...راي بينه روحاني و رئيسي يا قاليبافه ...ولي من فكر ميكنم سنت ٨ سال ٨ ساله هاي رياست جمهوري ادامه داره...به نظرم بهتره اينطور بمونه ...اگه رو حاني بياد مملكت ارومتره...خطر اشوب كمتره

  • به امید حق و مردم ، روحانی رای خواهد آورد.
    ایران به دوره ی انزوا و تحریم و کره شمالی شدن ، باز نخواهد گشت.

  • جناب (همه در این مکان مهمانیم)، محض رضای خدا یه خورده واقع بین باشیم. حقایق رو ببینیم. جوری حرف می زنید انگار شما در چهارسال گذشته اصلاً روی کره زمین نبودید. همین حرف ها رو زدید که چهار سال، کل مملکت رفت تو چالش مانکن. تاریخ مصرف حرف های شما دیگه تموم شده. الان دیگه ملت خودشون فهمیدن چی به چیه.

  • شما هم طوری از رییسی و جلیلی حمایت کرده اید که انگار چهل سال اخیر حارج از منظومه شمسی بودین.
    این آقایان ، ذره ای برای مردم ارزش نگذاشته اند...
    رییس‌جمهور ها شدند سپر بلای آنها..
    وقتی تاریخ مصرفشان هم تمام شود ، میشوند احمدی نژاد.

  • دوست عزیز، بنده حرفی از آقای جلیلی یا آقای رئیسی زدم؟؟؟ بنده تاکنون حتی اسم آقای رئیسی را هم نیاورده ام. واقعاً از کجا آوردید این حرف ها رو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • خب معلومه ديگه ...نه پس طرف دكتر روحاني هستي!

  • هه
    خب یهو میومدن رییسی رو میذاشتن رییس جمهور این سبک بازیا چی بود در اوردن؟!
    تف به رایی که با مهندسی انتخابات و با حذف مستکبرانه برخی اشخاص دارای صلاحیت خریده شه
    رای سفید میدم با افتخار چون هیچ کدوم از اینا ارزش ندارن تو برگه رای من باشن

  • بد بختی این ها اینجاست که حالا که دولت بی خیال مناظره زنده شده بود این اساتید پر ادعا نشدند و روحانی را تحریک کردند که بگه منم موافق مناظره زنده ام.خوب کلی اونو جلو انداختید واقعا کی میخواد جلوش وایسه تو مناظره .جناب رئیسی که نمی خواد جلوه اخلاقیش بهم بخوره و اگر بخواد هم نمی تونه .فقط گازانبر می مونه که افتضاح سال 92 را تکرار کنه . خوب و اقعا انصافا این صحنه را کسی نچیده که بخواهد روحانی دوباره بماند.

  • 1400 96/2/2 ساعت 07:00

    فقط خدا کنه اگه رییسی رای نیاورد ، نگن بخاطر اخلاق یا جلوگیری از اسراف بوده..
    رییسی و جریان اصول گرای حاکم با صد در صد توانش اومده.
    اگه اینم جواب نده ، باید جریانشون رو منحل کنن و برن غاز بچرونن.

  • اگر و شاید کلاً فاقد اعتباره وقتی زمان با گذر خودش اثبات حقایق می کنه. دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره! اما خودمونیم شماها زیادی مطمئن نیستید که جناب «رئیسی» رأی نمیارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داستانتون تکراریه ها! (فتنۀ 88)!!! سال 88 لااقل مردم رأی داده بودن که موسوی هُل و توهم زد و جرقۀ فتنه رو زد، این بار چماقدارای سایبری صهیون قبل از انتخابات نتیجه اعلام می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!
    اینکه ما در جواب حماقت ها یا دشمنی های اربابای شماها چی بهتون بگیم در زمان خودش خواهد بود! شیطنت شیطان در بروزش جواب حق رو خواهدگرفت اون هم سهمگیین!

  • هه هه هه!!!!!
    فعلاً که از 6 تا کاندیدا 4 تاشون مورد تأیید منافقین و BBC و اونور آبی ها و صهیون ها هستن!!!
    چیه؟ از این سوختید که عامل آشوب و فتنه و تکرار اوباشی گری تون کف مملکت این بار توسط امثال داعش خنثی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخ سوختنتون خوشگل تره اونجایی که کلاً بازنده باشید! تماشا داره این انتخابات...
    قبلاً هم در جواب یه کاربر معاند که تهدید کرده بود گفته بودم 96واسه تون قشنگ!!!

  • دو تای دیگشونم یکیش یه مهره ی سوخته ی صدبار شکست خورده س و دیگری حتی نمیتونه چار کلمه مناظره کنه.دوزار رای ندارن توی توده مردم
    فریدون دوباره میاد رو گرده تون سوار میشه و میتازونه چارسال دیگه.واقعیت تلخیه
    پسرم،من خودم با سخنرانی های حسن عباسی بزرگ شدم،موقعی که تو تاتی میکردی من دنبال جدیدترین سخنرانی و افشاگریاش بودم.
    و دقیقا میتونم تشخیص بدم ادبیاتت تقلیدی از ادبیات حسن عباسیه.شک دارم حتی معنی اصطلاحاتی رو که به کار میبریو بدونی!فقط مثل طوطی از حرفای عباسی حفظشون کردی
    الانم دارم میخندم به کامنتات :) شرط میبندم حتی حق رای هم هنوز نداشته باشی
    96 واسه ما قشنگه،چون سرویس شدن دهن خودعمارپندارای متوهمو میبینیم
    شما بدون احمدی نژاد هیچید.فوقش چار ملیون رای.نه؟ :))) یادتون نره
    یاعلی

  • خطاب به «صهبا»!
    اولاً ملت ایران ، توده ای نیستن که اصل رو از فرع تشخیص ندن! توده ای هاش منافق اند و ادبیات منافق رو منی که سیاست رو تاتی کنان بلعیدم خوب می فهمم، منافق!
    ثانیاً فقط کمونیست های قالب پر شده از لیبرالیست مثل تو، مردم رو توده ای خطاب می کنن پشتبندش هم با وقاحت واسه پیکر اون مردم گرده می ذارن!!!!! هرچند مردمی که پیرو امثال تو و اربابای تو باشن احتمالاً نه فقط گرده که دم و سم هم دارن! که البته کورخوندی اگه فکر کردی ملت من از اوناشن!!!
    ثالثاً شق القمر نکردی وقتی خودم با افتخار گوشه کنار این سایت و توی اکثر کامنت هام از استادم حسن عباسی دفاع کردم و ایشون رو استاد خوندم! یعنی چی؟ یعنی استاد من! (گویا شما ها از فرط مُنگولی احساس پیروزمندانه دارین این هم یه اثبات واسه همین)!
    سالی که نکوست از بهارش پیداست! 96 تون سربند خاکستر شدن آتیش نیافروخته با درایت حضرت آقا و انقلابی ها پیشاپیش قشنگه! دیدم که می گم!
    داستان سرویس هم ذیل همونه که از کامنت هاتون هویدا!
    ما هر چی هستیم یا نیستیم چون پرچم دار حقیم پیروزیم، به یاری و فضل اللّه! تا اعداد و ارقامی که از وزارت کشور روحانی در بیاد چی باشه! تا ببینیم قانون چی حکم کنه واستون. یادتون نره روحانیتون گفته فقط مر قانون! اما امان از روزی که قانون از تنبون نادونش دربیاد و اصل قانون دور زده شه و تقلب بشه... آخ آخ اون وقت خود قانون جواب بی قانونی ها رو می ده. یادتون نره :)))) حواست باشه تو کشاکش فتنه هاتون اشتباهی خودی هاتون لِه و لوه نشن مثه 88 تون!!! یادتون نره! ؛)

  • من فحش می دهم پس هستم.اون طرفدار بقایه این بهش میگه فتنه 88.آخر شما کدوم فتنه گر 88 را دیدی که این بار هم از روحانی حمایت نکرده باشه

  • حکایت یکی از یکی نام جدید «صهبا» است! شما بنده رو حکایت کنی که مصداق بارز اربابای غربی ات شدی که تاریخ و حقیقت و حکایت کنن! مثله داعش که حکایت اسلام کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خوبه تکون می خورید دستتون رو می شه! پیشنهاد دارم اصلاً جنب نخور (شامل زبونت و دستات روی کیبورد و.. هم میشه داداش! عاقبتش رسوایی زودرسه واسه ات)!!!

  • اگر شما از طرف حضرت حق مطمئنی پس چرا دنبال حذفی بگذار بیاید تا ببازد تا خیالتان راحت شود.البته که اگر حق خوری کنید جو عمومی به سمت ادامه وضع نامبارک فعلی خواهد چرخید مثل قبل.خوب دیگر روز ارتش بوده و حسن آقا استراتژی ،داغش تازه شده لا مشکل

  • جلوۀ حضرت حق از فؤاد افراد بصیر در تاریخ حیات بشری است! البته که از حضرت حق مطمئن اند! اما فراموش نکنید که برای اقامۀ حق در زمین، علی (ع)ها باید اقدام کنند! بی عمل عاملین صراط حق که میدان واسه جولان شیطان جور می شه داداش! ضمناً هر چی قانون بگه!!! :))
    ما چه کنیم.. آقای روحانی گفتد: عمل به مُرّ قانون!! ما نمی گیم! ستاد انتخاباتی هم که دست لیبرال هاست! ما هم که نه شرقی هستیم و نه غربی از دعوای شرق و غرب سر در نیاوردیم!!! غربیه که لیبراله حکمش معلومه! 4 سال اخیر هم که دیدیم و چشیدیم .. شرقیه نامعلومه! این احمدی نژاد احمدی نژاد 84 و 88 نیست انگار! غش کرده طرف ناکس هایی که سرشون تو آخور شرقیاس انگار! بابا دوستان بی خیالش بشید حکم نامعلوم حکم احتیاطه عزیزان! دوری شرط عقله! آقای احمدی نژاد که خودم هر دو دوره بهش رأی داده بودم و از کارم هم راضی ام، الآن برنامۀ نجات بخشش واسه زخم های عمیق دوران روحانی چیه واقعاً؟؟؟ شعار نده ها! برنامه رو کنه! یه تضمینی که بدونیم باز اقتصاد دست پژویان و فریدمنی هاش نمی افته!!! آقای احمدی نژاد در 84 و 88 بهترین گزینه برای ریاست بود! می تونست هنوز هم باشه اگه به نامعلومان سیاست اعتماد نمی کرد! داره چوب اطرافیانش رو می خوره! وگرنه همین استاد عباسی نازنین هم کم احمدی نژاد رو حمایت نکرده! پروندۀ قضائی استاد عباسی که در حمایت از احمدی نژاد بود هنوز مفتوحه!!! پس لابد اتفاقی در احمدی نژاد افتاده که استاد از ایشون قطع امید کرده اند! نه استاد که احتمالاً شورای نگهبان! یا ما مردم!

  • آه آه آه فقط آه
    این اطرافیان آقای احمدی نژاد که 7ماه بازداشت بودند و تمام زندگیشان زیر و رو و بررسی شد ولی نسبت به او وفادار ماندند.
    اما نمی دانم این شورای نگه بان چرا از آقایان روحانی و جهانگیری دل نکند؟!!!
    آیا این برای شما سئوال ایجاد نکرد؟!

  • صبور باشید. میزان رأی ملت است. مردم با آراء خودشون پای قدر فعلی بصیرتشون رو مهر اثبات می زنند!
    وقتی حضرت آقا (امام خامنه ای مد ظله العالی) فرمودند حاکمیت «جمهوری اسلامی ایران»، برمبنای «مردم سالاری دینی» است، مصداق همین امر است که مردم ما در انتخاب اصلح(در باورشون) مختارند... فراموش نکنیم شورای نگهبان رو هم به نوعی همین مردم انتخاب کردند.
    پس همه چیز به همین مردم بسته است. حالا یه خورده غیر منطقیه که یک ملت خودش همه کاره باشه (اکثریت به اتفاق)، بعد هـــــــــــــی از خودش ایراد بگیره غر بزنه!!!!!!!!(شاید غرغروهاش نا خودی اند!)
    اما اگر هم منطقی باشه فقط از اون وجهیه که یک ملت تصمیم بگیره بصیرتش رو إرتقاء بده. یعنی به شناختش بر حسب تجربه و آگاهی اضافه بشه و در صدد جبران خطای گذشته بر بیاد که البته یک ملت بصیر نبایستی همه اش در مسیر آزمون و خطا (مثل کسب علوم تجربی) حرکت کنه... بماند.
    اقل مردم چاره ای در همراهی اکثریت ندارند این رو دیگه اساس قوانین دین و الحاد و شرق و غرب و حق و باطل و ... همه تأیید کرده!

  • مگرحذف عمدی بر خلاف قانون اساسی نیست؟!

  • حمزه 96/1/31 ساعت 07:10

    شورای نگهبان احتمالا روحانی رو حذف کنه

  • بعید نیس..
    که رییسی ، خودش با خودش رقابت کنه.
    شایدم همه رو حذف کنه ، بجز رییسی !
    شاید این جوری باشه جریان عجیب استاد عباسی !

  • sbu 96/1/30 ساعت 16:52

    چی شده حالا ؟خوب صبر کنید تا شنبه ببینیم چی میشه .همه افتادن به شورای نگهبان بگن یکی حذف کنه.

  • سرگذشت رییس جمهورهای ایران
    بنی صدر
    رفسنجانی
    خاتمی
    احمدی نژاد
    روحانی

    همگی رد صلاحیت شدند. یک ادم سالم در این مملکت برای رییس جمهور شدن نداریم؟

  • رهبر عزیزمون و شهید رجایی یادت رفت مشکل ما اینکه به بد ادمایی رای میدیم و مشکل اصلی عدم بصیرت

  • برادر گرامی مهمان ...
    مشکل این نیس که آداما درست نیستند..
    مشکل اصلا از رییس‌جمهور نیست.
    قوه ی مجریه کارش اجراس.
    موارد اجرا ، از قبل دیکته شده.
    تا وقتی که اقتصاد ما ..........
    .........
    هست ، نمیشه به هیچ رییس‌جمهوری امید داشت.
    این آقایان ، خیلی هنر کنن ، جلوی بوجود آمدن موارد محیرالعقول رو بگیرن ...
    مثل ناپدید شدن دکل نفت ، یا تحریم های اضافه بر سازمان.

  • سلام و سپاس از سایت خوبتون و زحماتی که میکشین
    این سخنرانی کی و کجا بوده ؟؟؟ و چطور میشه کاملش رو دانلود کرد ؟؟

    ممنونم

  • خوبه خودتان هم میگید حذف...
    یعنی اخلال در انتخابات.