چرا رنگ سبز در انیمیشن های دیزنی، رنگ چیزهای شیطانیه ؟!


اگر این کلیپ را دیدید برای روشن تر شدن ماجرا حتما کلیپ نقد پاندای کونگ فو کار 3 که توی کانالم هست را هم ببنید (رنگ سبز امروزه به عنوان نمادی برای مسلمانان و امام زمان و یارانش (زامبی ها) در سینما به کار می رود!)


+ 
27

- 
7
ارسال در 1396/1/30 ساعت 08:52 2017-4-19 08:52:19
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • MRN 96/2/2 ساعت 00:43

    پس بن تن و فانوس سبز چی هستن؟!!!

  • inaghd 96/2/2 ساعت 18:49

    ممنون از نظرتون دوست عزیز. میشه گفت رنگ سبز در حال حاضر تو سینمای هالیوود اکثرا رنگ شیطانی هست و شاید در همه موارد اینطور نباشه ولی به طور کلی میشه اینو به عنوان یک قاعده قبول کرد، من هنوز در ابتدای کار هستم و تنهایی دارم کار میکنم و اینقدر وقتم آزاد نیست که فقط رو سینما متمرکز بشم بخاطر همین اطلاعاتم شاید خیلی کامل و جامع نباشه. ولی درباره این مورد هم منتقدهایی که حرفه ای دارن کار میکنن اینو به عنوان یک اصل ذکر می کنند و هم منابع خارجی وجود داره برای این مورد که من این تصاویرو از یکی از سایت های خارجی پیدا کردم و پیشنهاد میکنم نقد پاندای کونگ فو کار 3 رو که خیلی براش زحمت کشیدم رو هم ببینید تا شاید موضوع براتون روشن تر بشه. این موارد خاص هم بعضا یا استثنا هستن یا مثل شخصیت هالک به ظاهر استثنا هستند ولی در واقع هالک نوعی اسلام در دست کنترل هست که باید مواظبش باشند که یک وقتی از کنترل خارج نشه و بر ضدیت جبهه آنها نشه.
    در هر صورت من تنها هستم و خیلی دوست دارم با تیم سازی پروژه inaghd که شروعش کردم رو انشاءالله بتونیم پیشرفت بدیم و نقدها و تحلیل های خیلی دقیقتری در آینده ارائه بدیم

  • سبز علوی مان را پس می گیریم .آفرین به اطرافیان آقای احمدی نژاد