انتقاد شدید از عملکرد اقتصادی دولت روحانی روی آنتن زنده!!


انتقاد شدید از عملکرد اقتصادی دولت روحانی روی آنتن زنده!!
برنامه مناظره ( 24 فروردین 1396 )


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جبراییلی همون بود که زیبا کلام نابودش کرد دیگه ؟
    آره ... خودش بود..
    عزیزان ، حتما فیلم مناظره رو ببینند.

  • دوست عزیز، همین آقایی که متهم به زیبایی کلام است، خیلی وقت پیش با کارهاش و حرف هاش خودشو نابود کرده. طبیعتاً کسی که نابود شده باشه هیچوقت نمی تونه شخص دیگه ای رو نابود کنه.

  • نابود شده امثال شما ولایت معاشایید که کمترین پایگاه اجتماعی دارید حکومت میکنید؟شماها که ارباباتون بیشتر اقتصاد کشور رو گرفتن ولی به هیچ کس پاسخگو نیستن و حتی تو یه کنفرانس خبری شرکت نمیکنن و ادعای خدایی دارن.اگه جرات دارن فقط یکبار خودشون رو به رای بذارن تا ببینن نظر مردم در مورد حامیان امثال سعید طوسی و مرتضوی و.. چیه

  • جناب مهمان 96/2/23 ساعت 22:55!
    عزیزم... جوش نزن! شما لیبرال مدارها و ربا معاشان حرامخوار که چون با پول بیت المال این مملکت و چاپیدن ملت با حرص و هول ستادهای بنفش رو با ریش منتخبتون Set کرده اید توهم زدید که پایگاه رأی دارید؟ نه عزیز اون که سهله چه برسه به پایگاه اجتماعی!!!!!!!!!!!!!!!
    خوشم میاد کلماتتون رو از دایرة المعارف بچه انقلابی ها می دزدید واسه رسونتدن مفهوم حرفاتون! یعنی حتی در ادبیات فارسی هم حرفی واسه گفتن ندارید چه برسه به مفاهیم و معانی!!!!!!!!!!!!! «ارباب » که می گی مختص لیبرال هاست داداش به ایرونی مسلمون انقلابی نمی چسبه !! پس! تویی که اربابای لیبرال امپریال مرچنتت هم خودشون اربابی دارن به اسم پول! که واس خاطرش نه فقط اقتصاد این مملکتو که 99% جهان رو بالا کشیدن یکجا و پاسخگو هم نیستن!!!!!!!!!! ادعای خدایی هم که هون اربابای (مذکور) جنابعالی دارن که توهم خرید و فروش حقیقت و مجاز و راست و دروغ رو هم با همون پول کثیف و خون آلود دارن!
    جرأت! ببین کی از جرأت دم می زنه... :)) داداش اربابای تو اگه جرأت دارن این کار رو انجام بدن! البت اگه قبلش فکر تقلب و فتنه نیفتن!!!
    یه بار دیگه هم جوابتو داده بودم. این ملت به وقتش انتخاب کرده اند و نو به نو هم انتخاب می کنن به کوری چشم تو و اربابای ملعونت!
    نظر مردم انقلابی ایران همیشه از سر بصیرته إن شاء اللّه.. بازم تا بترکه چشم حسود و بخیلش...

  • ارباب من خداست نه مثل شما مشرک ها یه بنده جنایتکارش.لیبرال و این تهمتهارو نمیشناسم.من فقط دارم میبینم چطور یه عده با ولایت ولایت کردن چهل ساله تمام منابع این کشور رو به باد دادن و همیشه محاسباتشون در مورد واکسینه شدن در مقابل تحریم و نظر کرده دونستن احمدی نژاد و ریختن خون مردم واسه رییس جمهور کردنش و به خیال خام،حلقه به گوش دونستنش،اشتباه از آب درومده.جیره خور تو خودت رواز مردم ندون،یک یا دو خانواده در هر محلله که 10ددرصد جمعیت ایران هم نمیشن و کارشون اددم فروشی و پاچه خواری و شلیک از پشت بام پایگاههای بسیج به دخترا وپسرای این مملکته،مردم نیستن.شما نامردمان زالوصفتید که از مکتبتون سعید طوسی هاا میاد بیرون و خدامیدونه چنتا سعیید طوسی دیگه داخلتون هست که گندش درنیومده.برید خجالت بکشید و ببینید که چطور اسلام بدنام کردید.خجالت بکشید خیلی پررویید بخدا

  • طلوع 96/2/24 ساعت 09:02

    با ولایت ولایت کردن چهل ساله تمام منابع این کشور رو به باد دادن. آفرین این جمله رو واقعا خوب گفتی کسانی مثل حسن روحانی محمد خاتمی صادق زیبا کلام و ... .. که منافقانه صحبت از ولایت و امام و رهبری و اسلام میکنند اما فکر و تمام وجودشون درگیر و مبهوت نظام سرمایه داری و زرق و برقشه نظام سرمایه داری که غربی ها ودر راس اونا امریکا اونو به نهایت خوش رسوندن و حالا دیگه خوردن به بن بست به خاطر اینکه همهء اون چیزی که غربی ها تا الان بهش رسیدن بر پایهء ربا و فساد بوده و به همین دلیل خداوند در قرآن می فرماید که ربا نخورید . چرا که ربا در نهایت هر چیزی را که بر پایهء آن شکل گرفته باشد نابود خواهد کرد اما این جماعت سعی در پیاده سازی نسخه های منحط و منسوخ غربی ها در این مملکت دارند همچنان که تا الان همین کارو کردن اما با پررویی تمام و منافقانه خودشونو حق به جانب می گیرند و همهء مشقات و سختی هایی رو که بوجود آوردن رو میخوان به گردن اسلام و انقلاب اسلامی بندازند.

  • راستی در اضافه به کامنت قبل خودم
    برو معنی «عدمی» رو ببین مصداق حال خودتو اربابات میاد دستت! (فلسفی ببیـــن) :)

  • فیلم مناظره رو حتما ببینید.......
    کامل...
    تا بفهمید در این کشور چه کسانی نابودند .
    من هم قبلا مقل دوستمون فکر میکردم...
    اما ..

  • استاد عزیز دکتر جبراییلی داره لیبرالهای اشرافی رو نابود میکنه و تو داری از یه چیز دیگه میسوزییییی....
    درود بر استاد جبراییلی انقلابی