موزیک ویدئوی «مرز» درباره مدافعان حرم با صدای فرزاد فرزین


خواننده و آهنگساز: فرزاد فرزین
شعر: روزبه بمانی
تنظیم: مهران خلیلی
کارگردان و مدیر تصویربرداری: سید مهران علوی
جلوه های ویژه: علی هادیان
مجری طرح: گروه فرهنگی دلصدا


+ 
16

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام
    متاسفم برای این کارهای بشدت ضعیف که انجام میشود!
    خواننده یکطرف!
    آدمهایی که مجاهد نشون داده شده بودند تنها مفهومی که ازشون نمیرسوند همین بود که مدافع هستند!
    مشکلات تکنیکی که جای خود دارد مثل شلیک آر پی جی که موقع شلیک دقیقا پشت سرش یک نفر ایستاده است!
    صرف نظر از تصویربرداری و جلوه های ویژه ای که داشته، محتوای کار واقعا سطحی و کودکانه بوده و هیچ قصه ای در کار نهفته نبوده و هیچ مطلبی یا مفهومی رو به مخاطب نه تنها نمیرسوند بلکه شاید توهین به شعور مخاطب نیز تلقی شود.
    ارتباط بین شعر و اتفاقی که در تصویر رخ میدهد دو چیز کاملا مجزا هستند. شعر از از خودگذشتگی میگوید اما چیزی که نشان میدهد این است که یک نفر کاملا بی دلیل خودکشی میکند آنهم به شیوه ی فیلمهای خارجی! گرفتن ضامن نارنجک در دست و دادن آن به آدم بد داستان که کاملا برگرفته از فیلمی با شخصیت "لئون" است که دقیقا همین حرکت رو انجام میدهد و ضامن نارنجک را به دست آدم بده ی داستان میدهد. (اشاره به فیلمی قدیمی است که حتما آن را دیده اید و از تلویزیون بارها و بارها پخش شده است)

    دوستان متاسفانه یا بلد نیستند کار کنند یا واقعا """آدم (مدافع حرم)""" ندیده اند که اینگونه از چهار پنج نفر که فقط لباسی نظامی بر تن و اسلحه ای در دست دارند فیلم میگیرند آنهم با موضوعی مقدس (مدافعان حرم) و متاسفانه تمام اینها را در غالب خواننده ای با حرکات موزون همراه با تصاویری تقلیدی از فیلمهای خارجی میگنجانند!!!

    انتقاد بسیار شدیدی بر این کار وجود دارد که امیدوارم با آگاهی بخشی به مردم فرق بین اثر هنری و اثر غیر هنری مشخض شود و اینگونه عده ای بی فکر و بی مفهوم کاری نسازند.

    یا علی

  • سلام علیکم جمیعاً. توضیحات و انتقاداتی که جناب ( یک فیلمساز ) مطرح کرده اند کاملاً درست بوده و وارد است. بنده هم اولین بار که این کلیپ رو دیدم یاد فیلم Léon: The Professional ساخته ی Luc Besson افتادم که آخر فیلم شخصیت لئون، ضامن چند تا نارنجک رو تو دستش داره و به خودش یه کمربند انفجاری بسته و با اون کمربند، جماعتی رو میفرسته رو هوا. متأسفانه خیلی وقته که اکثر کارهایی که در حوزه ی فیلم و کلیپ انجام می گیره، تقلید از جای دیگریست. امیدوارم خودمون فکر کنیم و اندکی خلاقیت به خرج بدهیم تا آثاری فاخر تولید کنیم.