مستند « رمز عملیات » قسمت اول: نقشه 20 ساله


مستند « رمز عملیات » قسمت اول: نقشه 20 ساله
در این مستند که به کارگردانی سعید مستغاثی در دو قسمت تولید شده است، با بازخوانی اسناد موجود، نشان داده می‌شود که کودتای نافرجام سال 88 حاصل یک برنامه‌ریزی و طراحی 20 ساله بوده. قسمت نخست مستند «رمز عملیات» شب گذشته به نمایش درآمد و قسمت دوم آن نیز امشب، پس از بخش خبری 20 و 30 از شبکه دوم پخش می‌شود.
مستغاثی کارگردان «رمز عملیات» درباره محتوای این مستند به خبرنگار ما گفت: در این مستند، ما براساس اسناد خارجی نشان می‌دهیم که فتنه سال 88 از سال 68 و با پایان جنگ تحمیلی و رحلت امام خمینی(ره) کلید خورد. این مستند به بررسی این جریان در دوران موسوم به سازندگی و اصلاحات و در نهایت انتخابات سال 88 می‌پردازد و نشان می‌دهد که این فتنه، یک مقوله دنباله‌دار است.مستند «رمز عملیات» با تمرکز بر اسناد، به طرح‌های سازمان‌ها، موسسات و اتاق‌های فکر غربی و پول‌های هزینه شده توسط آنها در این فرآیند 20 ساله می‌پردازد.


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • استدعا دارم همه ببینند خصوصاً 10 دقیقۀ دوم به بعد این ویدئو جهت روشنگری بسیار ارزنده است!

    نکاتی چون نقل قول های صدر الدین الهی (حملۀ فرهنگی در جنگ نرم از راه هنر!!! «نمونۀ دَمدستی http://roshangari.ir/video/46205»)- پرده برداری سروش از طول مدت رخنۀ پس از نفوذ و فعالیت های رخ داده و در حال وقوع! (نقابداران انقلابی و مثلاً پایبند به ارزش های نظام.. بشمار..) با توجه به دشمنی علنی با اسلام و ایران «برای شناخت جزئی از سروش: http://roshangari.ir/video/46195»
    و نیز رادیو زمانه و..

    با توجه به إذعان شیمون پرز بر از بین بردن دولت مردمی ایران (نهم و دهم) و توانمندی های هسته ای ایران آن هم در هم ترازی خطر برای آنان! می توان به وضوح دریافت که:
    امروز ایران نزدیک به نقطۀ پیک شادمانی رژیم صهیونیستی است!!!!

    با توجه به دقیقۀ 26-29 ویدئو، و ماجرای یارانۀ «هلند» علیه ایران!، می توان قراردادهای نفتی بیژن زنگنه را با شرکت های هلندی که از جمله بزرگترین منتفعین این قراردادهای ننگین محسوب می شوند توجیه نمود...!!!!!

    مو به موی این ویدئو ارزنده و قابل مرور چندین باره جهت انطباق اوضاع کنونی از غلیان بروز فتنۀ 88 تا همین حالاست!!!

    ضمن استدعای دوباره جهت مشاهده و دقت و نشر این ویدئو از دوستان هموطن حقیقی،
    کمال تشکر را از تلویزیون اینترنتی mostazafin، روشنگری و Mohsen عزیز دارم...