نژادپرستی به سبک آریایی!


صحبت های ناراحت کننده دختر افغانستانی در مورد زندگی در ایران


+ 
11

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام جناب ارش درمورد اقوام ایرانی تحقیق بفرمایید قدمت انها را خواهید فهمیدشما هم متوجه میشوید این اریاییها هستند که ادعای مالکیت میکنند بعد ازمهاجرت به مملکت ضمنا اقوام ایرانی به دلیل نژادپرستی امثال جنابعالی هست که زده شده ودنبال راه چاره افتاده اند تبعیض نژادی اسامی بنام نژاد اریا پارس کوروش و... ولی فرهنگ انها نادید گرفته شده ونژادپرستی بیدادمیکند نمیبینید یا چون به تقویت نژاد جنابعالی می انجامد نمیخواهیدببینید؟

  • من در کشور خودم غریبم .کار من بناییه.از بچگی که مدرسه می‌رفتم تابستونی با پدرم می‌رفتم سر کار تا اینکه پس از دیپلم و سربازی دیگه به صورت حرفه ای پیگیر کار شدم شاگردی کردم تا کارو یاد بگیرم یادم گرفتم اولا با نصف مرد بنا کار میکردم... تا اینکه هموطنان تو نازنین خانوم دست گذاشتن رو کار ما و چون متاسفانه ما از هزار و چهارصد سال پیش بیگانه پرستیم در نتیجه کار به دست هموطنان تو افتادم ما بیکار شدیم.تو نازنین خانوم و سایر افاغنه کجا بودین زمانی که پدران ما انقلاب کردن کجا بودین زمان جنگ و بمباران کجا بودین زینبیه میانه را که می‌زدن من چند تا کوچه اینورتر پشت در یه خونه پناه گرفته بودم و دیدم اون لحظه لعنتی رو...خانوم محترم با کمال احترام چه کسی برای شما دعوتنامه فرستاده که الان ناراضی هستید؟هموطنای تو کار ما رو کساد کردن صاحب کار ایرانی افاغنه را مثه شمشیر فلانی گرفته بالای سر ما چرا باید افغان در شهر من کار داشته باشه و من بیکار نگین ارزون کار می‌کنند که خودم تو کارم و می‌دونم از این خبرا نیست.. حرف زیاده اما...

  • http://roshangari.ir/video/46162

  • خب جمع کنید برید توی کشور خودتون ما خودمون این جا جا نداریم کار نداریم حالا باید ناز شما ها رو هم بکشیم؟؟؟

  • ببینم تو همون مهمانی هستی که کلاً با مزخرفات رنگ به رنگت، گاهی تند و گاهی کند، جدی جدی اینجا رو با Celebration اشتباه گرفتی و احتمالاً هم شام رو مهمون «جای دیگه» هستی و قراره واسه صرف اون شام، این جا رو بهم بریزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ببین یه زحمت بکش! واسه ابراز هر نقشی یک نام کاربری جدا لحاظ کن! حداقل با شخصیت باشی نام و نشون داشته باشی شاید کسی اینجا یه کمی حرفات رو تحویل بگیره! حسابت کنه تا لا اقل جوابت رو بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ارش 95/10/1 ساعت 14:20

    3 ملیون افغانی اومدن تو مملکت ما بدون ویزا بدون مجوز قانونی
    بدون اینکه مالیات پرداخت کننن
    چندصد هزار شغل رو از بین بردن
    شما چی میگید ؟؟؟؟ چه میدونید ورود یک نژاد دیگه چه بلایی بر سر یه مملکت میاره ؟
    فکر میکنید چرا فلسطین شد فلسطین فکر میکنید چرا خوزستان اذربایجان خراسان و سیستان به این روز افتادن در همشون سودای جدایی به گوش میرسه ؟؟؟
    افغانی ها باید از ایران برن بیرون هیج جای دنیا اجازه نمیدن اینقدر مهاجر بیان تو کشورشون انسانیت و خوبی سرجای خودش غیر قانونی اومدن تو کشور ما طلبکار هم هستن براتون متاسفم شما ایران رو به سمت نابودی میبرید
    یه افغانی سر یه ساختمون ماهی 20 میلیون دستمزد میگیره برید سرساختمون با چشماتون ببینید این پول رو تو مملکت ما نگه میداره نه برمیداره میبره کشورش بدون اینکه مالیات بده
    بجای دلسوزی و بیگانه پرستی بلند شید کار کنید تا اینها از این مملکت برن بیرون
    افغانی ها اصلا فرشته اقا اینجا مملکت ماست غی رقانونی اومدن میفهیمن غیر قانونی

  • جناب آرش !
    اتفاقی که افتاده مربوط به دیروز و امروز نیست که الآن امکان تخلیص نژادی و ژنومیک وجود داشته باشه!
    همه می دونن که اختلاط نژادی ما با افغانیان از زمان پیروزی محمود افغان پررنگ شد!
    تا قبل از آن هم که در حملۀ مغول به ایران، تعرض نژادی صورت داده بود!
    پس کار امروز و همین دیروز نیست برادر!
    این موضع نژادپرستانۀ جنابعالی تنها می تواند مستمسکی شود که دشمن اسلام و مسلمین(چه ایران و چه افغانستان) را در گام تفرقه و آشوب وقیح تر و امیدوار تر کند!!!
    خدماتی که افغانیان عزیز در ایران به اسلام و باورهای ناب خودشان داشته و دارند قابل ستودنه!
    ما ایرانی هستیم و منصف! اگر روزی به ایشان کمک کرده و می کنیم ، خوب ایشان هم در بسیاری جهات یاری رسان برادران مسلمان و ایرانیشان بوده و هستند! (به کوری چشم دشمن)

    همۀ ما در پیشگاه خداوند یگانه یکی هستیم!
    و آنچه نگاه پروردگار را بر ما معین می کند، تنها شرف و انسانیت و باور و ایمان ماست!

    آنچه شما از آن دلسوخته ای، تنها متوجه نژاد افغان نیست!
    یک تاریخ سرشار از تعرضات نژادی متوجه ایران بوده و هست! از بسیار نژادهای دیگر (حملۀ اسکندر مقدونی، تیمور و..)!

    اکنون هم سراسر جهان دچار چنین چالشی شده!
    عملاً ایزولاسیون نژادی انسان در کرۀ زمین بی معناست! مگر در محدود زمینه های زیستی!
    البته امکان مهار آن وجود دارد اما نه به شکل Rocism و یا خشونت! إعمال قوانین صحیح و اسلامی، به دور از اهانت به کرامت انسانی اقوام و نژاد های دیگر! می تواند برای ممانعت از گسترش اختلاط در آینده راهگشا باشد!
    اساس فرهنگ و سبک زندگی دینی اسلام در جهان فرا نژادی است و ما متدین به این دین جهان شمول هستیم!
    کامنت بنده در 95/9/26 ساعت 16:53 و 95/9/26 ساعت 21:47 و 95/9/30 ساعت 15:06 و 95/9/28 ساعت 20:04 را زیر همین ویدئو مطالعه بفرمائید...

    لذا اگر سطح نگاه و توقعمان از مملکت تنها به کوتاهی سطح (نژاد و قوم و قبیله و رنگ و لهجه و...) باشد قطعاً درک مناسبی از فرهنگ، دین، روشنفکری و ..خوبی های انسانی نداشته ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگر به قول شما تا کنون بسیاری از افاغنه و حتی از دیگر دیارها ، غیر قانونی به کشور ورود داشته و ساکن اند، این طبق قرار داد قانون قابل پیگیری است اما ذیل قرار الهی انسانیت و شعور و درک آدمیت، نمی گنجد چرا که اینان به ما پناه آورده اند!
    تفاوت بارز فرهنگ و تدین ما با غربی ها همین است!!!!!!!!!!! مایۀ افتخار ایرانی و ایران افتخار جهان!
    به خاطر دارید رفتار کثیف آلمان، بلژیک، سوئد، فرانسه و... را در پذیرش آوارگان سوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا انسانی است؟
    اسکان موقت ایشان، آسیب چندان جدی ای به آن مرفهین بی درد نمی زد! اگر ترسیدند به دلیل سیاست های غلط داخلی از ملت خودشان بود!
    امروز هم اگر افغانیان بدون مجوز در ایران کارگری کرده اند، در دریافت مزد به قدر کارگرهای دارای مجوز، مدعی نبوده اند!!!!
    اگرنه خداوند روزی رسان همۀ مخلوقاتش هست و این من و شما نیستیم که تعیین کنندۀ شکل حیات دیگر انسان ها باشیم...

  • ارش 95/10/2 ساعت 01:04

    میدونی عیب شما چیه دوست من هر وقت ما بخوایم حرف بزنیم مارو متهم به نژاد پرستی میکنید دوسا من شما اوضاع شهرهای ایران رو نمیبینید که تجزی۶ طلب ها اون رو به چ۶ روزی انداختن؟ حضرت عالی میفرمایید درهایی مملکت رو باز کنیم تا همه واردش بشن عزیز من من میگم ۳میلیون افغان وارد مملکت ما شده غیرقانونی تو از اسلام میگی چرا همه چیزو به دین ربط میدی برادر من در ضم ایرانی ها هنوز نژاد خودشون رو دارن در این باره تحقیق کنید طبق حرف های شما پس بهتره ما یه نظام سکولار روی کار بیاریم که در اون هر بیگانه ای بتونه رای بده
    ببین من دارم این حرف هارو از روی دلسوزی برای مملکت و مردمم میگم شما فکر کن من نژاد پرست میتونی به من بگی چرا عده ای در خوزستان ادعای مالکیت زمین های خوزستان رو دارن ؟ در اذربایجان ؟ چون اونها خودشون رو میراث دار اون سرزمین میدونن به واسطه ی پدرانشون در صورتی که همه میدونن اونها مهاجر هستن دقیقا این اتفاق برای افغانی ها و ۶ر کس دیگه ای ممکنه بیفته وقتی یک گروه وارد کسورت بشن و ساکن بشن بعد از گذشت چند سال دیگه تو حقی نداری اونها هستن که صاحب همه چیز میشن دقیقا بلایی که سر امریکا اومده بلایی که سر فلسطین اومده شما بالا بری پاایین بیای باید یه روزی اینها به کشورشون بر گردن اقا ۴۰۰ هزار نفر نه ۳میلیون ما خیلی از شهرهامون هنوز جمعیتش به ۲۰۰هزار نفر نمیرسه
    باید از خانوادت حراست کنی وگرنه نابود میشه
    اون موقع فقط تو شناسنامه ایرانی هستی مثل امریکایی ها

  • اولاً هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد...
    جنابعالی درست در جائیکه یک افغانی خائن به دین و ملتِ خودش داره ملت دوست با ملت خودش رو به «نژادپرستی» متهم می کنه، موضع تقابل گرفتی! ببخشیدا ولی این پاسخ صحیح جهت روشنگری به مورد مطروحه در ویدئو نیست بلکه مصداق همنوایی و تأیید دشمنی برخاسته از این اتهامه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ثانیاً جنابعالی حکماً تسلط و إشراف صحیحی به اوضاع ایران نداری!
    کدام تجزیه طلب؟ کدام روز؟
    هر که قصد آشوب و خرابکارب و خیانت داشت که موفق نمیشه ...(شتر در خواب بیند پنبه دانه/که گه لپ لپ خورد گه دانه دانه..)

    ثالثاً چرا یکهو دست به خودسوزی می زنی در نوشتارت؟ :O!
    نظام سکولار؟ شما معنی سکولار رو می دونی؟ اگر می دونستی جواب خودت رو در اعتراضت نمی دادی :)) (سکولاریسم برمبنای جدایی دین از حکومت است)
    ما به دلیل دینداری اسلامی همۀ انسان های مؤمن به اللّه رو برادر و برابر می دانیم! و به کرامت همۀ آنان ایمان داشته و حرمت نگه می داریم...

    در مسئلۀ نژاد، شما مطالعات تاریخی خودتان را بیشتر بفرمائید البته از اسناد معتبر و نزدیک به صحت! ضمناً مقولۀ پراکنش نژادی در سطح کل زمین، یک مقولۀ علمی استکه از منابع علمی قابل پیگیری هست!
    نژاد تلفیقی حاضر ذیل نژاد ایرانی پذیرفته شده است!!!! این به معنای وجود غیریت به کفایت در تک تک ایرانیان در سراسر جهان است! و بدان مفتخریم! (برای درک بهتر جملۀ اخیر بنده حتماً در باب پراکنش ژنومیک پیشطالعه کنید)
    فراموش نکنید در تمام کشورهای جهان، در چاچوب قوانین اجتماعی ویژه، اتباع آن کشور صرف نظر از تابعیت قدیمشان مجاز به شرکت در انتخابات آن کشور هستند!!!! همان طور که در کامنت قبلی هم گفتم، قوانین در این امور نقش آفرین است نه گستاخی و بی فرهنگی های جاهلانه به دور از شأن دین اسلام و تمدن 7000 سالۀ ایران!!!!!!!!!!!

    در بند دوم تا حدودی موافقم چون اساساً ذیل موضوع دیگری می گنجد و یک اشکال کوچک در بیان شما هست که کلاً باعث خَلط دو مسئلۀ جدا از هم شده!
    قوانین مالکیت زمین (که سرمایۀ ملی و کاملاً محدود است) دچار اهمال بزرگی است! که از جانب خائنین در رأس امور مملکتی (قوای سه گانه و..) صورت گرفته و روز به روز بر لبۀ تیغ شکافندۀ ملکیت اراضی ایران پیش می رود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آنچه در مورد فلسطین مثال زدید دقیقاً ذیل این مورد است؛
    متأسفانه عدم توجه به تابعیت خریداران و تعیین قوانین سختگیرانه جهت حفظ منابع و منافع ملی در واگذاری اسناد مِلکی خصوصاً زمین، آغاز گر واقعۀ تلخ اشغال سرزمین های فلسطین بود که در ایران نیز در حال وقوع است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اما نکته در بحث شما اینجاست که مهاجرت و پناهندگی برادران مسلمان مثل افغانیان به ایران، دلیل این مورد نیست!
    آیا شما پنداشته ای افرادی با تابعیت دوگانۀ غربی که اساساً هم ایرانی زاده یا ایرانی تبار و امروزه در انتخاب وطن، بیگانه را ترجیح داده و نوکر ایشان اند، هکتار هکتار زمین و مسکن و باغ و .. چه و چه را در ایران اختیار نکرده و مالک نیستند؟!
    همان ها که با بیگانگان وصلت کرده، میراث خوران غربی دارند!

    اما عزیز برادر! در قیاس منطقی، بایستی بدانیم که افغانیان به دلیل ضعف ها و چالش های مادی و اقتصادی گریبانگیرشان، اساساً اگر سرپناهی کوچک در ایران دست و پا کنند برای اسکانشان و در جهت کار برای ایران هرچند موقت (انتخاب محل سکونت=ایران) است
    حال آنکه توجیح منطقی مالکیت کرور کرور دوتابعۀ خائن فراری از وطن که خود را بی قید و شرط به بیگانه فروخته اند، بر زمین ها و أراضی ایران!!! چه حکمی دارد؟؟؟
    آیا چون صرفاً از ایرانی زاده شده اند قابل اعتمادند؟
    آیا اینان خود را نفروخته و ناموس و وطن می شناسند؟
    اینان همان هایی هستند که در آغاز انقلاب یا در آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله، بر وطن و ناموس خویش پشت کرده و فراری و آوارۀ غرب شدند و با معاملۀ غیرت و شرف و ناموس و وطن، آنسوی آب ها در ممالک دشمن و بیگانه، نوکری ناموس هرزۀ غربی برگزیده و معاششان را به آنان گره زده اند و برای ادامۀ این معاش آلوده، از هیچ فتنه ای برای خاک تولدشان، فروگزار نیستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اما در همان روزگار، بسیاری از برادران افغانی ما گوش به فرمان امام خمینی کبیر(ره)، جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، در دفاع از ناموس و امنیت من و توی ایرانی در جبهه ها شرکت کردند!!!!
    مثل همان ایثارگری که ما ایرانیان برای سوریه و لبنان و .. و.. دوشادوش دیگر مسلمانان برادرمان کرده و خواهیم کرد!

    توصیۀ من به شما برادر عزیز این است که بدانید وسعت ساحت مقدس «حق» آن قدر بیش است که «نژاد و قومیت و رنگ و زبان و مذهب» را در می نوردد!!!
    حال (صرف نظر از خیانت نادانستۀ خواهرافغانیدر ویدئوی فوق!!!)
    شما خود را با کدامیک در امنیت نژاد و ملک و آینده می دانی؟
    ایرانی خائن یا افغانی بصیر؟

  • ارش 95/10/2 ساعت 01:11

    در ضم اینکه اینها اینجا اومدن بخاطر امنیت کشور ماست خودشون میگن ایران بدرد ما نمیخوره چون پولش ارزش نداره ودر مورد دستمزد
    عزیزم از پدر من و شما بیشتر میگرن الان هم بعد اینهمه سال دیگه یاد گرفتن چطور تو ایران پول دربیارن البته ایراد از افغان ها نیست ما تنبل شدیم کار نمیکنیم

  • ما ایرانیان همیشه مهمان نواز ونوع دوست وصلح طلب بوده ایم. و به افراد بی پناه ومظلوم پناه داده وحمایت کرده ایم. ودین جاوید ومترقی اسلام ناب هم همیشه بر اصل وحدت وبرادری و نوعدوستی ورحم ومهربانی وکمک به مظلوم سفارش نموده است. حالابماند ممکن است چند نفر قلیلی هم پیدا شوند که به برادران یاخواهران افغانی ما توهین کنند ویا آنان راحقیر بشمارند که این کارنشانه کوچک بودن روح فرد حقیرکننده هست. ونشانه عدم رشد فکری واخلاقی او می باشد وگرنه هیچ انسان باوجدانی حاضرنمی شودب هم نوع خود اهانت ویا اورا تحقیر کند.

  • نثر بی ادبانۀ خالی از اخلاق برخی کاربران در باب «تفرقه افکنی» زیر این ویدئو، در قرابت به هم بوده و نشان از اشتراک شیطنت آمیزی در هدف شکست خورده ای دارد که آن فتنه انگیزی و جنگ افروزی فی مابین اقوام و نژادهای متحدی است که اتحادشان عامل اصلی «قدرت اسلام» در برابر شیاطین غرب پرست و ملعون انگلیسی-آلمانی و در یک کلام (صهیون اسرائیل-آمریکایی) بوده و خواهد بود!!!

    خطاب به کاربران بی ادب و بی معرفتی که دانسته یا غافلانه سعی در از بین بردن «وحدت ملی و مذهبی» ِغرب آسیا دارند و در خیالی باطل، رؤیای خدشه بر اقتدار منطقه و فراتر از آن «مسلمین جهان» را در خواب شیطانی شان می پرورند می گویم؛

    حکایت اندیشۀ آلودۀ شما حکایت «شتر در خواب بیند پنبه دانه/ که گه لپ لپ خورد گه دانه دانه»! و حکایت رفتار مغرضانه و به دور از «شأن آدمی(که بنی آدم اعضای یک پیکرند)» شمایان مصداق بارز «آب در هاون کوبیدن» است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    بندگان زر خرید شدۀ غرب با دلار و یورو !!!!!!!!! جهنمِ خانۀ شیطان را با آغوش باز پذیرفته اید! زنهار که لمعه ای آتش از خشم حضرت حق جل و علا را تاب نتوانید آورد!!! پس گور جهنمی خود را بیش از این گود نکنید!!!

  • کب 95/9/29 ساعت 17:13

    شما خودت بزرگ ترین تفرقه افکنی در اینجا.
    فقط بلدی تایپ بی نتیجه و ثمر کنی.

    شما نبودی که به اسم وحدت آلرژی داشتی؟
    شما نبودی که هر کی منتقد حرف میزد رو بر چسب لیبرال یا اصلاح طلب میزدی؟
    از رو یکم.
    شما نبودی که گفتی ظریف بهاییت ؟
    شما نبودید که همیشه مخالفان شخصی خودتان را غربی نامیدید.
    شما نبودی که ........

    میشه از شما خواهش کنم خاموش باشید.
    با حرفاتونم به دعوا دامن نزنید.

  • «کب» عزیزم!
    آنچه به بنده نسبت دادی نشان از ناتوانی ذهنی شما در درک و فهم صحیح نوشتار و گفتار من داره!!!!
    بیش از این خودتون رو تخریب نکنید!!
    با این حال من درکتون می کنم! تحمل شکست برای خائنین که معمولاً چوب دو سر ... هستند خیلی بیشتر از دشمنان، سخت و سنگینه!
    در شناخت دوست و دشمن به شدت دچار کاست هوش هستید!
    من همواره غرب رو دشمن ملت ایران و هم کل مسلمانان جهان دانسته و در قبال آن سکوت نخواهم کرد!
    مزخرفی که در عبارت«مخالف شخصی» از جانب تو و امثالت دائماً تکرار می شه، تیغی است که با آن رگ خودتون رو نشانه می روید!!!
    قانون کاربری در این گونه سایت ها نظیر «روشنگری»، اظهار نظر حول مباحث مطروحه است!
    پس مخالفت شخصی اصلاً معنا ندارد!
    و اگر کسی با بنده مشکل شخصی پیدا کرده و پاسخی شنیده، صد البته او دچار مشکل نافهمی در جیاگاه و نحوۀ استفاده از ابزار رسانه است!!!
    این هایی که گفتی من نبودم!
    ناکسی بود که تو از من فهمیدی و به من نسبت دادی!
    پس اگر تا این حد نادان هستید من از شما خواهش دارم که در مورد مسائل مملکت ما خاموش باشید!
    دامن زن به فتنه هم که از نثرش پیداست!!! به موقع دارم برای اثبات....

  • این جمله رو دقت کنید
    ((آنچه به بنده نسبت دادی نشان از ناتوانی ذهنی شما در درک و فهم صحیح نوشتار و گفتار من داره!!!!))
    بحث با امثال این اقا فقط اتلاف وقت است
    کسی که خودش رو تا این حد بزرگ بدونه کوچکترین ادمه.

    .

  • احسنت مجیدی جان.
    بقول یکی از کاربرها :
    اگر خود خداهم بیاد بگه که این درسته شما ها وامثال شما (یکی از یکی) میگن نه خدا اشتباه میکنه .

  • جناب مهمان 95/9/29 ساعت 18:42 !
    یا شاید همون کاربره..؛)
    «وهم خدایی» از دو نفر بر میآد!
    یکی اون کسی که عقلش زائل شده!
    دوم اونی که در مرداب «فرعونیت» غرقه!
    حالا شما و اون دوست کاربرتون از هر کدوم هستید، تا دیر نشده توبه کنید!

  • درود بر تو یکی از. یکی این کافران اصلاح طلب از هر فتنه ای که بگویی برای زیاد کردن هیزم جهنم و سوختن خودشان استفاده می کنند لعنت خدا بر ریشه آنهاست و هر شاخه ای که از آن ریشه تغذیه مواد می کند در آتش آن کافران می سوزد آنها ذره ای به جهنم اعتقاد داشتند الان همه کشور ها زیر حکومت اسلام بودند ولی چون فتنه گرند زیر سلطه آمریکای نجس و بالاخص اصلاح طلبان کافر هستند ‌نوکران زر و زور و قدرت دست کمی از کدخدایشان در تفرقه بینداز حکومت کن ندارند

  • :-) نظر شما برای شما محترم!!! حتی دربارۀ بنده!!!!!!!
    :))

  • از رو شیکم

  • کشور هرته یا شوش یا عیلام کشور من است نام کشور من ایران نیست از وقتی آریایی های غاصب وارد کشور شدند نامش ایران شد و اما بعد. نژادپرستی آن احمق هایی که ایران ایران می کنند از کجا معلوم که خودشان در چند قرن اخیر به اینجا نیامده باشند یا نسل چه کسی خالص است کدام احمقی خود را خالص برای یک نژاد خاص می بیند که اگر اینگونه هم باشد کمتر از یک دهم درصد در کل جهان از کجا. معلوم هر کس نژاد خود را بهتر می داند کدام سگی می گوید که نژاد او بهتر است شاید نژاد او بهتر است آپارتاید به تاریخ پیوسته است در کشور من از این گونه هرزگی نژاد پرستانه نبود از وقتی که آن احمق رضا کچل آلاشتی (پهلوی نجس) جعلی آمد این گونه هرزگی ها را آورد و نام آن کورهش بعل پرست مردوک پرست شیطان پرست را بر زبان ها انداخت و این شیطان را بزرگ خواندند تا با این بهانه های صد من یه غاز اسلام را از صحنه بیرون کنند تا راحت ظلم کنند اما کور خواندند و شکست خوردند تا اینکه انقلاب شد و ریشه شان کنده شد بعد از رحلت امام خمینی(ره) با آمدن لیبرالی اصلاح طلب ریشه های فساد زیاد شد و پایه های فساد بیشتر بیشتر شد تا اینکه فساد ریشه دواند تا آن خاتمی آمد و فساد به اوج رسید از دزدی گرفته تا بی دینی و فساد اخلاقی در فتنه 88 هم وقتی اخلال طلبان شکست خوردند دیدند دین مبین اسلام مانع بزرگی برای فتنه گری کفار داخل و خارج در فساد سیاست و فساد اجتماعی است برای همین گفتند چگونه اسلام را از چشم مردم بیاندازیم کفاری چون کورهش بعل پرست مردوک پرست شیطان پرست را علم شیطان کرده و او را بزرگترین پادشاه خدا پرست نامیدند و از او قدیسه جعلی ساختند تا هم بر کسانی که فاسد هستند میدان فساد دهند کارشان را هم اول با تعصبات احمقانه نژادپرستانه گذاشتند بعد با متهم کردن اسلام و شبهه در دین آوردند و هزاران خدعه دیگر کسانی هم که از ملت فاسد فی الارض بودند از خدا خواسته بر فتنه نژاد پرستی دمیدند تا با خیال راحت در بی بند و باری به فساد اجتماعی و اخلاقی برسند لعنت خدا بر کافران داخل و خارج که پایه گذار نژاد پرستی در ایران آن انگلیس تفرقه بیانداز و حکومت کن است و آمریکای سگ کثیف لعنت خدا بر نژاد پرستان که مرکزش از رژیم صهیونیستی برخاسته است و شیطان پرستانی. چون هویدا هم نوکر آن سگان صهیون بودند و نمره حداقل ۳۳ را داشتند لعنت خدا بر بربر های هخامنشی

  • آره باید آریایی ها رو از ایران بیرون کرد و نژاد برتر!رو جایگزین کرد یعنی چه که یه بیسواد بیاد دستور ساخت دانشگاه بده فقط باید... ساخت برای سرگرم کردن مردمان

  • بله ما از نژاد پاک عربیم تف بر اینکه ما ایرانی هستیم باید عرب باشیم

  • جهان به خاطر انسان های کثیف آفریده نشده است
    جهان به خاطر 14 معصوم که عرب هم هستند آفریده شده ، آن کورهش صغیرتان هم با کشتن بیش از یک میلیون نفر از طایفه هایی بیش از هفتاد ملت بی گناه حکومت جبارش را بدست آورد و ملت ماد از همان طایفه اصلی ایران بود هم رحم نکرد بعل پرست و مردوک پرست بودنش هم در استوانه نحسش آن منشور شیطانی اش وجود دارد حال هرکس هر ضری می زند بزند آیه صریح قرآن بهترین کتاب آسمانی لعنت خدا بر بعل پرستان هست بت بعل اکنون در میدان اصلی نیویورک هم هست برج ایفل هم از روی بعل ساخته شده است و چندین برج نحس غربی ها از روی بت بعل ساخته شده پس احساساتت را کنترل کن و اگر طالب حقیقتی به راه آخرین پیامبر برو و از نژاد پرستی دست بکش چرا که آپارتاید به تاریخ پیوسته است در ناحق بودن آن خشایارشای خائن هم شکی نیست که بالای هفتاد هزار نفر را به دستور استر و مردخای صهیونیست شیطان پرست کشت از ملت همدان گرفته تا غرب کشور آیا میدانی اولین شهر مقدس إسرائیل اورشلیم است و دومین شهر مقدس صهیونیست های کثیف همدان است چون جنازه این دو خونخوار اس و مر که اجرا کننده قتل بالای هفتاد هزار ماد است بی گناه و پیر و کودک و زن و جوان ایرانی را همین سگامنشیان کشته اند که به دستور استر و مردخای زن خشایار شا صورت گرفته است و عمویش آرامگاه این دو شیطان پرست هم در همدان ستایش می شود من کاری به تفکرات چندتا احمق. نژاد پرست در ایران ندارم که آبروی ایران را می برند آدم باش و نسل آدم همه فرزند یک نفرند و برابرند و برادر برتری به دیانت است که اکثر مردم آن را ندارند اکثرهم لا یعلمون اکثرهم لا یفقهون اکثرهم لا یعقلون حال چگونه با مردمی زندگی می کنی که علم ندارند نمی فهمند و عقل ندارند

  • جناب میرعماد!!!
    هر نژادی مستعد پاکی است! زیرا که خداوند قادر متعال، پاک و منزه است و هم اوست که در پاکی بی همتایش، جهان و خلق را پاک آفرید!!!
    هیچ نژادی بر حسب نژاد و تیره و رنگ و ...ناپاک نبوده، نیست و نخواهد بود!!! آنچه سبب قضاوت بر پاکی است، عصمت از گناه است و بس!
    گناه، آنچه خداوند از آن باز داشته و نهی فرموده است، در صورت بروز از نفس های غافل یا شیطانی، نشانۀ ناپاکی است و پس!
    همۀ آدمیان در مقام فطرت پاک، در اتحاد با هم و افتخار یکدیگرند! جه عرب، چه ایرانی، چه آذری، چه ... و چه .. و چه حتی در سراسر جهان!!
    آنچه افتخار است، صرف تخم و نژاد نیست، که آنهم ذیل عمل جمعی نژاد های مختلف بر روش پاکی و پاکدامنی و روش بر صراط حق، باعث افتخار خواهد بود!
    از نظر بنده هر نژادی درإفشای راه و رسم حق که همانا، طریق محبت، امنیت، و وحدت است، پیشرو باشد خود به خود پرچم دار عزت و شرافت خواهد بود إنشاء اللّه تعالی!!!
    پس برتری نژاد به تف انداختن به نژاد دیگر نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • برادر عزیز جمشید کیانفر
    به سخنرانی استاد راعفی پور پیرامون کوروش بزرگ و هخامنشیان توجه کنید تا تاریختان را تحریف وار بیان نکنید.و نژادتان را تحقیر نکنید.سخنرانی های استاد راعفی پور رو درباره کوروش بزرگ به همه پیشنهاد می کنم.
    البته باتندروی هایی که درمورد کوروش بزرگ می شه (سجده بر ارامگاه و....)هم مخالفم.

  • با سلام و درود به تمام خواهران و برادران هم کیش و همسایه!!!
    در ضرورت تذکر چند نکته در این مورد:

    - در باب سؤال از این خواهر افغانستانی الاصل عزیز:
    1- آیا چنین انحطاط اخلاقی در سطح جامعۀ ایرانیان چنان «فراگیر» بوده که دل نازک شما اینچنین شکسته است؟!!!!!! و خود را مجاز به انتشار چنین گلایه ای در وسعتی گسترده آن هم در فضای مجازی دانسته اید؟؟؟؟؟

    2- مگر در طول جنگ داخلی افغانستان (طالبان و..) و حضور آمریکائیان و..، ما برادران و خواهران هم کیش و همسایۀ شما، ضمن عدم دریغ از هر گونه خدمتی که در توان دولت ها و ملت بزرگمان بوده ، با آغوشی باز پذیرای حضور عزیز شمایان در همسفرگی از این آب و خاک مقدس نبوده ایم؟؟؟!!! تا که بیش از پیش مایۀ افتخار وطنتان و نیز سربلندی اسلام عزیز باشید... که بحمد اللّه بوده و هستید...

    3- آیا در طول تاریخ دور و هم معاصر، سلطۀ مقطعی اقوام افغانی بر ایران، هرگز مایۀ گلایه یا شکوه ای به شکل بغض و کینه بوده است؟؟؟؟؟؟ به جز نیکی از ایرانِ «کُل» چه دیده اید؟؟
    روا نیست که در صورت مشاهدۀ احتمالیِ اندک کُنشی از سوی برخی معاندین بی ریشه که تنها به زبان فارسی مسلط اند، اینگونه رفاقت دور و دراز و همسایگی عزیزمان را مخدوش جلوه دهید!!!!!
    4- چرا تا به امروز از دوستان افغانی تبار ساکن کشورهای اروپائی و غربی ، مشابه چنین گلایه هایی منتشر نشده؟! یا اگر در قالب اخباری هم بوده بدان دامن زده نمی شود، تا از این عزیزان احقاق حق شده و مجامع بین المللی پاسخگوی رفتارشان باشند؟؟؟ مگر نه اینکه به جز مسلمانی، داشتن تبار شرقی هم در اروپا جُرم محسوب می شود! پس چگونه است که ایران مهد تمدن 7000 ساله و ایرانیان مسلمان، چنین مورد شکایت ناآگاهانه آن هم بدون سند و مدرک!! واقع می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نتیجه:
    ضمن پوزش جمعی ِ ایرانیان بزرگوار از افاغنۀ عزیز و متحد همسایه از باب صحت احتمالی در شکایت این خواهر نازنین!
    1- به دلیل عدم ارائۀ مستندی مبنی بر واقعۀ مورد ادعا و..
    2- دشمنی ثابت شدۀ بیگانگان غربی و استفاده از ابزار انحطاط اخلاقی مثل دروغ یا دامن زدن به وقایع احتمالی کوچک، به هدف ایجاد آشوب داخلی در ایران عزیز!!! که در خصوص اقوام ایرانی مختلف هم ناکارآمد بوده و خواهد بود ..
    3- إشراف دشمن غربی به حساسیت و رقت قلب دوستان افغانی!
    4- عدم آگاهی دشمنان غربی به میران استحکام وحدت تاریخی ملت های ایران و افغانستان!
    5- با توجه به «هفتۀ وحدت اسلامی» و هم ملل اسلامی!!

    --> شک بالایی مبنی بر دخالت دستان پلید و شیطانی دشمنان وحدت اسلامی بین اقوام مسلمان و بزرگ در نشر این ویدئو محتمل است.........
    پس از آحاد مردم عزیز وطنم ایران و نیز همسایگان و دوستان عزیز افغانستانیمان خواهشمندم، با آگاهی به موقع از فریب و نیرنگ دشمن و تأمل در عواقب تن دادن به حیلۀ او، قضاوتی بصیرانه داشته و در حفظ وحدت اسلامی و ملی یکدیگر کوشا باشیم...

  • خب باباناراحت شده حق داره!شخصااین موردهاروتوشهرمون ازنزدیک دیدم جای بسی تاسف هست!آدم هرکارخوبی که می کنه که نبایدمنت بزاره وظیفه هرمسلمانی هست که به دادمسلمان دیگه ای برسه حالاچون بهشون پناه دادیم بایدهرطوری که دلمون خواست باهاشون رفتارکنیم

  • جناب مؤمنی شما همیشه همین طور چشم بسته بدون اثبات سند و مدرک و ادلّۀ منطقی قضاوت می کنید؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

    دیدار شخصی شما از نزدیک هم جسارتاً برای خودتون موجه بوده! «مستندی» ارائه بفرمائید که البته «قابلیت تعمیم» هم داشته باشه هاااااااا!!!

    کسی بابت خوبی ها بر سر خوبان منتی نداره! اما حکایت طلبکاری و بدهکاری هم حکم تفرقه افکنی دشمنه!!!

    اگر بر فرض محال، تمام قصّۀ روایت شده در ویدئوی فوق رو بپذیریم هم انصافاً کار شایسته ای از جانب خواهرمون در باب ضبط و نشر این روایت صورت نگرفته!!!! مصداق علنی تفرقه افکنی است!!!

    نمی توان منکر کوته فکری برخی افراد جامعه (در هر جامعه ای و در هر زمینه ای) بود اما!..
    آیا به نظر شما حکم جار زدن و غلو کردن و در یک کلام «تعمیم دادن» غلط اندک افراد به کل ملیت یک کشوری آن هم «ایران»، ذیل وظیفۀ مسلمانی تعریف می شه؟

    مسلمان در قبال مسلمان مؤمن وظیفۀ مسلمانی دارد و در برابر آحاد بشر، وظیفۀ انسانی و بشر دوستانه! کار این خواهر عزیز ما در زمرۀ کدام می گنجد؟ مسلمانی؟ یا وظیفۀ انسانی؟

    ضمناً از آنجاکه برشمردن وظایف انجام شده منتی ندارد ما هم اخلاقی نمی دانیم که آنچه برای خواهر و برادر دینی خود در طبق إخلاص انجام داده و خواهیم داد را در فضای مجازی نشر دهیم تا منت برداشت شود!!!!! و یا آبراهی برای موش دوانیدن دشمنان بشود!!!!

    اما یک حکم در هر دو مورد قطعی است!:

    1- حکم کسی که دچار نژادپرستی است قطعاً خروج از دین اسلام است پس وصلۀ ناجوری است که به یک ملت واحد مسلمان نمی چسبد!!!!!
    لذا اگر رفتار نژادپرستانه در قبال مهمان مسلمان انجام دهد قطعاً و یقیناً «خائن» به ملتِ هم نژاد خودش است!!!!!!!!!

    2- حکم کسی که با زدن برچسب خطای غیر مسلمانان (اثبات شده با نژادپرستی) به ملیتی از امت مسلمان آن هم ملتی شاخص چون ایرانیان، از یک سو سعی در إلقای صفت «نژادپرست» به ایرانی و از سوی دیگر باعث إلقای صفت «بی چشم و روی و قدر ناشناس» به عزیزان افغانی را دارد فرا تر از آن که واجد کدام ژن و متولد کدام خطه باشد، قطعاً و یقیناً «خائن» به ملتِ هم نژاد خود و هم تمام هم کیشان خویش است!!!!

    والسلام!!!

  • به یکی ازیکی
    به نظرم شمامشکل اساسی داریدکه حتی حرف هموطنان خودتون روهم قبول نمی کنید کسی که بخوادچیزی روبپذیره می پذیره ولی اگه نخوادهزاربارهم جلوی چشماش هم بزارن میگه حقیقت نداره بنده باچشم وگوش بسته صحبت نمی کنم جناب .گاهی بایدحقیقت تلخ روقبول کردکه بعضی ازماایرانی هاچنین حرکات زشتی روداریم انجام میدیم ...آدم اگه بیناوحقیقت یاب باشه ابوبصیرهم که باشه می فهمه وقبول می کنه وگرنه چشم بیناوگوش جان هم داشته باشه ولی سرش رومثل کبک کرده باشه زیربرف تهش میگه دروغه وبرومدرک وسندبرداربیاروسط...وسلام

  • (با اصلاح)
    جناب مؤمنی!
    1- اینجا جای إبراز نظرات شما در مورد شخص بنده نیست!
    دوستان زیادی هم مثل شما در مورد شخص من نظر می دهند! که قطعاً فرهنگ استفاده از ابزار رسانه را ندارند!
    هدف از کامنت نگاری ابراز نظر در مورد مسائل مطروحه است!!!
    2- این حقیقت تلخی که جنابعالی بر اون پافشاری می کنید ضمن اینکه:
    هنوز و کماکان بدون ارائۀ أدله و اسناد واقعی است و در صورت ارائه مدرک هم باید واجد قابلیت تعمیم دادن باشد
    2-1- مصداق صریح «تهمت و افترا» با الصاق صفت ناشایست «نژادپرست» به ملت مسلمان بزرگ و متحدی متعلق به کشور مقتدری بنام «ایران» است!!!!!!!!!!!
    2-2- همانطور که قبلاً هم گفته ام: حقیقت تلخی که از آن دم می زنید، قبل از آنکه بتوان به یک ملت بزرگی چون ملت ایران چسباند، ذیل انحطاط فرهنگ غربی رقم خورده و اروپا و امریکا را در خود غرق کرده است!
    عزیز برادر هیچ جای کرۀ زمین از هجوم انحطاط فرهنگ غرب (به دلیل سلطه گری اش) در امان نبوده! طبیعی است اگر تعداد معدود و اندکی افراد بی شعور تحت تربیت فرهنگ غربی ها و یا پادو های جیره خورشان از این غلط های اضافی هم مرتکب شوند!
    اما هرگز کسی حق ندارد غلط تک و. توک افراد خائن را به پای چنین ملت عظیمی بنویسد و طلبکاری کند! این مصداق خوردن نمک و شکستن نمکدان است!!!!!!!!!!
    اصرار بیشتر بر این بحث تنها یک مفهوم دارد و آن؛
    «تفرقه افکنی» بین ایرانیان و افغانیان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نگذارید بیش از این بی آبرو شوید!

  • به یکی ازیکی
    بنده نه قصدم آبروریزیه نه تفرقه افکنی .مسئله نژادپرستی درهمه جای دنیاوجودداره وقصدم توهین وافتراوتخریب ایرانی نیست ایرانی هاوافغانی هاپابه پای همدیگه هم شهدای مدافع حرم دادندهم فاطمیون .این هم بایدبه به شمایادآوری شد اولاهمه ایرانی هانه بلکه بعضی ازافراد کسی این اشکال روبه پای ملت غیورایرانی ننوشته که8سال رفت خون دادبه پای سرزمین وناموس مملکتش مابایداشکال خودمون روبرطرف کنیم نه اینکه مسئله اصرارورزی باشه دادن سندومدرک...-شمااگه دنبال سندومدرک می گردی خب چرانمیری باخودشون صحبت کنی!!!!امادررابطه بارسانه خب وقتی امثال شماپیدامی شونددراجتماع توجه به این مسائل نمی کنیم که بایکدیگربایدمهربان باشیم نه دست مایه ی نمسخرخب معلومه که ایرانی مابعداون دررسانه تخریب میشه!!!شماکه حرف ازفرهنگ رسانه می زنیدتشریف ببرید چندتاکلاس سوادرسانه یادبگیریدتامجبورنشیدبااین لحن صحبت کردن کسی به شمادرحیطه ی رسانه نظربده!

  • جناب مؤمنی!
    1- اینجا جای إبراز نظرات شما در مورد شخص بنده نیست!
    دوستان زیاذی هم مثل شما در ورد شخص من نظر می دهند! که قطعاً فرهنگ استفاده از ابزار رسانه را ندارند!
    هدف از کامنت نگاری ابراز نظر در مورد مسائل مطروحه است!!!
    2- این حقیقت تلخی که جنابعالی بر اون پافشاری می کنید ضمن اینکه:
    هنوز و کماکان بدون ارائۀ أدله و اسناد واقعی است و در صورت ارائه مدرک هم باید واجد قابلیت تعمیم دادن باشد
    2-1- مصداق صریح «تهمت و افترا» با الصاق صفت ناشایست «نژادپرست» به ملت مسلمان بزرگ و متحدی متعلق به کشور مقتدری بنام «ایران» است!!!!!!!!!!!
    2-2- همانطور که قبلاً هم گفته ام: حقیقت تلخی که از آن دم می زنید، قبل از آنکه بتوان به یک ملت بزرگی چون ملت ایران چسباند، ذیل انحطاط فرهنگ غربی رقم خورده و اروپا و امریکا را در خود غرق کرده است!
    عزیز برادر هیچ جای کرۀ زمین از هجوم انحطاط فرهنگ غرب (به دلیل سلطه گری اش) در امان نبوده! طبیعی است اگر تعداد معدود و اندکی افراد بی شعور تحت تربیت فرهنگ غربی ها و یا پادو های جیره خورشان از این غلط های اضافی هم مرتکب شوند!
    اما هرگز کسی حق ندارد غلط تک و. توک افراد خائن را به پای چنین ملت عظیمی بنویسد و طلبکاری کن! این مصداق خوردن نمک و شکستن نمکدان است!!!!!!!!!!
    اصرار بیشتر بر این بحث تنها یک مفهوم دارد و آن؛
    «تفرقه افکنی» بین ایرانیان و افغانیان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    نگذارید بیش از این بی آبرو شوید!
    2-3-

  • لعنت بر نژاد پرستی
    ای هموطنان به خود بیایید که همه انسانها نزد خدا یکی هستن مگر آن کس که تقوایش بیش است

  • خواهر افغانی اینجا سرزمینی که به اقوام ایرانی هم بدتر شما رفتار میکنن اونوقت از کشورهای دیگه بد میگن این حس خود برتربینی تا کی باید با ایرانی ها باشه
    جز تاسف کاری نمیشه

  • جدا ناراحت شدم
    البته همه جا خوب وبد داره همه ایران که اینطوری نیستن

  • احسنت..
    ولی نباید این گونه باشیم ، بخاطر اینکه همه جا هم همینطور است.

    أُمَّةً وَسَطًا

    خلاص

  • واقعا که جای تاسف داره برای همه ما.
    ما ملت افراط و تفریط ایم..
    یه عده از انبیاء ، خدا میسازند و خرافه را با جان و دل میپذیرند بجای منطق خالص و شیشه خورده قاطی باور دینی مردم میکنند.

    یه عده هم که سجده میکنند به قبر کوروش و بعضی اوقات چنان رگ نژاد پرستی شان باد میکند که عنقریب خفه شان کند که کوچکترین نمود کارشان این گونه نمایان میشود در کلیپ.

    خدایا آخر و عاقبت همه مان را ختم به خیر کن.
    انشاالله...