بودجه مملكت خرج كدوم بشه بهتره؟ حزب الله یا بزرگراه؟؟


مصاحبه ای بسیار جالب و جنجالى - سری کلیپ های "یک یا دو" به نظر شما بودجه کشور باید برای کدوم خرج بشه؟


+ 
0

- 
0
ارسال در 1395/9/23 ساعت 10:29 2016-12-13 10:29:00
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    ...همون طور که گفتم این سوال از پایه واساس شکل داره...
    این سوال به شنونده داره تلقین می کنه که باید بین این دو یکی رو انتخاب کنی ....یعنی این دو با هم تضاد دارند...یااین یا اون!!!!
    واین باعث تفرقه در میان مردم می شه ....
    مگه شبکه های ماهواره ای چه کار می کنن؟؟؟؟
    همین سوالات اشتباه رو مطرح می کنن وکارشناسی رو هم میارن که در باره ی سوالی که کلا اشتباه است نظر بده...!!
    دبیری داشتیم که می گفت:اگر فرض غلط باشد،آنگاه هر غلطی می توان کرد!!!!!
    ....حالا یه عده جوون یه دوربین و یه عکس دستشون گرفتن رفتن تو خیابون ...بیشتر هم از دخترا می پرسن کدوم رو انتخاب می کنین!!!!
    ...می دو نم که غرضی ندارن...
    "جهالته"!!!
    کمی روشنگری...

  • ضمن سلام به دوستان و هموطنان محترم
    جناب «ع.رستگار» عزیز!
    در پرسش از باب «ارجحیت»، غرض، رد یک گزینه در إزاء انتخاب گزینۀ دیگر نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شاید هدف از این پرسش، سنجش قدرت جوانان در انتخاب گزینۀ ارجح یا حیاتی در نسبت با گزینۀ دیگر بوده است!
    اگر خدای ناکرده مطابق یک فرض (که هیچ فرضی محال هم نیست)؛ بودجۀ محدود و مشخصی موجود باشد، انتخاب شما بین دو گزینۀ «رفاه» و «امنیت» جهت صرف آن هزینه، کدام است؟
    قطعاً عقل سلیم «امنیت» را در نسبت با «رفاه» ارجح می داند!
    اگر جان شما در معرض تهدید امنیتی باشد، آیا به فکر رفاه خواهید بود؟!
    مردم سوریه یا یمن در کشاکش نا امنی جنگ آیا به فکر بزرگراه و رفاه بیشتر در مقولۀ ترافیک شهری بودند؟!!!!!!!!!
    کمی تعقل کنید برادر!

    بماند که در مورد حل کردن مسئلۀ ترافیک شهری هم بهترین گزینه، صرف هزینه برای ساخت بزرگراه! نیست!!!!!
    گرۀ مسئلۀ ترافیک در سیاستگزاری های اشتباه شورای شهر و قوانین جاریه است! عمده ترین اشکال، نبود زیرساخت مناسب جهت توسعۀ کشاورزی و حمایت از روستائیان، عدم رسیدگی برای توسعۀ تأمین نیازمندی ها در مناطق محروم=> مهاجرت از روستا و شهرهای کوچک به کلان شهر ها=> ساخت و ساز بی رویۀ مسکن برای جای دادن متقاضیان نو ورود=> فروش تراکم برای تأمین هزینه های ساخت راه و بزرگراه درون شهری توسط شهرداری های کلان شهرهایی چون تهران است!!!!!!!!!!
    بنابراین برای حل این مسئله تنها بایستی ریشۀ مسائل حل شود !
    رفاه در حد برآوردن نیازهای ضرور، منطقی است!!! اما در مفهوم کلی آن به نوعی افراط در مصرف گرایی و مصرف زدگی و انانیت است!
    چیزی که از نیاز فراتر رفته، مورد طلبکاری قرار گیرد و اساساً در زمرۀ وابستگی به تکنولوژی های غیر ضرور واقع شود «رفاه» است!!!!
    قبل از پرداختن به إعمال نظر بهتر آنست که مروری به تعاریف حقیقی داشته باشیم...
    ممنون

  • قرآن کریم می فرماید واعدوا لهم ما استطعتم من قوه » تا آنجا که استطاعت دارید قدرت خودرا افزایش دهیدیعنی روزبه روز قدرت خودرازیاد کنیدتا در دل دشمنانتان رعب وترس بیندازید دشمن طمع نکند جرأت نداشته باشدبه شما دست اندازی کند. اگرمابتوانیم فسادوفحشاء را ازبین ببریم اگربتوانیم با رانت مبارزه کنیم اگر بتوانیم شرع مقدس اسلام ناب را پیاده کنیم واگربتوانیم احکام نورانی الهی واسلامی را درجامعه گسترش دهیم واگربرخدا توکل کنیم واگر دشمن ظالمان ومستکبران وشیاطین ودوست حزب الله ومستضعفان باشیم در دوجهان پیروزیم.مابایدبا مدعیان دروغین دموکراسی وحقوق بشر که با دروغ ونیرنگ وفریب و داشتن زر وزور وتزویر وبا امپراتوری رسانه ای سعی در تصرف قلبها وافکارمردم جهان دارندباید باآنها مبارزه کنیم. وحالت انفعال نداشته باشیم بدانیم که کید شیطان ضعیف است به شرطی که استقامت داشته باشیم . لیبرال دموکراسی دروغین غرب درحال فروپاشی است. سکولار دورانش به سرآمده است. امروز وآینده از آن حزب الله واسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم است. به شرطی که ماپیرو واقعی باشیم. و گوش به فرمان ومطیع ولی امرمان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی باشیم با دوستان خدا وند تبارک وتعالی مثل حزب الله دوست باشیم وبا دشمنان خداوند متعال دشمن باشیم بصیرت داشته باشیم عمیق فکرکنیم وسطحی نگرنباشیم.

  • درود بر تو هدایت ا... حبیبی که حق گفتی درود بر مسلمانان واقعی
    ما اگر قدرت را برای خود محدود کنیم و به مسلمانان دیگر کمک نکنیم تا از ظلم حکومت های دجال نجات کنند دیگر مسلمان نیستیم اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به کمکش نشتابد مسلمان نیست درود بر یاران واقعی دین حقیقی اسلام که به هر مسلمانی از هر قوم و نژاد کمک می کنند که تاثیر مثبت مادی بسیاری هم دارد چون حفظ آنان روی کفار را کم می کند تا به قدرت بزرگ تر (ایران) مشغول نشود لعنت بر خائنین فاسد تازه به دوران رسیده که تهران ما را به گند کشیده اند لعنت بر خاتمی که این انگل ها را به وجود آورد لعنت بر رفسنجانی کافر و جسمانی فریدون کافر

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    واقعا متاسفم...
    سوال از پایه مشکل داره،کی گفته بودجه ی مملکت یا باید خرج بزرگراه بشه یا حزب الله؟!!!
    اصلا چراباید بین این دوتا یکی رو انتخاب کنیم؟!!!
    همون طور که می دونید بودجه ی دفاعی کشور جدای از بودجه ی راه سازی هستش...اصلا وزیرا شونم فرق دارن!!!
    چه کسی راضیه که فقط به یکی از این دو بپردازیم و از دیگری غافل بشیم؟
    ...حالا چون ترافیک توی تهران بیداد میکنه ما باید بودجه ی نظامی رو برداریم خرج بزرگراه کنیم؟؟؟؟؟
    ما فکر می کنیم با بودجه ی مملکت فقط می شه یه کار انجام داد!!!!
    کمی روشنگری......

  • جناب (ع.رستگار) دم شما گرم. فقط میشه گفت ((جانا سخن از زبان ما می گویی...))

  • درود بر تو یکی از یکی و جمشید کیانفر عزیز او. یک کافر هم معلوم است چه غرضی دارد ولی یک بام دو هوا سیاست اوست

  • درود بر تو یکی از یکی و جمشید کیانفر عزیز او. یک کافر هم معلوم است چه غرضی دارد ولی یک بام دو هوا سیاست اوست

  • درود بر تو یکی از یکی و جمشید کیانفر عزیز او. یک کافر هم معلوم است چه غرضی دارد ولی یک بام دو هوا سیاست اوست

  • هر بچه مدرسه ای ارجحیت امنیت رو به مداد تشخیص میده..اما بقول مولامون حکایت فقر و ایمانه...هردو اولویت زندگیه.
    ام گویا تفاوت 800 میلیارد دلار با 80 میلیارد دلار واضح نیست
    ازطرفی انگار کشور مورد بند هفت شورای امنیت برای بعضی فهمیدنی نیس
    معلوم نیس چرا فقط قناعت وریاضت وجنگندگی رو از ائمه مون یادمیکنیم...زندگی ولی اول و وارث پیامبر,حضرت علی رو یا نخوندن یا فقط برق شمشیرش خوشایندشونه..
    چه حسن و چه محمود,(بی توهین و عرض اندام شعور و فریاد نفاق کشیدن),حفظ صیانت درکنار شعور سیاسی و عشق به مردم و وطن اولاتر از چپ وراست و دکون ودستک های سیاسی وجناحیه.
    ممنون از زحمات بی غرضتون.

  • جناب «یک مؤمن»!

    معنی «امنیت» رو بچه مدرسه ای که سهله، پدر و مادر و جد و آباء و معلم و مدیر و دکتر و کارگر و بانکدار و رئیس جمهور و ... خلاصه هر کس و ناکسی تو یک مملکت وقتی می فهمه که ذره ای از اون امنیت داشته ازش دریغ بشه!!!!
    معنی امنیت رو «هر» بچه ای نمی فهمه، شاید فقط بچه های سوریه و غزّه و یمن و.. با تمام وجود نازنینشون، به درک حقیقت «امنیت» رسیده باشند، درست وقتی که بهش محتاج هستند و اون رو ندارند!!!!
    معنی امنیت رو تو ای مملکت، هر بچه ای نمی فهمه! تا وقتی که خدای نخواسته، تار مویی بر اثر یک حملۀ تروریستی وسط ازدحام جمعیتی که (دور باد إنشاء اللّه) از سر عزیزش کم بشه!!

    این قناعت و ریاضت که به ائمه (ع) منتسب دونستی، اگر به حقیقت توسط امت اسلامی درک و رعایت (مشق) بشه شک نکن راه نجات بشر گشوده خواهد شد!
    اما «جنگندگی» صفتی نیست که با چنین وقاحت به «ائمه (ع)» منتسب بشه!!!!!!!!!! اگر منظور جنابعالی «شجاعت و اقتدار و مردانگی در ایستادگی علیه ظلم و جور و فساد» یا «شمشیر زدن در "دفاع از حق"» هست که معادل جنگندگی معنا نمی شه برادر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    از نظر بنده جنابعالی در ابتدا محتاج دریافت صحیح مفاهیمی چون ، «تعرض»، «تجاوز از حدود حقه و قانونی و شرعی»، «دشمنی»، «نیرنگ» ، «آشوب» و «جنگ»! هستید به شدت!!! چون در غیر این صورت مفهوم «امنیت» رو به حقیقت درک نخواهید کرد!

    «شعور سیاسی» هم تنها عاید کسی میشه که اولاً سیاستش عین دیانت اسلام حقیقی و چنین دیانتش مصداق عینی سیاستش باشه و با تمام وجودش قادر به فهم این مطلب باشه که:
    «عشق به مردم» و «عشق به وطن» در مرتبه ای ذیل «عشق به اللّه و اسلام عزیز» تنها عوامل اصلی ایثار و اشتیاق به شهادت در راه تأمین «امنیت» برای خوبان است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    با امید به کامنت نویسی بی غرضتون.

  • این ملت بی شعور تازه به دوران رسیده که تهران ما را به گند کشیده اند سگان فاسدی اند که مملکت را به لجن کشیده اند شما را چه به سیاست شما فقط فساد بلدید شما بروید به شبکه های نجس غربی خدمت کنید شما را چه به سیاست اگر حمایت ما از مظلومان جهان نبود الان به ما مشغول بودند به جای اینکه در باتلاق حزب اله غرق شوند حزب الله اسرائیل و آمریکای نجس را ترسانده که به ما چپ نگاه نمی توانند بکنند آن ها همه امیدشان به جهل شما بسته

  • این ملت بی شعور تازه به دوران رسیده که تهران ما را به گند کشیده اند سگان فاسدی اند که مملکت را به لجن کشیده اند شما را چه به سیاست شما فقط فساد بلدید شما بروید به شبکه های نجس غربی خدمت کنید شما را چه به سیاست اگر حمایت ما از مظلومان جهان نبود الان به ما مشغول بودند به جای اینکه در باتلاق حزب اله غرق شوند حزب الله اسرائیل و آمریکای نجس را ترسانده که به ما چپ نگاه نمی توانند بکنند آن ها همه امیدشان به جهل شما بسته

  • احمدی نژاد هم از حزب اله حمایت قاطع داشت و قدرتمندش کرد که روی اسرائیل را به خاک مالید و بزرگترین دشمن اسلام را رویش را کم کرد هم به اسرائیل فهماند که سر جایش باید بنشیند و هم روی آمریکای سگ را به خاک مالید در لانه اش هم بزرگراه های کشور را از کمتر از دو هزار کیلومتر طی هشتاد سال قبل از خود به بالای 20000 هزار کیلومتر رساند تقریبی حساب کنی کل ایران را بزرگراه و آزاد راه کرد و دکتر احمدی نژاد پل هوایی و زیر گذر هایی را ساخت که ده ها برابر هشتاد سال قبل از خودش بود ویرانه هایی که از سال های 1304_1384 بر جای مانده بود را آباد کرد دست مردم را باز کرد حقوقشان بالای سی برابر افزایش پیدا کرد و از کشاورزی گرفته تا اقتصاد کشور تا پزشکی و هوانوردی به خودکفایی های بسیار و عدیده ای رسید اتومبیل قحط بود تا سال ۸۴ در زمان احمدی نژاد اکثر خانه ها چندین اتومبیل آمد موبایل کیمیا بود در زمان احمدی نژاد در دست بچه ها هم موبایل آمد کامپیوتر مختص ثروتمندان بود در زمان احمدی نژاد همه صاحب کامپیوتر و بعضی ها چندین کامپیوتر و لپتاپ خریدند کشاورزان تا حد ورشکستگی تمام رفته بودند در زمان آن خاتمی انگل و اگر دو سال بیشتر می ماند اکثر کشاورزان ورشکست شده بودند که احمدی نژاد مردمی نژاد آنها را با دست گرفتنشان و بالا بردن محصولات کشاورزی و قیمت عادلانه از باتلاق بدهکاری نجات داد احمدی نژاد مردی بود که دست طبقه متوسط را گرفت تا محتاج هر سگی نباشند احمدی نژاد مردمی نژاد دست طبقه پایین را هم گرفت و با آباد کردن روستا ها که در زمان خاتمی به خرابه ای بیش نمی ماند تقریبا به شهر تبدیل کرد درود بر مردمی نژاد عادل که در زمستان بهاران آورد و باعث زنده شدن جهان اسلام شد ولی اکثرهم لا یعلمون یعنی اکثر مردم نمی دانند به خاطر همین تابستان گرم را به پاییز تبدیل کردند و به انگلی چون روحانی اعتماد کردند تا منتظر زمستان سرد خرجام باشند تا انرژی هسته ای را به فنا داد تحریم ها برداشته شد و بدبختی ها چندین برابر مملکت در رکود فرو رفت چون تنها خیر برداشته شدن تحریم ها پناه بردن به اجناس خارجی بود و از بین رفتن خود کفایی بود لعنت بر کسانی که خواسته و ناخواسته از مرغ همسایه غاز می سازند و مرغ خودمان از گشنگی لاغر و لاغر تر می کنند درود بر کسانی که دانسته از محصولات داخلی استفاده و پول را در کارخانه های خودمان سرمایه گذاری می کنند سرمایه آنها صنایع خودمان را به پا می کند و مستقیما بر پیشرفت آن تاثیر میگذارد و مستقیما بیکاری کاهش می یابد مستقیما خودکفایی را می آورد مستقیما خود باوری می آید و جیب شیطان بزرگ به فرموده امام خمینی پر نمی شود اما لیبرال ها ی اصلاح طلب غیر از نوکری غرب و به سمت کفر غربی های نجس رفتن چیز دیگری نمی خواهند درود بر دکتر حسن عباسی من سربتز تو ام عباسی مسلمان واقعی از هر کی بپرسی جمشید سرباز حاجیتو نشون میده

  • جالب بود. از این مدل گزارش ها بیشتر درست کنید

  • دوستان!
    برخی شهروندان محترم با استدلال صحیح، به حقیقت عایده از واژگان مطروحه اشاره کرده و به درستی پاسخ دادند!
    حزب اللّه: یعنی عامل حفظ و ثبات «امنیت» ما..!!!
    بزرگراه: یعنی یکی از خزده ابزارهای «رفاه» ما...!!

    مفهوم پرسش این بود: امنیت یا رفاه؟!!!

    (راستی تأمل در شکل پوشش پاسخ دهندگان هم از برخی جوانب منطق و .. مفیده! ؛-)