ریز مذاکره....تضعیف رهبری و تحریف رهبری به چه مجوزی صورت می‌گیرد?


بعضی سخنرانی‌هایی که شخصیت‌ها به مناسبت ۱۶ آذر کردند محل تامل و بعضاً جای تأسف دارد .تضعیف رهبری و تحریف رهبری به چه مجوزی صورت می‌گیرد .حالا یک وقت هست راجع به دولت‌های گذشته و افراد دیگر و برای اینکه ناکارآمدی خودش را جبران کند گردن این و آن می‌اندازد. اما آن قدر پایین بیاوریمش یعنی آن قدر کار را خراب کنیم که بعد برای فرار از کار به گردن رهبری بیندازیم؟ این ظلم نیست؟ شما این کلمات را یک بار مرور کنید .خود رهبری فرمودند. رسماً آن را در سخنرانی گفتند. من خودم شنیدم که در ریز مکالمات نیستم .مسائل کلان و خطوط اصلی چهارچوب‌های مهم و خط قرمزها را ایشان بیان می‌کنند….
بخشی از خطبه نماز جمعه حضرت آیت الله حسینی همدانی-امام جمعه کرج


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سلام خدمت همه کاربران گرام..
    در خصوص جواب ندادن به فحاشان و منافقان موضع گیری خود را مکررا اعلام کرده ام و فقط زمانی در این خصوص جوابگوی افکار عمومی کاربران محترم هستم که با دروغ بستن نامی از بنده برده شود..

    بنده هیچگاه نگفته ام در برابر دشمن ضعیف ظاهر شویم و از این حرفا بلکه آن را کاملا تکذیب کرده و ماجرا را برعکس میدانم.

    ***اعتقادم بر این است دشمن را در خاک خودش شکست دهیم.***

    لازم بذکر است که در همین سایت عزیز هم هرجا بحثی در مورد قوای نظامی کشور بوده با وجود اطلاع از فحش خوردن از این بنیه مقدس دفاع کرده و حتی فی المثل نام از لغو خرید های نظامی توسط بازرگان زده ام !
    فحشش را هم خوردم.

    اما عزیزان توجه کنند طبق معمول آغاز بحث ، توسط کاربر فحاش بالا نه بخاطر دفاع مقدس و بنیه دفاعی والا و بلکه بدلیل عقده گشایی زخم های قبلی و رسوایی های هر ساعته شان است !

    آن کاربر مهمان روال کار همیشگی این فحاش را خوب نشانمان داد :

    اول به بهانه ای و بیان نکته نا مربوطی جو را متشنج میکنید.

    بعد به هر ریسمانی چنگ میزنید که حرفتان درست جلوه دهد حتی اگر آن حرف پافشاری بر حق بودن بازرگان باشد!

    و در آخر بحث را یا با تاکتیک نعل و میخ یا التماس وارونه ! جمع میکنید.

    براستی احسنت به باریک بینی و قدرت استنتاجش.

    با اجازه مهمان ، اضافه می کنم ابزار های بدیهی دیگر فحاش را مثل : زدن حرف های تکراری طرف مقابل ، برچسب زنی های پوسیده ، خرافه ، تحریف و دروغ بستن ، شخصی کردن مباحث ، فتواهای حرام و ارتداد سرخود از قبیل حرام دانستن فوتبال که مکررا برایشان موردی اشاره کرده ام.

    وسلام

  • قضاوت با بصیران :)

  • کاربران گرامی
    ضمن اعتراف به این که هنوز ویدئو را مشاهده نکرده ام
    پیرو کامنت معاند رضا123
    کاربران محترم را دعوت می کنم به دیدن ویدئوی «حاج سعید قاسمی: بزک نمیر بهار میاد» که توسط Mohsen عزیز آپلود شده در سایت به آدرس: http://roshangari.ir/video/45995
    نمی دونم این نوع معاندین(کاربران لشکر دشمن در جنگ نرم)! چه اصراری دارند که ملت حتی تحت آوار های بلا از جانب دشمن بیگانه که البته همت نزولش به گردن خائنین داخلی بوده، را در خواب غفلت نگه دارند!!!!!
    حکممون زیر آوار تبعات برجام حکم زیر آوار مانده ایست که نفس های آخر را می کشد، ایشان می گویند : اتفاقی نیافتاده! این آوار نیست که! لحاف قوو ِ!! بخواب عزیز! بخواب ! لالا..

  • با سلام.
    ببینید..
    دولت ها نمیتونن نقاط ضعفشون رو گردن رهبری حفظ الله بندازند..
    خدا رو شکر رهبری در نهایت صحت و سلامت هستند و تحریفی هم صورت نگرفته ..
    اینکه ؛ ایشان مسائل کلان و خطوط اصلی چهارچوب‌های مهم و خط قرمزها را بیان می‌کنند ، نعمتی است که نفوذ دشمن را تقریبا غیر ممکن کرده.

    یا حق.