سخنان جنجالی استاد رائفی پور درباره سینمای ایران


سخنان جنجالی استاد رائفی پور درباره سینمای ایران


+ 
10

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر. تو مهمان که سگانی چون انگل فرهادی را خوب می شناسی درود بر حق گو مسلمان

  • این ها فقط شر ور مسازند فیلم هایی نظیر فروش و این گونه فیلم های انگل فرهادی را جایزه می دهند و از واقعیت ها فیلمی نمی سازند همچون سیاست اخلال طلبان :
    حرف راست را باید از یکی از یکی شنید این روحانی انگل به جای اینکه به فکر بیت المال باشد به فکر رای آوردن در سال ۹۶ را دارد و می خواهد این انگ و ننگ را با جنگ به دکتر احمدی نژاد بچسباند و سگ خودشان را به نام پاکانی چون احمدی نژاد تمام کند اما از هشت تریلیونی که کابینه نجسش دزدیده اند حرفی نمی زند یا دزدی هٱی بی حساب و کتاب مدیران نجومی یا دزدی های بی حد و نصب و کاخ نشینی اصلاح. طلبان در زمان رفسنجانی و خاتمی که هر سه آنان در کاخ ها ظلم می کنند دکتر احمدی نژاد در خانه ای ساده زندگی میکند و آن را هم از خیلی وقت قبل خریده و به ریاست جمهوری اش مربوط نمی شود درود بر ساده نشین مردمی در قلب مردم احمدی نژاد لعنت بر کاخ نشینان ظالم کاخ مرمر و کاخ های نیاوران و خیابان یاسر رفسنجانی صدایش را هم در نمی آوردند آن خر ابله موسوی فتنه گر و خاتمی و هرشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان. انگل مثل موریانه بیت المال را جویده اند و در کاخ های آرزو هایشان غرق اند لعنت خدا بر کافران اصلاح طلب که مملکت را آش با جاش چاپیده اند نمی بینند و فقط قابک قابک زرگانی می کنند شهرام جزایری یکی از همین سگان اصلإح طلب آن کروباب هم یکی آن ها از همه جا در کاخ روییده اند و به قول خودشان از اول هم میلیارد جٱ به جا می کردند!!!!!!!!

  • این ویدیو خلاصه شده ای از حقیقت تلخ امروز جامعه سینما و فرهنگ ماست و برای حل آن باید همه ما تغییر کنیم به مصداق آیه: خداوند حال هیچ قوم و ملتی را عوض نمی کند مگر اینکه آنها خود سرنوشت خود را تغییر دهند.

  • یه انتقاد نه چندان سازنده دارم:
    معتقدم اگر در جایی (ریشه ها) که باید حق است، مانع بروز ناهنجاری های اجتماعی بشویم!(حرف خیلی بزرگی است ها! یعنی برای ظهور واقعی آرمان های اسلام در عرصۀ زمان و مکان کنونی از کوچکترین ها هم فروگزار نباشیم!! مثلاً در پذیرش قوانین- انتخاب اصلح ها-تعریف یا اصلاح ساختارها و..) به کاهش ضعف در برابر دشمن کمک کرده ایم.
    ساده اش اینه که گزک دست دشمن ندیم..
    حالا که این همه ضعف ریز و درشت داریم لنگۀ ممالک غیر اسلامیِ دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!، لا اقل اینقدر پنهانش نکنیم! که دشمن بیاد پرده دری کنه، به رخ بکشه و ازش چماق بسازه باهاش بزنه توی سرمون!!!!!!!!!!!!
    دست کم، سفت و سخت تر برخورد کنیم اونجاهایی که اسلام خواسته یا مجاز کرده!
    مثلاً برخورد قاطع با جرم و جنایت، دامنۀ مفاسد کلان تا خُرد، اصلاح زیرساخت های نظام و کشور در همه جای آن تا موارد مذکور محقق بشه ...
    فقط شعار می دیم آخه! بعد می نشینیم واسمون انجام بدن! خوب انجام نمی دن که هیچ خودمونم یه تکونی بخوریم، سریع شناسایی، پشتش هم انهدام! به نظرم باید محکم انقلاب کرد!
    ترک عادت کبکه از سر فرو بردنش توی برف هم علاوه بر آنچه جناب حاتمی کیا فرمودند، از زاویۀ دیگرش اینجوریه که مصائب و ضعف های مملکت رو خودمون به شکل واقعی آن، تنها و تنها در قالب اخبار و آمار صحیح و به دور از تزویر، با دلسوزان انقلابی (از جوان بسیجی و دانشجو گرفته تا پیر راه بلد و رهبر انقلاب) و در صورت نیاز با مردم از طریق رسانه های خبری و رسمی، مطرح کرده و در پی اصلاح «اسلامی» امور ( هم به شکل رسانه ای آن در باب مفاسد) باشیم نه «اسلامیزه» کردن آن ناهنجارها!!!!!!!!!!!!!! در این صورت شما چیزی از سر افکندگی های پنهانی نخواهید داشت که در صورت بزرگنمایی یا غلو دشمن در بارۀ اون، پاسخ دندان شکن و منطقی برای دعوت عموم مردم مملکت و جهان به آرامش و پذیرش حقیقتش، موجود نباشه!
    حالا ما تا الان چه کار کرده ایم؟ به جای تعریف قوانین صحیح اسلامی از دل قرآن مجید، به اسلامیزاسیون امور غربی در مملکت پرداخته ایم، با سر بَر کردن ناهنجاری های برخاسته از انحرافات غربی حُقنه شده به ما، که صد البته خود غربی ها زودتر و در سطح بیشتر به آن ها مواجه و واقف شده اند، از آنان برای سرکوبگری اسلامِ مَن درآوردیِ خائنین استفاده کرده اند و می کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دیگه این آخرین مرحله است که آن را به تصویر بکشند و جار بزنند! این تیر خَلاصه! اونوقت ما می خواهیم در مرحلۀ تیر خلاص، بلند شویم، هفت تیر رو از دستش بِکِشیم و دشمن رو بکُشیم !!!!!!!
    خوب این که امکان نداره! خودمون رو فریب ندیم! گریه هم نکنیم! انقلاب کنیم! انقلاب..
    یکی از این انقلاب ها، خانه تکانی سینما از سینماگران منحط و مبتذل و خودفروخته واجد نگرش غربی و منحرفه! آقا از اول مانع ورود اینجوری هاش بشید! کار چنین حساس با عواقب اینچنین رو به خائنین نسپریم! (یاد دولت یازدهم افتادم، نطقم کور شد...)
    بحث بلند می شه... ببخشید خسته تون کردم ..