آمادگی مسئولان برای استعفا!!!!


معاون اول رئیس جمهور از آمادگی برخی مسئولان مرتبط با حادثه تصادف قطار مسافربری در سمنان با استعفا خبر داد.


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اقای جهانگیری شماهمتون دزدیدودروغ می گویید اگه راست می گویید ومردهستید شماواقای روحانی ازمردم عذرخواهی کنیدواستعفابدهید

  • استعفا یا فرار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شرم آوره!
    این حادثه که البته از نظر من حادثه نبود که یک طراحی بود، تا مادامی که عوامل دست اندر کار این واقعه به صحت، شناسایی و تحت إعمال قانون در پروسۀ اثبات جرم و توزین آن قرار نگیرند، کسی حق فرار از قانون و یا تقبل تقصیرات خود را ذیل استعفا ندارد!!! شاید که به محض استعفا و قبل از پیگرد قانونی امکان خروج از ایران هم فراهم باشد..
    آقای جهانگیری به وضوح از «فرهنگ جا نیافتاده در ایران که مستلزم الگوپذیری از کشورهایی با قوانین غیر اسلامی است» با مردم داغ دیده سخن می گوید!!!
    وقاحت را از حد به در می برند این جماعت لیبرال!!!
    هرچند از این دست عاقبت ها برای مردمی که در تشخیص حق از باطل چنان دچار خلط باشند که هنوز برای ابراز شکوه از دولت لیبرال ، روی دشنامشان به سوی دولت ملی قبلی است دور از انتظار هم نیست! (شیطان که در رفاقت معرفت ندارد..)
    دستاورد امنیت- عزت- اقتدار -پیشرفت علمی و رفاه سلامت و... که ماحصل تلاش شبانه روزی و بی وقفۀ احمدی نژاد و کابینه اش بود را هنوز با بی حیثیتی- نا امنی - ناداری و فقر و بالا گرفتن آمار های منفی در هر حوزه از این دولت لیبرال که افتخار «آخوندی» اش همین لیبرال بودنش بوده و هست غیر متفاوت دانسته و اگر یک خُرده به اینان بگیرید دو تا دشنام به احمدی نژاد می گوئید!!! جالب آنکه رهبر را در جناح لیبرال قرار می دهند!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پس شاید که بنوشیم نیش غمی....
    تا چه پیش آید زین پس...