اگر رئیس جمهور بودید «مایه شرمساری» شما چه بود؟


اگر شما رئیس جمهور بودید، چه مسائل و مشکلاتی را «مایه شرمساری» می دانستید. در این ویدئو برخی از مردم به این سوال پاسخ داده اند.


+ 
1

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رجوع شود به «انیمیشن طنز پادشاه بی شرم »!

  • سلام دوستان عزیز و گرامی
    احسنت و هزار آفرین به پست های که گذاشتید درود خدا بر شما باد
    جواب من به این سوال اینه:
    وعده های عملی نشده ،نفهمیدن و نشناختن اسلام عدم توکل بر خدا عدم صبر و استقامت در راه خدا و صراط مستقیم ، عدم امید به نصرت الهی ، ارتباط با دشمن خدا و پیامبر و مسلمین ، امید بستن به دشمن خدابرای حل مشکلات مسلمین، پیروی نکردن از ولایت ، عدم مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی ، عدم توجه به نخبگان علمی فرهنگی و اقتصادی ،خود رای و تکبر، عدم توجه به اقتصاد اسلامی و مقاومتی ،عدم توجه به معیشت مردم عدم تو جه به عدالت اجتماعی فرهنگی اقتصادی عدم توجه به بانکداری اسلامی ،تبلیغ فرهنگ غربی به جای فرهنگ اسلامی

  • عالی...
    احسنت .

  • سلام علیکم جمیعاً. جناب رضا 123 با تصدیق فرمایش حضرتعالی، یک نکته بر فرمایشات شما اضافه می کنم و آن این که اگر برادر من در جهت اشاعه فساد و سوداگری، لابی می کرد، آن هم باعث شرمساری من بود.

  • بله... احسنت !
    براستی وجود اطرافیان نزدیک چه برادر و چه معاون اول ، در صورت * اثبات و جرمشان و محکومیت * در محکمه قانون ، باعث سر سرافکندگی اند.
    یا علی

  • صبح بخیر.
    سوال جالبیه........
    جواب بنده به شخصه :
    اگر میتوانستم کاری در جهت بهبود معیشت و درمان و جلوگیری از فقر و گرسنگی مردم انجام بدهم ، و نمیدادم بسیار سرافکنده میشدم.

    یا رسوا نکردن رانت خواران و یقه سفید ها.

    «دوستانی که کلیپ رو دیدن جواب بدن به این سوال»