رهبری:نباید برجام وسیله ای بشود برای فشار به ملت


سخنرانی رهبر انقلاب در مورد برجام که فرمودند: نباید برجام وسیله ای بشود برای فشار به ملت، مسئولین گفته بودند برجام را قبول کنیم تا فشار تحریم برداشته شود.


+ 
1

- 
0
ارسال در 1395/9/13 ساعت 12:58 2016-12-3 12:58:41
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند سایۀ این بزرگمرد (رهبر گرانقدر و فرزانه) را بر سر همۀ ما مستدام بدارد إنشاءاللّه تعالی.
    شایان ذکر است که برجام دامی بود جهت زمینه سازی برای حصول هموار آسیب های متعدد و متنوع (هم پلکانی و هم موازی و...) از سوی دشمنان غربی که یکی از آن ها همین اهرم فشار بر ما است!!!
    قبلاً ها شاپویی ها کلاه بی غیرتی رو بالاتر میگذاشتن! حالا باید به برخی از مثلاً روحانی ها بگیم عمامه شون رو ...

  • سلام یکی از یکی ... شما میتوانید من را راهنمایی کنید ؟ در خصوص برخی از تصمیمات رهبری ممنون می شوم ... اینکه در مقابل بی کفایتی( تصمیم گیریای نادرست) برخی از مسئولان سه قوه رهبری شدت عمل بخرج نمیدهند و روز بروز انان ..... می شوند . کشور از درون نابود شده فقر و بی دینی وبی وجدانی وووو که برخی را نمیشود نام برد که قبح ان از بین میرود .... حتما جوابم را بدهید ... ممنون

  • با سلام به شما «هموطن» عزیز!
    سپاس از اینکه مرا در آگاهی چنان یافته اید که پاسخ هایم را در زمرۀ رهنمود قرار می دهید! که به حق چنان لایق نیستم...
    بر خود واجب می دانم هم از حیث لطف شما و نیز اصرارتان بر جواب که جسارت کرده و إعمال نظر کنم.. اما از شما و هم دیگر کاربران عزیز استدعا دارم که نظر حقیر را صرفاً در قالب نظر یک کامنت نویس پذیرا باشند و نه بیش!
    پاسخ:
    1- از منظر بنده کشور عزیزمان ایران به جهت وفور باورمندی و اعتقادات حقانی-ربّانی و راسخ مردمی، فراتر از آن همه منابع مادی و نیروهای انسانی، مرکز عظیم تمسک به یگانه قدرت هستی و اشاعۀ حقیقت ناب معنوی است. بدین لحاظ اگرچه نمود فقر و بی دینی و بی وجدانی و... را در یک هجمۀ نسبتاً زیاد شاهد هستیم اما تا مادامی که ریشه های معنا و پایبندی به ارزش ها در این مرز و بوم حفظ می شود(إنشاءاللّه)، حق غالب خواهد بود...(با این توضیح که در اتکاء به حق و سنجش باطل، کمیت کارآ نبوده و تنها کیفیت ارجح است- و هرآنچه از باطل بر جامعه سوار است، با بروز حق ولو به قدر زمان دیر یا در اندازه تنها! نابود است و حق و راستی غالب خواهدشد..)
    2-در مورد تصمیمات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، حقیقتاً کسی چونان من، إشراف آگاهی به کفایت دقیق ندارد.. اما از آنجائی که در امر ولایت فقیه زمان، مطیع و فرمانبر اویم و آن نیز به این دلیل که اکثریت امور گذشته و حال ، غالباً به احسن أشکال ذیل فرزانگی و رهبری شایستۀ ایشان سامان داشته و نیز یافته است، پیرو امرشان هستم..
    البته در مورد شبهاتی که گاه و بیگاه گریبان عقلانیت جوانان وطن را می گیرد ، بر هیچ یک از ما خُرده ای نیست! و پرسش از چرائی و چگونگی امور از بدیهیات عقل سالم است.. ازیرا در پاسخ به سؤال شما آنچه به چنگ عقل من می آید ازین قرار است:
    2-1- «قوای سه گانه» علی الاصول طرحی از جانب نگرش غربی ها به امور مدیریتی است که آن نیز برگرفته از اندیشۀ نسبتاً خام ایشان در حوزۀ فلسفۀ غربی است. با کمال تأسف ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز، دستانی که عامل نفوذ غرب بوده اند، (جای نام بردن نیست! چرا که هنوز هم ستایش می شوند!!!) اصرار مجدانه ای مبنی بر حاکمیت نظام در قالب سه قوه داشتند که متأسفانه با نگاه برخی مسئولین به غرب از همان اوان پیروزی ملت، صورت پذیرفت!!!!
    حال آنکه در اسلام، تعریف نظام حکومتی تنها بر مبنای حاکمیت مطلق ولی فقیه عادل زمان است! همانکه در بصیرت و معصومیت به أکمل بوده و توان «اقامۀ قسط» را در جامعه و کشور و یا جمع بیشمار کشورها در کثرت آن دارد...
    فلذا خَلط مدل نظام حاکمیتی غرب با نظام حاکمیتی اسلام، ایران ما را دچار دسیسه ها، فتنه ها و موانع پیشرفت بسیاری کرده است...
    هرآنچه در چارچوب قانون اساسی اسلام آمده مد نظر نیست در جائی که قانون اساسی تعریفی کنونی مملکت دستخوش نیرنگ نفوذ و جلوس برخی شیاطین به حوزۀ تعریف قوانین و جمع و منهای مفاد و تبصره هاست!!! که این امر نیز دست رهبر شایسته را هم کما بیش در امور می بندد!!!!
    از سوی دیگر هر یک از قوای سه گانه جداً در نیرو و انشعابات نهادی و سازمانی ویژۀ خود قدرت مدارند! این است که همواره شاهد سرپیچی ها و عنادها و یا اصطکاک هایی در مسیر اجرای امر رهبری هستیم!!!!! جالب آنکه فراتر از سیستم غربی، مجامع و نهادهای فرعی دیگر هم زائیدۀ فتنۀ غرب در این کشور مدعی إعمال قدرت نظارت و حکمیت اند!!!!! (مجمع م..ص..ل..ح..ت، چ..ه و ..چ..ه .و..)
    2-2-با نظر به شرایط ویژۀ ایران بزرگمان چه به لحاظ جغرافیا، منابع و نیز موقعیت استراتژیک و... کوچکترین اهمال از جانب بزرگمردی چون رهبر فرزانه (که به قول خود بزرگوارشان کوچکترین اشتباهی ولو در حیطۀ گناهان صغیره در مورد ولی فقیه جایز نیست) خدای ناکرده سربزند، سنگ بر سنگ در این خاک مقدس بند نخواهد شد چرا که دشمن با سرانگشتان پلیدش در جای جای همین نظام مختلط! مترصد کوچکترین ناهنجاری جهت گل آلودکردن آب حیات این ملت و صید نهنگ از آن است!!! (پیشنهاد می کنم وقوع رخداد های «سوریۀ معاصر» را از حیث ریشه یابی آن ها، تحقیق و مطالعه کنید... )
    امیدوارم به قدر نیت کوچک خود بر آگاهی شما در جهت نیل به حق مؤثر بوده باشم... در خدمتم.

  • یک گروه مذهبی فرهنگی سیاسی ساختیم که فعلا اعضاش کمه، اینجا میتونیم درباره مسائل مختلف اظهار نظر کنیم و اطلاعاتمونو بالا ببریم، با عضو شدنتون خوشحالمون میکنید، لینک گروه: https://telegram.me/joinchat/AqZXJj7d1aYcrpSNRjBQmA