علم الهدی: فتنه امروز در مجلس است


علم الهدی: فتنه امروز در مجلس است


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حسن روحانی کار خدا دیدن دارد منتظر اخرین پرده این نمایش باش

  • جالب بود....

    خدا رو شاکریم که حواشی پیرامون آیت الله علم الهدی «حمایت از قمه زنی و ورزش زنان » ، با پخش مصاحبه 20:30 کم رنگ شد.

  • لازم بذکر است که این من هستم.

  • سلام علیکم جمیعاً. رسول گرامی اسلام(ص) می فرمایند: ((قل الحق ولو علي نفسك؛ حق را بگو حتي اگر بر ضرر تو باشد.)) در اين روايت "قول به حق" توصيه شده که نقطه مقابل آن "قول به باطل" است. و گفتن حق مختص به زمان خاصی نیست.
    همانگونه که آیت الله علم الهدی اشاره کردند، متأسفانه گوینده حق در زمان دولت اعتدال ،همواره با واکنش های نامناسب و درخور تأملی از سوی دولتی ها رو به رو شده است.

  • علیکم السلام . عرض ادب حضور محترم شما «والعاقبة للمتقین»؛
    ذیل صحّۀ قول شما بر حقیقت عنوان شده، جای اشارتی هم هست بر رفتار نامتعارف برخی به «نقل از خودشان هموطنان»! که مستمراً تلاشی بر خنثی سازی بازخوردهای منطقی اذهان عمومی بر آن «واکنش های نامناسب و البته درخور تأمل دولت یازدهم» داشته و بدین منظور مکرراً و با تهاجم مداوم، حق گویان را به انواع توهین ها، دشنام ها و اقسام اتهام و افتراها محکوم می کنند!!!!

    ضمناً به غیر از آنکه بصیرت شما هرگز مجال خرده گیری ولو به قدر ناچیز به فرمایشتان نمی دهد اما بنده جسارت می کنم و اجازه می خواهم تا در واکاوی محتوای فرمایش حضرت خاتم (ص)، نکته ای بیافزایم:

    «گفتن حق به معنای حمایت از حق نیز هست، حمایت از حق و حقانیت او، هرگز کسی را متضرر نخواهد کرد بلکه اعتلای دنیوی و اخروی را برایش سبب است مگر آنکه کسی پس از حمایت از باطلی که او را به ارتکاب گناه هم وادار کرده است، اقدام کند به حمایت «بی ریا» از حق! که در این صورت اگر متحمل ضرر دنیوی شود امتداد بروز ظلم خود اوست به خودش که بسی بهتر است از اصرار بر باطل و گرفتاری اخروی، و اللّه ظالم نیست. اما اگر اقدام کند به حمایت «ریاکارانه» از حق پس از رسوایی باطلش! که وای بر او !! یعنی همانند که ما را بدان متهم کرده اند:«نان به نرخ روز خوران بی آبرو» بل که هم عُمال شیاطین انفس و آفاق!!!!!!!!

  • عالی..
    روشن تر از این روشنگری دیگر چیست؟
    جای هشداربه فتنه گران فتنه جو! آنان که ملت ایران را تحمیق کرده و توسط عُمال نفوذی خود حتی در فضای سایبر، به «وحدت با پیروان و حامیان فتنه» دعوت می کنند...!!!